Lähes kuolematon: "Tämä orkesteri soittaa tosi kurjasti - eilenkin kun tarjoilija pudotti tarjottimen, niin heti yhdeksän paria rynräs tanssimaan!" Toinen lähes kuolematon: Me ollaan vissiin aika suosittuja kun on jo tilausta tämän keikan jälkeenkin. Juuri äsken eräs herrasmies hihkaisi: "Menkää muualle soittamaan!" Humppaa tai soita humppaa |
baron 08.06.2004 13:26:07 | |
---|
- Onks' paljon ollut keikkoja? - Tänä vuonna yks, viime vuonna oli vähän hiljaisempaa. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
perkeles 08.06.2004 13:55:16 | |
---|
hääkeikalla hääparille "me tuumma toistekkin teirän häihin soittamahan" HELLO CLEVELAND |
Irti Humpasta 08.06.2004 14:31:28 | |
---|
T.K. tuli keikkapaikalle ja kakkosbändi kyseli, että jos he aloittaisivat, kun on vielä niin niukasti porukkaa, johon T.K: "Mistä lähtien TAUKO on aloittanut?" |
Botox 08.06.2004 16:56:21 (muokattu 08.06.2004 16:57:10) | |
---|
T.K. tuli keikkapaikalle ja kakkosbändi kyseli, että jos he aloittaisivat, kun on vielä niin niukasti porukkaa, johon T.K: "Mistä lähtien TAUKO on aloittanut?" Vai että sillälailla...Toivottavasti mister T.K miettii ,että kenelle alkaa v****maan , sillä minä olisin tuosta hyvästä saattanut tintata jo turvan päälle...varsinkin jos pinna olisi jo valmiiksi ollut kireällä. |
Justiina. 08.06.2004 17:30:27 | |
---|
Finlanderssin miljoonan kertaan kuullut , samat MUKA hauskat välispiikit tunkevat jo ulos korvista . |
Sandy 08.06.2004 17:37:37 | |
---|
"Ootte tosi hyvä bändi, mutta etteks te vois mennä soittamaan jonnekin muualle?" Juu, ja eilen keikan jälkeen kaks tosi sööttiä pikkutyttöä, jotka olivat herkeämättä seuranneet esiintymisaktia ainakin pari settiä, tulivat kysymään:"Ooksä joku laulaja vai?" Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
pekkajau 08.06.2004 17:45:08 | |
---|
"On suuri kunnia esiintyä teille...mutta ei tämä ainoa paikka ole minne minua on pyydetty... on minua pyydetty muuallekkin! Edellisessäkin paikassa en kerennyt esiintyä kuin pienen pätkän niin ihmiset tuli sanomaa että...MENE MUUALLE SIITÄ ESIINTYMÄÄN!" Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
R.W. Piuha 08.06.2004 21:56:06 | |
---|
Seuraavaksi soitamme niiiiin hidasta että sitä voi vaikka ryömiä! |
baron 08.06.2004 22:25:57 | |
---|
Juu, ja eilen keikan jälkeen kaks tosi sööttiä pikkutyttöä, jotka olivat herkeämättä seuranneet esiintymisaktia ainakin pari settiä, tulivat kysymään:"Ooksä joku laulaja vai?" Vaikka mä oon "lappusoittaja", niin tarpeeksi tuttuihin en niitä kuitenkaan tarvitse ja kerran tarpeettomat nuotit olivat ylösalaisin nuottitelineessä ja joku turakainen huomasi sen ja tuli kysymään, että eiks' tuo oo vaikeeta, sun täytyy olla hyvä! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
toyopet 09.06.2004 08:04:25 | |
---|
No niin... Olemme palanneet lavalle... Seuraavaksi illan viimeiset valssit, ensin yö kerran unhoa annoit.... (soittoa ja seuraava kappale: solisti spiikkaa) Ja sitten se vihoviimeinen, yölintu. Saa täällä tanssiakin. On pyydetty rokkia, siispä soitamme... humppaa. |
Harmaa 09.06.2004 08:43:08 | |
---|
En tiedä onko tämä niinkään kulunut, mutta tapahtui joskus -80 luvulla. Eräs Järvenpääläinen vasenkätinen kitaristi valitteli Reiskalle että ääni on huonossa kunnossa ni Reiska sano siihen että "ai että mikä ääni". |
KoskPaavo 09.06.2004 16:50:16 | |
---|
"Oi Odessa ,no missäs tääll on vessa" jne "kotihin nyt laitan terveisen"- Tässä kohtaa soitetaan tekstiviestin standardiääni . Soittaja selviää aina. |
Irti Humpasta 09.06.2004 19:22:01 | |
---|
Paratiisi - "...mutta enhän sitä tee , pieni NYSÄ riittänee..." Ramona - " Sä ammuit rakkauden nuolen suoraan läpi mun PAKSUSUOLEN... " Lesken lempi - " ja ikkunasta katsoo PÄLLINkuu..." |
Eddy 09.06.2004 19:26:37 | |
---|
Paratiisi - "...mutta enhän sitä tee , pieni NYSÄ riittänee..." ..Varret yhteen kiedottiin,hiekka tarttui hampaisiin.. ..että nää osaa olla sitten hauskoja..hihi Koskettelen soittimia... |
jwalk 10.06.2004 01:37:07 | |
---|
Jos olisin järkkäri ja bändi kysyisi että mistäs täältä saa virtaa niin,rykäisisin ja vastaisin: Hopeinen kuu luo..... |
Sertzo S 10.06.2004 09:24:17 | |
---|
Kalueunukki yksin oli eksynyt tunne viljapellon... jne Lesken lempi-biisi. |
Tomtom 10.06.2004 10:56:19 | |
---|
Karjalasta heilin minä löysin, löysin heilin niin pienen hikisen. Hän kohta minut sitoi nailonköysin, sitoi hurmahan iäisehen. Kulkurin valssi: .. on morsiammel kromattu pää.. R.A.K.A.S: MÄ olen kaunistunut niin, en tiedä kuinka sanoisin sen paremmin.. Varasto on ehtymätön.. "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |
Sertzo S 10.06.2004 11:11:05 | |
---|
"Kas Matti kaunein oon pohjoisen," lauloi Sihvosen Matti keikoillaan Jamppa Tuomisen laulamasta biisistä, jonka nimeä en nyt saa mieleeni, mutta alkuperäinen teksti meni muistaakseni näin:"Kasvatti kaunein oot pohjoisen" ja jne. |
snowballed 10.06.2004 13:33:03 | |
---|
Kulkurin valssi: .. on morsiammel kromattu pää.. .. on morsiammel ruuvattu pää.. basistivitsitrilogia: I basisti käveli viinakaupan ohi - II basisti käveli - III basisti |