Funkånaut 10.05.2016 00:49:40 | |
---|
Useful Idiot: Toi on kyllä ihan hirvee biisi. Toki noi nyt on aina luokattomia vetoja, mutta tässä on jotain todella ärsyttävää ja jos joutuu biisissä lainaamaan "Ukkometsoa", ei olla kauhean vahvoilla jäillä. Ukko_mehtohan on ku sinappi: Tekee kaikesta parempaa. Onhan se sentään maailman toisteks paras biisi ikinä. |
Vessajono 10.05.2016 01:05:07 | |
---|
Funkånaut: Ukko_mehtohan on ku sinappi: Tekee kaikesta parempaa. Onhan se sentään maailman toisteks paras biisi ikinä. Mikä on ensteks paras? Lentävä kalakukko? Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
Zed 18.05.2016 10:48:25 (muokattu 18.05.2016 10:49:48) | |
---|
Zed: Tämän ikivihreän ohella on ärsyttänyt viimeaikoina radiossa soinut, jonkun naislaulajan esittämä "ei, tai joo, tai ei, tai emmätiedä, ehkä, joo, tai ei, tai vittuux siitä" -jankutus. Tervehdys sinulle toveri! Kirjoituksesi ovat yleisesti ottaen täyttä asiaa, ja mielenilmaisujasi lueskellessa totean kerta toisensa jälkeen olevani täysin samaa mieltä lähes kaikesta. Koska vaikutat muutenkin olevan hieno mies, minulla on kunnia auttaa sinua: Kuvailemasi kappale on Anna Puun esittämä Venus ja Mars. Kaikenlaista törkyä se maa pinnalleen paskantaakin, pertana. Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen. |
Spiral 20.05.2016 12:20:57 | |
---|
Saunatakki: Lätkäkisojen lähetyksissä soiva Tuomas Kauhasen "Paita kattoon" on tuorein inhoreaktion aiheuttanut tekele. Yök. Tämä on uskomattomaton ärsyttävä. |
reaper666 20.05.2016 13:17:08 (muokattu 20.05.2016 13:17:36) | |
---|
Kaikki fröbelin palikoitten biisit varsinkin se "suksi natsisaksaan, suksi saksaan" Ja kun chigaco kuoli. Virve rosti kävi tallinan laivalla ja onkin yhtäkkiä keskellä kieltolain vellomaa uuesaata. Edit. Eihän Diokaan toki lohikäärmeitä seikkailuillaan tavannut mutta vähän eri juttu. |
velocy 20.05.2016 15:50:50 | |
---|
Saunatakki: Lätkäkisojen lähetyksissä soiva Tuomas Kauhasen "Paita kattoon" on tuorein inhoreaktion aiheuttanut tekele. Yök. Kyllä!! Tämän kuullessaan tulee kyllä heti pahalle mielelle. Kisabiisit ovat muutenkin monesti olleet ylisoitettuja ja aivan kammottavia, kuten Samppa Linna feat Juti - Nyt Rillataan. Menee ehdottomasti paskin biisi mitä olen kuullut vuoteen listalle top 2:seen kielinaisen I like you very muchin kanssa. |
Bullitt 20.05.2016 17:12:03 | |
---|
Saunatakki: Lätkäkisojen lähetyksissä soiva Tuomas Kauhasen "Paita kattoon" on tuorein inhoreaktion aiheuttanut tekele. Yök. Tuo on jopa Maikkarin mömmöm-kisabiisin ja Tuomas Kauhasen mittapuulla ihan kamalaa ja otsikon mukaisesti myös sietämätöntä paskaa. Ei helvetti. Jorma mulahti. |
Zed 06.06.2016 14:39:10 (muokattu 06.06.2016 14:41:45) | |
---|
Juice Leskinen Grand Slam - Villi länsi. Reaganin politiikalle irvailevalla kappaleella western-viittauksineen saattaisi hyvin tehtynä olla keskinkertainen nokkeluusarvo, mutta tämä laimea kuplettihupsuttelu pelkästään raivostuttaa. Pahimpia ovat ne Puntti Valtosen suupielestään rallienglannilla örisemät taustarepliikit: "Vifdiin dausönd dalöörs". Sivilisaatio on muutenkin paska levy, ja kuulostaa paradoksaalisesti yhtä aikaa yliyrittämiseltä ja vasemmalla kädellä (olettaen että kätten käyttäjä on oikeakätinen) hutiloinnilta. Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen. |
tender.insanity 06.06.2016 14:43:35 | |
---|
Eilen aukaisin telkkarin ja siellä oli joku uusi suomalainen supertähti. Venior tai vastaava. Koskaan kuullutkaan siitä. Lurautti jonkun nananananana biisin. Hyi saatana mitä paskaa oli. |
Vessajono 06.06.2016 14:51:09 | |
---|
