Aihe: Hei! Ostin taas kitarakamaa.
1 2 3 4 593 94 95 96 97419 420 421 422 423
TTV
04.07.2016 14:16:17
Heräteostona tuli hommattua Thomannilta Randall RG13 etuastepedaali. Näppärä trankkupeli kotisoittoon, sillä tuo sisäänrakennettu 1W pääte riittää mainiosti ja Master volume pelaa hyvin ilman hyppäyksiä koko toiminta-alueella.

Samassa paketissa tuli myös SD Pegasus Trembucker tuohon yhteen RGA Ibaan :-)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Metalkallo
04.07.2016 23:24:08
Torilta nappasin Hughes & Kettner Statesman EL34 nupin. Hyvät on soundit siinä mitä alussa vähän kerkesin testaamaan. Tuo on vähän marsuun kallellaan tuo sointi, mutta tässä dual el34:ssa pitäisi olla parempi puhdas kanava kuin marsussa, ja ihan hyvä onkin. Yllättävän hyvin pystyy soittamaan kerrostalossakin tuolla, volaa pystyy kääntämään enemmän auki kuin arvelin.
Stratossa pitää olla ISO LAPA!
Kivijalka
05.07.2016 00:35:02
Pari uutta kitaratelinettä ja onespot. Ehkäpä jossain välissä tulee osteltua kitaroitakin kun on taas pari tyhjää paikkaa vapaana. ;)
"Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!"
Savu
08.07.2016 18:56:52
Ibanez RG652KFX-KB Prestige tuli ostettua.
Torilla tavataan!
tender.insanity
09.07.2016 21:13:03 (muokattu 09.07.2016 21:13:53)
Vaihtokauppana torilta Gallien Krueger 250ML. Aikamatka kasarille!! Viikon päästä saan. Valmiiksi on jo tehty taustanauhoja Somewhere In Timen biiseille :-p
Swan
09.07.2016 21:22:58
tender.insanity: Vaihtokauppana torilta Gallien Krueger 250ML. Aikamatka kasarille!! Viikon päästä saan. Valmiiksi on jo tehty taustanauhoja Somewhere In Timen biiseille :-p

Tee myös The Lonerille.
"His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage."
tender.insanity
09.07.2016 21:38:50
Swan: Tee myös The Lonerille.

Minä en mitään kakkaa soita.
Swan
09.07.2016 21:42:15
tender.insanity: Minä en mitään kakkaa soita.

Justhan sanoit soittavasi.
"His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage."
LaMotta
09.07.2016 21:54:56 (muokattu 09.07.2016 21:57:07)

Mie ostin kuukausi sitten Blackstar HT-5R combon.
Muuta kitarakamaa en sitten olekaan ostanut vajaaseen kahteen vuoteen.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
tender.insanity
09.07.2016 22:08:42
Swan: Justhan sanoit soittavasi.

No pyh sentään!
TTV
09.07.2016 22:13:55
Savu: Ibanez RG652KFX-KB Prestige tuli ostettua.

Nyt taisi osua kohde maaliin :-) Hienon skitan sait, onnea hankinnasta !
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Myrkky Nuoli
10.07.2016 02:04:53
ha55i: Mulla on Stratossa Duncanin joku vastaava baseplatella oleva takamikki. Pitäisi kuulostaa telemäiseltä. Ei huono ratkaisu, vaikka ei ihan yllä maaliin asti.

Twang Banger? Koklaa huvikses Dimarzio Red Velvet. Helevetisti parempi. Totta puhuen tämmöiselle anaalille mikkinatsillekin kelpasi se. Tosi hyvä.
More Nintendo, less Marshall.
Savu
10.07.2016 13:19:44
TTV: Nyt taisi osua kohde maaliin :-) Hienon skitan sait, onnea hankinnasta !

Tack! Erittäin kiva soittoinen kitara, lähes identtinen 3521 Prestigen kanssa, mikä mulla oli aikaisemmin, mutta hienompi. :) DiMarzion Titan tallassa, mutta voi olla että vaihdan sen jossain vaiheessa vähän tiukempi soundiseen. Pitäis päästä testamaan muutamalla eri vahvistimella tota.
Torilla tavataan!
ha55i
10.07.2016 16:30:37
Myrkky Nuoli: Twang Banger? Koklaa huvikses Dimarzio Red Velvet. Helevetisti parempi. Totta puhuen tämmöiselle anaalille mikkinatsillekin kelpasi se. Tosi hyvä.

Kiitti vinkistä. Pistän kokeiluun. Mulla ovat noi DiMarziot menneet jotenkin täysin ohi. Ihan tyhmästi olen mieltänyt ne enemmän hevihemmojen mikeiksi.

Itse asiassa mulla on yhdessä 70-luvun starokopioraadossa kiinni joku jälkiasennettu saman aikakauden DiMarzion humbucker. Voisi samalla Levytukun käyntikerralla selvitellä senkin mallin.
Non omnes, qui citharam habent, citharoedi sunt.
Antti90
12.07.2016 18:34:10

Melko pientä, mutta tärkeää rompetta; pedaalilautaan ekspressiopedaalille stereopiuha ja räkin uumenista pedaalilaudalle uiskenteleva 10m midipiuha. Custom soundsissa sattui mukavasti olemaan alennusmyynnit. Onneksi ei ollut enempää rahaa.
"Never give up."
Navdi
13.07.2016 09:36:11
Tuli taannoin myytyä pois Orange Tiny Terror Combo ja jäi harmittamaan, niin piti nyt sitten palata Oranssien pariin. Tällä kertaa vaihtui aiempi nuppi Orange Dual Terroriin, jolla pitäisi potkua olla hieman isommillakin volumeilla.
"I don't do regrets. Regrets are pointless. It's too late for regrets. You've already done it, haven't you. You've lived your life. No point wishing you could change it." - Lemmy Kilmister
Shredator
14.07.2016 13:10:10

Pedaalilauta uusiksi:
- Temple Audio Solo 18 -lauta
- Roland EV-5 -expressionpedaali
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
Myrkky Nuoli
15.07.2016 00:46:08 (muokattu 15.07.2016 00:46:26)
ha55i: Kiitti vinkistä. Pistän kokeiluun. Mulla ovat noi DiMarziot menneet jotenkin täysin ohi. Ihan tyhmästi olen mieltänyt ne enemmän hevihemmojen mikeiksi.

Itse asiassa mulla on yhdessä 70-luvun starokopioraadossa kiinni joku jälkiasennettu saman aikakauden DiMarzion humbucker. Voisi samalla Levytukun käyntikerralla selvitellä senkin mallin.

Tismalleen sama oli mulla kunnes sattumalta kokeilin noita Velvet-mikkejä Blue Velvetit oli hyviä, True Velvet aivan uskomattoman hyviä, yhtiä lempparistratomikeistäni ikinä ja Red Velvet paras kokeilemani siinä mitä se tekee. Otin sen lopulta pois, koska väliasennot ei saundannu yhtä hyvältä sen kanssa. Se on kyllä tähän liian ohuen näkkäritallamikin dilemmaan ihan täysiverinen ratkaisu.
More Nintendo, less Marshall.
TTV
15.07.2016 10:20:22
ÄrGee: Savu sai Prestigen, minä sain Ibanez RGAIX6FM:n. En oikeastaan valita yhtään tästä, erittäin helpposoittoinen ja mukavan tuntuinen kitara vaikka indonesialainen onkin.

Sitten kun RGA-japsihammasta alkaa kolottaman, niin tiedät mistä apu löytyy ;-)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)