pasi1970 08.03.2016 13:47:14 | |
---|
Jokohan tuon kohl oikeesti saisi. Tekisi mieli laittaa viesti, että tästä erästä on tultava tai perun tilauksen :) Dear (almost) AX8 Owner, The next AX8 shipment is expected to be ready the last week of March or first week of April. Those who will get one from the next shipment will be informed as soon as we get the exact shipping date and quantity confirmed. Another shipment should follow soon after; we expect to get huge quantities in April. |
Mikko L 09.03.2016 15:03:04 | |
---|
Kysyntää on kyllä se verran että en usko tämän uhkauksen paljoa hetkauttavan. Asiakkaista ei ole ns. pula. Sen mitä kulissien taakse olen nähnyt niin tämä sama tilanne on ihan joka paikassa. Syy tilanteeseen on täysin normaali. Uusi tuote ja uudet toimittajat ja varovainen arvio kysynnälle. ML Sound Lab: Virallisia kaappipaketteja Fractal Audio Systems Axe-Fx:lle. |
Karhukoira74 03.04.2016 21:41:16 | |
---|
Mikäs on tilanne tilaajilla...joko näitä on kotiutunu paljonkin mnettiläisille? -So many assholes, so few bullets- |
Backlet 04.04.2016 02:04:26 | |
---|
Karhukoira74: Mikäs on tilanne tilaajilla...joko näitä on kotiutunu paljonkin mnettiläisille? Puolitoista kuukautta ollut laite talossa. Ei suurempaa valittamista mistään mikä ei olisi ollut tiedossa jo etukäteen. Axella tottui menemään yhdellä presetillä keikat aina kokonaan, mutta tämän kanssa pitää vähän kikkailla vähempien tehojen takia. Suurimpina miinuspuolina itselle on tuo vain yhden vahvarimallinnoksen mahdollisuus kerralla ja global blockien puuttuminen. Roudausystävällisyys on kuitenkin niin iso plussa, että puutteiden kanssa pystyy elämään. Kaikki tarvittava kulkee aina kerralla keikkapaikoille ja treeneihin. Todella tervetullut lisäys verrattuna Axe + MFC -yhdistelmään on tuo hold-funktio kytkimissä ja mahdollisuus ohjelmoida kukin kytkin presettikohtaisesti. Ihmettelen, jossei kohta tule näillä ominaisuuksilla varustettua MFC:tä. |
pasi1970 04.04.2016 23:52:53 | |
---|
Tällä viikolla tulee yksi erä eurooppaan. Itse en vielä tuosta erästä laitetta saa, mutta ainakin sustainille oli tullut ilmoitus, jotta voip vempaimen kotiuttaa. |
sustain65 05.04.2016 17:41:05 | |
---|
pasi1970: Tällä viikolla tulee yksi erä eurooppaan. Itse en vielä tuosta erästä laitetta saa, mutta ainakin sustainille oli tullut ilmoitus, jotta voip vempaimen kotiuttaa. Tarttis tässä päättää että kotiutanko. Vai FX-II XL:n. Vai Kemperin. On tämä elämä vaikeata. Taitaa olla paras jättää kotiuttamiset, kun on niin epäselvää. |
pasi1970 05.04.2016 18:26:39 | |
---|
sustain65: Tarttis tässä päättää että kotiutanko. Vai FX-II XL:n. Vai Kemperin. On tämä elämä vaikeata. Taitaa olla paras jättää kotiuttamiset, kun on niin epäselvää. Mitenhän saisit luovutettua vuorosi minulle |
sustain65 05.04.2016 18:33:39 | |
---|
pasi1970: Mitenhän saisit luovutettua vuorosi minulle Epäilen että hyväksyvätkö mitään vuoron luovutuksia, mutta ainakin heille pitäisi olla enemmän tietoa kuin kuin että "pasi1970"/muusikoiden.net. |
kosmonausea 06.04.2016 08:11:41 | |
---|
