EP 13.07.2016 17:22:34 | |
---|
catherine: Harmi kun Nina Åkerman putosi !Olisi ollut oikea tangontulkitsija !! No olisipa hauska kuulla myös perustelut? |
jukkajylli 13.07.2016 20:04:08 | |
---|
okabass: Muistan kulmalan (auraviihteen pomo silloin) radiohaastattelun aikoinaan. Hän sanoi, että Tangomarkkinoissa taiteelliset arvot ovat etusijalla. Minulta purskahti kahvit rinnuksille. Mä olen ilmeisesti tuhonnut tanssimuusikonurani nauramalla eräänä kauniina sunnuntaipäivänä Turussa Kulmalan ehdotukselle vaihtaa eräänkin artistin bändin kanssa jonkun "menestyvämmän" iskelmätähden taustalle. Kulmala katsoi vakavana reaktiotani ja käveli pois. En tiedä kuinka tavallista on, että joltain laulajalta maanitellaan taustabändi jonkun toisen taustabändiksi. No, kevyessä krapulassa siinä roudailin Galaxyn pihalla kaappia pakuun ja kelasin, että eiköhän tää Auraviihteen kanssa touhuaminen ollu tässä. Ja niin se toki rupesi olemaankin. Stidi alla. |
sonic77 14.07.2016 17:09:21 | |
---|
Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen... |
EP 15.07.2016 18:51:54 | |
---|
okabass: Muistan kulmalan (auraviihteen pomo silloin) radiohaastattelun aikoinaan. Hän sanoi, että Tangomarkkinoissa taiteelliset arvot ovat etusijalla. Minulta purskahti kahvit rinnuksille. Niin aikanaanhan sieltä niitäkin arvoja löytyi enempi, vuosi vuodelta vähemmän. |
EP 15.07.2016 18:58:27 (muokattu 15.07.2016 19:06:40) | |
---|
geggo: Tango orkka myös vaihtoon, tai ainakin kapellimestari sovituksineen. -Ei niissä mitään vikaa ole mutta joka vuosi sama slangi. On ennalta arvattavaa, ja joka vuosi voi juurikin arvata missä tahdissa piano kilahtaa, hanuri saa soolon, pata rumpu, tai jouset saavat osansa. Nää osataan jo ulkoa ja jotain uudistusta tarttisi saada. Ei myöskään ole mikään suoritus sovittaa jostain Satulinnasta tango versio! Kenties joku "jouseton ja bandoneoton " Satumaa tyylinen hakkaus olisi taasen kova sana ja päästetään se solisti esiintymään , näyttämään kykynsä ilman valtavan orkan tukee! Toiset biisit vaan sopii paremmin tangoksi, toiset taas ei. Ihmettelen Kuoppamäen kertomusta, että olisi alunperin säveltänyt Satulinnan tangoksi? Toisaalta orkesteri/ sovittaja suoriutui tehtävästä ihan hienosti. Ei niissä mitään vikaa ole mutta joka vuosi sama slangi. On ennalta arvattavaa, ja joka vuosi voi juurikin arvata missä tahdissa piano kilahtaa, hanuri saa soolon, pata rumpu, tai jouset saavat osansa. Nää osataan jo ulkoa ja jotain uudistusta tarttisi saada. Se on vaan semmonen juttu, mikä on milloinkin "SE JUTTU" ammattisovittaja tekee sen ammattimaisesti, valmiin sabluunan mukaan ajankäytöstäkin kyse, kymmeniä biisejä sovitettavana. E: Toisaalta kaipaa Atso Almilaa, mut molemmat ei kai ole mahdollista? |
Jucciz 16.07.2016 15:06:10 (muokattu 16.07.2016 15:06:18) | |
---|
|
EP 16.07.2016 15:14:32 | |
---|
