Aihe: Kitara josta et ihan OIKEASTI aio koskaan luopua
1 2 3 4 5 6 7 8
AngieRainbow
11.10.2014 18:05:18
Mä myyn vaikka toisen kiveksen, jos tarpeeksi maksetaan. (Tai jos on tarpeeksi paha gas.)
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Funkånaut
11.10.2014 18:06:21

AngieRainbow: Mä myyn vaikka toisen kiveksen, jos tarpeeksi maksetaan. (Tai jos on tarpeeksi paha gas.)

Mä voin antaa molempani ilmatteeks.
"... And two hard-boiled eggs." Laatumusaa
Gabe
11.10.2014 18:09:23
Funkånaut: Mä voin antaa molempani ilmatteeks.

Lähetätkö vai pitääkö tulla hakemaan?
Funkånaut
11.10.2014 18:13:01

Gabe: Lähetätkö vai pitääkö tulla hakemaan?

Jos keksis miten niistä pääsis vähimmällä tuskalla eroon, niin irrottamisen jälkeen voisin vaikka friteerata ne valmiiksi.

Mutta joo, aiemmin mainitsemani vaihtariaikasen akkarin lisäks on toinen skeba, joka ei ole heti meikältä lähdössä. Nimittäin Myyrä-Tele!

https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net … c965acf52ce85685b66&oe=54BAFB7B
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd. … 54_d415075a7481fa37742d4c00ebf9e24c
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd. … 48_e3a193eb4fe1eb9a0aff2b48c7821438
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd. … 65_f633e63f4db0dcf119aca96db9a38341

Nimimerkki kojones kasas ton mulle nimimerkin Mirrinsane (oisko ollut?) vanhasta keittiönpöydästä vaihtokaupan myötä. Paras ja rohein Tele, mitä å. Viisteet ja kaikki.
"... And two hard-boiled eggs." Laatumusaa
WanhaWetäjä
11.10.2014 18:13:44 (muokattu 11.10.2014 18:14:06)

Quu: Taitaapa olla nuo Yamahat jotka on tulleet jäädäkseen. Superstrato on jostain 90-luvulta, mutta toiminta on pakasta vedetyn tasolla. Ei minkäänlaisia rahinoita tai mitään muutakaan mainittavaa.
Lespool-johdannainen vaan tuntuu siltä kuin kotona olisi kun sillä soittaa, "the thing that was meant to be."

Katohan...vasuri Yamahoilla mennään täälläkin, SG 2000 vm 78, basso BP 1200
jostain 82-3? ja viimeisimpänä halpis Pacifica, joko on muuten hintaisekseen yllättävän hyvä peli soittaa.
Näitä en myy http://muusikoiden.net/dyn/users/70123.jpg ....noilla on veistelty
siis yli 30 vuotta ;-)
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
Osteri
11.10.2014 18:21:54
Funkånaut: Myyrä-Tele! Paras ja rohein Tele, mitä å. Viisteet ja kaikki.

No kyllä! On muuten omalaatuinen, eikä saa kaupasta - siitä propsit. Me like!
Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita....
pappasfin
11.10.2014 18:22:41
Funkånaut: Jos keksis miten niistä pääsis vähimmällä tuskalla eroon, niin irrottamisen jälkeen voisin vaikka friteerata ne valmiiksi.

Nythän on tulossa talvi ja pakkaset, eikös sitä vois vaan istua pakkasella lumihankeen kunnes kassit on jäässä eikä niissä ole tuntoa niin sitten vaan kilauttaa ne pois, samalla ne on pakastettukin ja säilyy paremmin siihen friteeraukseen ;D
PappaSFin
Metalkallo
17.06.2016 06:49:23
Mä oon joitakin kertoja kokeillut myydä tuota mun Jackson king v eliteä, mutta aluksi ketään ei kiinnostanut se kun se oli torilla, toisekseen tuolle olisi ostaja, mutta jostain syystä en vaan halua myydä sitä kuitenkaan? Jostain syystä tuntuu aivan kuin kitara olisi osa mua tai jotain? Liekkö sitten kohtaloa tai jotain kun kukaan ei ostanut sillein aiemmin ja jäi mulle? Ehkä kohtalo estää tekemästä virhettä?

Onkos teillä minkään kitaran kohdalla sillein, et sitä kohtaan tuntee jotain tuollaista ja vaikka yrittäisi myydä, ei vaan lopulta voi. :)

Mulla on nyt tuo kingi, les paul ja strato: pyhä kokonaisuus jolla jokaisella on oma tarkoituksensa.
Stratossa on iso lapa tai ei ollenkaan!
Laulava Kylätohtori
17.06.2016 08:42:17
Jaahas, olisikin mielenkiintoista pistää tämän ketjun kitarat riviin ja katsoa, kuinka monella on vielä tämä "täst mä en luovu koskaaan"-kitara tallessa... :D

Mulla on toi Tokain strato edelleen ja tulee olemaan. Se saatana pistetään samaan arkkuun meikäläisen kanssa sitten aikanaan. Toivottavasti en ole typeryyksissäni muista kitaroista tänne kirjoitellutkaan...
They pass too much electricity. -SRV
Corto
17.06.2016 09:04:49
Laulava Kylätohtori: Jaahas, olisikin mielenkiintoista pistää tämän ketjun kitarat riviin ja katsoa, kuinka monella on vielä tämä "täst mä en luovu koskaaan"-kitara tallessa... :D

Pakko oli tarkastaa, mitä itsekin olin tänne naputellut. Kyllä, se teetetty customstrato on edelleen hallussa. Kaulaa on hiottu ohkaisemmaksi, mutta ei siitä luopua tartte saati raaski. Jimmie Vaughan signaturea en edelleenkään ole ostanyt takaisin. Testailin kivijalkakaupassa keväällä yhtä Jimmietä (just saman värinen olympic white kuin oma vanha) eikä vieläkään vanha suola janottanut. Status quo on siis säilynyt.

Kakkoskitaran rooli sen sijaan on ollut todella tuulinen. Nyt on varmaan jo 4-5 kertaa vaihtunut varakeppi parin vuoden aikana. :D
More Gary, Less Paul
hallu
17.06.2016 10:07:57
hallu: Mitä! luopuuko joku kitaroistaan!?! :-D. Itse en osaa kuvitalla myyväni oikeastaan yhtäkään soittimistani (paitsi tuon basson, joka on puhtaasti käyttöesine vailla intohimoa). Jos joku ihme pakkorako tulisi, niin varmaan nuo uusimmat hankintani lähtisivät ensin. Mun ensimmäinen kunnollinen kitara Fender Stratocaster, jonka sain jo lapsena ja joka on kulkenut mukanani suurimman osan elämääni, varmaan tuhkataan mun kanssa. Sääli polttaa hyvää kitaraa, mutta en vain kestä ajatustakaan että se viipyisi kenenkään muun sylissä:-).

Loput kamat jää pajalleni. Se saa myydä ne ja ostaa vaikka kaljaa:-D. Itse en myy en ilman pakkoa.

Pakko lainata itseäni, että tämmöistäkin on joskus kijoitettu :-D . No siis pari vuotta sitten tuon lainauksen takstin kirjoitin..... tai jotain.

Nyt on semmoinen tilanne, että ole LaMottan kanssa samaa mieltä ettei pitopelejä ole. No sen verran on, että tuo mainitsemani Strato ei ole edelleenkään myytävänä ja toki ne kaikkeinhienoimmat ja rakkaimmat laitteet ovat jossakin vaiheessa sellaisen intohimon kohteena ettei niistä kuvittelekaan luopuvansa, mutta oikeasti se on aika vapauttavaa kun siitä "pitopelistä" pääsee eroon:-)
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
Laulava Kylätohtori
17.06.2016 10:12:56
hallu: Pakko lainata itseäni, että tämmöistäkin on joskus kijoitettu :-D . No siis pari vuotta sitten tuon lainauksen takstin kirjoitin..... tai jotain.

Nyt on semmoinen tilanne, että ole LaMottan kanssa samaa mieltä ettei pitopelejä ole. No sen verran on, että tuo mainitsemani Strato ei ole edelleenkään myytävänä ja toki ne kaikkeinhienoimmat ja rakkaimmat laitteet ovat jossakin vaiheessa sellaisen intohimon kohteena ettei niistä kuvittelekaan luopuvansa, mutta oikeasti se on aika vapauttavaa kun siitä "pitopelistä" pääsee eroon:-)

On niitä pitopelejä, mutta ihmiset käyttää sitä termiä vaan ihan liian köykäisin perustein. Tuo strato on varmaan sulle oikea pito peli, mutta kuten todettua, kaikki kivat ja hienot soittimet eivät ole pitopelejä, vaikka niistä aina sellaisina kirjoitellaankin.