Olispa kyllä mukava päästä jossain testaamaan tuota AX8:aa. Ei kellään sattuis täällä Oulussa olemaan moista? Ostohousut on kyllä jo oikeastaan nyt jalassa, mutta ei jaksais tuota jonottelua. Niin että jos joku lunastanut ei sitten pitänytkään laitteesta, niin :) Perkelefantti. |
Tami 06.04.2016 08:54:45 | |
---|
sustain65: Tarttis tässä päättää että kotiutanko. Vai FX-II XL:n. Vai Kemperin. On tämä elämä vaikeata. Taitaa olla paras jättää kotiuttamiset, kun on niin epäselvää. Kotiuta ja hoidetaan täällä kotimaassa kaupat site, ettet huomaakkaan sinulla olleen koko vehjettä :-) Itse en jaksanut alkaa jononusta joten ajattelin odottaa että noita myyntiin tulee... En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... |
Karhukoira74 06.04.2016 10:27:18 | |
---|
Tami: Kotiuta ja hoidetaan täällä kotimaassa kaupat site, ettet huomaakkaan sinulla olleen koko vehjettä :-) Itse en jaksanut alkaa jononusta joten ajattelin odottaa että noita myyntiin tulee... Vähän samat ajatukset itellä....samalla toivoen pikaista rahatilanteen paranemista. -So many assholes, so few bullets- |
Mikko L 07.04.2016 00:14:57 | |
---|
kosmonausea: Olispa kyllä mukava päästä jossain testaamaan tuota AX8:aa. Ei kellään sattuis täällä Oulussa olemaan moista? Ostohousut on kyllä jo oikeastaan nyt jalassa, mutta ei jaksais tuota jonottelua. Niin että jos joku lunastanut ei sitten pitänytkään laitteesta, niin :) Siinä on Ändy sama mallinnos ku Axe kakkosessa. Voithannää käyä meikällä kylässä testaan kakkosta. :) ML Sound Lab: Virallisia kaappipaketteja Fractal Audio Systems Axe-Fx:lle. |
kosmonausea 07.04.2016 07:16:29 | |
---|
Mikko L: Siinä on Ändy sama mallinnos ku Axe kakkosessa. Voithannää käyä meikällä kylässä testaan kakkosta. :) No juu, en mää epäile yhtään, etteikö ne mallinnukset ois kovia, mutta se käyttöliittymä ja jalkakontrolleriosio kiinnostais silleen, että hajottaako sitä käyttää. Tosin oishan niitä Quantum-hommia mukava kans vähän testailla, kun itellä oli sillon vaan se Ultra jonkin aikaa. Että tuota, saatan tullaki kylään :) Perkelefantti. |
Mikko L 07.04.2016 20:16:52 | |
---|
kosmonausea: No juu, en mää epäile yhtään, etteikö ne mallinnukset ois kovia, mutta se käyttöliittymä ja jalkakontrolleriosio kiinnostais silleen, että hajottaako sitä käyttää. Tosin oishan niitä Quantum-hommia mukava kans vähän testailla, kun itellä oli sillon vaan se Ultra jonkin aikaa. Että tuota, saatan tullaki kylään :) Tervetuloa. Keitän kahvia. Sen mitä itse testasin niin ei voi tehdä sitä että yksi preset sisältää koko rigin ja sceneillä vaihtelee vaan soundeja. Kyllä kannattaa olla joka soundille oma presetti. Ero on käytännössä reverb ja delay spilloverit ja minua jostain syystä vaivaa todella paljon jos tulee pienikään tauko soundia vaihdettaessa. Toisaalta se tulee myös oikeilla nupeilla, että voi olla liikaa vaadittu ettei sitä olisi vähän myös mallintavissa. ML Sound Lab: Virallisia kaappipaketteja Fractal Audio Systems Axe-Fx:lle. |
sustain65 13.04.2016 17:23:25 | |
---|
Tami: Kotiuta ja hoidetaan täällä kotimaassa kaupat site, ettet huomaakkaan sinulla olleen koko vehjettä :-) Itse en jaksanut alkaa jononusta joten ajattelin odottaa että noita myyntiin tulee... Jätin viime viikolla ostamatta, annoin vuoroni seuraavalle. En myöskään halunnut ryhtyä mihinkään edellä ehdotettuihin järjestelyihin. Sori siitä. |
