Epämuusikko 30.05.2016 18:43:25 | |
---|
Unmasked: https://www.youtube.com/watch?v=0T3uAIHU9yk Tää on aina yhtä asiallinen haastattelu, "Middy pasko housuu ja Tapsa kusi sänkyy" Miksei tämmöiset rocklarppaajat voi kuolla sukupuuttoon? En siis puhu musastaan, mutta habituksesta ja olemisen meiningsistä. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
santa cru92 30.05.2016 19:03:40 | |
---|
Unmasked: https://www.youtube.com/watch?v=0T3uAIHU9yk Tää on aina yhtä asiallinen haastattelu, "Middy pasko housuu ja Tapsa kusi sänkyy" niinpä. ihmettelen miksei joonas pitänyt suutansa suokemmalla noista vessa asioista. |
Dirtyh 30.05.2016 21:07:59 | |
---|
Epämuusikko: Miksei tämmöiset rocklarppaajat voi kuolla sukupuuttoon? En siis puhu musastaan, mutta habituksesta ja olemisen meiningsistä. No muutaman vuoden kun vielä odottaa niin kyllä nämä viimeisetkin rokkarit katoaa maan päältä. |
Entropia666 30.05.2016 21:27:45 | |
---|
Epämuusikko: Miksei tämmöiset rocklarppaajat voi kuolla sukupuuttoon? En siis puhu musastaan, mutta habituksesta ja olemisen meiningsistä. Minä niin mieleni pahoitin. |
Epämuusikko 30.05.2016 21:49:01 (muokattu 30.05.2016 21:49:35) | |
---|
Entropia666: Minä niin mieleni pahoitin. Anna mennä. niin minäkin tein :D Sinänsä ei mua haittaa "värin tunnustaminen", mutta rock-vaatteet, Jack Danielssöinti ja kusipaskahommat sääh. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
SuurSmurffi 30.05.2016 22:23:39 | |
---|
Epämuusikko: Anna mennä. niin minäkin tein :D Sinänsä ei mua haittaa "värin tunnustaminen", mutta rock-vaatteet, Jack Danielssöinti ja kusipaskahommat sääh. Se että kertoo miten muitten pitäis olla ja ei pitäis olla kertoo yleensä aika paljon kertojasta itsestään. |
santa cru92 30.05.2016 22:36:23 | |
---|
ihanaa kun pojat palaavat lauantaina takaisin suomeen |
Entropia666 30.05.2016 23:19:22 | |
---|
Epämuusikko: Anna mennä. niin minäkin tein :D Sinänsä ei mua haittaa "värin tunnustaminen", mutta rock-vaatteet, Jack Danielssöinti ja kusipaskahommat sääh. Mikä on tuomio jos käyttää niitillistä nahkarotsia, bändipaitoja (osasta leikattu hihat ja/tai kyljet auki) mustia pillifarkkuja ja tennareita? Mites tatskat? |
reaper666 30.05.2016 23:31:35 | |
---|
Epämuusikko: Anna mennä. niin minäkin tein :D Sinänsä ei mua haittaa "värin tunnustaminen", mutta rock-vaatteet, Jack Danielssöinti ja kusipaskahommat sääh. No olis tollanenki rokkibändi iham paska jos näyttäis lahden kaupungin sinfoniaorkesterin vetopasunisteilta. |
Entropia666 30.05.2016 23:43:47 | |
---|
reaper666: No olis tollanenki rokkibändi iham paska jos näyttäis lahden kaupungin sinfoniaorkesterin vetopasunisteilta. Jeeeeeep. Ja meininkihän noissa videoissa on ihan sama mitä kaikki ihmiset vetää enemmän tai vähemmän viikonloppuisin. Ryyppäjäiset, Krapula-ketju ja WC-häveliäisyys -ketjuista voi käydä ammentamassa. |
kyseinen 30.05.2016 23:47:54 | |
---|
Epämuusikko: Miksei tämmöiset rocklarppaajat voi kuolla sukupuuttoon? En siis puhu musastaan, mutta habituksesta ja olemisen meiningsistä. Sulla on yleensä oikein fiksuja kommentteja, mutta tämä meni minultakin nyt ohi. Minusta tuo habitus kuuluu ilman muuta vielä tähänkin päivään ja etenkin rock-maailmaan. Nää kaverit on suomalaisiksi vieläpä vallan uskottavia. En pidä itse toki enkä ole ikinä kuulunut laumaan, mutta minusta näitäkin mohikaaneja tarvitaan. (Hölmöjä) rokkitähtiä ei ole liikaa enää tässä maailmassa. Eikä tuossa nyt ole kaiketi muusta kyse kuin muoti-ilmiöiden 20-30 vuoden välisestä kierrättämisestä. 5-10 vuotta lisää ja netissä ihmetellään, että miksi nuo Limp Bizkitin näköiset jätkät vielä larppaa tota karmeeta rappiheviä. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
