Torniojaws 17.06.2016 11:26:16 (muokattu 17.06.2016 11:26:56) | |
---|
Vessajono: Heritage nyt oli ihan kainalopieruosastoa mut Pale Communion oli jo huomattavasti parempi esitys. Josko sit kolmas kerta toden sanoo. Jos tulisi jotain edes lähellä Damnationin tasoa, niin se olisi jo loistavaa. Ei näissä kahdessa uusimmassa ole vikana "hevittömyys", vaan pääosin huonot biisit. |
Vessajono: Toisaalta mua ei sinänsä haittais vaikka tuliskin viiksiprogea, jos tulee kunnollista viiksiprogea. Heritage nyt oli ihan kainalopieruosastoa mut Pale Communion oli jo huomattavasti parempi esitys. Josko sit kolmas kerta toden sanoo. mummielestä Heritagessa oli puolet aika jees ja puolet kauheata kuraa. Pale Communion oli jo sit pelkkää kuraa. Helvetin tylsää, täysin mitään sanomatonta kuraa. TIlanteet muuttuu.... kuutisen vuotta sitten olin muna pystyssä aina kun tuli uus Opeth levy tai vaikkapa Devin Townsend albumi. Nykyään odotuksia ei ole. Devinkin on menettänyt jumal statuksensa ja astunut normaalien kuolevaisten joukkoon. Ja joo, toki jos Opeth tekis taas raskaampaa niin...ei siinä muuten mitään mut jos siinä olis sitten sitä Åken jäätävää nykypäivän ölinää päällä ni ei saatana. "Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |
Anti-Social 17.06.2016 19:39:56 | |
---|
Jjep, pieni videonpätkä löytyi lärvikirjasta kun joakim ja åke homostelee sitä samaa paskaa mitä kukaan ei halua kuulla. Kiitti hei jätkät. |
Vesihiisi 24.06.2016 00:41:20 | |
---|
Opeth on hukassa. Ihan karmeita noi uudet, en meinannut tunnistaa bändiä. |
reaper666 24.06.2016 13:43:36 | |
---|
Mikael ja Stevenhän on kihloissa nykyään. Varmasti vaikuttaa näihin uusiin kappaleisiin. |
Errata 24.06.2016 22:01:18 (muokattu 24.06.2016 22:01:45) | |
---|
reaper666: Mikael ja Stevenhän on kihloissa nykyään. Varmasti vaikuttaa näihin uusiin kappaleisiin. Elä pelottele. No oiskin hyvä jos joku järkyttäs ees! Onko siitä nyt tasan 11 vuotta kun grand conjurationista kuultiin ensi sävelet radiorippinä ja sekös järkytti. |
Krice 26.06.2016 19:46:54 | |
---|
Ymmärrätte varmasti paremmin kun ikää tulee 20 vuotta lisää ja kasvaa proge-viikset. Pelkkä Pale Communionin rumpuraita voitaisiin julkaista erillisenä levynä ja se olisi silti musikaalisempaa kuin 90% siitä kuonasta jota nykyisin julkaistaan musiikkina. |
Hamsteri Kukkonen 26.06.2016 19:59:53 | |
---|
Krice: Pelkkä Pale Communionin rumpuraita voitaisiin julkaista erillisenä levynä ja se olisi silti musikaalisempaa kuin 90% siitä kuonasta jota nykyisin julkaistaan musiikkina. Ja silti huono. Hyvin soitettu on puoliksi editoitu. -Tomi Uusitupa |
Shredator 27.06.2016 10:24:32 (muokattu 27.06.2016 10:26:02) | |
---|
Aika väsynyttä nilitystä täällä. Opethin kolme viimeisintähän ovat parasta mitä bändi on koskaan saanut aikaan. Oikeasti. Ymmärrätte sitten vanhempana. "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." |
pehko 27.06.2016 10:26:33 | |
---|
Shredator: Aika väsynyttä nilitystä täällä. Opethin kolme viimeisintähän ovat parasta mitä bändi on koskaan saanut aikaan. Oikeasti. Ymmärrätte sitten vanhempana. Kuinka vanhana tarkkaan ottaen? "Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |
Emplate 27.06.2016 12:04:23 | |
---|
