-ville- 07.06.2004 10:25:39 | |
---|
Eli kumpaa Randy mallista kitaraa suosittelette. Hinta on suunnilleen sama. Huonot/hyvät puolet? |
Skebaristi 07.06.2004 10:38:29 | |
---|
Itse ottaisin LTD:n. Perusteluja: -tykkään itse enempi LTD:n kaulasta -24 nauhaa(itse tarvitsen, ei tarvitse vittuilla) -parempi kaula liitos Molemmissa taitaa olla Duncan desing:it... "Älä koskaan soita niin nopeasti kuin pystyt, opettele soittamaan niin nopeasti ettei tarvitse soittaa niin nopeasti kuin pystyy" |
Ben_D 07.06.2004 11:04:14 | |
---|
Mulla on ollut RR3 ja luulisin, että näissä budjettimalleissa ESP tekee laadukkaampia keppejä. |
Deranged 07.06.2004 11:39:22 | |
---|
Ltd:n ottaisin, koska ovat parempia. Jotenkin paremmin viimeistellyn oloisia, ja varsin tasapainoisia niin fyysisesti kuin soundillisestikin. Omistin RR3:n joskus vuonna 2000, ja aika äkkiä myin sen pois. Omistamassani yksilössä oli surkeat juotokset, tallamikki alkoi pätkiä soundia ja kaulamikki mykistyi täysin viikon jälkeen, virittimet ja talla piti kiristää (kitara oli uutena ostettu liikkeestä), ja kaikkea muuta ihme säätöä sen kanssa oli. Laukkua ei joko saanut mistään tai olis pitäny maksaa älyttömiä summia, tai käytetyt oli todella huonossa kunnossa. Nyt mulla on Ltd-sarjan kitara ja olen varsin tyytyväinen siihen. Mitään em. ongelmia ei ole tämän kanssa ollut. Kohta on taas vuosihuollon aika, ja pientä säätöä pitää tehdä, mutta muuten jees. |
Mrezzye 07.06.2004 11:39:31 | |
---|
...luulisin, että näissä budjettimalleissa ESP tekee laadukkaampia keppejä. Tämä kuva on myös minulla. "Help! Help!" huusi Janne, mummolla vain heilui lanne. |
apuri 07.06.2004 11:47:14 | |
---|
Jackson vai Jacksonin kopio?... LTD Koreassa tehty Jaska Japanissa. Molemmissa kepeissä taitaa olla samanlaiset hardwaret ja DD mikit. Jakin paikka. Onko LTD:ssä jakki alasiivessä ja tulee tielle jos istualteen joutuu soittelemaan. |
Mrezzye 07.06.2004 11:52:42 | |
---|
Onko LTD:ssä jakki alasiivessä ja tulee tielle jos istualteen joutuu soittelemaan. Tööt! Väärä vastaus. Ei V-mallista kitaraa soiteta istualteen. "Help! Help!" huusi Janne, mummolla vain heilui lanne. |
Aksu89 07.06.2004 12:09:27 | |
---|
LTD, mielestäni coolimpi No comments. Riisi |
Ben_D 07.06.2004 12:29:58 | |
---|
Ltd:n ottaisin, koska ovat parempia. Jotenkin paremmin viimeistellyn oloisia, ja varsin tasapainoisia niin fyysisesti kuin soundillisestikin. Omistin RR3:n joskus vuonna 2000, ja aika äkkiä myin sen pois. Omistamassani yksilössä oli surkeat juotokset, tallamikki alkoi pätkiä soundia ja kaulamikki mykistyi täysin viikon jälkeen, virittimet ja talla piti kiristää (kitara oli uutena ostettu liikkeestä), ja kaikkea muuta ihme säätöä sen kanssa oli. Laukkua ei joko saanut mistään tai olis pitäny maksaa älyttömiä summia, tai käytetyt oli todella huonossa kunnossa. Nyt mulla on Ltd-sarjan kitara ja olen varsin tyytyväinen siihen. Mitään em. ongelmia ei ole tämän kanssa ollut. Kohta on taas vuosihuollon aika, ja pientä säätöä pitää tehdä, mutta muuten jees. Ei mulla Jacksonin kanssa ollut mitään teknisiä ongelmia. Kitara toimi sen puolivuotta kun se mulla oli ilman mitään ongelmia. Oli vaan muuten jotenkin ritsan tuntunen. |
