TTV 30.07.2016 11:19:51 | |
---|
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
jukkajylli 30.07.2016 14:44:26 | |
---|
Herrasmiekkoinen: Treenaat kai huolella ja käytät oikeasta kädestä vain etu- ja keskisormea kolistellen basson taajuuksien korkeamman mielennosteen metallisissa kammioissa kuten Steve Harris konsertoinneissaan? En mä muuten osaa koppotikoppotia soittaa ku etu- ja keskisormella. En soita kuten Steve Harris silti. Mä soitan niinku mä. Stidi alla. |
jukkajylli 30.07.2016 14:48:22 | |
---|
tuskiz: Kannattaa muistaa, ettei Trooperi ei lähe ilman vaahterakaulaista valko- tai sinibodysta Presaria. Tieteellisesti testattu fakta. Aion kyseenalaistaa asian. Soitan Aria pro kakkosella, koska setissä on myös Hassisen Konetta ja Jussi Kinnunen on sentään mun idoli ja aivan huikeasti parempi basisti, kun tää West Ham fani. Joojoo. Ei tää oo vakavaa. Hauska biisi skulaa toi THE trooper. Stidi alla. |
reaper666 01.08.2016 13:49:13 | |
---|
jukkajylli: Aion kyseenalaistaa asian. Soitan Aria pro kakkosella, koska setissä on myös Hassisen Konetta ja Jussi Kinnunen on sentään mun idoli ja aivan huikeasti parempi basisti, kun tää West Ham fani. Joojoo. Ei tää oo vakavaa. Hauska biisi skulaa toi THE trooper. Miksei se paremmuus käy biiseistä ilmi Kinnusella? |
Henri Henri Olavi 01.08.2016 16:16:42 | |
---|
reaper666: Miksei se paremmuus käy biiseistä ilmi Kinnusella? Käyhän se. Vaikka itse pidänkin Maidenin alkupään tuotannosta, niin ei Harrisista voi edes puhua samana päivänä kuin Kinnusesta. ehkä jos jos asia ois niin että tekee paljon ainesta siis akia paljon mutta jos antaa pois niin onko se plajon siis ol? -haitaripartio |
reaper666 01.08.2016 16:27:25 | |
---|
Henri Henri Olavi: Käyhän se. Vaikka itse pidänkin Maidenin alkupään tuotannosta, niin ei Harrisista voi edes puhua samana päivänä kuin Kinnusesta. No mitä minä olen kuullut näitä iskelmäbiisejä niin hoitaa tonttinsa mutta ei siinä mitään ihmeellistä ole kyllä. Varmaan sitten väärät biisit kuullut. Ja muutenkin todella typerä vertailukohde. Kumpi on parempi auto ferrari vai range rover? Ihan eri asioita. Haluan nyt nähdä videon/kuulla audion missä Kinnunen vetää laukkakomppia! :D |
Funkånaut 01.08.2016 16:47:53 | |
---|
reaper666: Haluan nyt nähdä videon/kuulla audion missä Kinnunen vetää laukkakomppia! :D Miksi soittaa mauttomasti, kun voi soittaa hyvin? "Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono |
reaper666 01.08.2016 16:55:19 | |
---|
Funkånaut: Miksi soittaa mauttomasti, kun voi soittaa hyvin? Mielestäni ei ole hyvä jos ei osaa eri tyylejä. Jos Harris ei osaa iskelmää hyvin tai Kinnunen laukkakomppia hyvin niin ihan tyhmää vertailla. Hassua, että hipsteri puhuu mauttomuudesta :D |
tuskiz 01.08.2016 17:22:34 | |
---|
Bastistien paremmuusvertailu on kyllä yhtä humoristinen käsite kuin basisti ylipäätään. Huom! Obs! Ylläoleva kirjoitus saattaa sisältää mielipiteen. |
Regalis Apertura 01.08.2016 18:13:50 | |
---|
No ainakin omasta mielestä sama pätee muihinkin instrumentteihin (kitara/rummut ym.). Yhtä huvittavaa vääntöä niistäkin saadaan aikaiseksi;)... |
texan 01.08.2016 19:18:52 | |
---|
Onks basistit muusikoita? No, aina oppii jotain uutta. |
Vessajono 01.08.2016 19:45:40 | |
---|
reaper666: Miksei se paremmuus käy biiseistä ilmi Kinnusella? Jos et esim. jotain Hassisen Koneen Uhrisavua kuunnellessa tajua sitä paremmuutta, niin kyse ei oo siitä et se ei kävis ilmi vaan siitä et sä et tajua bassonsoitosta hevon helvettiä. Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
Sergei Fallinen 01.08.2016 20:00:25 (muokattu 01.08.2016 20:01:47) | |
---|
Ja jos ei tuo auta niin toinen vaihtoehto on kuunnella vaikkapa Iron Maidenin the Trooperia niin Harrisin huonommuus tulee ilmi. Sama asiahan sekin on. reaper666: Mielestäni ei ole hyvä jos ei osaa eri tyylejä. Ja oikeastiko tämä on argumentti Harrisin PUOLESTA? |
varpio 01.08.2016 20:01:49 | |
---|
Noniin menkääpäs muualle harrastamaan noita pyhäinhäväistyksiä. Saatana. |
reaper666 01.08.2016 20:37:58 | |
---|
texan: Onks basistit muusikoita? No, aina oppii jotain uutta. On Steve Harris. |
jukkajylli 01.08.2016 21:35:12 | |
---|
reaper666: Miksei se paremmuus käy biiseistä ilmi Kinnusella? Hahaa, ehkä kuulija ei vaan tajuu? Stidi alla. |
reaper666: No mitä minä olen kuullut näitä iskelmäbiisejä niin hoitaa tonttinsa mutta ei siinä mitään ihmeellistä ole kyllä. Varmaan sitten väärät biisit kuullut. Ja muutenkin todella typerä vertailukohde. Kumpi on parempi auto ferrari vai range rover? Ihan eri asioita. Haluan nyt nähdä videon/kuulla audion missä Kinnunen vetää laukkakomppia! :D Miks Kinnusen pitäisi vetää laukkakomppia? Laukkakomppi on ihan pönttöilyä. Stidi alla. |
jukkajylli 01.08.2016 21:38:33 | |
---|
tuskiz: Bastistien paremmuusvertailu on kyllä yhtä humoristinen käsite kuin basisti ylipäätään. Mainiota. Olet asian ytimessä. Stidi alla. |
Vessajono 01.08.2016 21:43:07 | |
---|
reaper666: On Steve Harris. Ja sika kunnos. Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
varpio 01.08.2016 21:52:17 | |
---|
jukkajylli: Miks Kinnusen pitäisi vetää laukkakomppia? Laukkakomppi on ihan pönttöilyä. Hevos-aiheisissa piiseissä laukkakomppi on paikallaan. Koppoti koppoti! |