Kefiiri 14.05.2016 19:28:54 (muokattu 14.05.2016 19:29:42) | |
---|
Krice: kädenhän pitää mennä täysin outoon suuntaan soittaessa eli ylös ja kohti kaulaa. Juu mutta jos rämpyttää edestakaisin siitä otelaudan päältä... sitäkin tapahtuu. En ole musiikin asiantuntija. |
Navdi 14.05.2016 21:28:25 | |
---|
Taas näemmä tuo aihe lähti harhailemaan, tällä kertaa noiden eri nupikoiden ja säätimien sijainteihin. Ei siinä. Vastaan siihenkin vaikka: Musta Straton kolme potikkaa on oudot. Miksi kaksi tonea mutta vain yksi volume? En oo koskaan tajunnut. Ja se volume... koko ajan tulee sitä vahingossa sohineeksi. Tele on paljon fiksumpi kapine säätimien sekä määrän että sijoittelun suhteen. Back on topic: Ei tunnu tuo nuppi menevän niin millään, vaikka pätevä laite onkin. Ei pitäisi edes enää olla liian kallis. Koetin tässä uutena temppuna jo listata hieman kamaa mitä voisi huolia vaihdossa, mutta toistaiksi nappaa vähän huonosti. Liekö sitten markkinat saturoituneet ja kaikilla rahat loppu. "I don't do regrets. Regrets are pointless. It's too late for regrets. You've already done it, haven't you. You've lived your life. No point wishing you could change it." - Lemmy Kilmister |
rainmaker 14.05.2016 21:47:45 | |
---|
Navdi: Back on topic: Ei tunnu tuo nuppi menevän niin millään, vaikka pätevä laite onkin. Ei pitäisi edes enää olla liian kallis. Koetin tässä uutena temppuna jo listata hieman kamaa mitä voisi huolia vaihdossa, mutta toistaiksi nappaa vähän huonosti. Liekö sitten markkinat saturoituneet ja kaikilla rahat loppu. Meikällä sama tilanne. Ei Marsu tunnu oikein liikkuvan. Jännää on, että TSL100 ei oo herättänyt minkäänlaista kiinnostusta kenessäkään. Ei oo ollut edes renkaanpotkijoita, jotka olisivat puolet pyyntihinnasta tarjonneet :D Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym. |
Corto 15.05.2016 17:46:29 | |
---|
rainmaker: Meikällä sama tilanne. Ei Marsu tunnu oikein liikkuvan. Jännää on, että TSL100 ei oo herättänyt minkäänlaista kiinnostusta kenessäkään. Ei oo ollut edes renkaanpotkijoita, jotka olisivat puolet pyyntihinnasta tarjonneet :D Taloudellisesti epävarmat ajat lisäävät varovaisuutta. Vakiduunissa ollessani tuli osteltua torilta vähän väliä jotain muutaman satasen kampetta ja joskus jopa kalliimpaakin. Mutta tänä vuonna jälleen kerran palattuani opiskelijan statukselle pitää nyt aina pähkäillä ja miettiä todella tarkkaan, mitä ostaa vai ostaako ollenkaan. Nytkin mulla olisi jonkin verran käteistä sukanvarressa ja jotkut torin laitteet kuumottelisi. Mutta en uskalla suin päin ostaa mitään arvokasta ja varsinkaan spesiaalia nichetavaraa joille muutenkin on yleensä vähän kysyntää, jos tulenkin joskus katumapäälle ja haluan laittaa sen takaisin kiertoon torille. Juuri nyt kun ei se perusvarma tavarakaan tunnu oikein liikkuvan, kuten ylempänä on huomattu. En ole brändirasisti: minulle kelpaa niin Gibson kuin Fenderkin |
Gabe 15.05.2016 21:25:25 | |
---|
Olen törmännyt sellaiseen ilmiöön että minun osto-ilmoituksiani laitetaan näköjään muistiin mutta kuitenkaan en saa yhtään tarjousta että moinen kampe olisi jouten? "Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug |
TTV 15.05.2016 21:37:57 | |
---|