Shredator: Aika väsynyttä nilitystä täällä. Opethin kolme viimeisintähän ovat parasta mitä bändi on koskaan saanut aikaan. Oikeasti. Ymmärrätte sitten vanhempana. Mun musamaku on menny vanhetessa yhä enemmän progeviikseilystä räkäisempään suuntaan, joten vaikuttaa melko epätodennäköiseltä. Itsekin olen "neljättä vuosikymmenettä käyvä", mutta en toki ole vielä kauhean pitkällä siinä. Ylimielinen olettamus siitä, että jokaisen kokemusmaailma on sitten samanlainen tietyssä iässä on toki aina peukutuksen arvoinen. Loputon Suo - Black metallia Joensuusta
https://loputonsuo.bandcamp.com/
https://www.facebook.com/loputon.suo |
Krice 27.06.2016 12:24:01 | |
---|
Emplate: Mun musamaku on menny vanhetessa yhä enemmän progeviikseilystä räkäisempään suuntaan, joten vaikuttaa melko epätodennäköiseltä. Tässähän se olennainen tulee, eli ihmiset pitävät erilaisista asioista ja musiikillinen kehitys (jos sitä edes tapahtuu) on erilaista. Tosin kuuntelen itsekin myös raskaampaa musiikkia, mutta se ei ole minulla se ainoa vaihtoehto maailmassa. |
Vessajono 27.06.2016 12:37:47 | |
---|
pehko: Kuinka vanhana tarkkaan ottaen? Varmaan sitten kun meillä on omia lapsia. Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
Torniojaws 27.06.2016 14:26:55 | |
---|
Vessajono: Varmaan sitten kun meillä on omia lapsia. Opeth, tuo jälkikasvun hevisaurus! |
carnation 27.06.2016 15:06:31 | |
---|
Shredator: Aika väsynyttä nilitystä täällä. Opethin kolme viimeisintähän ovat parasta mitä bändi on koskaan saanut aikaan. Oikeasti. Ymmärrätte sitten vanhempana. Phil Collins, Chris Rea, Toto... Opeth. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Milkop 27.06.2016 15:24:42 (muokattu 27.06.2016 15:26:58) | |
---|
Vessajono: Varmaan sitten kun meillä on omia lapsia. Lapsi on mutta en silti kestä näitä viiksi-osaston pallinhaistelu-levyjä. E: Torniojaws: Ei näissä kahdessa uusimmassa ole vikana "hevittömyys", vaan pääosin huonot biisit. Tämäpä siinä eniten kusee. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Hamsteri Kukkonen 27.06.2016 16:15:08 | |
---|
Shredator: Aika väsynyttä nilitystä täällä. Opethin kolme viimeisintähän ovat parasta mitä bändi on koskaan saanut aikaan. Oikeasti. Ymmärrätte sitten vanhempana. Niin no jos ei yhtään tykkää Opethista, niin toki. Hyvin soitettu on puoliksi editoitu. -Tomi Uusitupa |
Decadetroll 27.06.2016 17:47:24 | |
---|
Shredator: Aika väsynyttä nilitystä täällä. Opethin kolme viimeisintähän ovat parasta mitä bändi on koskaan saanut aikaan. Oikeasti. Ymmärrätte sitten vanhempana. Veikkaisin, ettei mun vanheneminen muuta susipaskoja biisejä yhtään sen paremmaksi... I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
Master of Teräskäsi 2016 |
pehko 27.06.2016 18:33:28 | |
---|
Vessajono: Varmaan sitten kun meillä on omia lapsia. Eli toisinsanoen en luultavasti ymmärrä koskaan koska en aio lapsia hankkia. Ja kuten joku jo mainitsi, ei se hevittömyys haittaa, vaan paskat biisit. Damnation on muutenkin mun suosikkilevy pändiltä ja sieltähän sitä heviä ei pahemmin löydy. Hyviä biisejä sitäkin enemmän. "Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |
Geffen 30.06.2016 11:10:30 | |
---|
Åkerfeldt on kertonu (en muista videoo, saa linkata) sen musiikkimaun painotuksen muuttuneen. Death metal-> Progressive Death Metal-> Prgrossive Rock Niin ei ihme, jos ei inspista itse suoltaa ulos death metallia, vaikka olis musiikillisesti kykyä luoda laatu death metal kamaa (iän tuoma fysikaalinen vaikutus on asia erikseen!). More I learn, Less I know for sure. |