santa cru92 04.06.2016 15:51:36 | |
---|
Jeszse: Ai sori, kattelin vaan tossa et tää on joku yleinen trollailuketju. älä suotta pyydä anteeksi. täällä keskustellaan santa cruz nimisestä yhtyeestä |
Kefiiri 04.06.2016 17:26:35 | |
---|
Funkånaut: Määrittele, millä perusteella juuri Santa Cruz on "oikea bändi?" Miten semmoinen määritellään? Sun tykkäämisellä? No onhan se, älä nyt kiusaa Bonhamia. Nehän osaa tehdä ihan tarttuvia biisejäkin, ei siinä mitään. Pitäis varmaan lopettaa valittaminen, kamelit kulkee ja oselotit naukuu. En ole musiikin asiantuntija. |
santa cru92 04.06.2016 22:11:12 | |
---|
arttu kiipeili taas lava rakenteisiin. pelkään aina että hän satuttaa itsensä kun kipeää korkealle. |
Dirtyh 04.06.2016 22:16:10 | |
---|
santa cru92: arttu kiipeili taas lava rakenteisiin. pelkään aina että hän satuttaa itsensä kun kipeää korkealle. Tuleeko jostain joku streami vai katsotko vaan jotain videoita? Tuosta kiipeilystä muuten niin ootko koskaan katsellut Michael Monroen esiintymisiä? Tai ootko noin muuten koittanut bongailla poikien hommasta niitä niiden esikuvien vaikutteita? |
tepeh 04.06.2016 23:29:16 | |
---|
Dirtyh: Tuleeko jostain joku streami vai katsotko vaan jotain videoita? Tuosta kiipeilystä muuten niin ootko koskaan katsellut Michael Monroen esiintymisiä? Tai ootko noin muuten koittanut bongailla poikien hommasta niitä niiden esikuvien vaikutteita? Kai Arttu nyt ite osaa kertoa, mitä on keikalla tehnyt :D Vai onkohan se Middy, joka näitä juttuja tänne kirjottelee kaljanjuonnin ohessa. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
Entropia666 04.06.2016 23:34:49 | |
---|
tepeh: Kai Arttu nyt ite osaa kertoa, mitä on keikalla tehnyt :D Vai onkohan se Middy, joka näitä juttuja tänne kirjottelee kaljanjuonnin ohessa. Vois kuvitella että jenkkirundilla on parempaakin aktiviteettia ku postailla mnettiin. |
Funkånaut 04.06.2016 23:48:05 | |
---|
Entropia666: Vois kuvitella että jenkkirundilla on parempaakin aktiviteettia ku postailla mnettiin. M.net über alles. "Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono |
Entropia666: Vois kuvitella että jenkkirundilla on parempaakin aktiviteettia ku postailla mnettiin. Kuten mitä? Enimmäkseen älyttömiä siirtymiä. En ymmärrä, miksi luen tätä ketjua. "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
Entropia666 05.06.2016 00:31:48 | |
---|
Lennu: Kuten mitä? Enimmäkseen älyttömiä siirtymiä. En ymmärrä, miksi luen tätä ketjua. Taidat olla vähän mieleltä köyhä. Itse kääntäisin huomioni esim: 1) Keikkoihin 2) Bäkkäreihin ja niiden tarjoiluihin 3) Uusiin kaupunkeihin 4) Mimmeihin 5) Erinäisiin päihteisiin ja ruokaan Bussissa kerkiää sit nukkumaan. |
Funkånaut 05.06.2016 00:35:32 (muokattu 05.06.2016 00:38:20) | |
---|
Entropia666: Taidat olla vähän mieleltä köyhä. Itse kääntäisin huomioni esim: 1) Keikkoihin 2) Bäkkäreihin ja niiden tarjoiluihin 3) Uusiin kaupunkeihin 4) Mimmeihin 5) Erinäisiin päihteisiin ja ruokaan Bussissa kerkiää sit nukkumaan. Nyt ymmärrän taas hieman paremmin Pattayalla, anteeks Pattiksella, pyörivien turistien ajatusten juoksua. "Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono |
Entropia666 05.06.2016 00:41:35 | |
---|
Funkånaut: Nyt ymmärrän taas hieman paremmin Pattayalla, anteeks Pattiksella, pyörivien turistien ajatusten juoksua. Pahaltahan se voi ernuista tuntua. En kyllä ite tiiä mitä parempaa tekemistä rundeilla on ku käydä ihmettelemässä kylillä missä soitellaan meininkejä, olla päissään, kisutella mimmejä tai tehdä näitä kaikkia. Tietty voishan sitä autistina maata punkassa bussissa kaiken muun ajan ku mitä roudaukset, chekit ja soitot vie. |
Lennu 05.06.2016 01:00:48 | |
---|
Entropia666: Taidat olla vähän mieleltä köyhä. Itseasiassa olen äärimmäisen älykäs. "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
Entropia666 05.06.2016 01:21:41 | |
---|
Lennu: Itseasiassa olen äärimmäisen älykäs. Valaise siis ihmeessä meitä proletaareja miten rundilla tulee toimia. |
Epämuusikko 05.06.2016 02:49:18 | |
---|
Jenkeissä keikkapaikasta toiseen pääsemiset on aika gruesome kamaa, ainakin niiden bändien osalta mitä oon ite sivusta seurannu. + Pattaya-kommentin ymmärrän toki viittaavan Lennuun ( pienempikuinkolme ) "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
santakasa 05.06.2016 05:23:42 | |
---|
Tää ketju on kyllä yhtä juhlaa, vaikka ei itse musaa tunnekaan sen enempää : DDD heh siis se ketrju silloin kun puitiin sitä poikaa oka aikoinaan oli ole vinnan siinöä kondo - haitaripartio |
Funkånaut 05.06.2016 08:12:25 | |
---|
santakasa: Tää ketju on kyllä yhtä juhlaa, vaikka ei itse musaa tunnekaan sen enempää : DDD M.netin paras. "Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono |
santa cru92 05.06.2016 08:41:22 | |
---|
Dirtyh: Tuleeko jostain joku streami vai katsotko vaan jotain videoita? Tuosta kiipeilystä muuten niin ootko koskaan katsellut Michael Monroen esiintymisiä? Tai ootko noin muuten koittanut bongailla poikien hommasta niitä niiden esikuvien vaikutteita? poikien videoita. olen mutta ei ole onnistunut |
santa cru92 05.06.2016 08:42:08 | |
---|
tepeh: Kai Arttu nyt ite osaa kertoa, mitä on keikalla tehnyt :D Vai onkohan se Middy, joka näitä juttuja tänne kirjottelee kaljanjuonnin ohessa. minä kirjoitan |
ukko idänmies 05.06.2016 09:08:38 | |
---|
Ei ainakaan se 80-luvun huumeiden ihannointi mitään hienoa ole. Guns and Rosesitkii on kuivilla nykyisin. Ei elämästä enää edes juovu. |
Seba 05.06.2016 11:29:29 | |
---|
santa cru92: minä kirjoitan Terve Heikki. Hauska nähdä pitkästä aikaa. |