Aihe: Warwickin mikkipulma!
1
Typhus
06.06.2004 20:39:05
Tästä on joskus ollut juttua aikaisemminkin toisessa topicissa, mutta offtopicina. joten.
minulla on tämmöinen Warwick Streamer Standart ja tahtoisin uusia sen mikit koska mielestäni niistä puuttuu se "potku" .. mikkejen koko on 10,5 x 4.4 cm ja ne reunat ovat sellaiset kaarevat.

http://www.musamaailma.fi/bandikama … tuotteet/201/streamer_std_5_d.phtml

tuossa rockbassissa on samannäköiset mikit.

löysin bartolinilta W4 mutta niitä ei taideta enää tehdä(?)
ja se taitaa olla 4-kieliselle.. vaikka kyllä olisi kooltaan sopiva :o

auttakeepa!
jepapeppis!
onde
07.06.2004 23:51:08
Tästä on joskus ollut juttua aikaisemminkin toisessa topicissa, mutta offtopicina. joten.
minulla on tämmöinen Warwick Streamer Standart ja tahtoisin uusia sen mikit koska mielestäni niistä puuttuu se "potku" .. mikkejen koko on 10,5 x 4.4 cm ja ne reunat ovat sellaiset kaarevat.

http://www.musamaailma.fi/bandikama … tuotteet/201/streamer_std_5_d.phtml

tuossa rockbassissa on samannäköiset mikit.

löysin bartolinilta W4 mutta niitä ei taideta enää tehdä(?)
ja se taitaa olla 4-kieliselle.. vaikka kyllä olisi kooltaan sopiva :o

auttakeepa!

Moi!
Mulla on 80-luvun loppu puolelta oleva Streamer neckthru EMG:n aktiiveilla oleva Warwick ja ei mitään moitittavaa! Kyllä mä luulen että Bartoliinilta tai EMG:ltä löytyy sopivat mikit tohon sun Warwickiin!
ps.toi sun bassos ei oo varmaan tehty Saksassa, mutta mitä oon kuullut kavereilta hyvin soi noi Itämaalaiset!
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
Anarkiapurilainen
08.06.2004 00:59:44

ps.toi sun bassos ei oo varmaan tehty Saksassa, mutta mitä oon kuullut kavereilta hyvin soi noi Itämaalaiset!

Hieman off-topic: Onko Warwick tehnyt ennen Rockbass-sarjan esittelyä jo osan bassoista jossain halvan työvoiman maassa? Kämppiksellä on 90-luvun loppupuolen Streamer Standard (hyvä tuntuma mutta tuhnut passiivimikit, jotain 4000 FIM maksanut uutena alennusmyynnistä muistaakseni). Muistaakseni bassossa ei ole mitään made in-merkintöjä. Tietääkö joku missä näitä on tehty?
Kieppi
08.06.2004 13:13:58
Hieman off-topic: Onko Warwick tehnyt ennen Rockbass-sarjan esittelyä jo osan bassoista jossain halvan työvoiman maassa? Kämppiksellä on 90-luvun loppupuolen Streamer Standard (hyvä tuntuma mutta tuhnut passiivimikit, jotain 4000 FIM maksanut uutena alennusmyynnistä muistaakseni). Muistaakseni bassossa ei ole mitään made in-merkintöjä. Tietääkö joku missä näitä on tehty?

Tää olis todella mukava tietää. Itselläni kun on vm. 2001 Streamer Standard 2:lla tuhnulla passiivimikillä.

Halvalla kaverisi sai, omastani maksoin enemmän.

Kieppi
-- Jeesus pelasti minut metallimusiikille ;)
Johannes_t
08.06.2004 13:18:33

Jostain syystä mielessä kummittelee vuosi 1998, eli sen jälkeen olisi Warwickilla tapahtunut jotain.
balzary
08.06.2004 14:27:57

Jostain syystä mielessä kummittelee vuosi 1998, eli sen jälkeen olisi Warwickilla tapahtunut jotain.

no sillon ainakin vaihtu noi kaulanmateriaalit? tosiaan tuosta vuodesta on ollu juttua joskus aikasemmin. mr bjunglö tais jotain sillon asiasta kertoa.
Typhus
08.06.2004 15:01:14 (muokattu 08.06.2004 15:10:50)

Eli siis minun basso on tehty saksassa ku se on aito warwick... 2001vuoden streamer standart ja tehty saksassa. eikä rockbass. laitoin vain tuon rockbassin kuvan koska siinä on samanlaiset mikit ja samankokoiset.

Tää olis todella mukava tietää. Itselläni kun on vm. 2001 Streamer Standard 2:lla tuhnulla passiivimikillä.

Minulla on samanlainen peli. ihan saksassa ne on tehty, ainakin kun ostin sen niin papereissa luki jotain tyyliin "made in west germany"

Ja vielä siitä 4/5-kielisyydestä, että Warwick pistää viiskielisten kielet niin tiheeseen, että se Bartolinin mikki kyllä sopii. Niissä taitaa olla semmonen "levy" erillisten napapalojen sijaan.'

KIITOS! :) tuo auttoi paljon!

ainiin! ... mistähän bartolinejä mahtaa suomessa saada? tai siis kuka niitä tuo maahan? vai kannattaako tilata ulkomailta?
jepapeppis!
balzary
08.06.2004 15:04:38

Minulla on samanlainen peli. ihan saksassa ne on tehty, ainakin kun ostin sen niin papereissa luki jotain tyyliin "made in west germany"

oliko vaan heitto, vai lukiko tosiaan vielä noin uudessa bassossa west germany?
Typhus
08.06.2004 15:12:40 (muokattu 08.06.2004 15:18:59)
oliko vaan heitto, vai lukiko tosiaan vielä noin uudessa bassossa west germany?

ihan heitto vain ;) ... juuri koitin ettiä sitä lappua jossa on ne tiedot mutten löytänyt :/ ... mutta sen muistan hyvin että saksassa ne on tehty. luulisin että Rockbassit on ainoat warwickit jotka tehdään vinkuintiassa.

edittiä: Hmm. huomasin warwickini virittimissä lukevan west germany ...
jepapeppis!
balzary
08.06.2004 15:26:56

edittiä: Hmm. huomasin warwickini virittimissä lukevan west germany ...

pitääpä tsekata oman virittimet. oma keppi on maagisen '98 vuoden turvallisemmalta puolelta :D
SaBer
08.06.2004 15:31:58

pitääpä tsekata oman virittimet. oma keppi on maagisen '98 vuoden turvallisemmalta puolelta :D

Rockbassienkin virittimet ovat "Made in Germany". Samoin kuin mikit ovat samat MEC:it.
"En ainakaan kokeilematta testaisi." ..."Tarkoitin tietysti että en ostamatta testaisi." -Niskamies
Basismi
08.06.2004 15:37:25
ainiin! ... mistähän bartolinejä mahtaa suomessa saada? tai siis kuka niitä tuo maahan? vai kannattaako tilata ulkomailta?

Ei niitä taida ihmeemmin suomesta saada. Basscentralista tilasin omani, BassNW on varmaan kanssa varma valinta. Tsekkaa myös saksan nettikaupat.
It's hard to be humble when you're so fucking big!
balzary
08.06.2004 15:44:08

eiköhän ne kannata tilata suoraan ulkomailta. jää suomen hinnan alle jonkun verran ja saa todnäk paljon nopeemmin kouraan.
Osta multa Line6:n FB4-pedaali!
pardy
10.06.2004 17:31:03

Kaivoin nurkista esiin vuoden '92 Bass player -lehden, jossa kerrotaan Warwickin mallista nimeltä Dolphin pro II, nykyäänhän ei ole olemassa kuin Dolphin pro I:ä. Ja tuosta "kakkosversiosta" sanotaan seuraavaa:

-Saarnirunko
-Vaahterainen pulttikaula
-kaksi MEC J-mikkiä
-Made in Japan

Mikähän vehje tuo sitten on? Jos jollain olisi tuollaisesta jutusta tietoa, että Warwick on joskus tehnyt bassoja Japanissa, niin olisi mukava tietää siitä enemmänkin...
Myynnissä 5-kielinen basso Yamaha BBG5A! 2 v. vanha, mukaan kova laukku+roippeet, 350€! Käy katsomassa: Tori--> Bassot
Kieppi
10.06.2004 21:39:48
Typhus: nimim. Unskelotti on täällä kehunut kovasti bestbassgear.comia... josko sieltä löytyis.

Jos muuten tilaat ja asennat, niin dokumentoi tänne soundinäytteitä myöten ;)

.: Kieppi :.
-- Jeesus pelasti minut metallimusiikille ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)