Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Funk, soul, hip hop, rap, reggae, r'n'b »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kendrick Lamar
1
Carvel
08.07.2016 19:31:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiedän, tiedän.. M.netissä ei ole niin paljoa rapin kuin hewin ystäviä. Mutta kai täällä muutama tämän miehen musiikin ystävää löytyy. Viime vuotinen To Pimp a Butterfly avasi meikäläisen silmät lopullisesti hip hopille. Sitä ennen olin vaihtelevalla menestyksellä kuunnellut ysäri räppiä sekä Kanye Westiä, jotka eivät huonoja ole nekään. Mutta To Pimp a Butterfly on jotain mikä tullaan muistamaan ja pitkään. Melkein konseptialbumin tuntuinen kokonaisuus. Myös viimeisin Untitled Unmastered on erittäin menevä. Kahta ensimmäistä tullut kuunneltua vähemmän, pitää varmaan antaa mahdollisuus niilekkin.
 
sub zero
09.07.2016 01:37:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen kuunnellu levyltä vasta pari raitaa. Ei ihan minun musaani tyyliltään, mutta mielenkiintoiset jazzahtavat ja/tai funkahtavat taustat. Tulee heti olo, että tämä on enemmän kuin vain räppäystä.
 
Maan päältä on Lesbos valinnut minut laulamaan kukitettujen neitsyidensä salaisuudesta
Spedemix
10.07.2016 03:34:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Good Kid; M.A.A.D City on mun mielestä hip-hopin mestariteoksia. Mulle joka tapauksessa se paras hip-hop levy koskaan.
 
TPAB ei oo ihan samalla lailla auennu. Nyt kun on levyn kuunnellu 3-4 kertaa läpi biisit kuten These Walls ja Mortal Man ovat ruvenneet toimimaan. Hitaasti lämmittävä onneksi tarkoittaa sitä että eipähän pala nopeasti loppuun. :)
 
Ihan tautisen hyvä flow äijällä on! Se tulee hauskalla tavalla esiin kappaleessa Compton (Good Kidiltä) jossa vetää suojelijansa Dr Dre:n kanssa. Niin hyvä tuottaja ku Dre on, räppääjänä kuitenkin korkeintaan välttävä. Compton on mielestä hyvä esimerkki siitä jos haluaa kuulla hyvän räppääjän ja ei-ihan-niin-hyvän räppääjän eron.
 
Spede blendaa: https://blend.io/spede
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «