Savu 01.08.2016 20:46:09 | |
---|
Spiral: En ole mikään kova rässääjä taidoiltani mutta sain mielestäni aika muikeat old school trash soundit Bluetonen Crossroadsista. https://dl.dropboxusercontent.com/u/19479577/roskamies.mp3 Ktiara: Gibson SG 70s tribute Pedaalit: Fender MicroEQ ja Boss SD-1 Kaappimallinnos: Two notes torpedo wall of sound Nasta soundi! Torilla tavataan! |
TTV 01.08.2016 20:58:13 (muokattu 01.08.2016 20:58:48) | |
---|
Spiral: En ole mikään kova rässääjä taidoiltani mutta sain mielestäni aika muikeat old school trash soundit Bluetonen Crossroadsista. https://dl.dropboxusercontent.com/u/19479577/roskamies.mp3 Ktiara: Gibson SG 70s tribute Pedaalit: Fender MicroEQ ja Boss SD-1 Kaappimallinnos: Two notes torpedo wall of sound Toimii niin kuin pitääkin, ilmeisesti SLO kanava oli käytössä ja OD päällä koko ajan? Hyvät saundit oot loihtinut :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Spiral 01.08.2016 21:07:36 | |
---|
TTV: Toimii niin kuin pitääkin, ilmeisesti SLO kanava oli käytössä ja OD päällä koko ajan? Hyvät saundit oot loihtinut :-) OD on koko ajan päällä. Oikea kitara on soitettu keskikanavalla (tai siis se jcm kanava). |
Spiral 02.08.2016 06:27:34 | |
---|
Spiral: OD on koko ajan päällä. Oikea kitara on soitettu keskikanavalla (tai siis se jcm kanava). Eiku nyt puhunkin paskaa. Kumpikin raita vedetty SLO kanavalla. (aikaisemmassa demossa käytin myös tuota toista kanavaa, mistä sekaannus) |
TTV 02.08.2016 06:38:28 | |
---|
Spiral: Eiku nyt puhunkin paskaa. Kumpikin raita vedetty SLO kanavalla. (aikaisemmassa demossa käytin myös tuota toista kanavaa, mistä sekaannus) Ok, ajattelinkin että sulla on jotain extraa siinä JCM kanavassa, mutta tämä selvensi tilannetta :-) Mitkä pääteputket sulla on käytössä siinä? "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
Spiral 02.08.2016 08:21:57 | |
---|
TTV: Ok, ajattelinkin että sulla on jotain extraa siinä JCM kanavassa, mutta tämä selvensi tilannetta :-) Mitkä pääteputket sulla on käytössä siinä? Pääteputket on 6V6GT. |
TTV 06.08.2016 13:56:33 | |
---|
Laitetaampas tänneki, jotta kiinnostuneet huomaavat timantin :-) ----- No nyt on kyllä halpaakin halvemmalla laatua liikkeellä: Bluetone FriedEye 2+2 päätteellä ja uusimmilla innovaatiokilkkeillä varustettuna VAIN TONNIN: https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1171261 Jos olisi omassa pinossa yhtään tilaa, niin tuo olisi minun heti :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
Vellu64 06.08.2016 17:11:51 | |
---|
TTV: Laitetaampas tänneki, jotta kiinnostuneet huomaavat timantin :-) ----- No nyt on kyllä halpaakin halvemmalla laatua liikkeellä: Bluetone FriedEye 2+2 päätteellä ja uusimmilla innovaatiokilkkeillä varustettuna VAIN TONNIN: https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1171261 Jos olisi omassa pinossa yhtään tilaa, niin tuo olisi minun heti :-) Työnjälki on todella hyvännäköistä. |
TTV 06.08.2016 17:29:04 | |
---|
Vellu64: Työnjälki on todella hyvännäköistä. Kyllä. Omien nuppieni valmistusta oli ilo seurata, todella särmää ja pikkutarkkaa touhua, kuitenkin sellaista rentoa :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
Gabe 06.08.2016 17:46:42 | |
---|
TTV: Laitetaampas tänneki, jotta kiinnostuneet huomaavat timantin :-) ----- No nyt on kyllä halpaakin halvemmalla laatua liikkeellä: Bluetone FriedEye 2+2 päätteellä ja uusimmilla innovaatiokilkkeillä varustettuna VAIN TONNIN: https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1171261 Jos olisi omassa pinossa yhtään tilaa, niin tuo olisi minun heti :-) No se ei montaa viikkoa sitten pölyä kerännyt. :D Tuohon hintaan on kyllä älyttömän hyvä diili. Ja myyjäkin vielä todella hyvä tyyppi. Ruokangas Guitars, Swart & Mesa Boogie Amps. |
antnis 16.08.2016 17:42:03 | |
---|
Tekis mieli ajella pajalle ja hakea sieltä se valkomusta 2x12 slanted. Ei mulla tänään muuta. |
mikpe 16.08.2016 18:41:14 | |
---|
antnis: Tekis mieli ajella pajalle ja hakea sieltä se valkomusta 2x12 slanted. Ei mulla tänään muuta. Se on jo haettu parempaan talteen, hemmetin hyvä kaappi. Yhdytin sen viime talvena ostamani saman kuvan AC/DC II -nupin kanssa. AC/DC II:n olen myös ollut erittäin tyytyväinen. Siitä irtoaa minun käyttöön kaikki tarpeellinen, yksi parhaista vahvistimista mitä olen soittanut. Olen soitellut sillä kotona, treeniksellä ja pari keikkaakin, hyvin toimii kaikissa olosuhteissa. http://www.bluetone.fi/myytavat-vahvistimet/ |
antnis 16.08.2016 18:58:05 | |
---|
mikpe: Se on jo haettu parempaan talteen, hemmetin hyvä kaappi. Yhdytin sen viime talvena ostamani saman kuvan AC/DC II -nupin kanssa. AC/DC II:n olen myös ollut erittäin tyytyväinen. Siitä irtoaa minun käyttöön kaikki tarpeellinen, yksi parhaista vahvistimista mitä olen soittanut. Olen soitellut sillä kotona, treeniksellä ja pari keikkaakin, hyvin toimii kaikissa olosuhteissa. http://www.bluetone.fi/myytavat-vahvistimet/ No hyvä että ilmosit :) Ei vaan lue siellä että myyty. |
harryk 16.08.2016 19:39:19 | |
---|
antnis: No hyvä että ilmosit :) Ei vaan lue siellä että myyty. Pahoittelen, että asia on hoitamatta ja sivut päivittämättä. Kiitos palautteesta. Suomalaisia käsintehtyjä putkivahvistimia kaikille soittajille www.bluetone.fi |
antnis 16.08.2016 20:06:57 | |
---|
harryk: Pahoittelen, että asia on hoitamatta ja sivut päivittämättä. Kiitos palautteesta. Eip hätiä. Teettekös te muuten noita johdotettuna mutta ilman elementtejä? |
harryk 16.08.2016 20:18:16 | |
---|
antnis: Eip hätiä. Teettekös te muuten noita johdotettuna mutta ilman elementtejä? Saa niitä myös tarvittaessa ilman kaiutinelementtejä, mutta takuukuviot on sitten vähän erilaiset täydelliseen Bluetone lopputuotteeseen verrattuna. En usko, että elementit itse hommaamalla säästää hirveästi, ellei etsi käytettyjä elementtejä siihen kaiutinkaappiin. Suomalaisia käsintehtyjä putkivahvistimia kaikille soittajille www.bluetone.fi |
Haz 16.08.2016 20:32:14 (muokattu 20.08.2016 13:37:47) | |
---|
Et sillee. |
TTV 16.08.2016 20:51:50 | |
---|
Haz: .... No nyt tuli "herralta" niin laaja vuodatus, että pitää oikein ihmetellä miten jaksoit pidätellä tunteitasi ennen nupin myyntiä? Myyntiilmoituksessasi taisit jopa kehua sitä, ellen ihan väärin muista? Tämän avautumisesti tarkoitus jäi hieman epäselväksi ja vaikuttaa puhtaasti siltä, että sua kiinnostaa ainoastaan mustamaalata firmaa? Koska kyseinen nuppi ei ole vielä palautunut torille myyntiin alle tonnin hinnalla ja vittuilun kera, niin ei se vissiin niin huono ollutkaan? Jos sulle on 4 tai 5 jannua anatanut negatiivista palautetta Bluetonesta, niin voin sanoa tuntevani huomattavasti enemmän niitä, jotka pitävät Bluetone-vahvistimistaan. Ja niitäkin tunnen, jotka eivät ole olleet tyytyväisiä Bluetoneen, mutta he sentään osaavat hieman käyttäytyä foorumeilla... "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
Testailtiin tätä kaverin kanssa yhdessä. Mielipide on ollut molemmilla jyrkästi negatiivinen. Mikä ongelma nyt ois ollut jos vahvari ois ihan ok? Ei mitään. Ei mitään järkee myydä pois noin halvalla. Kliinit oli oikeastaan ihan ok, niitä kehuin ilmoituksessa. Jos väänsi geinit hurinoineen pois täyisin eli nollaksi. Torilla pyörii 3-5 BT vahvaria melkein aina. Niitä on käytännössä aina liikkeellä. Huomattavasti vähemmän sitten muita saman hintaluokan vehkeitä. Lukuun ottamatta ehkä Bogner Shivat. |
harryk 16.08.2016 20:58:10 | |
---|
Emme yleensä kommentoi julkisesti yksityiseen asiakkaaseemme liittyviä asioita, mutta tässä tapauksessa haluan tuoda esiin muutaman asiaa ehkä selventävän seikan. Tämä kyseinen custom-vahvistinprojekti alkoi jo aika kauan aikaa sitten, kun haettiin asiakkaan kanssa yhteistä näkemystä siitä mitä tällaiselta custom-vahvarilta oikeastaan halutaan. Lopputuloksena tähän asiakasprojektiin liittyen syntyi yli 200 sähköpostiviestiä, kun asiakas halusi jatkuvasti muuttaa jo aiemmin sovittuja tilauksessa vahvistettuja yksityiskohtia. Yritimme pienenä yrityksenä olla joustavia ja teimme tuntikausia ns. ylimääräistä ennalta määrittelemätöntä työtä ilman eri veloituksia, jotta asiakas saisi parhaan mahdollisen lopputuloksen, mikä näköjään tässä tapauksessa ei onnistunut. Lopputulos oli se, että sekä asiakas, että me Bluetonella olimme erittäin tyytymättömiä lopputulokseen, asiakas siinä mielessä, ettei saanut haluamaansa ja me siinä mielessä, että mm. teimme kymmeniä tunteja ylimääräistä ennalta arvaamatonta ja tilauksessa mainitsematonta työtä asiakkaamme eteen. Olen itse jo yli 60-vuotias henkilö, joka on toiminut pitkän työurani (yli 40 vuotta) aikana monenlaisissa tehtävissä myös kansainvälisessä liiketoiminnassa kohdaten monia erialaisia ja vaikeita tilanteita. Ei tule äkkiä mieleen mitään tällaista vastaavaa. Suomalaisia käsintehtyjä putkivahvistimia kaikille soittajille www.bluetone.fi |