blaekie 26.01.2016 12:37:48 | |
---|
Hippivitsi aiheutti pienen nauruntyrskähdyksen. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
okabass 26.01.2016 15:39:08 | |
---|
Haittaristi oli virkalääkärillä temmiä näyttämässä. Oli vierähtänyt Kuningas alkoholin kanssa viikko ilman pesua. Terveyssisar sanoi närkästyneenä, että ette ole tainnut pahemmin peseytyä, johon haittaristi: "Toki olen, minut pestiin jo heti kun synnyin." |
harpist 27.01.2016 00:08:00 | |
---|
Bussissa matkusti rokkikukko - kitarakotelo jalkojenvälissä , nahkarotsi niskassa, pää kaljuksi ajeltuna - paitsi keskelle päälakea jätetty valtava irokeesi - joka sekin oli värjätty vihreäksi. Pysäkiltä autoon nousi vanha ukko - ja vaikka autossa oli tilaa yllin kyllin - meni vanhus istumaan tämän rokkimuusikon viereen. Alkoi herkeämätön tuijotus rokkikukon irokeesia kohti. Vaivautunut muusikkomme tiuskaisi vanhukselle - "käsitäksä ukko - me nuoret ollaan tällaisia kumouksellisia radikaaleja" Johon ukko ; "kyllä minäkin nuoruudessani olin radikaali. kerrankin merillä ollessani löin kavereiden kanssa vetoa siitä, voiko papukaijan kanssa rakastella - ja minä voitin ...... ja nyt mä perkele mietin - et kai sä vaan ole mun jälkeläinen" " Soittaa tunteella - tarvittaessa vähemmän " ....... soittotaitoa sekin. |
pekkajau 27.01.2016 22:58:07 (muokattu 27.01.2016 23:19:17) | |
---|
Vanha pappa nousi ruuhkaiseen raitiovaunuun ja joutui seisomapaikalle. Koko ajan oli kaatumassa kun keppi lipesi raitsikan lattialla ja hädin tuskin pysyi pystyssä kun otti tukea tangosta. Siinä istui penkillä vieressä nuori räppi-mies ja kuullokkeista kuullui läpi jotain "cheekkiä". Otti lopulta kuulokkeet korvilta ja sanoi papalle:" Kohta lipee. Tekee kipee. Panes pappa nyt tuohon keppis päähän kunnon kumituppi niin ei lipee eikä tee sitten kipee jou öö!" Pappa tuumi: "Olispa isäs pannu oikeeseen aikanaan kunnon kumitupin oman keppinsä päähän niin mulla ois nyt istumapaikka!" Hätä keinot keksii! |
pekkajau 27.01.2016 23:04:05 | |
---|
Työpaikalla kuultua vastikään: "Siskoni sitten erosi ! Se vaihtoi miehensä johonkin muusikkoon." Hätä keinot keksii! |
EP 27.01.2016 23:54:32 | |
---|
pekkajau: Työpaikalla kuultua vastikään: "Siskoni sitten erosi ! Se vaihtoi miehensä johonkin muusikkoon." Hähää.. Meinas mennä kahvee takasin kuppiin! |
KanttoriPiiparinen 29.01.2016 11:39:38 | |
---|
pekkajau: Työpaikalla kuultua vastikään: "Siskoni sitten erosi ! Se vaihtoi miehensä johonkin muusikkoon." Näin omin silmin kesäteatteriesityksen näyttämökuvauksen, jossa puitteet olivat seuraavanlaiset: Alholan talon piha. Paikalla rahvasta, mustalaisia, muusikoita ja muuta roskaväkeä. Nuotin vieressä on aina tilaa... |
EP 29.01.2016 12:53:35 (muokattu 29.01.2016 12:56:40) | |
---|
Suojasen Tappi oli myyny Pispalan humppaveljet jonnekin pohjanmaalle: "Saatte kuulkaa kovat rahat!" Keikka meni ja järjestäjät soitti Suojaselle: "Juu pojat kävi soittamassa kyllä ne hyvin soitti mutta ei meille jääny ku muutama kolikko vaan." -"No minähän sanoin, että kovatrahat jää!" ..vai oliks se Suojanen, vai oliko Pukero? HOHO! |
Kumiankka 10.03.2016 19:27:56 | |
---|
Basisti kertoi vitsejä: Mitä yleisö huusi Gary Mooren konsertissa? - We want Gary Mitä eroa on Joulupukilla ja pasistilla... -Joulupukilla on paketteja Mitä poliisit sanoi kun ne lähti hälytysajoon? - Eiköhän laiteta Jonna Tervomaa |
Kefiiri 11.03.2016 08:29:19 | |
---|
