kuunsirppi 06.06.2004 20:42:24 | |
---|
Moron! Mitä mieltä muusikot olette Mikko Kilkkisestä? Kuulin häntä eilen eka kertaa livenä. Kyllä poika oppisi laulamaan varmaan, mutta pitäisi olla nöyrää asennetta ja olla olematta enemmän kuin on. Ääntä löytyy, mutta tekniikka oli kyllä ainakin eilen vähän hakusessa. Tuli kyllä just kaikki äänet niin munaskuista asti, että ei kuulostanut hyvältä. Tulkinnasta en tykännyt ollenkaan. Bändin pojat pärjäs paremmin keskenään, ennen tämän nuoren "lupauksen" tuloa. |
Irti Humpasta 06.06.2004 21:16:24 | |
---|
kamalaa määintää. |
ronkeli 06.06.2004 21:20:08 | |
---|
kamalaa määintää. Just näin ! Tai ehkä MYLVINTÄ olisi vielä kuvaavampi sana Kilkkisen "laulusta". On se niin kaameaa kuunneltavaa, ettei oikein tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. onkohan se ihan tosissaan, kun se laulaa sillälailla ? |
kuunsirppi 06.06.2004 21:38:08 | |
---|
...ja siellä oli ihan oikeesti semmosia ihmisiä, jotka tykkäs siitä ton pojan "laulamisesta". Eräs vanha täti oli ihan hurmiossa ja yks vielä mua nuorempi rouva sanoi, että iho oikeen nousee kananlihalle, kun on niin ihana ääni ..:o( Mä en ymmärrä, miten sitä on joku verrannut Olavi Virtaan !!! Tai no onhan sillä jossain kuvissa valkoinen puku ja siinä punanen rusetti ja se rätti taskussa. Eikös Olalla ollut joskus semmoset? Riittääkö se kuitenkaan yhtäläisyydeksi? Kysyn vaan! Mun ei kyllä tarvi mennä toista kertaa kuunteleen. Kakkosbändinä oli Rainer Bollström. En ole tällaistakaan ennen kuullut. Senkin bändi pärjäs ihan jees. Maestroa mä en nyt niin oikein tarkkaan kuunnellutkaan. |
Justiina. 06.06.2004 21:46:09 (muokattu 06.06.2004 21:55:23) | |
---|
...ja siellä oli ihan oikeesti semmosia ihmisiä, jotka tykkäs siitä ton pojan "laulamisesta". Eräs vanha täti oli ihan hurmiossa ja yks vielä mua nuorempi rouva sanoi, että iho oikeen nousee kananlihalle, kun on niin ihana ääni ..:o( Eipä voi muuta sanoa kuin, että kyllä jotkut turakaiset ovat sitten sairasta sakkia... Minä en ainakaan voi sietää Kilkkisen mylvintää/määintää. Eihän tangomarkkinoilta ole enää vuosiin mitään tasokasta tullut, mutta kyllä Kilkkinen on jopa "tangokuninkaiden" pohjanoteeraus. Siitä ei ole epäilystäkään etteikö Kilkkinen YRITTÄISI matkia Olavi Virtaa, niin laulamisessa, kuin pukeutumisessakin. Lauluäänessä ei ainakaan yllä lähellekkään Virtaa. Koittaisi vaan kehitellä jotain omaa juttua ja jättäisi tuollaisen epäonnistuneen apinoinnin, kun useimpien ihmisten silmissä ja korvissa tekee sillä itsestään vaan pellen. |
Muurari 06.06.2004 23:53:21 | |
---|
rento ja taipuu kuin rautakanki... Se jokin sinulla on... |
R.W. Piuha 07.06.2004 01:13:17 | |
---|
Jos parikymppinen poika kuulostaa 60 vuotiaalta niin uskottavuus on kenties hieman hakusessa,karseeta mylvintää kerrassaan ja on kuulemma pojaalle jo kus noussut tukevasti päähän,että sellasta se on,piilopirttikin pitää jo rakentaa kun on ressiä,voi ristus notta kuitenkin! Persiistä on ja syvältä yleensäkin koko solistitehtailu, jos oikeen rupee funtsiin,no paree kun ei rupee! Jos kerran jengi on niin pösilöä että lähes mikä vaan menee läpi niin minkäs sille sitten voi??Kyllä kansa tietää;-D |
Botox 07.06.2004 06:15:06 (muokattu 07.06.2004 06:16:27) | |
---|
Jos parikymppinen poika kuulostaa 60 vuotiaalta niin uskottavuus on kenties hieman hakusessa Niimpä. Paitsi että suurinosa yli kuuskymppisistä laulajista laulaa huomattavasti paremmin, kuin Kilkkinen. Ei esim.Taipaleen Reiskankaan laulu tuollaista hirvittävää mylvintää ole. Kilkkien ääni ei kerää minkäänlaisia kehuja meikäläiseltä. Olavi Virta lauloi sentään kauniisti ja sitä on/oli nautinto kuunnella. Samaa ei voi sanoa Kilkkisestä. Kummallinen ääni pojalla... jotenkin painuneen ja tukahtuneen kuuloinen. |
KoskPaavo 07.06.2004 07:37:51 | |
---|
Niinkuin R.W.Piuha mainitsi , niin jengi yleensä nyt vaan on niin pöljää että niille menee tuommoinenkin läpi.Ja muusikon vaan pitäis niitä niin pirusti "kunnioittaa".Ennen kun tanssipaikkoja ole enemmän nää pösilöt ole ns "harvemmassa" , nyt ne kerääntyy suuremmille tanssipaikoille synnyttäen "joukko-idiotismia" jota ei kertakaikkiaan voi vakavana katsella. Soittaja selviää aina. |
isojussi 07.06.2004 10:51:40 | |
---|
Kaiken kaikkiaan oli erittäin edesvastuutonta laipoa Kilkkisestä "artisti". Musiikkibisneksen typerin temppu. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
perkeles 07.06.2004 11:54:49 | |
---|
On helpompi kruunata uusia kuninkaallisia, kun edelliset eivät jää pyörimään jalkoihin. HELLO CLEVELAND |
v_m_kangas 07.06.2004 13:35:44 | |
---|
Kyllä poika oppisi laulamaan varmaan, mutta pitäisi olla nöyrää asennetta ja olla olematta enemmän kuin on. Jep, pitäisi malttaa vielä panostaa opetteluun muutama vuosi. Ainakin minulle jäi sellainen kuva yhdeltä taannoiselta keikalta kun olimme kakkosena, että ei vielä kovin paljoa ole kuitenkaan keltaista valkuaisissa, ainakaan noin takahuoneessa. Bändi oli kyllä hyvä ja aivan piristäviä sovituksiakin löytyi. Tekniikka, siis PA, ei vain ollut riittävää, keskiäänet meni särölle ja botne puuttui kokonaan. Se vielä lisäksi teki Mikon laulun huonommaksi kuunnella. Jopa tanssijat kommentoivat asiaa. Humppaa tai soita humppaa |
pekkajau 07.06.2004 14:15:46 | |
---|
Edesmenneistä ei saisi puhua pahaa... mutta pikkusen tässä "Kilkki-Mikon" ja Sauli Lehtos vainaan laulusaundissa on jotain samaa? Ja mikäs se yksi toinen "mikko" on joka mylvii ja möräjää kun sonni karussa karjautossa Poutun pihassa? Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
Carde 07.06.2004 15:37:02 | |
---|
Edesmenneistä ei saisi puhua pahaa... mutta pikkusen tässä "Kilkki-Mikon" ja Sauli Lehtos vainaan laulusaundissa on jotain samaa? Ja mikäs se yksi toinen "mikko" on joka mylvii ja möräjää kun sonni karussa karjautossa Poutun pihassa? Ei kai? Ja ainakin Sauli Lehtonen oli aito, ei esittänyt muuta kuin mitä oli. -Tohon jälkimmäiseen kysymykseen vastatkoon vaikka Mikko T. ... |
KoskPaavo 07.06.2004 15:38:30 | |
---|
Kerran keikkareissulla kuultiin radiosta Saulia eka kerran ja luultiin että "jotain parodiaa". Soittaja selviää aina. |
KoskPaavo 07.06.2004 15:39:30 | |
---|
Tai Mikko M... Soittaja selviää aina. |
hatussa vika 07.06.2004 16:07:29 | |
---|
Moron! Mitä mieltä muusikot olette Mikko Kilkkisestä? Kuulin häntä eilen eka kertaa livenä. Kyllä poika oppisi laulamaan varmaan, mutta pitäisi olla nöyrää asennetta ja olla olematta enemmän kuin on. Ääntä löytyy, mutta tekniikka oli kyllä ainakin eilen vähän hakusessa. Tuli kyllä just kaikki äänet niin munaskuista asti, että ei kuulostanut hyvältä. Tulkinnasta en tykännyt ollenkaan. Bändin pojat pärjäs paremmin keskenään, ennen tämän nuoren "lupauksen" tuloa. vitut sen äänen tai minkään muunkaan niin väliä oo,kun vaan on hyvä mies auraviihteelle |
vitut sen äänen tai minkään muunkaan niin väliä oo,kun vaan on hyvä mies auraviihteelle Näinhän se on, että niin kauan kuin nimellä vain saadaan keikkaa myytyä hyvällä hinnalla hommia riittää, aivan sama mitä paketti sisältää. Humppaa tai soita humppaa |
Muurari 07.06.2004 20:08:17 | |
---|
tangokeisari kiinnostaa aikansa aina kansaa ja myy, mutta jossain vaiheessa tulee seinä ja totuus vastaan. Se jokin sinulla on... |
WanhaWetäjä 08.06.2004 00:06:05 (muokattu 08.06.2004 00:06:23) | |
---|
Tää nyt menee vähän off Kilkkinen,mutta mä ne ainakaan pidä näistä "koulutetun"kuulosista virtaelvis-klooneista joita alkaa oleen huolestuttavan paljon,jopa bändeissä! Esim. FBI-beatin kitaristi heitti telkussa sellasen version "Streets of London"-biisistä että rupes hävettään kundin puolesta!Sinänsä erinomainen teksti/suomennos Hectorilta ja biisikin ihan jees,mutta kun siitä oli tehty sellanen turakaisvirvelihölkkäsovitus ja biisi kertoo spurguista ja päihdeongelmaisista ja elämän nurjasta puolesta yms. niin turakaiset ne vaan vispaa menemään hymyssä suin... ja sitten biisi lauletaan vielä sellasella mulle käsittämättömän vastenmielisellä miksi - näin - lauletaan - mukaelvisvirtavatsahaavaosastolla?!Pitäs vähän miettiä mitä TV:ssä esittää,saakutti senthään!! No kele Kilkistä sen verran että ekan kerran kun poikaa kuulin niin eka ajatus oli:"onko s..tana taas päästetty joku vanha julkkis studioon,joku Jorma Pulkkinen..."oli se sellasta jollotusta ja mölinää ;-) |