järjestyssäännöt 17.08.2016 01:19:56 | |
---|
-Lassi-: Eri laulaja kuin missä? Eri laulaja kuin jossain muussa ruotsalaisessa bändissä, nämähän tahkovat rahaa tuolla ihanalla mystisyydellään. Kaupallisinta paskaa mitä olen 30v elämään nähny... |
-Lassi- 17.08.2016 01:34:55 | |
---|
järjestyssäännöt: Eri laulaja kuin jossain muussa ruotsalaisessa bändissä, nämähän tahkovat rahaa tuolla ihanalla mystisyydellään. Kaupallisinta paskaa mitä olen 30v elämään nähny... Missä ruotsalaisessa bändissä? muka Muusikoiden palsta ja pyh. Näyttää ennemminkin joidenkin pilaa tekevien pilaulu palsta. |
Informaatiokameli 17.08.2016 01:38:13 | |
---|
järjestyssäännöt: Kaupallisinta paskaa mitä olen 30v elämään nähny... Totta. Kuvottavaa, että ihmiset tienaavat työllään. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
varpio 17.08.2016 01:39:44 | |
---|
Informaatiokameli: Totta. Kuvottavaa, että ihmiset tienaavat työllään. En minä kyllä tiedä lasketaanko tuota työksi. |
Informaatiokameli 17.08.2016 01:43:47 | |
---|
varpio: En minä kyllä tiedä lasketaanko tuota työksi. Kyllä se lasketaan. Nyt tiedät, ole hyvä. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Vessajono 17.08.2016 02:03:44 | |
---|
varpio: En minä kyllä tiedä lasketaanko tuota työksi. Et sinä taida työstä tietää kyllä oikein mitään muutakaan. Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
järjestyssäännöt 17.08.2016 03:14:04 | |
---|
Mun mielestä oikee työ on ku kaivetaa kuoppaa tai soitetaa ruottin laivalla kitaraa. Sit jos on solistina niin vähä enemmän palkkaa ku laulu on oikeestaa vaikeempi homma sinänsä ehkä. Ihan taas on vaa mun mielipide millä ei oo mitään arvoa missään. |
Super-Jari 17.08.2016 06:03:50 | |
---|
-Lassi-: Eri laulaja kuin missä? Muulla levyllä. |
Jeszse 17.08.2016 07:04:16 | |
---|
Vessajono: Et sinä taida työstä tietää kyllä oikein mitään muutakaan. Ja tästähän se plussa napsahti. |
gazorlac 17.08.2016 08:12:29 | |
---|
Vessajono: Et sinä taida työstä tietää kyllä oikein mitään muutakaan. :D Ei virhettä |
Funkånaut 17.08.2016 09:29:44 | |
---|
"Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono |
Ruutukunkku 17.08.2016 09:53:15 | |
---|
järjestyssäännöt: Eri laulaja kuin jossain muussa ruotsalaisessa bändissä, nämähän tahkovat rahaa tuolla ihanalla mystisyydellään. Kaupallisinta paskaa mitä olen 30v elämään nähny... Mäkin muistan yläasteella, kun haukuttiin kaikkia "kaupallisia bändejä" kun ne on niin kaupallisia. Joka ikisen julkisuudessa olevan bändin suosioon vaikuttaa myös ulkomusiikillioset seikat, halusit tai et. Imago harvemmin rakentuu pelkän kuulokuvan perusteella. You are number six |
tumppusormi 17.08.2016 11:25:46 | |
---|
Jeszse: Ja tästähän se plussa napsahti. Tulin nyt vähän piipahtamaan näihin muihinkin keskusteluihin kun olen työtön ja on aikaa tuhlata... Tämmöisistä toisia väheksyvistä kommenteista ei pitäisi mitään plussia antaa. Ja omasta puolestani Warpio on kyllä parhautta tällä foorumilla. Sitten taas mitä tulee asiaan onko keikkailu/kaupallisuus työtä niin ehkä oikeampi ilmaisu on ansaintatapa tai elinkeino. Ei tossa kuitenkaan olla kenenkään pomon alaisuudessa painamassa niska limassa. Se tietysti pitää paikkansa että voi saada niitä kroonisia vammoja/kipuja kuten ojan lapioinnistakin mutta työajan voi päättää itse aika pitkälle. Sama juttu kuin rosvoilla. On ryöstäminen niillekin työtä, mutta palkka tulee vähän eritavalla ja heidän ansaintatavallaan on myös haitallisia vaikutuksia. En allekirjoita mitään |
tumppusormi: Sitten taas mitä tulee asiaan onko keikkailu/kaupallisuus työtä niin ehkä oikeampi ilmaisu on ansaintatapa tai elinkeino. Ei tossa kuitenkaan olla kenenkään pomon alaisuudessa painamassa niska limassa. Se tietysti pitää paikkansa että voi saada niitä kroonisia vammoja/kipuja kuten ojan lapioinnistakin mutta työajan voi päättää itse aika pitkälle. Sama juttu kuin rosvoilla. On ryöstäminen niillekin työtä, mutta palkka tulee vähän eritavalla ja heidän ansaintatavallaan on myös haitallisia vaikutuksia. Paitsi, että tänäpäivänä menestyät bändit tekevät töitä luultavasti yhtä paljon jossei enemmänkin, kuin perus duunari pomon alaisuudessa. Menestystä ei todellakaan tule ilman järjetöntä työmäärää. Siksi, jos olen menestyville orkestereille kateellinen, olen oikeastaan vain siitä kahdesta tunnista jokainen tai joka toinen ilta, kun vetävät lavalla musiikkia isoille yleisöille. You are number six |
tumppusormi 17.08.2016 12:17:10 | |
---|
Ruutukunkku: Paitsi, että tänäpäivänä menestyät bändit tekevät töitä luultavasti yhtä paljon jossei enemmänkin, kuin perus duunari pomon alaisuudessa. Menestystä ei todellakaan tule ilman järjetöntä työmäärää. Siksi, jos olen menestyville orkestereille kateellinen, olen oikeastaan vain siitä kahdesta tunnista jokainen tai joka toinen ilta, kun vetävät lavalla musiikkia isoille yleisöille. Duunimäärä voi olla tunteina hyvinkin kova, mutta se on myös sitä mitä haluaa tehdä ja osa omaa unelmaa. Tietysti voi kysyä että mitä se ojankaivaja sitten oikein haluaa tehdä. Kaivaa ojaa jotta saa rahaa mitä varten ? No juu on tälläkin foorumilla niitä soittajia, joilla on leipätyö joilla sitten hankkivat musavehkeitä ja ovat keikkailleetkin ja muutenkin ihan taitavia soittajia/muusikoita mutta se muusikon homma vain ei silti oikein tunnu lähtevän kunnolla käyntiin. En nyt rohkaise ottamaan lopputiliä vaan vain pohdiskelemaan että miksi siihen pisteeseen on päädytty. En allekirjoita mitään |
VeeKoo 17.08.2016 13:14:29 | |
---|
Pilluhommat on kivoja, huoraaminen ei ole ammatti. |
Murmeli 24.08.2016 08:24:29 | |
---|
Tulevan EP:n nimi on ilmeisesti Popestar. Uuden biisin nimi lienee Square Hammer, ja covereita tuntuisi olevan 4 kappaletta. Coveroitavat artistit: Echo and the Bunnymen Simian Mobile Disco Eurythmics Imperiet "No tästä nyt tuli tämmöstä kieli poskella-räkärokkia." |
carnation 24.08.2016 10:01:37 | |
---|
Murmeli: Tulevan EP:n nimi on ilmeisesti Popestar. Uuden biisin nimi lienee Square Hammer, ja covereita tuntuisi olevan 4 kappaletta. Coveroitavat artistit: Echo and the Bunnymen ... Eurythmics ... Toivottavasti näiden kohdalla valinnat ovat jotain muuta, kuin itsestäänselvät ja tuhanteen kertaan kuullut The Killing Moon ja Sweet Dreams. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Regalis Apertura 24.08.2016 10:05:21 | |
---|
Heh Sweet Dreams olisi kyllä aika ylläri;)... Mahtaisiko Papan ääni riittää tuohon? Ja meinaavatko vetää yks yhteen vai sovittaa uudelleen? No aika näyttää miten käy... |
miihkali666 25.08.2016 20:13:34 | |
---|
varpio: Saatanallisuus on se peruslähtökohta. Se on aika raskas aihe. Mikä ihmeen jumalallisuus. |