Aihe: Seinäteline vai lattiateline?
1 2
tender.insanity
10.08.2016 08:18:51
Seinällähän nuo ovat. Sinne siirtyivät kun lapsi alkoi olla sen ikäinen että eivät olisi saaneet lattialla olla rauhassa. Laukussa on vain aina se kitara mitä ei käytä. Laukkuun kun joutuu, sinne jää ja lopulta myyn pois :D
J.Nikkanen
10.08.2016 10:14:14
fox: Ellei täysin mahdoton? =)
Mutta jos tää kysymys ei ollut ollenkaan tarkoitettu ihan soittokeikkoja tekeville, otaksun.

Jäsen Antti K. näyttää mallia että kuinka. Multahan ei puutu kuin rantis ja kiuas, hieman kevyemmillä tulee mentyä.

https://muusikoiden.net/dyn/users/145480.jpg
-Voi armoo kun noita ruvetaan hakkaamaan klikkiä vasten. Nyt jo rupes särkemään päätä. -rumpalismies
LaXu
10.08.2016 12:59:01
Mulla on molemmat ratkaisut käytössä. Kaksi kitaraa seinällä koristeena ja kätevästi kaapattavana, loput useamman kitaran telineessä. Jos olisi kotona tilaa, laittaisin varmaan kaikki seinälle. Skebat on parhaimmillaan hienoja sisustuselementtejä! :D
Tomtom
10.08.2016 14:03:36
Yksi seinällä (vaihtuu epätasaisin väliajoin), osa telineessä lattialla ja loput laukuissa pitkin maita ja mantuja. Molenpi parenpi.
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
Generalissimo
10.08.2016 14:17:22
jamppapoeka: Kummasta porukka tykkää enemmän?
Omasta mielestäni seinäteline on parempi:)

nro 22. Kuten Haluatte
high_society
13.08.2016 01:12:32
Suurin osa seinällä, kolme lattialla ja kasa laukkuja tungettuna sängyn alle ja huomaamattomiin paikkoihin.

Lattialla kulloisetkin käyttökitarat.
KASARI,KASARI.....KKKKKAAAASSSAAARRIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!
sustain65
14.08.2016 08:52:24
Viisi lattiatelineessä, akkari erillisessä lattiatelineessä, kolme seinillä, kaksi laukuissaan. Ja lisäksi mökillä yksi laukussa.

Kuskaan lähinnä vain tiettyä yhtä sähkistä treeneihin ja keikoille, joten muiden kitaroiden laukut ovat pois vaimon jaloista vintillä.

Onneksi tuossa sähkisten lattiatelineessä on tilaa vielä parille. ;-)
askomiko
14.08.2016 10:34:38
Monen kitaran lattiateline, mutta mieluummin pidän laukussa kun pölyyntyy ja kielet hapantuu avosalla ollessa. Ja vielä ikkunan eessä jota pidetään auki näin kesällä.
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
klobasa
14.08.2016 10:47:16
Oon huomannu, että tulee soiteltua vähemmän jos kitarat on piilossa laukussa. Pois silmistä, pois mielestä. Näkyy jo täysin selvästi siinäkin, että akkaria tulee soiteltua nykyään aivan liian vähän kun sitä täytyy parista syystä pitää laukussa piilossa. Tulee tartuttua aina sähkikseen (ja usein soiteltua akustisesti) kun se on seinällä komeasti esillä.
Antti1
14.08.2016 11:30:41 (muokattu 14.08.2016 13:16:55)
Suunnitelma kehittyy uhkaavasti nyt seinätelineen suuntaan. Valkoiseksi maalattu patiska seinälle, johon on jyrsitty alareunaan piiloon kolo epäsuoralle led-valaistukselle. Sain myytyä ajatuksen jo eukollekin. Sitä en vielä tiedä ymmärsikö tuota tulevan noin kuusi metriä. :D

E: Pieni lisähuomio, eli ne seinätelineet tulevat siis tohon patiskaan kiinni. Valo hohkaa kivasti kitaroiden takaa valkoisen seinän kautta.
ha55i
14.08.2016 11:39:43
Kaikki laukuissa, koska kissa. Seinällä päätyvät kuitenkin kiipeilytelineiksi + kielet täynnä karvoja...
Non omnes, qui citharam habent, citharoedi sunt.
pulisong
14.08.2016 11:43:18
Pari kotona seinällä, keikalla lattiateline ja loput lukittavassa kaapissa. Eipä muksutpuksut ilman valvontaa räplää/ tuhoa.
Soittakaa mitä haluatte, mä soita mitä sattuu irtoomaan.
mpekkanen
14.08.2016 18:36:23
Kyllähän tämäkin ihan mielenkiintoinen ja jonkinlaisen kompromissin paikka on.

Vuokrakämpässä kun asustaa, niin ei viitsi seinällä pariakymmentä koukkua laittaa ja ei ne mahtuisi edes yhteen kämppään muutenkaan. Sitten lattialla on aina omat ongelmansa myös, vaikka ei ole pieniä lapsia tai mitään kissojakaan. Sellaiset lattiatelineet joihin mahtuu enemmän soittimia, vievät myös nekin tilaa. Soittimissa on useasti laukut tai pussit muutenkin ja nekin pitäisi sitten saada johonkin, jos ei niissä säilytä.
Laukussahan ne parhaiten säilyy kyllä, mutta sitten tahtoo olla enemmän soitossa ne jotka ovat lähimpänä saatavilla...
Itse hommasin jokus muutamia lattiatelineitä, mutta nyt on soittimia niin paljon että niistä on melkein enemmän haittaa kuin hyötyä.

Itsellä on aika suuri osa soittimista laukuissa tai pusseissa, mutta muutamia soittimia olen jättänyt tuohon lähelle josta on sitten hyvä ottaa soittimia kun innostuu soittamaan. Niitä tulee joskus hieman vaihdeltua ja näin ei jämähdä ihan samoihin soittimiin.
Kotona jos on toistakymmentäkin soitinta ja siinä on akustisia soittimia, sähköisiä...niin tällaisen olen kokenut itse parhaaksi. Muutamia siis aina jossain joko telineessä tai nojaamassa jotain kulmaa vasten ja vaihtaa aina välillä. Akustisia ja muutenkin parempia soittimia pyrin kyllä siitäkin huolimatta pitämään aina laukussa tai pussissa. Osaltaan se kyllä vähentää niiden käyttöä.
Varmaan osaksi siksikin olen huomannut, että minulle on ihan hyväksi kun yrittää myydä pois noita kalliimpia/parempia soittimia :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)