noon 25.05.2016 21:19:48 | |
---|
Topsound Seinäjoki |
Jos paljon meinaa tilata kerralla kamaa, niin Thomanin valikoima on kyllä varsin kattava. Tulevat nopeasti (n. 5 päivää) ja 3 vuoden takuu sekä palautusoikeus, jossa hyvittävät yleensä koko summan. Hinnat eivät välttämättä ole enää edullisimmat vaan suomalaiset musiikkiliikkeet myyvät usein samoilla hinnoilla ja jopa halvemmalla, mutta valikoima liikettä kohti ei ole yhtä suuri. Yksittäiset ostokset kannattaa varmaan tehdä Suomessa. Jos jenkkilästä tilaa niin käsittääkseni ostohinnan ja lähetyskulujen lisäksi hinnan päälle tulee vielä verot ja tullimaksut ? Niiden jälkeen hinta ei enää olekaan niin halpa. |
Laulava Kylätohtori 27.05.2016 10:48:33 | |
---|
velipekka: Jos jenkkilästä tilaa niin käsittääkseni ostohinnan ja lähetyskulujen lisäksi hinnan päälle tulee vielä verot ja tullimaksut ? Niiden jälkeen hinta ei enää olekaan niin halpa. Jep. Eikä TTIP:kään tule käytännössä auttamaan, koska se poistaisi vain tullimaksun, joka on jo nyt olematon tai nolla. Alvi perittäisiin käsittääkseni TTIP:stä huolimatta... They pass too much electricity. -SRV |
tuskiz 30.05.2016 18:27:23 | |
---|
Täytyypä lisätä tosta Reverbista, että ensimmäinen ostos on erittäin postiviinen. Helppokäyttöinen tosiaan kuten aikaisemmin mainittu, ainakin jos ostaa yritykseltä, mutta myös toimitus on nopeaa, 15 dollarin pikkuosa mikä menee kirjeessä saapui jenkeistä postilaatikkoon tasan viikossa. Käytän kyllä jatkossakin. |
pappasfin 30.05.2016 19:23:46 | |
---|
Riippuu vähän tuotteesta eli mitä kamaa kulloinkin on missäkin mihinkä hintaan ja millä toimitusmaksuilla jne. eli aina kannattaa vähän katella tarjontaa eri liikkeissä ja vertailla. Kitaroissa mulla on aivan selvä linja eli ne ostan vain ja ainoastaan kokeilemalla enkä ikinä sikaa säkissä, en vaikka kuinka saisi palauttaa ne Thomannille takas, lisäksi kaikki kitarani olen saanut Thomannia halvemmalla ja tämä koskee ihan kaikkia kitaroita mitkä olen tässä viimeisten 10 vuoden aikan ostanu. Kieliäkin olen ostanu Thomannia halvemmalla, koska en osta isoja nippuja vaan ehkä noin 2 - 4 settiä kerrallaan ja kun Thomannilla tulee toimitusmaksua 12 € niin kivijalkaliike vie tässäkin voiton Suomen hyväksi. Kaikki pedaalit olen täältä myös saanut halvemmalla ja oikeastaan en paljoakaan, joissa Thomann olis ollut halvempi. Poikkeuksena oli Behkun midilankku. Nyt tuli poikkeuksena ostettu Thomannilta Basso ja siihen hihna ja seinäteline sekä klasariin kielipidike jutut koska kyseistä Bassoa ei Suomesta saa ja samalla nyt tuli hihna ostettu ja teline sille ja klasarille noi jutut. Nettikaupoista tuo Thomann ei ole kyllä halvin, joku mainitsi UK:n ja sieltä ehkä kannattaa sitten noita kitaroita katella enemmän jos nyt netistä pitää ostaa. Mutta aina kannattaa vertailla koska hinnat ei ole kiveen lyötyjä ja vaihtelevat mm. sisäänostoerien ym. juttujen takia eri liikkeissä. Itellä on kyllä tuon omien näppien kokeilun lisäksi periaate sellainen, että mielummin kannan rahani kotimaan liikkeisiin kuin ulkomaan liikkeisiin kun se on pikkasen kotiin päin ;D (esimerkkinä jos Levytukussa kitaran hinta on 500 ja ulkomaan liikkeessa 450 niin siitä huolimatta ostan Levytukusta sen Ibanezin kokeilemalla). Jokainen menee sen oman mielipiteensä mukaan ja kaikillahan ei näitä liikkeitä ole lähellä asuinpaikkaa joten nettiliikkeet on siinä mielessä ihan kiva juttu varmaan. PappaSFin |
Metalkallo 20.06.2016 17:26:01 (muokattu 20.06.2016 19:34:41) | |
---|
Onkos tuo musiikki kullas hyvä paikka tilailla tavaraa netin kautta? Myymälä sijaitsee näköjään oulussa. EDIT: Eippä ennää mittään... SAA POISTAA! Mä oon marsu mies! |
Kimmo72 20.06.2016 19:34:36 | |
---|
pappasfin: Nyt tuli poikkeuksena ostettu Thomannilta Basso ja siihen hihna ja seinäteline sekä klasariin kielipidike jutut koska kyseistä Bassoa ei Suomesta saa ja samalla nyt tuli hihna ostettu ja teline sille ja klasarille noi jutut. Ai mitä että niinku? :D Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
pappasfin 20.06.2016 20:14:46 | |
---|
PappaSFin |
discominister 20.06.2016 21:14:25 | |
---|
The Fellowship of Acoustics. Suosittelen lämpimästi. Kovan luokan akustisia kitaroita, Gibsonin ja Fenderin dealership, kaikkea muutakin laadukasta kitaramaailmasta. |
Navdi 25.06.2016 08:06:13 | |
---|
Punnan sukeltamisen seurauksena saattaa olla fiksua tsekata myös brittikauppoja. Vertailin juuri joitain Jacksoneita Andertonin ja Thomannin verkkosivuilla ja siinä noin 400-600€ hintaluokassa Anderton on noin 50€ verran halvempi. En ole koskaan sieltä tilannut joten en osaa sanoa tuon taivaallista postikuluista tai tilaamisen toimivuudesta, mutta pelkästään tuon hintaeron takia voisi olla fiksua ottaa tuokin vaihtoehto huomioon. "I don't do regrets. Regrets are pointless. It's too late for regrets. You've already done it, haven't you. You've lived your life. No point wishing you could change it." - Lemmy Kilmister |