Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vastaa rumpukapulakyselyyn!
1 2
Buska
20.06.2016 12:48:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teen markkinatutkimusta uutta verkkokauppaa varten, ja pyytäisin käydä vastaamassa rumpaleille tekemääni kyselyyn
 
https://fi.surveymonkey.com/r/GC85S23
 
vastaaminen vie alle minsan! Saa jakaa myös rumpalikavereille!
 
jtpennane
20.06.2016 13:10:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vastasin. Rehellisesti: mielestäni moiselle erityiskaupalle ei ole tarvetta, tilaan kapulat isoissa erissä aina toisten tilauksien yhteydessä.
 
Juuh elikkäs
Buska
20.06.2016 15:22:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Angry Pierre: Vastasin. Rehellisesti: mielestäni moiselle erityiskaupalle ei ole tarvetta, tilaan kapulat isoissa erissä aina toisten tilauksien yhteydessä.
 
Kiitos palautteestasi!
 
jabajee
21.06.2016 23:59:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kännykällä testi ei antanut valita kuin yhden vaihtoehdon joihinkin kysymyksiin, vaikka kysymyksessä annettiin mahdollisuus useampaan vastausvalintaan.
 
Tavallaan tälläinen kysely on turha, koska jos lähes mitä tahansa tuotetta pystyy myymään merkittävästi halvemmalla ja/tai lyhyemmällä toimitusajalla kuin kilpailijat, niin kauppa käy. Jos taas ei, niin sitten on yleensä vähän ankeampaa.
 
Hollmi-5: Siihen aikaan tehtiin rummut paremmasta kamasta, kuin nykyään. Siitä sulla tosin ei ole kokemusta, kun sinun omat tuon aikakauden kamat edustaa nykyajan Milleniumtasoa...
Buska
22.06.2016 12:43:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jabajee: Kännykällä testi ei antanut valita kuin yhden vaihtoehdon joihinkin kysymyksiin, vaikka kysymyksessä annettiin mahdollisuus useampaan vastausvalintaan.
 
Tavallaan tälläinen kysely on turha, koska jos lähes mitä tahansa tuotetta pystyy myymään merkittävästi halvemmalla ja/tai lyhyemmällä toimitusajalla kuin kilpailijat, niin kauppa käy. Jos taas ei, niin sitten on yleensä vähän ankeampaa.

 
Kiitoksia palautteesta! Asia on nyt korjattu. Saanen olla kanssasi eri mieltä ja sanoa että markkinatutkimus ennen liiketoiminnan aloittamista ei todellakaan ole turhaa, vaan siitä saa arvokasta dataa. Lisäksi on aivan sama myykö halvemmalla ja lyhyemmällä toimitusajalla jos ei ole toimivaa verkkokauppaa eikä markkinointikokemusta. Olen ollut vuosia verkkokauppias, niin tiedän mistä puhun. :)
 
majuku
22.06.2016 16:02:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Buska: Kiitoksia palautteesta! Asia on nyt korjattu. Saanen olla kanssasi eri mieltä ja sanoa että markkinatutkimus ennen liiketoiminnan aloittamista ei todellakaan ole turhaa, vaan siitä saa arvokasta dataa. Lisäksi on aivan sama myykö halvemmalla ja lyhyemmällä toimitusajalla jos ei ole toimivaa verkkokauppaa eikä markkinointikokemusta. Olen ollut vuosia verkkokauppias, niin tiedän mistä puhun. :)
 
Luulisi että sillä kokemuksella sitten jo ymmärtäisi ihan itse että kapulakaupan harrastaminen Härmässä on nappikauppaa.
 
Buska
23.06.2016 10:59:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

majuku: Luulisi että sillä kokemuksella sitten jo ymmärtäisi ihan itse että kapulakaupan harrastaminen Härmässä on nappikauppaa.
 
Heheh, onpas katkeraa tekstiä täällä muusikoiden netissä :D Hyvin on onneksi otettu kysely vastaan ja kysyntää tosiaan tuntuisi olevan, paitsi täällä.. liekkö Suomalainen kateus? :o
 
iekku84
23.06.2016 12:11:31 (muokattu 23.06.2016 12:11:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan täällä aika negatiivinen sävy vallinnut jo tovin.
Ospa nyt porukka heräisi ainakin minua kiinnostaa jos saan esim. 1-2e parin halvemmalla. Mikä ettei! Jos kymmenen paria tilaa 10-20e silloin. Ja seuratkaa maan taloutta. Älkää perkele sanoko et ei kiinnostaisi. Kaikki vaan kallistuu.
 
Herätkää..
 
Pessimisti ei pety.
jtpennane
23.06.2016 12:24:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

iekku84: Onhan täällä aika negatiivinen sävy vallinnut jo tovin.
Ospa nyt porukka heräisi ainakin minua kiinnostaa jos saan esim. 1-2e parin halvemmalla. Mikä ettei! Jos kymmenen paria tilaa 10-20e silloin. Ja seuratkaa maan taloutta. Älkää perkele sanoko et ei kiinnostaisi. Kaikki vaan kallistuu.
 
Herätkää..

 
Minä ainakin sanon, jos en koe tarvetta palvelulle. Se on suurempi palvelus tulevalle yrittäjälle, kuin positiivinen joojoo-höpöttely. Voin toki puhua vain omasta puolestani.
 
Aloittajalle toivotan luonnollisesti onnea ja menestystä, jos laitat puljun pystyyn. Hyvä, että keräät dataa. Numerot on siitä mukavia, että ne eivät valehtele.
 
Juuh elikkäs
Buska
23.06.2016 12:50:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Angry Pierre: Minä ainakin sanon, jos en koe tarvetta palvelulle. Se on suurempi palvelus tulevalle yrittäjälle, kuin positiivinen joojoo-höpöttely. Voin toki puhua vain omasta puolestani.
 
Aloittajalle toivotan luonnollisesti onnea ja menestystä, jos laitat puljun pystyyn. Hyvä, että keräät dataa. Numerot on siitä mukavia, että ne eivät valehtele.

 
Kiitos palautteesta! Nimenomaan, tässä vain kerätään tietoa tällä hetkellä. Numerot näyttäisivät hyvältä, mutta vielä on monta muutakin asiaa selvitettävänä ennenkuin kaupan pystyttämistä edes harkitaan vakavasti. :)
Itselle rumpalina idea syntyi siitä, kun paikallisessa musiikkiliikkeessä on niin toivoton valikoima, ja tilauslupaukset eivät toteudu, että olisiko muillakin samaa ongelmaa. Numerot näyttävät pahasti, että on. Saas nähdä!
 
JGroover
23.06.2016 14:21:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä mua ainakin tällainen kiinnostaa. En ihan ymmärrä tätä dumaamista. Netistä tulee ostettua nykyään vain enemmän ja enemmän tavaraa. Eikä mua varsinaisesti kiinnosta lähteä varta vasten ajamaan kymmeniä kilometrejä pelkkien kapuloiden takia. Se olis äärimmäisen hienoa jos kotimaisesta verkkokaupasta saa puntillisen kapuloita postilaatikkon normaalia edullisemmin. Varmasti ostaisin.
 
Aihetta sivuten: huomasin tässä taannoin, että Clas Ohlson myy myös kapuloita verkkokaupasta. :D
 
jazzmies
23.06.2016 16:56:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keskustelupalstoilla "tiedetään", miten maapallo pyörii! Kysely on jo olemassa ja turha kyselyn olemassaolon tärkeydestä on keskustella, koska se jo on. Kuluttajan kuuleminen on koko liiketoiminnan ydin hyvän myytävän lisäksi. Digitalisaatio on muuttanut jo perusteellisesti koko musiikibisneksen ja kaupankäynnissä verkko vasta on tuloillaan kaikessa laajudessaan. Musiikkikin muuttuu, mutta siitä huolimatta lehterit ovat täynnä, ja vanhat tyylit korvautuvat uusilla. Pakko uusiutua ja luonnollisesti uusiudutaan, jos halutaan kehityksen jatkuvan ja tekijöiden pysyvän leivänsyrjässä.
 
Aloittaja viittasi kateuteen. Sitä se todellakin on kaikki viisastelu, tietäminen, dumaus ja dissaus jne.
 
Ja lopuksi, hyvää juhannusta kaikille.
 
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
kincy
23.06.2016 17:36:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Esimerkiksi Pohjois-Karjalassa en edes saa haluamiani kapuloita. Yksi kauppa löytyy ja sekin kämänen tarvikeliike.
 
Jos tulee kotimainen verkkokauppa josta saa oikeasti laajalla skaalalla kapuloita (eikä mitään perkeleen Staggia) ja toimitus on nopeaa ja hinnat vielä edullisia niin minä ainakin ostan sieltä.
 
Ostan muutenkin useita pareja kerralla joten tosiaankin euron parin ero hinnassa alkaa näkyä kun tilaa parisenkin kymmentä paria.
 
iekku84
23.06.2016 19:25:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kincy: Esimerkiksi Pohjois-Karjalassa en edes saa haluamiani kapuloita. Yksi kauppa löytyy ja sekin kämänen tarvikeliike.
 
Jos tulee kotimainen verkkokauppa josta saa oikeasti laajalla skaalalla kapuloita (eikä mitään perkeleen Staggia) ja toimitus on nopeaa ja hinnat vielä edullisia niin minä ainakin ostan sieltä.
 
Ostan muutenkin useita pareja kerralla joten tosiaankin euron parin ero hinnassa alkaa näkyä kun tilaa parisenkin kymmentä paria.

 
Taidamme kaikki olla sinä, minä ja ketjun aloittaja samassa veneessä. Meillä tarjontaa on jos on täällä.. Luokkaretki Savonlinnaan keväällä 5lk.n kanssa avasi silmät. Siellä oli täydellinen musaliike. Oliko soitin kulma. Pieni mut iso. Kaikkea oli.
 
Pessimisti ei pety.
kincy
23.06.2016 22:29:11 (muokattu 23.06.2016 22:30:06)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

iekku84: Taidamme kaikki olla sinä, minä ja ketjun aloittaja samassa veneessä. Meillä tarjontaa on jos on täällä.. Luokkaretki Savonlinnaan keväällä 5lk.n kanssa avasi silmät. Siellä oli täydellinen musaliike. Oliko soitin kulma. Pieni mut iso. Kaikkea oli.
 
No joo, totta.
 
Lähin kauppa josta saan kunnon palvelua ja on valikoimaa edes hieman, on Viiking Musiikki Kuopiossa. Suosittelen muuten kaikille kyseistä liikettä, Suhi hoitaa homman siellä. Sinnekin matkaa noin 140 kilometriä, aika paljon ajettavaa eto kapuloiden takia.
 
Kenkuru
25.06.2016 23:38:04 (muokattu 25.06.2016 23:39:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse ostan kapulat Vantaan fasulta, vaikka en asukkaan siellä, mutta ohi tulee ajettua aina silloin tällöin. Verkkokaupasta en tilaisi, koska haluan ensin hypistellä, tuntuu olevan pareissa eroja.
 
Epämuusikko
26.06.2016 02:33:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kapulat on ainoa asia mitä en nykyään osta testaamatta.
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Mikael
26.06.2016 15:08:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostamatta en testaa.
 
Fuzz is Clean! https://soundcloud.com/skipzoneband
iekku84
26.06.2016 19:12:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikael: Ostamatta en testaa.
 
Hienosti kommentoitu!
 
Pessimisti ei pety.
JGroover
27.06.2016 09:06:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: Kapulat on ainoa asia mitä en nykyään osta testaamatta.
 
Vaihteletko merkkiä ja mallia vai ihanko oikeasti testaat jokaisen parin vaikka olisi tuttu malli?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «