Aihe: Jaco Pastorius- DVD
1 2
Karlsson
08.06.2004 07:51:55
Ei nyt välttämättä voi sanoa paremmaksi basistiksi, mutta parempi säveltäjä.

Makuasia. Munsta se on parempi basisti ku Jaco.

Jaco ei koskaan tuntunut läheskään niin tajuntaa räjäyttävältä kuin Pohjola kun sitä ekan kerran kuuli.
Excuse me while I kiss my bass...
2541
08.06.2004 10:23:46

Jaco ei koskaan tuntunut läheskään niin tajuntaa räjäyttävältä kuin Pohjola kun sitä ekan kerran kuuli.

Kieltämättä noin kävi minullekin. Tais olla Wigwamin Live Music From The Twilight Zone -levyltä
ja biisi The Moonstruck One.
Karlsson
08.06.2004 10:29:42
Kieltämättä noin kävi minullekin. Tais olla Wigwamin Live Music From The Twilight Zone -levyltä
ja biisi The Moonstruck One.

Mulla se oli faijan hyllystä kaivettu Keesojen Lehto. Eihän se semmonen ns. bassottelulevy ole, mutta ku toimii niin toimii.
Excuse me while I kiss my bass...
Johannes_t
08.06.2004 10:31:58 (muokattu 08.06.2004 10:34:02)

Makuasia. Munsta se on parempi basisti ku Jaco.

Minäkin suosittelen erittäin lämpimästi Pekkaa ja mielummin myös kuuntelen kuin Jacoa. Herrat ovat kuitenkin niin erityylisiä muusikoita niin erityylisen musiikin kimpussa, etten paremmuudesta rupea arvuuttelemaan.

EDIT: Keesojen lehdosta se mullakin lähti, löysin mutsin hyllystä :) Fiilikset oli aika aika mielettömät...
2541
08.06.2004 10:41:10

Voi kun olis löytäny tuollaisia levyä vanhempien hyllystä.:(
Onhan siellä jotain; Elvis Country ja Punainen planeetta, siinä helmet.
Johannes_t
08.06.2004 12:08:35

Voi kun olis löytäny tuollaisia levyä vanhempien hyllystä.

Sain "ennakko perintönä" porukoiden LP-kokoelman. Satoja levyjä progea, jazzia ja poppia. Löytyy Miles Davisin ja B. Dylan tuotannot, muutama Pohjola, Tolonen, Wigwam, Pressa yms. Paljon Stevie Wonderia ja muuta groovea. Niin, ne elivät nuoruutensa 70-luvulla.
2541
08.06.2004 13:13:02

Teitä onnellisia...Itse olen joutunut kaikki ostamaan. Tosin sen Punaisen planeetan "lainasin" isältäni. Ja voishan noita äiskän Elviksiäkin joskus lainalla.
Johannes_t
08.06.2004 13:20:14

Teitä onnellisia...Itse olen joutunut kaikki ostamaan. Tosin sen Punaisen planeetan "lainasin" isältäni. Ja voishan noita äiskän Elviksiäkin joskus lainalla.

Onnea tosiaan, tuossa meikäläisenkin pinkassa on muutama levy mitä ei enää vinyylinä löydä mistään. Tai jos löytää, on hinta hirvittävä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)