Aihe: YleX Pop
1 2 3 4
Ola_90
07.06.2004 17:22:10
Petra on laulaja :)

No sus saatana kyllähän tuon tiesin, taisin vaan sekoilla. Siis Emppua tarkotin. :)
"Kyl räkä on vielä ihan hyvää, mut korvavaikku on jo ihan saatanan pahaa." -Kaverini
Tapani L
07.06.2004 17:32:18
En tiedä mitä Kotiteollisuus tekee laulamassa saatanasta joillekin 12v pissiksille, ja miten se niiden musatyyli liittyy poppiin?

No katsoppas Kotiteollisuuden sivut http://www.kotiteollisuus.com/
L.Ruoska
07.06.2004 18:35:39

Hmm. Eikö kotiteollisuus ole koko ajan ollut teinipoppia (ettei mentäisi genremääritelmiin niin tämän voi lukea "teinimusaa"). Enemmän minä siinä kuulen nuorisolle sopivia juttuja kuin aikuisille. Tietysti eihän se näin pelkistettyä ole, enkä väitä, että bändin musa olisi tiukalle kohdeyleisölle tehtyä, mutta itse en montaa aikuista ko. yhtyeen fania tiedä.

Omaan musiikinkuunteluuni ei vaikuta millä kanavalla mikäkin musiikki soi. Miten sen voi antaa vaikuttaa..

Se KT:n saatana/helvetti/eioojumalaa-uhoaminen jne on kyllä kieltämättä aika lapsellista, oot varmaankin oikeassa sen ikäryhmän suhteen. Kaikkihan saa kuunnella mitä tykkää, ehkä mustakin on tulossa kunnon fabu ja holhooja kun kelailen mitä skidien on hyvä kuunnella...heh kun mä olin kolmetoista oisin halunnu eniten nähdä White Zombien =D

Radio on mulle yhdentekevä kun en sitä oikeastaan kuuntele, jos kuuntelenkin niin Cityä ja tuleehan sieltäkin Kotiteollisuutta. Ylex-huoruudella meinasin kuitenkin että jossain määrin oletan tollasilla "hevibändeillä" (unohdetaan se genrekeskustelu) olevan tiettyä asennetta. Ja asenne ei ole se mikä mulle tulee mieleen kun isot äijät on jossain lastenohjelmissa keräämässä julkisuutta..sanoi ne mitä tahansa niiden nettisivuilla.
MV
07.06.2004 19:43:56
Se KT:n saatana/helvetti/eioojumalaa-uhoaminen jne on kyllä kieltämättä aika lapsellista, oot varmaankin oikeassa sen ikäryhmän suhteen. Kaikkihan saa kuunnella mitä tykkää, ehkä mustakin on tulossa kunnon fabu ja holhooja kun kelailen mitä skidien on hyvä kuunnella...heh kun mä olin kolmetoista oisin halunnu eniten nähdä White Zombien =D

Radio on mulle yhdentekevä kun en sitä oikeastaan kuuntele, jos kuuntelenkin niin Cityä ja tuleehan sieltäkin Kotiteollisuutta. Ylex-huoruudella meinasin kuitenkin että jossain määrin oletan tollasilla "hevibändeillä" (unohdetaan se genrekeskustelu) olevan tiettyä asennetta. Ja asenne ei ole se mikä mulle tulee mieleen kun isot äijät on jossain lastenohjelmissa keräämässä julkisuutta..sanoi ne mitä tahansa niiden nettisivuilla.

Sori vaan mutta Hynynen on ihan reilusti sanonut että hän uskoo jumalaan.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Reddie
07.06.2004 20:09:27
Sori vaan mutta Hynynen on ihan reilusti sanonut että hän uskoo jumalaan.

Ja tämäkin aspekti mun mielestä tulee sangen selvästi sanotuksista esiin.
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
SukkapuikkoKeitto
07.06.2004 20:53:22
Mitääää`?????? ei kai jo se tullu telkkaristä??????? vooooi eii!! mä luulin et se tulee vasta nyt lauantaina ja viime lauantaina radiosta! jos ei ole näin ni voi PA*KA!!
Jenka
07.06.2004 21:54:48

Kaikkein kivoin oli DJBB. Parhaiten veti keikkansa. Lindgren on aivan uskomaton. Ihmettelen että sekoaako se ikinä sanoissaan...Eipä taida juuri.

Mun mielestä TikTak ja Maija Vilkkumaa ei ainakaan nyt televisiosta nähtynä kuulostaneet niin hyviltä. Lauluäänet ei jotenkin vakuuttaneet. Petra taisi olla flunssassakin? Mutta ei se nyt aivan kauheaa kuunneltavaa ollut, ja soitto oli ihan hienoa. Maijan ääni on kyllä toisaalta kiva, toisaalta ei. Nyt mua vähän ärsytti se ääni. Maijan äänihän on sellainen että kerää vihamiehiä tai ihailijoita.. itse en osaa sanoa kumpi ed.mainituista olen. Ehkä se on siinä rajalla että tykkään.

KT oli menettelevä, mutta ennemmin kuuntelen radiosta kun katson... Ja enpä jaksa kauaa kuunnellakaan. Jotenkin vähän utopista mulle. Ehkä liikaa sellasta örinää..
Summer make good.
AoA
07.06.2004 21:58:11
Näytti siltä, että Maijaa sattui laulaessaan. Muutenkin ääni oli aika huonossa kunnossa, piti "revittää" että tulosta syntyi. Bändillä oli tosi kova meno.

Jos minulta kysytään niin aina se on samanlaista rääkymistä ollut, itse en kauaan jaksa kuunnella. Bändi oli tiukka.
-Anssi-
sormunen
07.06.2004 22:47:07
... pissiksille... ylex-huoria...Ei ... erityisen hyvännäkösiä tosin ole ... perc:stä... ylex-hinttarin...

Mitä sellanen äijä voi oikeasti sanoa jollekkin nassikoille mikä jollain tapaa kehittää niitä skidejä?

Että silleen, jibii.
juuso a
08.06.2004 15:04:29

maija vilkkumaa oli kyllä todella asiallinen. siinä on kyllä nainen jolla on lavakarismaa vaikka muille jakaa. välillä tosin näytti että laulaminen tuotti vaikeuksia, mutta kyllähän tuo silti aika lailla samalla kuulosti mitä levyllä.

tiktakkia on aina mukava kattella. tytöt osaa soittaa ja on symppiksen oloisia tyyppejä ja nättejäkin vielä. uutta levyäkin kuuntelee mielellään ennemmin kun turpiinsa ottaa tai lähtee puusavottaan.
Elämä on kivaa, jippii!!!
aiiT
08.06.2004 15:36:32

Ja mitä tuohon "lasten"ohjelmassa vierailuun tulee, muistetaan kuitenkin, että Hynski on tehnyt duunia erityislasten parissa tai jotain muuta vastaavaa. Eiköhän se tiedä mitä tekee, turha noilla on piikitellä.

En nähnyt keikkoja livenä, joten joutunen poikkeamaan hieman otsikosta ja unohtamaan koko konsertin kommentoinnin.
We are accidents waiting to happen.
Mako
08.06.2004 16:01:24

Että silleen, jibii.

Ero on siinä, kuka puhuu telkkarissa ja kuka mnetissä, nääs. Vaikka AIVAN SAMA jo tässä vaiheessa minulle :)

Mutta joku suhteellisuudentaju pitää olla.
"Black cloud crossed my mind, blue mist round my soul, feel so suicidal; even hate my rock and roll.. Wanna die, yeah wanna die. If I ain't dead already, girl you know the reason why."
sormunen
08.06.2004 16:53:46
Ero on siinä, kuka puhuu telkkarissa ja kuka mnetissä, nääs.

Niinkö?

Lähinnä mä kumminkin ihmettelin tota ristiriitaa, et vissiin honannut? Mitähän noin lyhyeen kirjoitukseen mahtuneine loukkaavine kirjoituskukkasineen tämä Leo Lindgren voi oikeasti sanoa jollekkin nassikoille mikä jollain tapaa kehittää niitä skidejä? Että ne on pissiksiä ja huoria?

Että siis sun mielestäsi jonkun hevikitaristin pitäisi olla semmonen, että se voi oikeasti sanoa jollekkin nassikoille mikä jollain tapaa kehittää niitä skidejä?, mutta Mnettiin kirjoittavalla ns. tavallisella pullaisella ei ole mitn vastuuta?

Vellihousujen touhua, sano.
Lux
08.06.2004 20:43:08

Jihuu, taas ketju, jonka voi nostaa m.netin klassikoihin!

Ootte te aikamoisia.

Tää on ehkä jo ot:ta, mut en usko et nykyisen tv:n musatarjonnan aikana yhdelläkään (asennetta tai ei) artistilla on varaa kieltäytyä valtakunnallisesta livestä, ja vielä radiossa samanaikaisesti.

Mutta on se huvittavaa, miten yksi hevijä viäntävä pitkätukka saa pienellä pelleilyllä ja hölmöilyroolilla ihmisiltä pasmat sekaisin.

"Hynynen sitä ja Hynynen tätä" on kohta jo niin monessa eri keskustelussa, et miehen kuuluis saada joku pokaali.

Mutta leikitäänpä vähän:
Oletetaan, että on olemassa ns. hevibändien asenne.
Oletetaan myös, että on olemassa ns. lastenohjelma, johon hevibändit ei mene.
Oletetaan myös, että tämä "asenne" on sitä, että viis veisataan perinteisistä arvoista ja tehdään mitä halutaan.
Eikö silloin "asenteellisempi" hevibändi juuri menisi tähän lastenohjelmaan näyttääkseen että tekee mitä haluaa.
Vai onko hevibändien "asenne" mielestänne olla konservatiivinen.
Eli "hevi pitkätukille ja vain hevibaareissa, muut esittäköön mitä haluaa missä haluaa". Kai tässä asenteessa on sitten myös määriteltynä sallitut aiheet joita sanoituksissa käsitellään, sallitut sävellajit, sallitut tempot, sallitut kitarankielet, sallitut olutmerkit, sallitut opinnot, sallitut poliittiset suuntaukset, sallittu seksuaalinen suuntaus, sallittu paino ja pituus ja sallittu äo?

On se Hynynen kyllä aika jätkä! Kehtaa nauraa pitkätukille vaikka on ite sellainen...
How d'you know I was lookin' at you if you weren't lookin' at me? (Mr Bungle)
gunner
08.06.2004 21:37:44
Tik Tak veti kyllä tiukasti, kyllä ne perhana osaa soittaa. Huomaa että mimmit on treenannu ja keikkaillu ahkerasti. Stemmat meni niin puhtaasti että melkein epäilin että tuleeko ne nauhalta, esim. "Kyyneleet"-biisissä taustat meni ihan just eikä melkein, hemmetin hienosti. Vaan kyllä ne ihan livenä ne tais vetää

Sattukos siellä sitte jossain päin lavaa olemaan viulisteja, vai mistä ne jouset tuli joissain biiseissä? Ite en kyllä ylimääräsiä ihmisiä lavalla huomannu, ja tuskinpa ne saundit synastakaan lähtee (tai mistäs minä tiedän). Että menikö kuitenki taustanauhojen päälle osittain?
Antti1997
08.06.2004 22:32:54
Sattukos siellä sitte jossain päin lavaa olemaan viulisteja, vai mistä ne jouset tuli joissain biiseissä? Ite en kyllä ylimääräsiä ihmisiä lavalla huomannu, ja tuskinpa ne saundit synastakaan lähtee (tai mistäs minä tiedän). Että menikö kuitenki taustanauhojen päälle osittain?

Missä biisissä esimerkiksi? Täytyypä katsoa videolta.
"Entäs Asus4#5add9/H tai Asus4#5add9/D?" Kiipparipalstan keskustelua.
stickyfinger
08.06.2004 23:26:18

Kyllä "jouset" taisi ihan syntikan viulumattoa olla. Ettei siellä mitään taustanauhoja ollut.
Shake your money maker!
gunner
09.06.2004 21:00:11
Kyllä "jouset" taisi ihan syntikan viulumattoa olla. Ettei siellä mitään taustanauhoja ollut.

No voi kyllä ollu, mutta mietin vaan kun ne siinä kuulu. En kyllä niitä biisejä niin hyvin tunne että osaisin kappaleita nimetä.
aivokuolio
09.06.2004 21:24:47
kyllä tiktakilla ainakin taustalaulut tulee nauhalta, senhän nyt jo kuulee selvästi. tosin, joskus jossain gaalassa kun soittivat niin tämän noora-kitaristin mikki oli ilmeisesti 'vahingossa' ihan oikeasti päällä. noh, aika kauhean kuuloistahan se oli.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)