GiovanniDiRondo 07.06.2016 14:12:38 | |
---|
Olen kiitollinen kaikille jotka jakavat täällä tietojaan. Itse toivoisin, että tietäisin edes kaikki alkeet noista laitteista joiden kanssa vietän ainakin puolet vapaa-ajastani. Palstalta saa kyllä paljon tietoa sitä mukaa kun itseä joku asia kiinnostaa. Bändissä tärkein tehtäväni on tukea laulajan tulkintaa ja sitä tekstiä mitä hän tulkitsee. |
Laulava Kylätohtori 07.06.2016 14:16:25 | |
---|
GiovanniDiRondo: Olen kiitollinen kaikille jotka jakavat täällä tietojaan. Itse toivoisin, että tietäisin edes kaikki alkeet noista laitteista joiden kanssa vietän ainakin puolet vapaa-ajastani. Palstalta saa kyllä paljon tietoa sitä mukaa kun itseä joku asia kiinnostaa. Kyllä sitä tietoa voi jakaa, vaikkei mistään mitään tiedäkään. Nim. Kokemusta on They pass too much electricity. -SRV |
Laulava Kylätohtori: Kyllä sitä tietoa voi jakaa, vaikkei mistään mitään tiedäkään. Nim. Kokemusta on No mun mielestä lähinnä riiteleminen perustuu usein tietämättömyyteen. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
Laulava Kylätohtori 07.06.2016 14:37:49 | |
---|
hallu: No mun mielestä lähinnä riiteleminen perustuu usein tietämättömyyteen. Itse näkisin, ettei tietämättömyys sinänsä aiheuta riitaa, vaan tietämättömyys yhdistettynä väärään asenteeseen ja ymmärtämättömyyteen. Tietämätön kysyy, tyhmä riitelee... They pass too much electricity. -SRV |
hallu 07.06.2016 14:55:32 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Itse näkisin, ettei tietämättömyys sinänsä aiheuta riitaa, vaan tietämättömyys yhdistettynä väärään asenteeseen ja ymmärtämättömyyteen. Tietämätön kysyy, tyhmä riitelee... No joo niinhän se tietenkin on. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
antnis 07.06.2016 16:09:21 (muokattu 07.06.2016 16:09:30) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Itse näkisin, ettei tietämättömyys sinänsä aiheuta riitaa, vaan tietämättömyys yhdistettynä väärään asenteeseen ja ymmärtämättömyyteen. Tietämätön kysyy, tyhmä riitelee... Juu ja viisas riitelee sillloin kun vastaus on väärä :D |
hallu 07.06.2016 16:30:53 | |
---|
antnis: Juu ja viisas riitelee sillloin kun vastaus on väärä :D Ei viisas riitele :-D viisas vetäytyy, koska viisas tietää että jokaisen täytyy tehdä oivalluksensa itse, että hevosen voi viedä veden äärelle mutta ei pakottaa juomaan. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
antnis 07.06.2016 16:42:31 | |
---|
hallu: Ei viisas riitele :-D viisas vetäytyy, koska viisas tietää että jokaisen täytyy tehdä oivalluksensa itse, että hevosen voi viedä veden äärelle mutta ei pakottaa juomaan. Niin mutta jos sillä hepalla on kihti |
Laulava Kylätohtori 07.06.2016 17:20:05 | |
---|
antnis: Niin mutta jos sillä hepalla on kihti Hevosesta voi tehdä makkaraa, mutta vegaania ei voi pakottaa syömään sitä makkaraa... They pass too much electricity. -SRV |
erty 07.06.2016 17:25:19 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Hevosesta voi tehdä makkaraa, mutta vegaania ei voi pakottaa syömään sitä makkaraa... Mut mist se sit saa ne tärkeet protskut?? |
TTV 07.06.2016 18:00:39 | |
---|
Taisi ne gurut jäädä ekalle sivulle, kun tyypillistä M.net sontaa on jo melkein 2 sivullista saatu aikaan? Itse arvostan tiettyjen henkilöiden tietämystä suuresti, mutta ei se silti kaikista guruja tee, joten jätetäämpä nimet listaamatta ;-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