Zed: Sivilisaatio on muutenkin paska levy, ja kuulostaa paradoksaalisesti yhtä aikaa yliyrittämiseltä ja vasemmalla kädellä (olettaen että kätten käyttäjä on oikeakätinen) hutiloinnilta. Sanoisin, että epätasainen. Mua on aina harmittanut suuresti että siellä on just niitä sellasia mätiä puujalkavitsejä kuin Villi länsi, Atomisuoja ja Kvartetti mutta sit taas toisaalta jotkut Diogenes ja Syvänmerensukeltaja on suunnilleen Juicen parhaita biisejä. Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
StJerky 06.06.2016 15:53:38 | |
---|
Vessajono: Sanoisin, että epätasainen. Mua on aina harmittanut suuresti että siellä on just niitä sellasia mätiä puujalkavitsejä kuin Villi länsi, Atomisuoja ja Kvartetti mutta sit taas toisaalta jotkut Diogenes ja Syvänmerensukeltaja on suunnilleen Juicen parhaita biisejä. Atomisuojassa on maailman paras urkusoundi. |
Jormaz 06.06.2016 16:41:42 | |
---|
tender.insanity: Eilen aukaisin telkkarin ja siellä oli joku uusi suomalainen supertähti. Venior tai vastaava. Koskaan kuullutkaan siitä. Lurautti jonkun nananananana biisin. Hyi saatana mitä paskaa oli. Tää oli kyllä tosi paskaa. Jokohan on kiinnitetty Flowiin? No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Kalmo 09.06.2016 15:48:46 | |
---|
Vessajono: Sanoisin, että epätasainen. Mua on aina harmittanut suuresti että siellä on just niitä sellasia mätiä puujalkavitsejä kuin Villi länsi, Atomisuoja ja Kvartetti mutta sit taas toisaalta jotkut Diogenes ja Syvänmerensukeltaja on suunnilleen Juicen parhaita biisejä. Olen aina itsekseni moittinut Juicea teknisestä kunnianhimottomuudesta. Hän olisi voinut käyttää parasta kaikkea mitä Suomesta löytyi, muttei koko urallaan tehnyt yhtään levyä, joka olisi soundeiltaan ja sovituksiltaan tasokas tai kunnianhimoinen. Kyllähän se naturelli tyyli oli tietysti Juicen juttua, mutta ettei missään vaiheessa edes ilmeisesti yrittänyt... Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5
Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
Prophet 09.06.2016 16:53:24 | |
---|
Zed: Juice Leskinen Grand Slam - Villi länsi. Erkki Liikanen - Reikani, Reikani! Muistaakseni Erkillä on myös hyviäkin biisejä. |
phren 10.06.2016 21:33:06 | |
---|
Ainakin kaikki Liikasen huumoribiisit on ihan linjassa Reikani, Reikanin kanssa |
WolleForever 16.06.2016 14:20:38 | |
---|
-Mamban tuotanto -Egotripin Älä koskaan ikinä muutu (huono sanoma, munst ihminen saa muuttua, ja se kuuluu munsta ihmisen elämään) -Mestarit: Rööperiin (tosi kulunut biisi) |
-Egotripin Älä koskaan ikinä muutu (huono sanoma, munst ihminen saa muuttua, ja se kuuluu munsta ihmisen elämään) Olenko ainoa ihminen Suomessa, jonka mielestä Egotripin tasoisella tekijäryhmällä soisi olevan parempia sanoituksia? Unihiekankin säkeistöt ovat täyttä hukkakauraa, aivan kuten Matkustajakin onnistuu olemaan koskettamatta vaikka yritystä lienee piisannut. Tai sitten ei. Hieno bändi, ok:ita biisejä, sanoitukset wot wot? "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Vessajono 16.06.2016 17:38:12 | |
---|
Epämuusikko: Olenko ainoa ihminen Suomessa, jonka mielestä Egotripin tasoisella tekijäryhmällä soisi olevan parempia sanoituksia? Unihiekankin säkeistöt ovat täyttä hukkakauraa, aivan kuten Matkustajakin onnistuu olemaan koskettamatta vaikka yritystä lienee piisannut. Tai sitten ei. Hieno bändi, ok:ita biisejä, sanoitukset wot wot? Et. Mua on aina jyrsiny ihan sama asia. Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
Saunatakki 16.06.2016 19:03:23 | |
---|
Vessajono: Et. Mua on aina jyrsiny ihan sama asia. Komppia myös täältä. Maailmanloppua odotellessa -levyn myötä loppuivat sitten ne hyvät sävellyksetkin. |
jyrivaan 17.06.2016 11:18:35 | |
---|
Ei siinä, mielipiteitä on monia. Allekirjoittaneen mielestä kun Matkustaja on 2000-luvun parhaimpia popbiisejä. Muulla tasolla sitten Egotrippi on Ok-tasoa eli kuuntelen tiettyjä kappaleita kyllä ja ei moittimista, mutta en välttämättä lähtisi sanomaan olevani fani sydämeni pohjasta. |