Entropia666 30.05.2016 23:54:35 | |
---|
kyseinen: Sulla on yleensä oikein fiksuja kommentteja, mutta tämä meni minultakin nyt ohi. Minusta tuo habitus kuuluu ilman muuta vielä tähänkin päivään ja etenkin rock-maailmaan. Nää kaverit on suomalaisiksi vieläpä vallan uskottavia. En pidä itse toki enkä ole ikinä kuulunut laumaan, mutta minusta näitäkin mohikaaneja tarvitaan. (Hölmöjä) rokkitähtiä ei ole liikaa enää tässä maailmassa. Eikä tuossa nyt ole kaiketi muusta kyse kuin muoti-ilmiöiden 20-30 vuoden välisestä kierrättämisestä. 5-10 vuotta lisää ja netissä ihmetellään, että miksi nuo Limp Bizkitin näköiset jätkät vielä larppaa tota karmeeta rappiheviä. Mun mielestä tuo liittyy ajatusmaailmaan siitä että musan ainoa arvo on tuoreus ja uudenkarheus. Kaikki wanha ja siihen liittyvä on saatanasta, eli tässä kohtaa tukkahevi ja siihen liittyvien lieveilmiöiden paluu 30-vuoden takaa.
Mikä nyt taasen on todella pöljää ajattelua, varsinkin kun wanha musa myy kaikista eniten. Pyörää ei oo pakko keksiä väkisin uudestaan. |
Funkånaut 31.05.2016 00:00:20 (muokattu 31.05.2016 00:01:56) | |
---|
Epämuusikko: Anna mennä. niin minäkin tein :D Sinänsä ei mua haittaa "värin tunnustaminen", mutta rock-vaatteet, Jack Danielssöinti ja kusipaskahommat sääh. On toi kasarilarppaus kieltämättä aavistuksen huvittavaa. Nämä jätkät eivät ole Losista eivätkä 80-luvun nuoria, joten miksi edes esittää jotakin, mitä ei oile? Nyt on 2016, ei 1986. E: Mutta jos tykkää, niin miksei. "Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono |
Entropia666 31.05.2016 09:06:53 | |
---|
Funkånaut: On toi kasarilarppaus kieltämättä aavistuksen huvittavaa. Nämä jätkät eivät ole Losista eivätkä 80-luvun nuoria, joten miksi edes esittää jotakin, mitä ei oile? Nyt on 2016, ei 1986. E: Mutta jos tykkää, niin miksei. Jätkän oman pukeutumisen tuntien on todella kornia että ees kommentoit tätä. :D |
Epämuusikko 31.05.2016 09:48:26 (muokattu 31.05.2016 10:08:18) | |
---|
Things went to emotions. Kai mä oon sitten vaan kateellinen :D Se että kertoo miten muitten pitäis olla ja ei pitäis olla kertoo yleensä aika paljon kertojasta itsestään. Oon yhdeltä koulutukseltani opettaja niin kai se sieltä jostain kumpuaa. Purkka pois, istu suorassa! "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Funkånaut 31.05.2016 09:56:15 | |
---|
Entropia666: Jätkän oman pukeutumisen tuntien on todella kornia että ees kommentoit tätä. :D Kerros ihmeessä sitten, millaiset arkikuteet meikällä on. :) Teemakemujen kuteita ei lasketa. "Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono |
Funkånaut: Kerros ihmeessä sitten, millaiset arkikuteet meikällä on. :) Teemakemujen kuteita ei lasketa. Äiähän on tampereen kovin hipster ja 70-luvun itäblokkilarppaaja. |
Entropia666 31.05.2016 10:06:39 | |
---|
Epämuusikko: Things went to emotions. Kai mä oon sitten vaan kateellinen :D Kateellisesta en tiiä, mutta suppee ainaki. |
Funkånaut 31.05.2016 10:30:24 | |
---|
Entropia666: Äiähän on tampereen kovin hipster ja 70-luvun itäblokkilarppaaja. Jahans vai niin. Nyt puhuu tieto, kova luu ku ei ole edes koskaan nähnyt mutta tietää silti. :) "Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono |
Entropia666 31.05.2016 10:41:47 | |
---|
Funkånaut: Jahans vai niin. Nyt puhuu tieto, kova luu ku ei ole edes koskaan nähnyt mutta tietää silti. :) Tieto puhuu. Johtopäätökset vedetty äiän postaamista kuvista ja kirjoitetuista jutuista. |