buntta 07.06.2004 11:00:01 | |
---|
Tämä aihe on varmasti jo joskus käsitelty mutta aina joskus (etenkin tuurauskeikoilla) törmää maailman kuluneisimpiin ja väsyneimpiin spiikkeihin/huumorisanotuksiin. Jatkakaahan listaa: Väliaikainen-jenkka: Välihousuissa kaikki on vaan Ilta Skanssissa: Ilta transsissa, punssissa jne. Ja kohdassa "kun rauha on saapunut laivaan" joku letkauttaa mikrofooniin: "no moikka Rauha, onkos sulla pilettiä?" Kulkurin iltatähti: Kulkurin iltakalja Rakastan-tango: Pakastan, pakastan Tähti ja meripoika: tahdin tauko hetkeks seisahdan mä kannelle-kohdassa (ehkä maailman vanhin juttu). Spiikit: I`m back-olen selkä Kiitos illasta, hyvää kotimatkaa ja turvallista yötä Kiitos, anteeks ja näkemiin. Että semmosta, ktooksia, ktooksia vaan etukäteen.. P.s Juu khullä |
Sertzo S 07.06.2004 12:40:08 | |
---|
Unikuva tango. "Kuin kumimuna kaunein"....jne |
Sertzo S 07.06.2004 12:43:05 | |
---|
Lisää: "Puon silmäsi silloin kaunis katsoi taivahan tähtösiin." Rantakoivu-valssi -ja puo on perse, kuten kaikki sivistyneet sen tietävät. |
Sertzo S 07.06.2004 13:05:18 | |
---|
Vielä yksi Metsäkukista: "Metsään on kuollunna pyy. Mikä lie kuoleman syy. Oiskohan purrunna kyy"... ja jne. |
v_m_kangas 07.06.2004 13:24:20 | |
---|
Besame Mucho -> Piisami puussa Kotipihlaja -> Kotihiplaaja Puhu hiljaa rakkaudesta -> Gummisetä Humppaa tai soita humppaa |
pekkajau 07.06.2004 14:19:56 | |
---|
Tämä on mielestäni ehdoton ja onhan tästä ollut aikaisemminkin jossain puhetta. Terveisiä vaan E.Polalle: "LET IT BE ME" = HIUKSET HAPPANEVAT Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
Jaskaa pakoon 07.06.2004 17:13:02 | |
---|
Kiersin aikoinaan 14 vuotta erään mainion laulajan bändissä, kutsuttakoon häntä vaikka tässä Jaakko Anttilaksi (nimi muutettu - Jaakko Anttilaksi, äh, sehän selvisi jo). Muutamia usein toistuneita pläjäyksiä: "Jaa ei tartte taputtaa, jos se noin vaikeeta on!" (ja aina tuli aplodit). "Kiitoksia. Mää tykkään taputtamisesta, saa taputtaa ihan mihen paikkaan vaan." Kun oli vedetty Luutnantin sydän: "Tiedätteks, minkä takia se ratsumies on niin hyvä tanssimaan - kun sillä on polvet aina harallaan.!" Kun Paula Koivuniemi tuli kerran vähän kiireellä keikalle ja sanoi: "Nyt kaikki ulos, mä vaihdan kuteet" niin J.A. tähän: "Jaa, kenes kans sää vaihdat?", johon vastaus: "Mä vaihdan yksin. Ja nyt ulos!" (Loput 800 ilmestyvät tuonnempana.) |
Biisin jälkeen: "siittäs saitte saatanat!" Ja jenkkana toimii tuku tuku lampaitani.. Rokkia vaan niin että mulukku heiluu! |
Mesa/Boogie 07.06.2004 22:14:04 | |
---|
Minä Rakastan Sua-valssissa "maailma sai meidät pysähtymään"- kohdassa tauko. Yö Altailla - Natten Med Lavuaren Ja tietysti tämä klassikko: "Orkesteri soittaa hyvin yhteen - joskus jopa puoli kahteen..." |
Jami 07.06.2004 22:17:39 | |
---|
Yhden tangokuninkaan vakioavaus monet vuodet: "Ai rouvakin on täällä. En ollut tunteakkaan vaatteet päällä" Suomalaanen ei usko ennenku näköö. Mutta härmälääsen pitää päästä koittamahan. |
Kukko 07.06.2004 22:48:51 | |
---|
Yhden tangokuninkaan vakioavaus monet vuodet: "Ai rouvakin on täällä. En ollut tunteakkaan vaatteet päällä" Ai risto vai? "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
KoskPaavo 07.06.2004 22:54:05 | |
---|
Entäs tämä?"Can`t take my AIDS off of you" "voi nainen miehen musertaa, on vaimo tarpeeton.." Alaska -humpasta"- sillalla sä seisoit .vettä heitellen" Ajomiehestä:" sen tiesivät tähdet ja Don Johnson" Ja spiikki: "Bra-a-sil"-"hyvää silliä" "ja sitten kosketinsoittajan nimikkotango"-Uno!" "hän ei oo, oikea gayboy, kun naista ei voi saada mielestään" Olis vaan kiva tietää millaisia letkautuksia esim. 1930-luvulla oli, niitä kundeja täällä ei enää taida olla. Soittaja selviää aina. |
KoskPaavo 07.06.2004 22:55:59 | |
---|
Tää spiikki jäi:Kun hämärtää-Hän kumartaa" Soittaja selviää aina. |
Eddy 07.06.2004 23:11:23 (muokattu 08.06.2004 05:31:57) | |
---|
Seuraavaksi tarjoilemme teille ripeät polkat!Haitaristimme on lämmitellyt koko päivän sormiaan..........ettepä arvaa missä... Koskettelen soittimia... |
Eddy 07.06.2004 23:14:32 | |
---|
Seuraava teos onkin sen verran vaativa,että taidan esittää sen itse! Koskettelen soittimia... |
Have 07.06.2004 23:49:30 | |
---|
Seuraavaksi rokkia ja ekaks kappale, joka kertoo kaikista hedelmistä: "TUTTI FRUTTI"! |
Eddy 08.06.2004 04:20:14 | |
---|
Seuraavan laulun aihe on hyvin yksinkertainen;se kertoo naisesta. Koskettelen soittimia... |
Kabanossi 08.06.2004 09:20:38 | |
---|
Väliaikaiseen aika väsynyt lähtö oli seuraavanlainen: Tammi, helmi, maalis, huhti, touko, kesä, heinä, elo ihmisen huolineen, murheineen se on vain väliaikainen En tiedä oliko tämä alunperin Rampen ja Naukkiksen vitsi, mutta tätäkin on joku oikeasti käyttänyt... |
Jaskaa pakoon 08.06.2004 12:53:56 (muokattu 15.06.2004 12:45:08) | |
---|
Lähes kuolematon: "Tämä orkesteri soittaa tosi kurjasti - eilenkin kun tarjoilija pudotti tarjottimen, niin heti yhdeksän paria ryntäs tanssimaan!" |
meriluoto 08.06.2004 13:16:00 | |
---|
Naispuolinen solistimme on vuosien saatossa kehitellyt itselleen pari vakio spiikkiä: "Seuraavaksi tangon ystäville tangoa.." (no perkele humppaako niille "tangon ystäville" soitetaan!?!). Toinen on aina ABBAa vedettäessä "70-luvullahan tehtiin paljon hyvää musiikkia kuten esimerkiksi ABBA" (ja taas niskat punottaa...). Ja joka keikka sama juttu... Jo yli puoli vuosikymmentä... "G:stä vedetään..." |