Aihe: Muusikoiden.netin keskustelujen taso
1 2 3 4 523 24 25 26 2733 34 35 36 37
ÄrGee
17.08.2016 03:32:58
Ghost -ketjun parin viimeisintä sivua ovat aika mehevää tasoa...

https://muusikoiden.net/keskustelu/ … sts.php?c=44&t=195747&o=780
Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi.
toivase
03.01.2017 19:40:49
Freewheeler: Miksi melkein jokainen mnet-keskustelu menee off-topiksi tai muiten vaan puihin.

Pitäisikö kehittää joku alko- ja urpolukko?

Tämä on Suomen ainoa varteenotettava musafoorumi ja on tosi karua huomata, että kirjoitustaidottomat ääliöt ja häiriköt ottavat pikkuhiljaa sen haltuun..

Ihan syystä monet ammattilaiset eivät täällä pyöri.

Jotenkin edelleen ajankohtainen...Miksi keskustelujen aiheissa on niin vaikea pysyä, ainakin joillekin tietyille nimimerkeille?
Laulava Kylätohtori
03.01.2017 19:44:44
toivase: Jotenkin edelleen ajankohtainen...Miksi keskustelujen aiheissa on niin vaikea pysyä, ainakin joillekin tietyille nimimerkeille?

Tätä mäkin ihmettelen, mutta samalla mietin, että mitäs sitä oikeastaan tulikaan itse kirjoiteltua...
Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska.
BugBadWolf
03.01.2017 19:50:27
toivase: Jotenkin edelleen ajankohtainen...

Kyllä. Olet oikeassa. Keskustelujen taso on romahtanut.

Se on kyllä romahtanut jo monta kertaa, mutta tietenkin myös taas tänään.

Keskustelu - parahin nimim toivase - on useamman ihmisen kesken käytyä kommunikointia perusaiheesta ja sen mahdollisesti kirvoittamista ajatuksista. Olen ollut huomaavinani että nimenomaan vapaa ajattelu aiheen ympärillä on pyritty tiettyjen tahojen toimesta kieltämään.

Tuollainen menettely on omiaan pudottamaan keskustelujen tason alle kaiken arvostelun. Keskusteluhan ei ole vapaata ajatustenvaihtoa, jos jokin taho pyrkii vaikuttamaan asiaan kieltämällä tiettyjen mielipiteiden tai keskustelijoiden osallistumisen debattiin. Sellaisessa tapauksessa kyse on jonkinlaisen Pohjois-Korea-tyylin julistuksesta ja vastaanotosta.

Soisin, että tulevaisuudessakin keskityttäisiin tuottamaan keskusteluihin erilaisista mielipiteistä ja niiden perusteista koostuvaa asiasisältöä ja...

...miten tämän nyt kauniisti sanoisi...?

...jätettäisiin se metaulina pois.

Oliko hyvä?
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Guitarfreak
03.01.2017 20:17:54
toivase: Jotenkin edelleen ajankohtainen...Miksi keskustelujen aiheissa on niin vaikea pysyä, ainakin joillekin tietyille nimimerkeille?

Koska luovuuteen kuuluu aiheesta eksyminen.
Lelut kallistuu - äijät rapistuu
Jukka Häikiö
03.01.2017 21:12:57

Guitarfreak: Koska luovuuteen kuuluu aiheesta eksyminen.

Niin ja elämä rönsyilee. Keskustelujen taso on aikalailla keskustelijoiden summa, harva täällä yksinään hölöttää, soon meinaan monologia, jotta niinkus yksinpuhelua, jos ei siin oo kaveria komppaamassa, tai haukkumassa huanoo piisivalintaa.
Joku tossa tuumas, ettei täällä ammattilaiset viihy, no ei, kai ku niil o ammattilaiste jutut, ei kai ne ny työhö liittyvii juttui vapaa-aikan.

Mut niinkus tosissaan, oman mielipiteen julkituominen, ei läheskään aina ole se yleisesti hyväksytty mielipide, tai jonkun muun eri mieltä olevan mieleen. Näistähän ne äkämölöt syntyy:Se oli laukaus pimeään, mutta se osui(lainaus jostain, en tiedä mistä?).
Monasti käy niin, että jonkun kirjoituksessa joku koko tekstistä irroitettu kohta kolahtaa ja saattaa tulla väärinymmärretyksi ja provosoidutaan siitä, tai sitten osuu muuten vaan vyön alle, ehkä tiedostamatta.
Mikä on ihmisen tarve olla jotain mieltä(vaikka itsellä)ja julkituoda se? Ihan pomminvarmaa tietoa ei ole, mutta siinä vaiheessa jos en ole enää mitään mieltä, heittäkää mullat päälle.
Silläkin uhalla, että joku pahoittaa mielensä, koitetaan olla jokainen ihan rehdisti sitä mieltä mitä ollaan.
Pelimanni pizzerian nurkasta päivää...
Laulava Kylätohtori
03.01.2017 21:20:37
Jukka Häikiö: Niin ja elämä rönsyilee. Keskustelujen taso on aikalailla keskustelijoiden summa, harva täällä yksinään hölöttää, soon meinaan monologia, jotta niinkus yksinpuhelua, jos ei siin oo kaveria komppaamassa, tai haukkumassa huanoo piisivalintaa.
Joku tossa tuumas, ettei täällä ammattilaiset viihy, no ei, kai ku niil o ammattilaiste jutut, ei kai ne ny työhö liittyvii juttui vapaa-aikan.

Mut niinkus tosissaan, oman mielipiteen julkituominen, ei läheskään aina ole se yleisesti hyväksytty mielipide, tai jonkun muun eri mieltä olevan mieleen. Näistähän ne äkämölöt syntyy:Se oli laukaus pimeään, mutta se osui(lainaus jostain, en tiedä mistä?).
Monasti käy niin, että jonkun kirjoituksessa joku koko tekstistä irroitettu kohta kolahtaa ja saattaa tulla väärinymmärretyksi ja provosoidutaan siitä, tai sitten osuu muuten vaan vyön alle, ehkä tiedostamatta.
Mikä on ihmisen tarve olla jotain mieltä(vaikka itsellä)ja julkituoda se? Ihan pomminvarmaa tietoa ei ole, mutta siinä vaiheessa jos en ole enää mitään mieltä, heittäkää mullat päälle.
Silläkin uhalla, että joku pahoittaa mielensä, koitetaan olla jokainen ihan rehdisti sitä mieltä mitä ollaan.

http://yle.fi/uutiset/3-9376648

Ps. Hyvä ot:han on kaikkein parasta. :)
Jukka Häikiö
03.01.2017 21:39:13

Laulava Kylätohtori: http://yle.fi/uutiset/3-9376648

Ps. Hyvä ot:han on kaikkein parasta. :)

Nimnomaa Tohtori Hyvä, hyvä linkki juu, e puuttu tarkotuksel ekast sanast.
Meil on talos akkavalta (minä ja poitsu, akka ja 5 tytärtä) OT hoituu enemmän ku luonnostaan :DD
Laulava Kylätohtori
03.01.2017 21:43:56
Jukka Häikiö: Nimnomaa Tohtori Hyvä, hyvä linkki juu, e puuttu tarkotuksel ekast sanast.
Meil on talos akkavalta (minä ja poitsu, akka ja 5 tytärtä) OT hoituu enemmän ku luonnostaan :DD

Huh! Ja itsellä on välillä ihmettelemistä pelkän vaimon ja 6 vuotiaan 'kohtalaisen' jääräpäisen tyttären kanssa. Mistä lie perinyt sen, äidiltään varmaan. ;)

Poitsukin on, mutta sitä ei taida musajutut tosissaan kiinnostaa.

Hyvä linkki tosiaan. Täällä on monia, kenen kannattaisi tutustua. Enkä nyt tarkoita sinua. :D
Guitarfreak
03.01.2017 22:17:13
Se on elämänmittainen haaste oppia kuuntelemaan muita. Ja jos on väärässä porukassa eikä opi nii voi elämäkin lyhentyä :D
petrip
03.01.2017 22:38:03
When you talk, you are only repeating what you already know. But if you listen, you may learn something new. -Gandhi
Never trust someone who tells you to trust them. Trust me.
BugBadWolf
03.01.2017 22:39:32
Trust me. I know what i'm doing. -Sledge Hammer
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Jukka Häikiö
03.01.2017 23:10:42

BugBadWolf: Trust me. I know what i'm doing. -Sledge Hammer

Se ilme, mikä Sledgellä oli, aina kun toi lause irtos sen suuontelosta, oli kyl visuaalisen ilotulituskisan eittämätön kunkku, sen enempää luottamusta tuskin kykenee yksikään luomaan, ainakaan niin pienellä aikamääreellä.
Aina putos, kerrasta toiseen...
BugBadWolf
03.01.2017 23:16:09 (muokattu 03.01.2017 23:16:41)
Jukka Häikiö: Se ilme, mikä Sledgellä oli...