pasi1970 08.05.2016 22:02:17 | |
---|
Vihdoinkin. On tätä viestiä odotettu Finally, we have good news for you; the shipment with your AX8 will arrive here middle of this week. Please confirm to which address (incl. phone number) you would like your AX8 shipped, and I will get back to you with an order confirmation and payment details. |
Mikko L 08.05.2016 22:40:49 | |
---|
Kovvaa kammaa!!! ML Sound Lab: Virallisia kaappipaketteja Fractal Audio Systems Axe-Fx:lle. |
pasi1970 03.06.2016 14:10:19 | |
---|
Nonnii. Parisen viikkoa AX8:n omistajana. Ohessa tunnelmia ranskalaisin viivoin. -Valmiit presetit ihan ok, mutta säröpuolella eivät aivan riemunkiljahduksia aiheuttaneet. Cleanit ovat tosin hyvät. -Tovi jos toinenkin meni, ennen kuin osasin (ilman manuaalia, koska niitä en ikinä lue) vääntää ensimmäisen oman presetin eli hieman monimutkaiseksi tehty tai vaihtoehtoisesti omassa logiikassa jotain vikaa. -Heavyyn/metalliin tuntuu soundeja löytyvän, mutta nekin jäävät jotenkin liian tunkkaisiksi/suttuisiksi . Muihin genreihin (rock/pop)ei ainakaan vielä ole löytynyt sellaista soundia, joka toimisi orkesterin kanssa. Aina tuntuu tuo alapää jylläävän säädöistä huolimatta liikaa. Luultavasti (ja toivottavasti) käyttäjä vielä liian vihreä tämmöisen miljoonasäätöhärvelin käyttäjäksi. -Säätäminen syö aikaa aivan vitusti (ja se kaikki pois henk.koht.taitojen kehittämisestä). - Kitarana Jackson Soloist USA SD:n mikeillä ja kaappina FBT. Eli sekavin tunnelmin eteenpäin. Mikko L:n ilmaispresetitkin talletettu (Petruzzi), mutta ei saundaa niin makeelta kuin miehen omissa klipeissä. |
LaXu 04.06.2016 15:36:22 | |
---|
pasi1970: -Tovi jos toinenkin meni, ennen kuin osasin (ilman manuaalia, koska niitä en ikinä lue) vääntää ensimmäisen oman presetin eli hieman monimutkaiseksi tehty tai vaihtoehtoisesti omassa logiikassa jotain vikaa. Se manuaalin lukematta jättäminen oli varmaan se eka moka. ;) Mutta eihän nuo Fractalin laitteet tosiaan ole mitään käyttäjäystävällisyyden riemuvoittoja. Kandee käyttää Axe-Editia niin paljon kuin mahdollista. Itse olen tehnyt Axe-Fx 2:n kanssa eka vaivalla yhden peruspresetin, jossa on yleisimmin käyttämäni efektit sopivassa ketjussa. Omani on volume - wah - säröpedaali - vahvari - kaappi - delay/chorus (rinnakkain, yleensä jompi kumpi käytössä) - kaiku. Tuosta saa jo pelkkää vahvaria ja kaappia vaihtamalla helposti erilaisia soundeja irti. En tiedä, onko AX8:ssa globaalia EQ:ta, mutta jos on niin sitä kannattaa käyttää bassojen hillitsemiseen tai mahdollisiin huonekorjauksiin. Käytetty ulostulolaite vaikuttaa myös. Omat patchini kuulostavat hyviltä Atomic FR:n läpi, mutta eivät toimi läheskään yhtä hyvin kuulokkeisiin tai pöydällä nököttäviin hifikaiuttimiin (ehkä jossai vaiheessa on varaa vaihtaa ne Genelecit tilalle...). Myydään Yamaha Pacifica 1511MS telecaster ( https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1126960 ) |
By the way. Nyt alako löytyä makeita soundeja ax8:sta Otti vain aikansa tuo viäntämään oppiminen. |