Aihe: YleX- poppi & Mimmu
1 2
da_Punk
06.06.2004 20:38:42 (muokattu 06.06.2004 20:39:01)
Sattuiko kukaan olla eilen Kaisaniemessä paikanpäällä tsekkaamassa TikTakkia, tai tsekkas sen telkust ?

Oli aika hemaisen näköstä ku tiktakin basisti Mimmu veti keikan Musicmanin Sterlingillä (sunburst).

Ja ei basistissakaan mitään vikaa ole, uhuu ! Olen rakastunut..

Kiitos että sain purkaa tämän asian kanssanne, hymiööö---
Jos kakka olisi kultaa, minulla ei olisi pyllyn reikää -
paavi
06.06.2004 21:31:19
Mimmu on aina ollu mun suosikki tiktakin tytöistä. Ja olisi sitä, vaikka ei basisti olisikaan. :)
da_Punk
06.06.2004 21:37:33 (muokattu 06.06.2004 21:40:15)
Mimmu on aina ollu mun suosikki tiktakin tytöistä. Ja olisi sitä, vaikka ei basisti olisikaan. :)

Sama täällä ja onhan se synan soittajakin aika namu...

Edit. Jos jotain jäi nyt funtseeraa, että mistä on oikeastaan edes kysymys--->
http://www.universalmusic.fi/tiktak … galleria&galleria=tavastia_1203
Mako
06.06.2004 23:21:08 (muokattu 06.06.2004 23:21:43)

Kyllä. Helmi on. Kiva hame.

Köh.

EDIT: lyhempikin voisi olla pari senttiä tietysti.
"Black cloud crossed my mind, blue mist round my soul, feel so suicidal; even hate my rock and roll.. Wanna die, yeah wanna die. If I ain't dead already, girl you know the reason why."
basistivol666
07.06.2004 09:47:46
hyvä kissa!! ja vielä basisti! jumalauta!
Elintärkeät nesteet valuvat hukkaan
isorokko
07.06.2004 11:32:41
Livenä olen kerran ko. bändiä ollu kattomassa ja kunnioitus nousi aika huimasti. Hoitivat meinaan hommansa lavalla pirun hyvin ja se fiilis minkä he saivat aikaan lavalla oli aika uskomaton. Koko paikka mukana jne... Hyvä live-bändi minun mielestäni :)

J-P
PASSO kuuluu...
Reddie
07.06.2004 14:33:56
Joo ja kyllähän se Mimmu ihan soittaakin osaa. Mun mielestä se on sitä Musaria jo pidemmän aikaa käytellykin..
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
Incarnation
07.06.2004 15:58:19
Mun mielestä se on sitä Musaria jo pidemmän aikaa käytellykin..

Niin kauan kuin mä muistan... Tai ainakin joku Musari sillä on aina ollut.
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
da_Punk
07.06.2004 17:11:46
Niin kauan kuin mä muistan... Tai ainakin joku Musari sillä on aina ollut.

Joskus soitti Rickenbackerilla, kaiketi, sellanen muistikuva päähäni on pinttynyt.
lfc
07.06.2004 18:27:21
Eikö sillä ole jossain vaiheessa punainenkin musari ole ollut käytössä, niin ainakin muistelisin.
Life is a game, that's never too lame.
N_Bates
07.06.2004 18:27:50

juu, joskus alkuaikoina roikkui rikkenpakkeriakin mimmun kaulassa. Pääosin on kyllä musari sterlingillä groovaillut. Mullapas onkin samanlainen basso!! Nojoo, väri ei, mutta malli kuitenkin. Se mimmun aikasempi työhevonen oli semmonen punainen vaahteralaudalla varustettu. Nyt ton uusimman levyn myötä ilmestyi kuvaan toi sunbursti ruusupuulaudalla. Muistelen jostain lukeneeni että nykyisin toinen niistä on C#-vireessä ja toinen tavallisessa. Molemmat siis käytössä keikoilla.

Mimmu muuten kerran ilmestyi kitarapajalle kun oltiin bassoja testailemassa! Eli sen lisäksi että mä oon ollut katsomassa mimmun ja tiktakin soittoa, on mimmukin ollut katsomassa ja kuulemassa mun soittoa! =)
Vain tekemättä jätetty taide ei ole tekotaidetta.
M.i.k.key
07.06.2004 18:46:24
Mimmu muuten kerran ilmestyi kitarapajalle kun oltiin bassoja testailemassa! Eli sen lisäksi että mä oon ollut katsomassa mimmun ja tiktakin soittoa, on mimmukin ollut katsomassa ja kuulemassa mun soittoa! =)

Plussaa tuosta!
Ihania ovat! en osaa päättää suosikkia.
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
Bassballs
08.06.2004 08:53:49

Oli aika hemaisen näköstä ku tiktakin basisti Mimmu veti keikan Musicmanin Sterlingillä (sunburst).

Sääli että nättejä tyttöbasisteja näkyy niin vähän. Eikä tuossa Sterlingissäkään mitään vikaa ole.
Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä, joista en pidä: On ihan hyviä tyyppejä ja täysiä persreikiä. Sinä kuulut niistä ensimmäisiin.
mr.bungle
08.06.2004 11:08:35

Määpä olin intissä tyttöjen bodyguardina. Piti varmistaa että pääsivät turvallisesti lavalle :)
depe
08.06.2004 16:28:02
Määpä olin intissä tyttöjen bodyguardina. Piti varmistaa että pääsivät turvallisesti lavalle :)

Äijä lääppi kuitenkin...
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
willie
08.06.2004 18:49:20
Äijä lääppi kuitenkin...

Kuka tahansa olis lääppinyt...! Paitsi minä, joka siis olisin vain pyytänyt nimmarin siltä synansoittajatytöltä, huoh...
Basisti, melkein 50v.
da_Punk
08.06.2004 19:49:09
Kuka tahansa olis lääppinyt...! Paitsi minä, joka siis olisin vain pyytänyt nimmarin siltä synansoittajatytöltä, huoh...

Niinpä vissiin, pervo ! =)
Antti1997
10.06.2004 11:08:35
Paras kissa on kyllä se toinen punk-kitaristi jolla on tossa huulen alapuolella se lävistys ja soittaa esim. lespalla. rauh!

Aivan!
"Entäs Asus4#5add9/H tai Asus4#5add9/D?" Kiipparipalstan keskustelua.
T-oidibus
10.06.2004 14:08:31
Meikä on päässy bändin kanssa kaksi kertaa lämppäämään kyseistä bändiä. mukavia tyyppejä on kun tuli jutusteltua heidän kanssa. Meikä antaa poinsit synan soittajalle =)
Basismia jo kymmenen vuoden kokemuksella
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)