Kampuzzjeah! 07.06.2004 12:46:00 | |
---|
LTD,koska siinä on paremman tuntunen kaula ku RR3:ssa. itelläni on toi -03 malli ja oon ihan tyytyväinen ollu,yks vika on tällä hetkellä,ja viaksi epäilen juotoksia koska soittaessa koskettaa voluumipotikkaa niin äänet häviää kokonaan ja kun taputtaa sitä potikkaa nii sit rupee taas kuulumaan. "Hevi on paskimmillaankin parasta.." |
Ben_D 07.06.2004 12:49:26 | |
---|
LTD,koska siinä on paremman tuntunen kaula ku RR3:ssa. itelläni on toi -03 malli ja oon ihan tyytyväinen ollu,yks vika on tällä hetkellä,ja viaksi epäilen juotoksia koska soittaessa koskettaa voluumipotikkaa niin äänet häviää kokonaan ja kun taputtaa sitä potikkaa nii sit rupee taas kuulumaan. Mä en kanssa oikien välitä noista hevikauloista niinkun esim. tossa RR3:ssa on. En tiedä tosta KHV mallista, mutta mun LTD V-350:ssä kaula on enemmän niinkun Les Paulissa. |
Olli S. 07.06.2004 13:03:58 | |
---|
Jaskaa en ole koittanut, mutta minusta tuo LTD on hintaisekseen hyvä. Kaula ei ole hammastikku, mutta ei tukkikaan. Muoto on kuitenkin aika pyöreä, joten sopii ainakin minun tassuihin hyvin. Mikit ovat ihan siedettävät ja talla piti parissa parin tunnin syvätestauksessa hyvin vireen. Kaulaliitos on hyvin muotoiltu, vaikka en erikoisemmin pulttikauloista välitä, niin tuo ei ainakaan haitannut soittoa. Kohtalaisen edullisesta hinnasta huolimatta tuo LTD tuntuu tukevalta, eikä viimeistelyssä ollut moittimista ainakaan tuossa yksilössä. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. RG550 myynnissä! |
Kyllä mä LTD:n ottaisin.LTD:n Halvimmista ritsoista ei ole oikein mihinkään, mutta tuon hintainen varmasti hyvä keppi. Frööpelin Palikat Jyrää!!! |
-ville- 08.06.2004 00:11:55 | |
---|
Onko jollaan tietoa mistä muualta tota ESP:tä sais, kun musamaailmasta? Missään muualla en oo törmännyt.... |
Lauri666 08.06.2004 00:14:20 | |
---|
Onko jollaan tietoa mistä muualta tota ESP:tä sais, kun musamaailmasta? Missään muualla en oo törmännyt.... Kyllähän tuota pitäisi jokaiseen musaliikkeeseen saada tilattua.. Osta räkistä kamaa!! (efekti, pääteaste..6U räkki) |
Ben_D 08.06.2004 07:10:19 | |
---|
Onko jollaan tietoa mistä muualta tota ESP:tä sais, kun musamaailmasta? Missään muualla en oo törmännyt.... Helsingin Malmilla DLX Music:ssa on roikkunut pidemmän aikaa ESP KHV valkosena versiona. |
dvr 11.06.2004 23:35:12 | |
---|
Itse omistan mmv:n ja suosittelen lämpimästi. |
Metallica mies 13.06.2004 17:33:51 (muokattu 13.06.2004 17:34:34) | |
---|
en ole tuota ltd:tä ikinä testannu mutta kyllä rr3 on todella mainio vehe hevin soitteluun, soikin kuin unelma. BLACKENED! |