Epämuusikko 15.05.2016 22:58:32 | |
---|
hollmi-5: Jos sinä haluat olla laadukas muusikkko, niin miksi laitat tällaisia söröpätkiä? Tai kehut ostaneesi viidennen Mapexin konttaussetin? Tuo oli ääninäyte soitostani. Mitä muuta haluat? "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
hollmi-5 15.05.2016 23:01:57 | |
---|
Epämuusikko: Tuo oli ääninäyte soitostani. Mitä muuta haluat? Jotain laadukasta laittoa. Ja asennetta. Ylenkatsetta jazzin ylivoimaisuuteen pois. Hyvää soundia hyvillä laitteilla. Osaat, mutta et halua olla ylpeä muusikkoudestasi. Miksi? Soundit, piuhat ja kajarit. |
Epämuusikko 15.05.2016 23:05:59 (muokattu 15.05.2016 23:09:54) | |
---|
hollmi-5: mutta et halua olla ylpeä muusikkoudestasi. ja missähän tämä käy muka ilmi?????????? Kerro toki mikä soitossa oli vähemmän laadukasta. Tunnustan sleebanneeni ajassa 0.20. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
hollmi-5 15.05.2016 23:07:32 | |
---|
Epämuusikko: ja missähän tämä käy muka ilmi?????????? Vaikkapa tuossa videossa, jonka viimeiksi linkitit. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Epämuusikko 15.05.2016 23:10:47 (muokattu 15.05.2016 23:14:10) | |
---|
hollmi-5: Vaikkapa tuossa videossa, jonka viimeiksi linkitit. En olisi sitä tänne linkannut, jos en olisi siitä, tai itsestäni, ylpeä. Elämme selkeästi eri maailmoissa. Toki tuon videon perusteella asenteeni korjaaminen sekä kaikenlaiset viittaukset jazziin on myös melkoista :D "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
hollmi-5 15.05.2016 23:13:03 | |
---|
Epämuusikko: En olisi sitä tänne linkannut, jos en olisi siitä, tai itsestäni, ylpeä. Elämme selkeästi eri maailmoissa. Niinpä. En arvostanut tuota näytettä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Epämuusikko 15.05.2016 23:15:01 (muokattu 15.05.2016 23:23:07) | |
---|
hollmi-5: Niinpä. En arvostanut tuota näytettä. Tämä ei minua yllätä eikä haittaa. todellista osaamistasi Tämä on viimeinen kommenttini aiheesta :D "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
hollmi-5 15.05.2016 23:18:21 | |
---|
Epämuusikko: Tämä ei minua yllätä eikä haittaa. Haittaahan, kun kommentoit. Laitahan todellista osaamistasi ensi kerralla. Jokiahon Kaitsu laittaa, kun osaa. Minä en osaa lähellekään yhtä hyvin. Kaitsulle laitan positiivista palautetta. Sinulle ja kaikille muillekin laitan, kun on aihetta. Soundit, piuhat ja kajarit. |
arse 15.05.2016 23:25:03 | |
---|
Dudes... Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! molemmat soittaa samaa mutta toinen enemmän oikein kun toinen... sisältä on kuitenkin sama..=I -Speedy |
jtpennane 15.05.2016 23:47:22 | |
---|
arse: Dudes... Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Vuodet vierii, meininki säilyy tuttuna ja turvallisena. Juuh elikkäs |
jtpennane 16.05.2016 06:06:21 | |
---|
Epämuusikko: Hyvin näkyy. Sopivasti pätkäisee rumpusoolosta myös lähes kaiken pois. Onneksi. Rummut ovat Taman Rockstarit finaalissa olevilla kalvoilla, zero fucks given. https://www.youtube.com/watch?v=THtwtzitBEE Olikos tämä Mopocopia? Keikkaa Poppariin! Juuh elikkäs |
Duro 16.05.2016 08:35:29 | |
---|
Epämuusikko: Hyvin näkyy. Sopivasti pätkäisee rumpusoolosta myös lähes kaiken pois. Onneksi. Rummut ovat Taman Rockstarit finaalissa olevilla kalvoilla, zero fucks given. https://www.youtube.com/watch?v=THtwtzitBEE Hyvää laittoa. Pieni särö äänessä ei es haittaa. Jes! 240p-kerho best! Hi! Ask me about Impression cymbals! |
Kailis 16.05.2016 13:30:04 | |
---|
Jos ei tosta epiksen pätkästä tunnista hienoa soittoa voi katsoa peiliin. JuhaHo: Lienen sokea, mutta en näe linkkiä missään. |
