Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: tokai les paul+duncan.
1
petrin1
19.07.2016 07:10:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ostin tokain japsi les paul customiin uudet duncanin mikit. kaulaan 59 ja tallaan sh5 custom.
kaulaan 59 istuu täydellisesti mutta tallamikin h ja e kielet menevät härskin näköisesti ohi napapaloista..
onko jollain muulla kokemusta vastaavasta?
mulla ei ole aikaisemmin tullut tämmöstä eteen.
onkohan tallamikki väärää mallia? haittaako kyseinen asia noin niinkuin yleensä?
Keskustelin mahdollisesta ongelmasta ennen mikkien ostoa ja tämmöset mikit mulle lyötiin kouraan. kyseessä ihan normi malli. ei f-spaced.
näin ne liikkeessä mulle sanoi :)
onko yleistä että duncanin mikit ei osu kohilleen tokain tallassa :) ?
 
Petri Rintala
Decadetroll
19.07.2016 08:31:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

petrin1: ostin tokain japsi les paul customiin uudet duncanin mikit. kaulaan 59 ja tallaan sh5 custom.
kaulaan 59 istuu täydellisesti mutta tallamikin h ja e kielet menevät härskin näköisesti ohi napapaloista..
onko jollain muulla kokemusta vastaavasta?
mulla ei ole aikaisemmin tullut tämmöstä eteen.
onkohan tallamikki väärää mallia? haittaako kyseinen asia noin niinkuin yleensä?
Keskustelin mahdollisesta ongelmasta ennen mikkien ostoa ja tämmöset mikit mulle lyötiin kouraan. kyseessä ihan normi malli. ei f-spaced.
näin ne liikkeessä mulle sanoi :)
onko yleistä että duncanin mikit ei osu kohilleen tokain tallassa :) ?

 
Joidenkin valmistajien tom-tallat ovat f-spaced. Lähinnä kosmeettinen ongelma lienee.
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. Master of Teräskäsi 2016
s8na
19.07.2016 16:08:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on sama juttu. Ei haittaa mitään. Soittoa vaan ja unohdusta päälle.
 
antikristus
19.07.2016 16:18:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikä sitä väärää spacingiä huomaa kun suoraa edestä kattoessa, niinhän sitä kitaraa ei kovinkaan moni koskaa tuu näkemää.
 
ibnz
19.07.2016 16:55:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kohillaan sen tallamikin napapalojen pitäis just ja just osua sinne kielten alle, reunoistaan
 
https://1drv.ms/i/s!AtEKygYgoFC4hKdNeDIgbn2f0VfvJA
 
(SH-5 & SH-2)
 
Gary the pine
19.07.2016 19:26:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laita kuoret päälle niin ei häiritse...
 
Tulin, näin, paskoin housuun.
B-tone-flat
19.07.2016 19:27:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla taas toistepäin. Eli kaulamikin G, H ja E kielen naparuuvit jää snadisti kielen vasemmalle puolella kun katson tallasta päin. Mikki tosin lepää hiukan kehyksen oikeaan laitaan. Ja kyseessä Gibson LP Classic ja Classic 57 mikit. Kaulamikissäkin on snadisti tuhnu saundi. Johtuisko tosta sitten?
 
Marshall Amps have a thundering sound of a good ol' Alabama Train.
Durty
19.07.2016 22:45:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

B-tone-flat: Mulla taas toistepäin. Eli kaulamikin G, H ja E kielen naparuuvit jää snadisti kielen vasemmalle puolella kun katson tallasta päin. Mikki tosin lepää hiukan kehyksen oikeaan laitaan. Ja kyseessä Gibson LP Classic ja Classic 57 mikit. Kaulamikissäkin on snadisti tuhnu saundi. Johtuisko tosta sitten?
 
Ei johdu. Napapala saa olla huomattavastikin sivussa, eikä vaikuta soundiin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «