WolleForever 17.06.2016 13:48:06 | |
---|
Mulle tulee siitä Matkustaja-biisistä automaattisesti se Konginkankaan bussionnettomuus mieleen, vaikka biisi on tehty ennen sitä. En oo muuten ainoa, muutamille kamuilleni tulee kans sama mielleyhtymä. |
barclay 19.06.2016 00:49:14 (muokattu 19.06.2016 00:50:04) | |
---|
Ellinoora - Leijonakuningas https://www.youtube.com/watch?v=5e-2dlcnki4 Ensinnäkin laulajan ääni ja tyyli on hirveä. Köyhänmiehen Elli Haloo. Ellistä en pidä, mutta tätä Ellinooraa lähes vihaan. Nykynuorisolla on pakko olla huono maku. Toisekseen biisissä on paskat sanat. Ei mitään mieltä. Säkeistöissä laineja on revitty monesta suunnasta, mutta punainen lanka eli yhdistävä tekijä puuttuu. Kolmanneksi laulumelodiat ovat kehnot. Biisin topliner on ollut melkoisen hukassa ja/tai kännissä tätä tehdessä. Tekisin ja teenkin itse parempaa. Neljänneksi tuo hoo-oo-oo kohta on liian laiskasti vedetty, potku puuttuu. Mutta pääasia on että kansa tykkää ja näin. Jee. |
Prophet 19.06.2016 01:10:43 | |
---|
Eric Claptonin nimen on sotkenut tähän paskabiisiin. Anna hanski - En ole Rubinstein |
Yallup 19.06.2016 18:01:28 | |
---|
Samuli Edelmanin "Jokainen Teko" (kuten hänen biisit yleensäkin) on aivan joutavaa sanoilla leikkimistä ja mukaviisautta. Tosi lapsekkaita sanoituksia, eikä tulkintakaan oikein iske. "Tosta se taitaa lähteä.." |
Yallup: Samuli Edelmanin "Ikävä Ikävä". Sanat on niin kuin jollekin olisi annettua psilobiineja ja pyydetty kirjoittamaan Isoisän Olkihatun sanat paperille ulkomuistista. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
StJerky 20.06.2016 13:59:54 | |
---|
WolleForever: Mulle tulee siitä Matkustaja-biisistä automaattisesti se Konginkankaan bussionnettomuus mieleen, vaikka biisi on tehty ennen sitä. En oo muuten ainoa, muutamille kamuilleni tulee kans sama mielleyhtymä. Sama juttu. Ja se tekee piisiin ylimääräistä tunnelatausta. |
Zed 23.06.2016 08:33:12 | |
---|
Bonnie Tyler - It's a Heartache. Risoo se ohut, paskainen ääni, ja l-kirjaimen lausuminen intialaisittain. Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen. |
texan 25.06.2016 20:44:53 | |
---|
Cheekin ja Antti Tuiskun koko tuotannot. Aivan hirveätä paskaa. |
carnation 26.06.2016 03:06:05 | |
---|
texan: Cheekin ja Antti Tuiskun koko tuotannot. Aivan hirveätä paskaa. Unohdit mainita biisin nimen. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
aivokuolio 26.06.2016 17:52:50 | |
---|
texan: Cheekin ja Antti Tuiskun koko tuotannot. Aivan hirveätä paskaa. Kuuntelitko tosissaan läpi kummankin koko diskografian? |
texan 26.06.2016 18:08:23 (muokattu 26.06.2016 18:11:04) | |
---|
aivokuolio: Kuuntelitko tosissaan läpi kummankin koko diskografian? En ole kuunnellut enkä aio kuunnella, kaikki biisit mitä sattumalta olen kuullut molemmilta ovat kamalaa skeidaa. |
sustain65 26.06.2016 18:35:47 | |
---|
texan: En ole kuunnellut enkä aio kuunnella, kaikki biisit mitä sattumalta olen kuullut molemmilta ovat kamalaa skeidaa. No sittenhän sinulla on vielä kuuntelu-urakkaa jäljellä. |
LaMotta 26.06.2016 22:49:06 | |
---|
texan: En ole kuunnellut enkä aio kuunnella, kaikki biisit mitä sattumalta olen kuullut molemmilta ovat kamalaa skeidaa. Mutta rahaa tuottavaa sellaista. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
hullu_ukko 27.06.2016 05:15:15 | |
---|
Sanni - Supernova Asialla saattaa olla jotain tekemistä sen kanssa, että ensimmäinen kosketus tuohon tuli kun nukuin parin viikon dokaamista seurannutta darraani pois Atlantin valtameren yllä. Olin jättänyt vahingossa lentokoneen Finn Shits -soittolistan päälle kun väsymys alkoi painaa ja säpsähdin hereille, kun se helvetin ärsyttävä SUPERNOVA-A-A-A-A autotunemodulaatioineen räjähti soimaan korvanapeista. Yritin nyt vielä kuunnella, mutta paskalta nasaalihönkäilyltä kuulosti muutenkin. Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
Johnny99 04.07.2016 23:26:59 | |
---|
Kaksi biisiä tulee heti mieleen: Egotrippi - Älä koskaan ikinä Koko biisi vaan ärsyttää ja Jenni Vartiainen - Junat ja naiset Se kertosäkeen änkyttäminen ju-ju-juu-uuu :( |
Dave Dangerous 05.07.2016 08:20:38 | |
---|
Paula Vesala : Älä droppaa mun tunnelmaa . Gloria Gaynor : I will survive, junnaava, monotoninen, ykstoikkonen, hypnoottinen ankea , nukuttava . kaikki räp lukuunaottamatta RUN DMC osaa tuotantoa. laura voutilainen ,kaikki . anna bareu, kaikki ääni ja laulutapa väkinäinen. mariah carey ,kaikki. lauri tähkän huutava rääkyminen. näitä on paljon ettei viitsi kirjoittaa kaikkia. |
carnation 05.07.2016 09:22:22 | |
---|
Dave Dangerous: kaikki räp lukuunaottamatta RUN DMC osaa tuotantoa. laura voutilainen ,kaikki . anna bareu, kaikki ääni ja laulutapa väkinäinen. mariah carey ,kaikki. lauri tähkän huutava rääkyminen. näitä on paljon ettei viitsi kirjoittaa kaikkia. Unohdit mainita biisien nimet. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Prophet 09.07.2016 18:39:28 | |
---|
Mummummummuistinjäljetjetjet. Kaikenlaista paskaa sitä rapin ohella levylle laitetaan. |
jyrivaan 10.07.2016 12:09:48 | |
---|
Viime vuoden ykkössuosikki näissä maininnoissa oli Siltsun Sinä ansaitset kultaa ja voittaja on tällekin vuodelle löytynyt ja sehän on: Antti Tuisku ja Pyydä multa anteeks kunnolla. |
Tympee Huttunen 12.07.2016 09:03:07 | |
---|
Radio Rockilta tuli sietämätön biisi, missä laulettiin jotain She's a monster. Mikähän on kyseessä? |