moderndrummer88 16.05.2016 14:40:01 | |
---|
|
hollmi-5 16.05.2016 22:18:00 (muokattu 16.05.2016 22:19:03) | |
---|
Kailis: Jos ei tosta epiksen pätkästä tunnista hienoa soittoa voi katsoa peiliin. Minulle tuo edustaa somen pätkää, jossa metron edessä kaveri heittää muoviämpäreillä settiä. Satatuhatta diggaa peukulla. Jos jäbä olisi hyvä, olis hän muualla, kuin konttaamassa asfaltilla roskiksia paukutellen. Epis osaa ja on hyvä soittaja. Ihmettelen noita " ilman käsiä ja pläsiä paskavehkeillä säröillen"-päivityksiä. Mies on verovaroin koulutettu ammattilainen, jonka pitäisi minun mielestä laittaa hyvä kiertämään. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kefiiri 16.05.2016 22:41:06 (muokattu 16.05.2016 22:52:34) | |
---|
Purskahdin jo nauruun... täytyy kohta katsoa se pätkä, jos se on Mopocopia, niin varmasti tykkään. *katselee* No ne soundit oli kyllä turhan huonot... varmaksi ei kuullut mitä soittimia oli mukana, oliko välillä jokin kiippari pukkaamassa sointuja vai mitä ääntä se oli? En pysty edes Hollmin kiusaksi kehumaan ihan ilman alaleukaa, tallenteen tuhruisuus häiritsi minuakin enkä oikein saanut juonesta kiinni. En ole musiikin asiantuntija. |
arse 16.05.2016 23:18:00 | |
---|
hollmi-5: Minulle tuo edustaa somen pätkää, jossa metron edessä kaveri heittää muoviämpäreillä settiä. Satatuhatta diggaa peukulla. Jos jäbä olisi hyvä, olis hän muualla, kuin konttaamassa asfaltilla roskiksia paukutellen. Epis osaa ja on hyvä soittaja. Ihmettelen noita " ilman käsiä ja pläsiä paskavehkeillä säröillen"-päivityksiä. Mies on verovaroin koulutettu ammattilainen, jonka pitäisi minun mielestä laittaa hyvä kiertämään. Nyt ihan oikeesti korkki kiinni äläkä nolaa itteäs enempää. molemmat soittaa samaa mutta toinen enemmän oikein kun toinen... sisältä on kuitenkin sama..=I -Speedy |
Minusta tuo oli rentoa jamittelua ja mukavaa tuntui olevan, niin kuin pitääkin. Epiksessä elää sellainen pikku punkkari, joka haluaa riehua välillä. Tykkäisin kyllä itse vedellä tuohon malliin, jos vain osaisi. Voisin kuvitella, miten äärettömän tylsä tuo biisi olisi ollut, jos se olisi hinkattu ja harkittu oikein vimosen päälle. Onhan Epiksellä videoita joka lähtöön. Tämä oli tällainen nyt ja hyvä niin. Epis on parasta mnettiä. Verorahat ei ole mennyt hukkaan missään nimessä. |
markkuliini 16.05.2016 23:32:30 | |
---|
Mua taas ihmetyttää se asenne(vamma) että hyvä soundi on yhtäkuin se, että ei ole säröä, niinkuin sillä olisi sinällään joku arvo. Ja että kuunnellaan silmillä, ettei voi tykätä kun kamoja ei ole kiillotettu tai kun kamera heiluu. Osa jengistä on niin pihalla musan sisällöstä, tuohan oli ihan hiton hyvää paahtoa! Ja jazz nimenomaan kaipaa sitä punk-asennetta, ihan perseestä jos kaikki vetäisi siististi ja nätisti. Jumaliste miten ahdasmielistä menoa täällä! Itsehän laitan säröä ihan keinotekoisestikin lähes kaikkiin omiin soittopätkiin. Sen voin vielä ymmärtää, jos kerran sanotaan ettei ollut mun mieleen, mutta nyt tää on ihmeellistä tuskaista jankutusta. Mutta Hollmin asenteen jazziin tuntien, arvostelu on yhtä kiinnostavaa kuin vaikka Bull Mentula arvostelisi runokirjoja. Ei sillä ole oikein mitään painoarvoa koska kaikki tietää jo etukäteen mitä mieltä asiasta tullaan olemaan. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
markkuliini 16.05.2016 23:33:30 | |
---|
arse: Nyt ihan oikeesti korkki kiinni äläkä nolaa itteäs enempää. No nyt on kyllä pakko olla samaa mieltä. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |