Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jussi Ala-Kuhan JAK-soittimet
1 2
tulus
28.11.2002 13:36:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro.
 
Sattuuko olemaan mitään tietoa näistä Jussi Ala-Kuhan tekemistä soittimista, erityisesti kitaroista? On kuulemma aikas näppäriä keppejä...?
 
Hauki on kala.
Ossi
28.11.2002 14:53:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro.
 
Sattuuko olemaan mitään tietoa näistä Jussi Ala-Kuhan tekemistä soittimista, erityisesti kitaroista? On kuulemma aikas näppäriä keppejä...?

 
Teetätin sg:n ja kaupoista ei parempaa saa. Hyvä soittaa ja muhkea saundi!!! Suosittelen lämpimästi.
 
kaveri
28.11.2002 17:01:12
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miehen tekemistä soittimista on ollut täällä juttua ennenkin. Taitavat kaikki ylistää hänen veistämiä soittopelejä, eikä syyttä. Tunnen useita kavereita, joilla on Jussin tekemä peli ja kaikki ovat tyytyväisiä. Itsekin omistan JAK-kitaran ja tykkään siitä niin pirusti. Kannattaa soitella Jussille ja kysellä hänen tekemisistään.
 
LaXu
28.11.2002 17:14:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paljonkos tämä Ala-Kuha veloittaa soittimistaan? Tuo LP sivuilla näyttää namilta. :)
 
Kramer Stagemaster Custom 1
Ibanez RG550
Dean EVO DN76
Yamaha DG80-112A vahvistin
Kari
28.11.2002 20:11:14
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro.
 
Sattuuko olemaan mitään tietoa näistä Jussi Ala-Kuhan tekemistä soittimista, erityisesti kitaroista? On kuulemma aikas näppäriä keppejä...?

 
Mulla on strato, jonka jussi on tehnyt.
Ihan hyvä.
 
Marzi
29.11.2002 08:08:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Teetätin sg:n ja kaupoista ei parempaa saa. Hyvä soittaa ja muhkea saundi!!! Suosittelen lämpimästi.

 
A-K on muistaakseni SG-friikki... :) Laadukasta kamaa, kuulemma. Tutuilla on kys. hepun kitaroita ja bassoja ja tuntuvat laatupeleiltä. Tyttöystävän isukki tekee muuten noihin ne JAK-lapamerkit. :D ne mitä olen itse hepun vehjakkeista koittanut olivat vähän mun makuun paksulla kaulalla, mutta saahan kundilta toki just sellasta kuin haluaa. Se on tossa käsintehdyssä selkein etu. Vanha keppi messiin, jos siinä on hyvä kaula ja mittoja vaan ylös... :)
 
Toinen, jota kantsii tsekata on Katar-merkki, eli Katteluksen Jukan oma merkki. Tekee keppejä tonne vähän raskaammalle puolelle. Customoituna, of course. :)
 
Marzi
29.11.2002 08:13:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi Fusion-malli miellyttää kyllä mun silmää. Siihen vaan tumman sininen väri tolla kannella ja aVOT! :D
 
EEppo
29.11.2002 08:21:36
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ompiko tällä Katar - merkillä kotisivua?

A-K on muistaakseni SG-friikki... :) Laadukasta kamaa, kuulemma. Tutuilla on kys. hepun kitaroita ja bassoja ja tuntuvat laatupeleiltä. Tyttöystävän isukki tekee muuten noihin ne JAK-lapamerkit. :D ne mitä olen itse hepun vehjakkeista koittanut olivat vähän mun makuun paksulla kaulalla, mutta saahan kundilta toki just sellasta kuin haluaa. Se on tossa käsintehdyssä selkein etu. Vanha keppi messiin, jos siinä on hyvä kaula ja mittoja vaan ylös... :)
 
Toinen, jota kantsii tsekata on Katar-merkki, eli Katteluksen Jukan oma merkki. Tekee keppejä tonne vähän raskaammalle puolelle. Customoituna, of course. :)
 
Marzi
29.11.2002 09:01:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ompiko tällä Katar - merkillä kotisivua?

 
Ei oo kyllä löytynyt. Jukalta voi kysellä varmaan jotain mainosta/prosyyriä tai kuvia tai karkkia. Puhelinnumero löytynee numerotiedustelusta, paikkakunta Nurmo.
 
tulus
29.11.2002 12:42:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Ei oo kyllä löytynyt. Jukalta voi kysellä varmaan jotain mainosta/prosyyriä tai kuvia tai karkkia. Puhelinnumero löytynee numerotiedustelusta, paikkakunta Nurmo.

 
Ei helevata, tuollainenkin? Täällä pohjanmaallahan on kaikki mitä voi vaan kitaristi toivoa: muutama kitarapaja, Vierula, Markku, Top-Sound jne. :)
 
Hauki on kala.
Smirnohvi
29.11.2002 16:38:42
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro.
 
Sattuuko olemaan mitään tietoa näistä Jussi Ala-Kuhan tekemistä soittimista, erityisesti kitaroista? On kuulemma aikas näppäriä keppejä...?

 
Muusikkotovereilla on muutamia bassoja ja kitaroita. Ovat loistavia. Hienoja ja hyväsoittoisia. Uskallanpa väittää ettei kaupasta saa parempaa samalla rahalla.
 
Keke Urlaub
29.11.2002 16:40:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta palioko kustantaa sellainen hienous?
 
Aqualung -J.U.O.P.P.O. = Juhlallisen Uhrautuva Optimisti ja Pysyvästi Passiivinen Organisaattori-
Smirnohvi
29.11.2002 17:50:25
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta palioko kustantaa sellainen hienous?
 
Jotain 1500-2000 nykyrahaa, eli ei paljon mitään...
 
Ossi
03.12.2002 15:52:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paljonkos tämä Ala-Kuha veloittaa soittimistaan? Tuo LP sivuilla näyttää namilta. :)
Vähemmän kuin arvaiskaan.Kysy!
 
wiljakainen
18.01.2005 21:28:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no joo tietoa mitähän nää nykypäivänä maksaa?
 
Huttu pois ja myssy päähän
Niskamies
18.01.2005 21:33:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no joo tietoa mitähän nää nykypäivänä maksaa?
 
Nelikielinen jazzbasso oli muistaakseni n. 1200 euroa, joten siitä saa hintaluokkaa ainakin Fendertyylisille tasakantisille lankkukitaroille.
 
Meitsi on meshissä.
Kassu
18.01.2005 21:38:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juccizella on JAKki.
 
Mulla on nälkä ja katkennut kieli kitarassa.
 
Jucciz
18.01.2005 23:13:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ala-Kuhan tekemä 335 löytyy. Luottosoitin, erinomainen työn jälki, osat ja viimeistely. Jämäkkä kaula eikä mikään RG-tikku. :)
 
http://jucciz.com/?section=guitars&page=jak335
http://jucciz.com/jucciz.com/gfx/guitars/jak335.jpg
 
kalamies#11 >-)))>
« bändi · kalusto · räpellystä »
wiljakainen
21.01.2005 12:44:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oon nyt hetken saanut hypistellä tuommosta jak stratoa ja loistopelille tuntuu, onkohan noissa nuo kaulat aina semmosia hiukka paksumpia, hyvä sillä on soitella kyl. mitä se nyt sitten kyseisen hinta vois olla käytettynä? keppi on todella hyvässä kunnossa.
 
Huttu pois ja myssy päähän
Väsykäsi
29.01.2008 21:51:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teettääkö toi Jussi myös halvan kitaran jos siltä pyytää että ei olis niin kallis eli huonommat osat 335 GAS
 
Kyllä... en ole humalassa!! Päätän viestin täältä tähän
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «