Aihe: Charvel kitaroiden crackle maalaukset
1
Wintry666
02.08.2016 10:58:27

Ajattelin tännekin väsäillä tälläisen kun ei noihin huoneisiin enää kukaan kirjoittele. Eli kenellä on tietoa mihin malleihin näitä oli ja minä vuosina? Tuntuu olevan siitä kauhean vähän tietoa ja kuvia saatavilla.

Olisi mukava nähdä kuvia jos joku omistaa noita crackle maalattuja Charveleita.

Itse olen sinistä metsästänyt jo useamman vuoden mutta ei ole toistaiseksi ollut myynnissä kun jenkeissä ja japanissa. Tullien takia on jäänyt ostokset tekemättä kun ylittää kipurajan nuo hinnat, yli tonni on jo vähän liikaa kumminkin.

Kaikki vihjeet siis jotka johtaa sinisen cracklen ääreen ovat siis erittäin kaivattuja. :D
Wintry666
04.08.2016 16:43:45

Pienellä tutkiskelulla huomasin että ainakin charvelin dk-malleissa cracklea oli sinisenäkin. Model sarjassakin sai sen sinisen cracklen mutta se piti customina tilata käsittääkseni. Näin siitä joskus jonkun kaavakkeenkin. Reverb.com sivustolla oli aikaisemmin 3dr edellä mainitulla värillä mutta se ehti menemään ennen kuin asialle ehti mitään tekemään. :/

Käsien läpi kulkeneista kiraroista charvelit ja jacksonit on ollut kyllä omaan käteen sopivimpia. Olen itsekin noita b.c richejä nähnyt saman kaltaisilla maalauksilla, ei ole vaan itselle ollut oikein sopivia soittimia käteen.

Aloin tuossa miettimään myös palaprojektia jossa yrittäisi löytää tuon tyylisen tai jonkun muun erikoisemman bodyn, etsisi siihen myöhemmin reverse lapaisen kaulan ja muut osat.

On tällä hetkellä vaan aika kiven alla kun selasin 70 sivua kitaran bodeja eikä löytynyt kun yksi strato jossa oli crackle. :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)