Tunnen syvää hengenheimolaisuutta hra Hammerin suuntaan. Varsinkin hyvän tarkoituksen ja lopputuloksen suhde on monesti varsin samaa. Lisäksi olen sitä mieltä että koskaan ei kannata ampua isolla pyssyllä, jos tarjolla on myös helvetin iso ;D
Jukka Häikiö
03.01.2017 23:56:28

Tulin tossa miettineeksi tota otsikkoa:MNetin keskustelujen taso, sinänsä jo hieman huvitusta herättää, että keskustellaan keskinäisten juttujen tasosta, öö tota, kuulostaa vähän erikoiselta. Ollaan kaikki samaa mieltä, nostetaan kissa pöydälle ja sanotaan, no mut koirahan se siinä...kaikilla on kivaa, vai onko sittenkään?
Eiköhän me kaikki olla siinä keskustelussa mukana, kuka sen paikan ottaa ja määrittelee, kenen jutut laskee tasoa?

Mistä saa puhua, mahtuuko otsikon alle ja näin pois päin. Yksi mun mielestä uuden langan avaamisen otsikko vois olla:Kitarakaman brändäys. Ois varmaan ihan asiallinen juttu, toi brändäys toimii meinaan aikamoisena "koskemattomuuden julistuksena" joillekin merkeille, eikä ainoastaan kitarakamppeissa, vaan ylipäätään kaikessa. Luodaan katteetonta, ylihintaista mielikuvaa jostain merkistä, jossa asiasta tietämätön hieman sinisilmäinen ihminen, lypsetään ihan lain puitteissa.
Osteri
04.01.2017 00:07:35
BugBadWolf: Trust me. I know what i'm doing. -Sledge Hammer

Oli ihan parasta aikanaan telkkarissa. Odotan uusintoja....
- Rock ... erityisesti kasarirock ! -
Guitarfreak
04.01.2017 06:55:54 (muokattu 04.01.2017 07:04:10)
Jukka Häikiö: Tulin tossa miettineeksi tota otsikkoa:MNetin keskustelujen taso, sinänsä jo hieman huvitusta herättää, että keskustellaan keskinäisten juttujen tasosta, öö tota, kuulostaa vähän erikoiselta. Ollaan kaikki samaa mieltä, nostetaan kissa pöydälle ja sanotaan, no mut koirahan se siinä...kaikilla on kivaa, vai onko sittenkään?
Eiköhän me kaikki olla siinä keskustelussa mukana, kuka sen paikan ottaa ja määrittelee, kenen jutut laskee tasoa?

Mistä saa puhua, mahtuuko otsikon alle ja näin pois päin. Yksi mun mielestä uuden langan avaamisen otsikko vois olla:Kitarakaman brändäys. Ois varmaan ihan asiallinen juttu, toi brändäys toimii meinaan aikamoisena "koskemattomuuden julistuksena" joillekin merkeille, eikä ainoastaan kitarakamppeissa, vaan ylipäätään kaikessa. Luodaan katteetonta, ylihintaista mielikuvaa jostain merkistä, jossa asiasta tietämätön hieman sinisilmäinen ihminen, lypsetään ihan lain puitteissa.

Pistähän threadia pystyyn niin saadaan taas jotain some-kauhisteltavaa tänne ketjuun vrt mummelit kahvilla matkahuollon kahviossa bingon jälkeen ;)
Guitarfreak
04.01.2017 06:57:00
Osteri: Oli ihan parasta aikanaan telkkarissa. Odotan uusintoja....

Täytyi ihan netistä kattoo mikä sarja oli kyseessä... :D
Shredator
04.01.2017 07:55:58

Osteri: Oli ihan parasta aikanaan telkkarissa. Odotan uusintoja....

Itsellä löytyy kaudet dvd:llä :)
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)