Jucciz: Ainut ihmetyksen aihe on se, että voittajan ennalta sopiminen ylitti uutiskynnyksen. Uskooko Suomen kansa tosiaan, että kulloinenkin kuningas ja kuningatar todella valitaan finaalilähetyksen kuluessa? No tämähän on viihdettä ja oli kuinka oli katsojilla jännitys säilyy loppuun asti. Mulle henk. koht. ihan sama missä kohtaa voittajat valitaan, vain lopputulos ratkaisee onko se mieleinen vai ei. |
Anonymous-jazz 16.07.2016 23:22:17 (muokattu 16.07.2016 23:22:28) | |
---|
Turun Kuraviihde on hyvä veli -verkostojen mafia. Ei mulla muuta. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
EP 19.07.2016 16:31:50 | |
---|
Fiksu likka tää uus, tietää ettei parasta laulajaa valittu! |
pekkajau 21.07.2016 00:35:35 | |
---|
The 2: Oikeesti Tango on Bluesia sitä ei poikaset laula joilla pallivaahaa pitää sivellä joo Kerran aikoinaan kai 1983 Kiuruveden Hurttiukossa tuli romaanimies kysymään että saako hän laulaa? Ilta oli hiljainen ja aateltiin että antaa sen nyt laulaa. Ennen kappaleen alkua kysyi vielä: "Saako myös vähän shouwata?" No sanottiin sille että ole hyvä vaan. Biisi jonka halusi laulaa oli: "Syyspihlajan Alla" Muuten se tökötti siinä mikin edessä kuin tatti paskassa mutta kohdassa: " On kurkiaurat lentäneet jo yli pääni pois" yllättäen arvaamatta ja edeltä aavistamatta se huitaisi kädellään puolikaljun päänsä yli. Sillä kyllä oli muuten saatanan hyvä lauluääni! Hätä keinot keksii! |
jukkajylli 22.07.2016 00:30:33 | |
---|
The 2: Oikeesti Tango on Bluesia No ei kyllä ole.. Stidi alla. |
EP 22.07.2016 22:39:43 | |
---|
jukkajylli: No ei kyllä ole.. Molemmat vaatii tietyt perusteet ollakseen uskottava! ..että sikääli. |
pekkajau 23.07.2016 00:19:22 | |
---|
Hätä keinot keksii! |
sticky fingers 23.07.2016 10:21:28 | |
---|
EP: Molemmat vaatii tietyt perusteet ollakseen uskottava! ..että sikääli. Tällä perusteella kaikki on bluesia. "Giving up is a gateway drug" |
jukkajylli 26.07.2016 19:26:21 | |
---|
EP: Molemmat vaatii tietyt perusteet ollakseen uskottava! ..että sikääli. Ei Tango silti ole bluesia. Ei olutkaan ole viiniä, vaikka kuinka tykkäisi molemmista. Että sikälejä vaan kaikille. Stidi alla. |
jukkajylli 26.07.2016 19:27:24 | |
---|
Stidi alla. |
EP 26.07.2016 20:05:32 (muokattu 26.07.2016 20:06:12) | |
---|
Minä ainakin tällä kertaa ymmärsin täysin mitä "the2" tuolla lauseella tarkoitti, eikä edes tarvinnut paljon miettiä. E: Mutta jos haluaa saivarrella niin se on asia erikseen. |
jukkajylli 27.07.2016 01:11:34 | |
---|
EP: Minä ainakin tällä kertaa ymmärsin täysin mitä "the2" tuolla lauseella tarkoitti, eikä edes tarvinnut paljon miettiä. E: Mutta jos haluaa saivarrella niin se on asia erikseen. Kyllä mäkin ymmärsin. Mä olen vain erimieltä. Stidi alla. |
EP: Lopputuloksesta sanoisin, että parempi nuori kehittyvä laulajatar kuin täysin tunteeton rutinoitunut esitys! Höpö höpö! Tämä laulaja ei laula montaakaan tangoa tästä eteenpäin ! musiikki on hieno asia! |
EP 31.07.2016 00:17:13 | |
---|
catherine: Höpö höpö! Tämä laulaja ei laula montaakaan tangoa tästä eteenpäin ! Eipä taida laulaa! Vaan en tykänny siitä toisestakaan ..minkäs teet? |