Mulla on pitopelinä tuo Tokain strato. Olen omistanut sen jo 15 vuotta ja se on ensimmäinen kunnon kallis kitara ja ostettu uutena. Se on myös sen verran hyvä, että jos ei sillä suju soitto, niin ei se suju millään muullakaan. Mutta tunnearvoa on jo sen verran, että vaikea tuosta olisi luopua - varsinkin kun siitä ei saa myydessä kuin vähän karkkirahoja...
They pass too much electricity. -SRV
Jeszse
17.06.2016 11:06:26
heviäijä: 404 ei kuvaa ei kitaraa, oot siis myyny :D

Ei se oo.

Ittelläkään ei toi linkki enää näköjään toimi, mut tää siellä tais olla. https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.ne … 867128567_1546701828220679229_o.jpg
Näyttää ennemminkin joidenkin pilaa tekevien pilaulu palsta -Janizio || The Jasser Arafats || Crimson Day
high_society
17.06.2016 12:16:27
Jeszse: Ei se oo.

Ittelläkään ei toi linkki enää näköjään toimi, mut tää siellä tais olla. https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.ne … 867128567_1546701828220679229_o.jpg

Ai jumalaare !
Tuo lankku ku ois vielä floikalla, tai sit edes telen humbucker tallalla, ni ois ihan just nannaa..Menee se noinkin kyllä=)
KASARI,KASARI.....KKKKKAAAASSSAAARRIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!
Jeszse
17.06.2016 12:28:35
high_society: Ai jumalaare !
Tuo lankku ku ois vielä floikalla, tai sit edes telen humbucker tallalla, ni ois ihan just nannaa..Menee se noinkin kyllä=)

Toi kitara opetti mulle sen ettei sitä floikkaa oikeesti tartte.

Ja semmonen perus teletalla ei kyllä.
Näyttää ennemminkin joidenkin pilaa tekevien pilaulu palsta -Janizio || The Jasser Arafats || Crimson Day
high_society
17.06.2016 13:15:12
Jeszse: Toi kitara opetti mulle sen ettei sitä floikkaa oikeesti tartte.

Ja semmonen perus teletalla ei kyllä.

Valkoisissa kitaroissa on vaan sitä jotain...
Kivijalka
17.06.2016 13:20:47
Sikäli kyllä tää kitaroista luopuminen ei ole järkeenkäypää, että eihän ne torrakot vaihtamalla parane. Soittajasta pitäis luopua, niin johan paranis tone ja tekniikka. :D
"Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!"
hallu
17.06.2016 13:28:47
Kivijalka: Sikäli kyllä tää kitaroista luopuminen ei ole järkeenkäypää, että eihän ne torrakot vaihtamalla parane. Soittajasta pitäis luopua, niin johan paranis tone ja tekniikka. :D

Mulla se luopuminen on mennyt niin, että en osta myydyn tilalle uutta. Olen alkujaan hamstrannut vahingossa ihan liikaa kitaroita itselleni ja ylimääräisistä luopuminen on ainoa säädyllinen tekoni tässä elämässä :-D . Sitä paitsi suhde jäljelle jääviin tiivistyy kun hankkiutuu "turhista" eroon.

Olen kyläkin samaa mieltä kanssasi, että ei se keppi vaihtamalla vaan parane. Olen joutunut tuon itsekin huomaamaan.
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
high_society
17.06.2016 13:46:08
Niin no, kahdesta "en ikinä myy" tavarasta, oon joutunu jo luopumaan toisesta.

Ekan vaffarini marsun 2204:n myin reilu vuos sitte, kun himassa sillä ei oikeastaan tehny enää yhtään mitään..Ja voi pojat että sydäntä särki.

Eka soitin samalta aikakaudelta(japsi strato) silti vielä on ja sen myymiseen tarvitaan vielä pahempi ahdinko, kuin nykyinen taloudellinen tilanne.
https://s32.postimg.org/wmewuopid/candyfender1280a_JPG.jpg

Eivätkä edes ole/olleet oikestaan minkään arvoisia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)