fox 07.06.2016 18:40:39 | |
---|
TTV: Taisi ne gurut jäädä ekalle sivulle, kun tyypillistä M.net sontaa on jo melkein 2 sivullista saatu aikaan? Se on monesti tällasta, nääs kun on kiva kirjuutella yhtä sun toista.. ;) Itse arvostan tiettyjen henkilöiden tietämystä suuresti, mutta ei se silti kaikista guruja tee, joten jätetäämpä nimet listaamatta ;-) Juu jes, ja kovasti vierastan, että meikäläinen tuonne listattu.. Eiks se guru oo sellanen joka kökkii jossain vuorenhuipulla, eikä oo koskaan konsanaan väärässä? Parempia guruja (jotka siis eivät väärässä ole..) täällä on monioita. Kitaransoittotestissäki tulis kyllä meitsille hylsy, että sekin vielä. Ai että. Ja oikee "kamaguru" haltsaa laajasti koko kitarakamapaletin, itehän lähinnä tiedän jotain yhen virman tuottehista menneiltä ajoilta, sekä yhen suositumman merkin yhestä mallisarjasta, ja niistäkin vaan vanhemmista. Koska olen muinaisaikain jäänne, puolhaltia mesotsooiselta aikakaudelta. Kunnon guru saattaa todeta että "Tänään en oo ollu väärässä vielä missään. Muistan kerran, että yhtenä päivänä joskus 90-luvulla olin, mutta se johtui vaan siitä, että mulle oli annettu virheellistä tietoa." mulla ei tuollaseen ole pienintäkään kompetenssia. ;) Totta hitossa se sykähdyttää, että jotkut kokee pikku informatsuunini hyödykkääksi ja mukavaksi, joten nöyrästi kiittelee kettu. *snif* :') |
Lonesome 07.06.2016 21:49:23 | |
---|
fox: Se on monesti tällasta, nääs kun on kiva kirjuutella yhtä sun toista.. ;) Totta hitossa se sykähdyttää, että jotkut kokee pikku informatsuunini hyödykkääksi ja mukavaksi, joten nöyrästi kiittelee kettu. *snif* :') Sää oot turha vaatimaton ny. Sitä paitti ku sää oot rumpali, ei oo toi kitarasankarin eko tökkimässä järkee pois päästä... :) Kiitos ja kumarrus! "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
Jukka Häikiö 07.06.2016 22:34:59 | |
---|
Kyllä täällä monta jeppeä on, joilta on saanut hyviä vinkkejä ja sitä kautta monikin miina on jäänyt varmaan polkaisematta, lisäksi on saanut tutustua moneen loistopersoonaan, joiden kanssa on tullut pidettyä yhteyksiä vuosikausia. Sillees mitään listaa noista.....joidenkin kirjoitusten verbaalinen anti on kanssa sykähdyttänyt...ryyditettynä vielä kokemukseen perustuvaan tietoon. Sitä se on vaan tehtävä, mitä sattuu tulemaan... |
Rämppy 08.06.2016 08:30:12 | |
---|
fox: Kunnon guru saattaa todeta että kerran luulin olleeni väärässä, mutta erehdyin. In Finland we have this thing called "diu diu". |
VIPMetal 09.06.2016 23:17:00 | |
---|
fox: Se on monesti tällasta, nääs kun on kiva kirjuutella yhtä sun toista.. ;) Totta hitossa se sykähdyttää, että jotkut kokee pikku informatsuunini hyödykkääksi ja mukavaksi, joten nöyrästi kiittelee kettu. *snif* :') No totta hitossa on ollu monesti hyödyllistä ja mukavaa, m.netin parasta antia... "Heroes don't ask why, Soldiers in a straight line" |
petteri m 12.06.2016 00:19:18 (muokattu 12.06.2016 00:19:49) | |
---|
Minä taas tiedän monestakin asiasta vain vähän eli toisin sanoen on vain vähän asioita joista tiedän paljon. Vastaavasti ei ole olemassa paljoa asioita joista en tietäisi paljon. Parempi tietää vähän, mutta hyvin, kuin paljon, mutta huonosti. Toivottavasti tästä oli apua. |