Yllä oleva hymyilytti :) En ole musiikin asiantuntija. |
artope 11.03.2016 10:57:24 | |
---|
Mitä poliisit sanoi kun ne lähti hälytysajoon? - Eiköhän laiteta Diandraa "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
TompBass 12.03.2016 19:07:08 | |
---|
Niin notta tuo Jussi -69 on varmaan ainut muusikko joka kehtaa kertoa ikänsä heti kätellessä... |
uusiipe 21.03.2016 21:19:22 | |
---|
Jos Vinlanterit ottais naissolistin, ni olisko se sitten Vinlanterska? Lauluääni kuin perskarva - ohut ja epäpuhdas. |
pekkajau 27.03.2016 00:12:59 (muokattu 27.03.2016 00:13:42) | |
---|
Pääsiäinen kun on... Mainostoimisto sai tehtäväkseen Hilti-naulaimen mainoksen teon ja sellaisen että varmasti huomataan. No ensiksi mainostoimisto teki mainoksen jossa kolme ukko roikkuu ristilla ja alle laitettiin teksti: "Hiltillä pysyy!" Yleinen mielipide tietenkin tuomitsi tuon mainoksen epämoraalisena ja yritys pyysi uutta mainosta. Mainostoimisto teki työtä käskettyä. Seuraavassa mainoksessa oli kolme tyhjää ristiä ja alla teksti: "Hiltillä olisi pysynyt!" Hätä keinot keksii! |
McValley_P 27.03.2016 02:19:28 | |
---|
Aleksin videokokoelman mirri nr 8 eli Kasmir, tunsi Aleksin: a) päiväkodista b) yläasteelta c) sisällään |
Kyllikki 29.05.2016 16:34:12 | |
---|
Tämä ei ole vitsi, vaan toteamus hienosta, jo edesmenneestä muusikosta, Erik Lindstömistä, jonka kanssa minullakin oli pari kertaa mahdollisuus nousta samoille lauteille, samaan aikaan. Erik oli aikaansa edellä jo säveltäessään kappaleen Pikku midinetti. Tuohon aikaan ei nimittäin ollut hajuakaan midistä, saatikka netistä. Tästäkin kirjoituksesta saa antaa plussan... Ei oo pakko. |
pekkajau 31.05.2016 01:03:01 | |
---|
Puolan rumpali meni huonekaluliikkeeseen aikoinaan hakemaan hyvää dempparia räsymaton sijaan bassorumpuun. Myyjä esitteli superlonia innoissaan! Rumpali totesi: "Eikö teillä olisi sellaista tavallista lonia? Se on varmaan puolta halvempaa!" Hätä keinot keksii! |
TrumppaBasisti 11.06.2016 21:24:34 | |
---|
Bachista erityisesti pitävällä läskibasistilla oli mennyt nestettä polveen. Hänelle jouduttiin tekemään kontra-punktio. "Jatsiahan minä olisin aina halunnut soittaa" - "Linkki" Lindroos, Trio Oikotuulet |
pekkajau 12.06.2016 00:21:09 (muokattu 12.06.2016 00:21:49) | |
---|
KEPU järjesti suuret valtakunnalliset possujuhlat yhteiskuntasopimuksen syntyminen jälkeen. Hipit järjestivät suuret valtakunnaliset pössyjuhlat yhteiskuntasopimuksen syntymisen jälkeen. Hätä keinot keksii! |
Vanha mutta tosi huono: Basisti oli jotunut keikan jälkeen jonkun seurueen siivellä johonkin kotiin kunnon jatkoille jossa juomingit jatkuivat aamuun asti. No sitten aamulla basisti tuli kotiinsa taksilla täysin muistamattomassa tilassa. Iltapäiväillä huomasi että basso oli jäänyt laukkuineen johonkin ja alkoi muistella edellisen illan tapahtumia. Ensin muisti että mentiin kerrostaloon jatkoille joka oli ihan vesitornin vieressä ja sitten juhlitiin kunnolla ja sitten muisti vielä että siellä asunnossa oli kullattu vessanpönttö. No ei muuta kun taksi alle ja vesitornin viereiseen kerrostaloon kyselykierrokselle. Basisti aina kysyi kun joku tuli avaamaan ovea että onkohan teillä mahdollisesti kullattu WC-istuin? Lopulta tärppäsi kun meni yhden asunnon ovelle ja siellä tuli pikkupoika avaaman ovea. Basisti esitti kysymyksensä ja poika huusi: "Isi! Isi! Nyt taisi löytyä semmoinen setä joka paskantanut sinne sinun tuubaan!" Hätä keinot keksii! |