Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Woodstock 2019
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Alfons Åberg
09.06.2016 18:42:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt alkaa olla sitä vanhan ajan danny-henkeä ilmoilla. Järveen kävelyt+leikit.
 
"Kanye Westissä nyt ei ole yhtikäs mitään merkittävää. Samanlainen lahjattomuus kuin joku Lady Gaga tai Rihanna. Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oike
carnation
09.06.2016 19:04:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Presidentti: Nyt alkaa olla sitä vanhan ajan danny-henkeä ilmoilla. Järveen kävelyt+leikit.
 
https://muusikoiden.net/keskustelu/ … php?c=24&t=214527&o=4080&#p11580717
 
https://muusikoiden.net/keskustelu/ … php?c=24&t=220140&o=2180&#p11920818
 
https://muusikoiden.net/keskustelu/ … php?c=26&t=205992&o=3600&#p12082077
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
reaper666
09.06.2016 19:08:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HaloOfFlies: Niin no, minulle tämän vuosituhannen isoimpia tapauksia on olleet 90-luvun musan uusi tuleminen ja rakkaiden ysäribändien uudet levyt. Ja jotkut uudet 2010-luvun rock-toivot kuten The Struts. Valtavirtapop muuttui vuonna 2003 mielikuvituksettomaksi bling bling-paskaksi, mikä ei kiinnostanut yhtään, eikä kiinnosta vieläkään. Minulle kun popmusiikki tarkoittaa Cardigansin kaltaisia kitarabändejä. Pinkistä ja Adelestä pidän koska ne ovat oikeita talentteja ja tekevät itse musiikkinsa. Sen sijaan Rihannat, kanyewestit ja muut mainstream-poppariwannabet voi ohittaa olankohautuksella ja nämä pitäisi myös pitää Woodstockista mahdollisimman kaukana.
 
Mä en jaksa enää. Ei kukaan ihminen mitään kanye westia sinne halua mutta kun sä ärsyynnyt noista niin siksi sitä jauhetaan. Anteeksi nyt kiusaajat jos spoilasin.
 
Funkånaut
09.06.2016 19:11:46 (muokattu 09.06.2016 19:13:30)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: Mä en jaksa enää. Ei kukaan ihminen mitään kanye westia sinne halua mutta kun sä ärsyynnyt noista niin siksi sitä jauhetaan. Anteeksi nyt kiusaajat jos spoilasin.
 
Eikse ole helvetin sama ketä vetää festareilla, joille ei edes mene?
 
Ja Kanye on vika rokkistara.
 
"Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono
Quru
09.06.2016 19:27:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: Mä en jaksa enää. Ei kukaan ihminen mitään kanye westia sinne halua mutta kun sä ärsyynnyt noista niin siksi sitä jauhetaan. Anteeksi nyt kiusaajat jos spoilasin.
 
Kyllä mä jauhan ihan vaan siksi että danny on tässä asiassa väärässä.
 
"Hyvä." -Parasite
Vessajono
10.06.2016 00:23:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carnation: https://muusikoiden.net/keskustelu/ … php?c=24&t=214527&o=4080&#p11580717
 
https://muusikoiden.net/keskustelu/ … php?c=24&t=220140&o=2180&#p11920818
 
https://muusikoiden.net/keskustelu/ … php?c=26&t=205992&o=3600&#p12082077

 
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?plink=11920874#p11920874
 
"Haloo forte fortissimo lies"
 
Karjjj
 
Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen.
aivokuolio
11.06.2016 15:26:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä Woodstockiin pitäs saada ehdottomasti DANNY SHOW!
Uncle Johnson
12.06.2016 15:16:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aivokuolio: Kyllä Woodstockiin pitäs saada ehdottomasti DANNY SHOW!
 
Joo ja lämppärinä vois olla Iso-D
 
Täh?
jukkajylli
12.06.2016 21:45:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eks tosta Monterey kuusseiskasta vois järkkää kans jonku muistokeikan ens vuonna? Summer of love 2017..
 
Stidi alla.
Alfons Åberg
12.06.2016 21:59:03 (muokattu 12.06.2016 21:59:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aivokuolio: Kyllä Woodstockiin pitäs saada ehdottomasti DANNY SHOW!
 
Jep. Tämän voisi viedä oikein sellaiselle metafyysiselle tasolle. Lipsasen Ilkka saapuu tiistaina lauteille Edmonton Oilersin paitaan pukeutuneena ja spiikkaa mikkiin, että juna Baltimoreen lähtee kolmen tunnin päästä. Arkipäivä saatana.
 
Sitten Lipsanen siirtää soihdun New Yerseystä kotoisin olevalle tribuuttiaktille, joka vetäisee Tahdon sulle olla hyvin hellät.
 
"Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny-
Vessajono
12.06.2016 22:45:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Presidentti: Jep. Tämän voisi viedä oikein sellaiselle metafyysiselle tasolle. Lipsasen Ilkka saapuu tiistaina lauteille Edmonton Oilersin paitaan pukeutuneena ja spiikkaa mikkiin, että juna Baltimoreen lähtee kolmen tunnin päästä. Arkipäivä saatana.
 
Sitten Lipsanen siirtää soihdun New Yerseystä kotoisin olevalle tribuuttiaktille, joka vetäisee Tahdon sulle olla hyvin hellät
ja kävelee järveen.
 
Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen.
jukkajylli
13.06.2016 01:50:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Presidentti: Jep. Tämän voisi viedä oikein sellaiselle metafyysiselle tasolle. Lipsasen Ilkka saapuu tiistaina lauteille Edmonton Oilersin paitaan pukeutuneena ja spiikkaa mikkiin, että juna Baltimoreen lähtee kolmen tunnin päästä. Arkipäivä saatana.
 
Sitten Lipsanen siirtää soihdun New Yerseystä kotoisin olevalle tribuuttiaktille, joka vetäisee Tahdon sulle olla hyvin hellät.

 
Tää on ilmeisesti sun mielestä hauskaa tai jotain..?
 
Stidi alla.
Quru
13.06.2016 09:27:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jukkajylli: Tää on ilmeisesti sun mielestä hauskaa tai jotain..?
 
No se nyt oli vähän tommonen progressiivisempi vitsi, ei kaikki ymmärrä.
 
"Hyvä." -Parasite
kyseinen
13.06.2016 10:18:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Quru: No se nyt oli vähän tommonen progressiivisempi vitsi, ei kaikki ymmärrä.
 
No ei mitenkään, jos on kirjautunut palstalle vuonna 2013.
 
Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen
AoA
14.06.2016 01:03:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyseinen: No ei mitenkään, jos on kirjautunut palstalle vuonna 2013.
 
paitsi tainnu jjylli ollu aikojen alusta saakka hehe, hyvä keskusteluhan tästä alkaa kehittymään.
 
Jos Woodstock 2019 niin miksipä ei myös Monterey Pop 2017
 
HaloOfFlies
18.06.2016 17:29:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Presidentti: Nyt alkaa olla sitä vanhan ajan danny-henkeä ilmoilla. Järveen kävelyt+leikit.
 
Sitä nimimerkkiä ei ole Mnetissä nähty kolmeen vuoteen. Ehkä joillakin voi olla ikävä, mutta minulla ei. Danny poistui vuonna 2013 enkä sitä nimimerkkiä enää takaisin tuo. Mitään Danny-henkeä ei ole olemassakaan.
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Vessajono
18.06.2016 17:36:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HaloOfFlies: Sitä nimimerkkiä ei ole Mnetissä nähty kolmeen vuoteen. Ehkä joillakin voi olla ikävä, mutta minulla ei. Danny poistui vuonna 2013 enkä sitä nimimerkkiä enää takaisin tuo. Mitään Danny-henkeä ei ole olemassakaan.
 
Ei asiat muutu muuksi sillä että niitä rupeaa kutsumaan jollain toisella nimellä. Kutsuuko Sakkeakaan kukaan Varpioksi? Kyllä ei kutsu.
 
Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen.
Alfons Åberg
18.06.2016 19:22:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono: Ei asiat muutu muuksi sillä että niitä rupeaa kutsumaan jollain toisella nimellä. Kutsuuko Sakkeakaan kukaan Varpioksi? Kyllä ei kutsu.
 
Niinpä. Vaikka jostain syystä minua ei kukaan kutsu IntriguingManiksi. Toisaalta, käytän sitä nimimerkkiä edelleen "sillä toisella foorumilla" jolla kirjoitan aktiivisesti.
 
"Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny-
Funkånaut
18.06.2016 19:26:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HaloOfFlies: Sitä nimimerkkiä ei ole Mnetissä nähty kolmeen vuoteen. Ehkä joillakin voi olla ikävä, mutta minulla ei. Danny poistui vuonna 2013 enkä sitä nimimerkkiä enää takaisin tuo. Mitään Danny-henkeä ei ole olemassakaan.
 
Mihinkäs sitä koira karvoistaan pääsisi.
 
"Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono
HaloOfFlies
01.04.2018 16:10:42 (muokattu 01.04.2018 16:12:07)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

New Yorkin osavaltio on joulukuussa myöntänyt rahoituksen tulevalle 50-vuotisjuhlafestarille, joten tapahtuman toteutuminen on askeleen lähempänä. Ilmeisesti tuo järjestetään Bethelissä, jossa alkuperäinen festivaali pidettiin.
 
https://www.poughkeepsiejournal.com … ds-receive-state-funding/951785001/
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «