Shredator 19.04.2016 10:09:33 | |
---|
Periaatteessa gäässittäisi nuo Friedmanin nupit. Mutta miksi niiden pitää olla noin rumia muotopuolia, täh? Eikai Marsulla ole yksinoikeutta plexi-koteloon? "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
Tilutusta: https://www.youtube.com/watch?v=cvKpIDCJw1o |
Juzpe 19.04.2016 10:12:39 | |
---|
Käytännössä GASsittaa Martinin D28 ihan saatanasti. Sellaseen ei vaan oo varaa edes teoriassa tällä hetkellä. Töissä "Tuu ihmeessä munanmittauskilpailuihin illalla. Kaks sarjaa, pisin ja lyhin." - Pulkkinen |
Joees 19.04.2016 11:53:43 | |
---|
Shredator: Periaatteessa gäässittäisi nuo Friedmanin nupit. Mutta miksi niiden pitää olla noin rumia muotopuolia, täh? Eikai Marsulla ole yksinoikeutta plexi-koteloon? Se perinteinen marsupönttökin on suht tylsä valinta. Anywayhoo, se ulkonäkö unohtuu sillä hetkellä kun sillä ottaa ensimmäiset mekkalat. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Shredator 19.04.2016 11:57:34 | |
---|
Joees: Se perinteinen marsupönttökin on suht tylsä valinta. Anywayhoo, se ulkonäkö unohtuu sillä hetkellä kun sillä ottaa ensimmäiset mekkalat. Eijjole...Itse ainakin pidän noista klassikkolookeista. Soittokamppeiden pitää myös näyttää hyviltä. Tosin en ymmärrä modernia taidettakaan. "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
Tilutusta: https://www.youtube.com/watch?v=cvKpIDCJw1o |
Joees 19.04.2016 16:40:11 | |
---|
Shredator: Eijjole...Itse ainakin pidän noista klassikkolookeista. Soittokamppeiden pitää myös näyttää hyviltä. Tosin en ymmärrä modernia taidettakaan. Tästä toki päästään siihen että näyttääkö marsu hyvältä ja muut rumilta siksi että silmä on tottunut siihen marsun lookkiin. Omalta kohdalta voin todeta että ilman googlettamista en muistais miltä Friedmanni näyttää, sen sijaan muistan kyllä kuinka hyvältä se kuulosti ja tuntui. Marsun ulkoasun muistan koska sitä näkee kaikkialla, soundiinkin on tottunut kun sitä kuulee kaikkialla mut en mä sitä kaiholla muistele. Kumpi sit on tärkeempää, sen saa jokainen itse valita. Joojoo, ei tarvi tulla sanomaan että eriltä ne kaikki marsut kuulostaa. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Krice 19.04.2016 18:34:29 | |
---|
|
Stalkah 20.04.2016 11:50:15 | |
---|
Krice: MXR Reverb. https://www.youtube.com/watch?v=LAeWwMC2EaI Tuohan vois olla hyvä! Just kun on ruvennu kaiun kaasuttelu tulemaan ajankohtaiseksi, niin pukkaavat tollasen pihalle. Tai mistäs mie tiiän kuin kauan tuo on ollut saatavilla, mut kuitekin. Voi silti olla, et tulee "tyydyttyä" johonkin niin yksinkertaiseen kuin mahollista, kuten Malekko Spring. Ei tarvi miettiä, et pitääkö säätää, vaan yks settari sieltä ilmoille ja reeniksellä voi vetää huoletta :D Tuollasta yrittäis aluks olla jatkuvasti säätämässä ja sit loppupeleissä tulee soitettua vaan yhellä soundilla, kun varsinkaan reenis / live -tilanteessa ei jaksa räpeltää spedulaudan ääressä kyykyssä. Pitäs olla joku livekäyttöön suunniteltu murkula kuten isommat Strymonit. "Jos metsässä kaatuu puu ja kukaan ei ole kuulemassa, niin ostaako hipsteri sen levyn?" |
Shredator 27.04.2016 09:48:46 | |
---|
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
Tilutusta: https://www.youtube.com/watch?v=3Y_8yPUwSfQ |
Shredator 06.05.2016 19:34:30 | |
---|
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
Tilutusta: https://www.youtube.com/watch?v=3Y_8yPUwSfQ |
WHistL9E 08.05.2016 15:33:52 | |
---|
Tilasin 12-kielisen Gretsch G5022CWFE-12 Rancher Falcon Jumbon, haastetta täytyy olla, kun ei oo tullu seitsemään vuoteen soitettua, eikä silloinkaan kovin hyvin. Mutta toi oli silti aiheuttanu ainakin vuoden aika hyvät GAS:it Mut ei GAS:it siihen loppunu, seuraavat vermeet on haluaa listalla: Gretsch G6139T-CBDC White Falcon Laney Cub-Head ja Cub-Cab 2x12" Moog MF Delay Moog MF Trem Moog MF Chorus EHX C9 EHX Germanium4 Big muff EHX Deluxe memory man Mut jos ton DMM sais ensin hommattua |
Räbbänä 08.05.2016 17:14:04 | |
---|
GAS-listaa tuli lyhenneltyä Fenkun Jazzmasterin muodossa. Vielä pitäisi laatuisa PRS tai Lepsutin rikastua. Ehkä myös perinnehenkisempi tele saarnirungolla ja bassopuolella Jazzari. "50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin." |
Gabe 10.05.2016 22:37:25 | |
---|
Eikö kenelläkään ole tosiaan tyhjää 1x12 kaappia joutilaana? "Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug |
JaaGeRMaisTeR 17.05.2016 19:07:09 | |
---|
Viikko ilman kaasuja.. Mitä noituutta tämä ny on? No mun tekis mieli hommata kitara. Joku kiva. Jäis ilman käyttöä, mutta jos joskus sitten. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
pappasfin 17.05.2016 20:16:13 | |
---|
PappaSFin |
JaaGeRMaisTeR 17.05.2016 22:06:15 | |
---|
Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
JaaGeRMaisTeR: Ei tuo ole sellainen kiva. :D Älä ole höpsö, asennat tuohon vaan Bigsbyn tai jotain muuta kivaa ja teet siitä omanlaisesi ;D PappaSFin |
JaaGeRMaisTeR 18.05.2016 14:24:36 | |
---|
pappasfin: Älä ole höpsö, asennat tuohon vaan Bigsbyn tai jotain muuta kivaa ja teet siitä omanlaisesi ;D Olisihan sell vaihtoehto. Joku strato raati vois olla silti parempi. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Type 18.05.2016 18:26:22 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Joku strato raati vois olla silti parempi. Mulla olis Hello Kitty-strato. Siinä olis sulle pähee peli. Kolmella soinnulla tekee biisin, neljällä koko albumin. |
JaaGeRMaisTeR 18.05.2016 20:05:02 | |
---|
Type: Mulla olis Hello Kitty-strato. Siinä olis sulle pähee peli. No prkl! Sellanen on kyllä aika päheä. Varsinkin jossain jäätävässä metallimätössä. Mahtaako olla humppari routtaus? Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Type 18.05.2016 20:53:05 | |
---|
Kolmella soinnulla tekee biisin, neljällä koko albumin. |