Aihe: Red Hot Chili Peppers
1 2 3 4 523 24 25 26 2741 42 43 44 45
Hetfield
16.05.2016 15:01:24 (muokattu 16.05.2016 16:40:05)

Ei näköjään tarvi enää trokareilta ostaa kalliilla, vaan lippu.fi on varannut kalliimmalla satunnaisia rivejä. Nerokasta.
Alright, alright, alright!
Ali
18.05.2016 12:13:51 (muokattu 18.05.2016 12:14:13)

Bändiä ei tule seurailtua kuin isoimpien hittien osalta, mutta tää tuore sinkkuhan oli varsin mallikas, vaikka heikko pihinälaulu vähän särähti korvaan.

BTW toinen Helsinkin keikka on lisätty.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs
Unmasked
27.05.2016 13:27:00
Dark Necessities meni heittämällä suosikkibiiseihini bändiltä ja tulee soimaan kesän ajan aggresiivisesti Spotifystä, mutta ei tämä uusi ole sen huonompi. Itse tykkäsin edellisestäkin lätystä todella paljon ja eiköhän tämä uusi tule olemaan vielä parempi.
Vessajono
27.05.2016 13:41:47
Olenko mä yksinäni sitä mieltä että nyt ei kyllä lähe, ei sitten yhtään.
Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen.
Saunatakki
27.05.2016 15:03:20
Viimeinen puoli minuuttia kuulostaa jollain selittämättömällä tavalla todella siistiltä. Sääli että noin muuten ei tämä oli varsin lattea esitys.

Mutta ai että tämä Dark Necessities on kova! Onnistunut koukuttamaan kaltaiseni bändin satunnaiskuuntelijan hyvin vahvasti mukaansa. Jahka levy ilmestyy niin pitää tarkistaa, että ovatko enemmänkin tämmöistä herkkua saaneet värkättyä vai onko kyse vahingosta :)
öl m
27.05.2016 15:39:11
Vessajono: Olenko mä yksinäni sitä mieltä että nyt ei kyllä lähe, ei sitten yhtään.

Et.

Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus!
McLeach
27.05.2016 22:56:15
Vessajono: Olenko mä yksinäni sitä mieltä että nyt ei kyllä lähe, ei sitten yhtään.

No siinähän se juju onkin. Helvetisti meininkiä mutta silti hissukka. Just se suunta mihin peppersien pitääkin edetä uuden kitaristin ja tuottajan kanssa. Jotain tällästä odottelin Im with yousta kaiken hypetyksen jälkeen, mutta petyin kaikessa sen tavanomaisuudessa, vaikka kovia biisejä sisälsikin. Nyt on sellasta mystistä syvyyttä että hommaan on selkeesti laitettu ajatusta.
-Spade-
27.05.2016 23:14:42
McLeach: No siinähän se juju onkin. Helvetisti meininkiä mutta silti hissukka.
...
Nyt on sellasta mystistä syvyyttä että hommaan on selkeesti laitettu ajatusta.

Tuo on kyllä pakko allekirjoittaa, mutta ite sitä aina jotenkin odottaa biisiltä, että se lähtisi jossain vaiheessa lentoon.

Hyviä biisejä kyllä molemmat sinällään. Mulla on muutenkin ollut Californicationin ilmestymisestä asti jonkinlainen viha-rakkaussuhde koko bändiin. Välillä tulee sietämätöntä paskaa tyyliin Road Trippin tai Snow ja välillä aivan timattia kuten Dani California tai The Adventures of Rain Dance Maggie.
Ohan se varma.
HaloOfFlies
28.05.2016 15:18:05

-Spade-: Tuo on kyllä pakko allekirjoittaa, mutta ite sitä aina jotenkin odottaa biisiltä, että se lähtisi jossain vaiheessa lentoon.

Hyviä biisejä kyllä molemmat sinällään. Mulla on muutenkin ollut Californicationin ilmestymisestä asti jonkinlainen viha-rakkaussuhde koko bändiin. Välillä tulee sietämätöntä paskaa tyyliin Road Trippin tai Snow ja välillä aivan timattia kuten Dani California tai The Adventures of Rain Dance Maggie.

Mitäs ihmettä, Road Trippinhän on hyvä biisi. Chili Peppersin parhaita.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
-Spade-
28.05.2016 17:59:01
HaloOfFlies: Mitäs ihmettä, Road Trippinhän on hyvä biisi. Chili Peppersin parhaita.

Joku siinä vaan tökkii. Makuasioita.
Ohan se varma.
Carvel
28.05.2016 18:26:21
-Spade-: ...Välillä tulee sietämätöntä paskaa tyyliin Road Trippin tai Snow ja välillä aivan timattia kuten Dani California tai The Adventures of Rain Dance Maggie.

No nyt menee kyllä toistepäi, mutta maku asioita sano mutsis ku...
Gleb91
29.05.2016 03:02:17
-Spade-: The Adventures of Rain Dance Maggie

Minusta tuo taas on melko monotoninen ja jotenkin laimea biisi. Itse asiassa koko kyseinen levy on jotenkin oudosti laimea, vaikka monissa biiseissä onkin hyviä ideoita. En oikein osaa sanoa mistä johtuu kyseinen juttu. Mutta se on mielestäni se RHCP:n huonompi puoli.
sirdickyj
29.05.2016 10:08:21
Eilen lähti kaupassa käydessä "My Friends" soimaan kaupan talon audiosta, ja kyllähän kuulosti hyvältä. Ei mitään tedskentelyä, ja kitara kuulosti paremmalta kuin ikinä. Ja laulukin toimi vielä melko hyvin.
jperala
29.05.2016 10:46:23
Saunatakki: Viimeinen puoli minuuttia kuulostaa jollain selittämättömällä tavalla todella siistiltä. Sääli että noin muuten ei tämä oli varsin lattea esitys.

Mutta ai että tämä Dark Necessities on kova! Onnistunut koukuttamaan kaltaiseni bändin satunnaiskuuntelijan hyvin vahvasti mukaansa. Jahka levy ilmestyy niin pitää tarkistaa, että ovatko enemmänkin tämmöistä herkkua saaneet värkättyä vai onko kyse vahingosta :)

Dark on hieno ja fiilistä täynnä oleva biisi, tykkään myös.
Warwick Thumb 5 bo 1993
-Spade-
29.05.2016 12:44:05
sirdickyj: Eilen lähti kaupassa käydessä "My Friends" soimaan kaupan talon audiosta, ja kyllähän kuulosti hyvältä. Ei mitään tedskentelyä, ja kitara kuulosti paremmalta kuin ikinä. Ja laulukin toimi vielä melko hyvin.

Siinä on kyllä hieno biisi. Navarroa oon aina arvostanut todella korkealle kitaristina. Harmillisen vähän on miehestä kuulunut RHCP-ajan jälkeen.
Ohan se varma.
Unmasked
05.06.2016 12:13:34
https://www.youtube.com/watch?v=O2LE-RWpCBE
Proshottia Rock am Ringiltä. Soittivat kummatkin uudet kipaleet ja teasasi yhtä uutta.
DeLaMancha
10.06.2016 15:47:14
We Turn Red uudelta The Getaway albumilta: https://www.youtube.com/watch?v=I7rlCyvHejY Mitä jengi diggaa? Kolmesta julkaistusta biisistä huonoin IMO, ei ainakaan ensimmäisen kuuntelun jälkeen auennut. Tosin the getawaykaan ei heti auennut, mutta nyt se on alkanut kuulostaa ihan hyvältä.
McLeach
11.06.2016 00:45:51
Mulle aukes ja uppos getaway samantien mutta tämä uusi ei ainakaan ekan kuuntelun jälkeen ollenkaan. Tuntuu olevan Joshilla aika niukasti annettavaa...
vantage
12.06.2016 10:41:21
Olen aina arvostanut ja digannut pepperssiä tosi paljon mutta nyt pitää sanoa että todella väsynyttä paskaa tämä uusi materiaali.
Kaikki kolme kuulemaani kappaletta, ja hieman harmittaa tämä asia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)