Gabe: Olen törmännyt sellaiseen ilmiöön että minun osto-ilmoituksiani laitetaan näköjään muistiin mutta kuitenkaan en saa yhtään tarjousta että moinen kampe olisi jouten? Samaa näyttää jotkut harrastavan myös mun myynti-ilmoituksen kanssa: nostetun ilmoituksen merkkaa aina 3-4 käyttäjää, mutta kukaan ei ota yhteyttä. Kaippa noista joku kiksit saa... "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Jukka Häikiö 15.05.2016 21:40:28 | |
---|
TTV: Samaa näyttää jotkut harrastavan myös mun myynti-ilmoituksen kanssa: nostetun ilmoituksen merkkaa aina 3-4 käyttäjää, mutta kukaan ei ota yhteyttä. Kaippa noista joku kiksit saa... Kaiken näköistä pervoa on liikkeellä..... Sitä se on vaan tehtävä, mitä sattuu tulemaan... |
bloodsucker 15.05.2016 22:56:40 | |
---|
Krice: Joo, joskus olen kuullut tuosta, että Les Paul -tyylinen mikkivalitsin aiheuttaa ongelmia joillekin. Mutta en oikein käsitä miten siihen voisi osua soittaessa, kädenhän pitää mennä täysin outoon suuntaan soittaessa eli ylös ja kohti kaulaa. Yleensä kun soitetaan vaikka sointua niin ainakin normaaleilla ihmisillä downpickaamalla käsi menee alaspäin tai alas kohti potikoita eli kaaressa. Itselläni meni viimeksi eilisellä keikalla monta kertaa kaulamikki vahingossa päälle. Jos on kova meininki päällä, niin kädet saattaa mennä missä sattuu. Eri asia sitten kotona soitellessa. |
Laulava Kylätohtori 16.05.2016 09:33:21 (muokattu 16.05.2016 09:34:36) | |
---|
Navdi: Liekö sitten markkinat saturoituneet ja kaikilla rahat loppu. Soittajia on entistä vähemmän, mutta halpaa Kiinan rihkamaa lykkää markkinoille enemmän kuin koskaan. Ja siihen päälle taloudellinen tilanne, niin siinähän se on. Ei kannata ihmetellä, jos on torilla hiljaista. Eipä sillä. Olen itse itsekin lopettanut huviostelut. Ei vaan jaksa enää nykyisiä liian pitkiä myyntiaikoja, niin antaa sitten olla. Ja kyllä pieni testitauko on muutenkin paikallaan, aika monta vuotta noita romuja tuli kuitenkin vaihdeltua ihan liian usein... They pass too much electricity. -SRV |
Gary the pine 17.05.2016 09:31:32 | |
---|
Tulin, näin, paskoin housuun. |
Laulava Kylätohtori 17.05.2016 09:47:26 | |
---|
They pass too much electricity. -SRV |
Hynkel 17.05.2016 10:18:50 | |
---|
Tarjoan mun LP:tä hp 1900€. Oh, oh, no more buttered scones for me, mater. I'm off to play the grand piano. Pardon me while I fly my aeroplane. |
klobasa: Möin jotain ja sain rahat posteineen ennakkoon. Paketti on ollut jo 3.5. perillä, mutta ostaja ei ole noutanu sitä. Tänään paketin viimeinen noutopäivä ja seurannan mukaan paketti vielä noutamatta. Ostajaa ei ole näkynyt foorumilla pariin viikkoon. Jännitys tiivistyy... |
tender.insanity 17.05.2016 11:37:28 | |
---|
klobasa: Tänään paketin viimeinen noutopäivä ja seurannan mukaan paketti vielä noutamatta. Ostajaa ei ole näkynyt foorumilla pariin viikkoon. Jännitys tiivistyy... Lähetä tekstari tai soita ja kysy mikä meininki. Ehkä se on päästänyt kylmän pierun tai jotain muuta jänskää. Monesti elämässä voi tapahtua eriskummallisia asioita, jolloin jonkun paketin hakeminen ei ihan ensisijaisesti ole mielessä. |
klobasa 17.05.2016 12:24:27 | |
---|
tender.insanity: Lähetä tekstari tai soita ja kysy mikä meininki. Ehkä se on päästänyt kylmän pierun tai jotain muuta jänskää. Monesti elämässä voi tapahtua eriskummallisia asioita, jolloin jonkun paketin hakeminen ei ihan ensisijaisesti ole mielessä. Laittaisin jos mulla olis sen puhelinnumero. Ihan niin paljoa ei kiinnosta, että alkaisin numeroa kyselemään numerotiedustelusta. Just tän vuoksi myyn vain ja ainoastaan rahat ennakkoon tilille (koko kauppasumma tai vähintään edestakaiset postikulut) koska aina voi tapahtua jotain yllättävää vaikka ostaja olisi kuinka luotettava tahansa. Jos paketti palautuu, niin en tee silti tässä tapauksessa tappiota. |
tender.insanity 17.05.2016 12:37:35 | |
---|
klobasa: Laittaisin jos mulla olis sen puhelinnumero. Ihan niin paljoa ei kiinnosta, että alkaisin numeroa kyselemään numerotiedustelusta. No kai meitä ihmisiä on erilaisia. En tiedä millaisista summista on kyse, mutta ihan senkin takia voi selvittää sen numeron että voi kysyä mikä meininki ja voi palauttaa rahat mikäli pakettia ei noudettu ja itse saat tuotteen takaisin. Kukin tekee miten parhaaksi näkee. |
klobasa 17.05.2016 12:52:13 | |
---|
tender.insanity: No kai meitä ihmisiä on erilaisia. En tiedä millaisista summista on kyse, mutta ihan senkin takia voi selvittää sen numeron että voi kysyä mikä meininki ja voi palauttaa rahat mikäli pakettia ei noudettu ja itse saat tuotteen takaisin. Kukin tekee miten parhaaksi näkee. Voihan sen vastuun tietty sysätä sille kaupan osapuolelle joka on hoitanut jo oman osuutensa sovitusti... Jos paketti palautuu minulle, niin lunastan sen ja odottanen pari kolme kk ostajan yhteydenottoa. Jos sitä ei kuulu, niin laittanen tavaran uudelleen myyntiin sillä summalla, että saan kuitattua itselle koituneet ylimääräiset kulut (n. 15€). 100€ tuote kyseessä. |
klobasa 17.05.2016 13:24:54 | |
---|
Sen verran selvittelin vielä tota mysteerikauppaa, että google ei löydä ostajan tiedoilla käytännössä mitään ja frendi tsekkasi töissä (ilmaiseksi): numerohakukaan ei löytänyt mitään. Ostajan nimimerkiäkään ei ole googlen mukaan muualla kuin mnetissä. Että sellaista. Toivon, että kyse on virheestä postin pakettiseurannassa. |
tender.insanity 17.05.2016 13:28:53 (muokattu 17.05.2016 13:32:29) | |
---|
klobasa: Sen verran selvittelin vielä tota mysteerikauppaa, että google ei löydä ostajan tiedoilla käytännössä mitään ja frendi tsekkasi töissä (ilmaiseksi): numerohakukaan ei löytänyt mitään. Ostajan nimimerkiäkään ei ole googlen mukaan muualla kuin mnetissä. Että sellaista. Toivon, että kyse on virheestä postin pakettiseurannassa. No kysy sieltä postin chatista. Senkin voit ihan itse tehdä ja ilmaiseksi, ihan niin kuin fonectan käyttö älyluurilla. Ekana tuollaisesta tulee mieleen, että ostaja on joku teini (liittymä äidin nimissä jne), joka ei sitten uskallakaan hakea lähetystä, ettei vanhemmat saa sätkyä mihin tuhlasi viikkorahansa =) Jos se on teini, niin kaikki ne on Facebookissa. Kaiva se sieltä ja laita viestiä. Jos et osaa, niin kaverisi töissä voinee auttaa. |
klobasa 17.05.2016 13:48:39 (muokattu 17.05.2016 13:50:30) | |
---|
tender.insanity: No kysy sieltä postin chatista. Senkin voit ihan itse tehdä ja ilmaiseksi, ihan niin kuin fonectan käyttö älyluurilla. En kyllä löydä postin sivuilta chat asiakaspalvelua. Kokeilin kahdella selaimellakin jos se olisi tällä eniten käyttämälläni jotenkin blokattu. Ehkä se chat on ulkoistettu R-kioskille. E: Löytyihan se chat. Kokeillaan... Jos se on teini, niin kaikki ne on Facebookissa. Kaiva se sieltä ja laita viestiä. Jos et osaa, niin kaverisi töissä voinee auttaa. Yritin kyllä etsiä nimellä fb profiileja, mutta ei löytynyt sopivaa, joten mun puolesta asia saa olla. En tosin itse ole fb:ssä joten saattaa rajoittaa tuloksia. Tässä on ylimääräistä työtä tullut nyt jo ihan tarpeeksi... |