hollmi-5 15.05.2016 21:54:56 (muokattu 15.05.2016 21:58:39) | |
---|
Dirtyh: Ei sillä että olisit väärässä mutta kun bändi todennäköisesti ei tee enää yhtään levyä, sä tuskin menet enää yhdellekkään keikalle ja youtube on täynnä Rudd:n kanssa soitettuja pätkiä niin ihme mikä saa sut tulemaan tänne valittamaan vallitsevasta tilanteesta tasaisin väliajoin? Slade on huonosti sopiva ja varmaan muusikot sen kuulevat. Väitän että musiikkia harrastamattomista 95% ei kuule eroa ellei erikseen käsketä keskittymään. Suurin osa tuskin silloinkaan. Axl lienee ainoa aktiivinen rock-laulaja joka on itsessään ainakin lähes yhtä suosittu ja menestynyt kuin AC/DC. Ainoa valinta keulille jonka kanssa lipunmyynti ei notkahda. Minulla on mielipide. Sinulla on mielipide. Olen kuunnellut bändiä paljon. 70-luvun lopulta asti. Soitan tribuuttibändissä, joka on soittanut bändin musaa 30-vuotta. Olen nähnyt bändin usein keikalla. Rumpujensoittohommaa olen tehnyt. Siksi kommentoin rumpujensoittoa. Muutenkin oikein pitkän linjan fanina tekee mieli kommentoida tuota surullista nykytilaa. Ruddin soitto viimeisellä levyllä on ihan umpirautaa. Harmittaa tuo Sladen konttaus keikoilla. Ei muuta. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Dirtyh 15.05.2016 22:11:32 | |
---|
hollmi-5: Minulla on mielipide. Sinulla on mielipide. Olen kuunnellut bändiä paljon. 70-luvun lopulta asti. Soitan tribuuttibändissä, joka on soittanut bändin musaa 30-vuotta. Olen nähnyt bändin usein keikalla. Rumpujensoittohommaa olen tehnyt. Siksi kommentoin rumpujensoittoa. Muutenkin oikein pitkän linjan fanina tekee mieli kommentoida tuota surullista nykytilaa. Ruddin soitto viimeisellä levyllä on ihan umpirautaa. Harmittaa tuo Sladen konttaus keikoilla. Ei muuta. Juu eihän siinä, ei se sun mielipide väärin ole munkaan mielestä. Jos nyt on joskus itseä levyä tehdessä vituttanut koko haikka soittimena niin jääköön sellainen omaan aikaansa. Mulle tosin bändi ei ole koskaan ollut niitä ihan läheisimpiä ja tämän lyhyen laulajatuurauksen ajaksi siitä tuli mulle sattuneesta syystä kiinnostavampi. Tässä nyt vaan on tälläinen että kun ainoat kommentit mitä sulta saa lukea on jatkuvaa valitusta tästä aiheesta niin syntyy negatiivinen kuva henkilöstä vaikka se onkin hyvin todennöisesti väärä. |
Wradlin 15.05.2016 22:33:23 | |
---|
Boyakasha: Mikä voisi olla kovempi juttu kuin pari maailman kovinta bändiä samassa bändissä, Guns N' Roses ja AC/DC!?! Siis kelatkaa nyt, samalla keikkaflaballa saa Guns N' Rosesin ja AC/DC:n skulaamassa AC/DC:n kovimpia stygejä? Onko rockissa tällä hetkellä mitään kovempaa!?! No vittu EI OLE, saatana! Ne höhlät, jotka täällä inisevät jotain Krokus-hemmoa, Airbourne-jäbää tai Ari Koivusta todistavat vain omalla mielipiteellään, etteivät tajua rockmusiikista yhtään mitään. Siis, ketä vittua kiinnostaa jonkun nuhaisen coverpumpun solisti AC/DC:n keulilla? Ketä vittua se kiinnostaa? Kaivaa pubista joku finninaamainen lätsäpää matkimaan vanhoja solisteja? Get real. Mutta Axl Rose, se kiinnostaa. Axl Rose on tänä päivänä AINOA kasarirokkareista, joka RUNDAA edelleen stadioneita, sössöttävät itkupillit sitten jossain räkälässä tuoppiinsa kyynelehtien mitä muuta paskaa tahansa. Kun sä paat Axl Rosen pyörätuolissaan AC/DC:n keulille, sulla on yhtäkkiä niin käsittämätön rockpaketti, ettei sellaista ole aikoihin nähty. Jos koskaan. Ja jos joku on niin juntti idiootti ettei sitä tajua, niin silloin on just niin juntti idiootti, että näpyttelee hanskaan jonkun nettipäätteen edessä sössöttäen, miten Ari Koivunen, Marco Hietala tai joku 1000 kertaa Axl Rosea vähemmän levyjä myynyt hahmo klaaraisi ton homman paremmin kuin Axl. Ei klaaraisi. Ei todellakaan. Mahtava viesti. Plussaa. "Wradlin knows everything about biting balls off from reindeers. He is also very good friend of Santa Claus, famous finnish character Joulupukki." -Kailis |
hollmi-5 15.05.2016 22:52:23 | |
---|
Wradlin: Mahtava viesti. Plussaa. AC/DC on lamassa. Ihan sama, mitä täällä halutaan asian suhteen tuoda esiin. Joku leijonakoruinen Soldiers of Odin-jengi kännipäissään saattaa tuuletta ja hehkuttaa. Sallitaan se heille. Soundit, piuhat ja kajarit. |
joku muu sikko 15.05.2016 23:07:30 | |
---|
hollmi-5: Minulla on mielipide. Sinulla on mielipide. Olen kuunnellut bändiä paljon. 70-luvun lopulta asti. Soitan tribuuttibändissä, joka on soittanut bändin musaa 30-vuotta. Olen nähnyt bändin usein keikalla. . Sama homma, yli 30v on noita tullut vedettyä milloin milläkin ja eihän ne nyt "silleen" mitään vaikeita ole millään instrumentilla. Suht hidasta ja helppoja sointuja. Ja ihan varmaa on että niin on Axlkin vetänyt nuo biisit satoja kertoja, varmaan lavalla ja ainakin makkarissa peilin edessä että ei varmasti ollut paha rasti hypätä messiin. Ja siinä mielessä hyvä ja helppo valinta. se on kiliju päivöä
-Haitaripartio- |
Wradlin 16.05.2016 00:05:16 | |
---|
hollmi-5: AC/DC on lamassa. Ihan sama, mitä täällä halutaan asian suhteen tuoda esiin. Joku leijonakoruinen Soldiers of Odin-jengi kännipäissään saattaa tuuletta ja hehkuttaa. Sallitaan se heille. Itselleni on vähän vieraaksi jäänyt nuo jengit, en osaa sanoa. "Wradlin knows everything about biting balls off from reindeers. He is also very good friend of Santa Claus, famous finnish character Joulupukki." -Kailis |
Regalis Apertura 16.05.2016 09:46:08 | |
---|
Hollmi taitaa viitata tuolla myös ns. radiorock-sukupolveen (johon lukisin myös tuon SOO-porukankin kuuluvan;)) jolle kelpaa oikeastaan kuka tahansa ACDC:n keulilla. Pääasia että kuullaan Thunderstruck ja Highway To Hell. Muusta viis. |
Koskenkorvasieni 16.05.2016 09:54:08 | |
---|
|
joku muu sikko 16.05.2016 10:07:58 (muokattu 16.05.2016 10:09:18) | |
---|
Regalis Apertura: Hollmi taitaa viitata tuolla myös ns. radiorock-sukupolveen (johon lukisin myös tuon SOO-porukankin kuuluvan;)) jolle kelpaa oikeastaan kuka tahansa ACDC:n keulilla. Pääasia että kuullaan Thunderstruck ja Highway To Hell. Muusta viis. Niin siis gnr faneille riittää ihan kun huomaa että axl pääsee ylemmäs kuin nyky Brian, vanha mies. Tämän nyt ei ehkä pitänyt tulla kelleen yllätyksenä. Samalla logiikalla Angusin vois korvata Steve Vailla. Laitetaannyt hyväntahtoinen hymiö jos vaikka joku ei pillastuisi. :) se on kiliju päivöä
-Haitaripartio- |
Funkånaut 16.05.2016 10:09:28 | |
---|
Kyl AcDc kaatui Bon Scottin mukana juuhm. Ei Bonia, joten aivan sama kuka hoilottaa. "It's hard for me to say what's right when all I want to do is wrong." - Prince |
Aikuiset miehet täällä... |
geeza 16.05.2016 11:39:25 | |
---|
hollmi-5: Soitan tribuuttibändissä ei yllättänyt. |
calluna 16.05.2016 12:39:44 | |
---|
AC/DC loppu sillonkun Bono siirty U2:een!!! "B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen |
calluna 16.05.2016 12:46:28 | |
---|
Bonia ja Malcomia ei takaisin saa. Vanha AC/DC on mennyttä. Ja sitä hienoa menneisyyttä ei kukaan vie pois, vaikka Angus jatkaakin pelimanniuraansa muiden miesten kanssa. Siihen hänellä on oikeus ja mahdollisuus. "B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen |
Boyakasha 16.05.2016 12:54:24 (muokattu 16.05.2016 13:03:41) | |
---|
Onhan niitä "tribuuttibändejä" totta tosiaan kuultu. Pankaa ihmeessä linkkejä tänne, niin päästään ruotimaan, kuinka paljon kovempia ovat kuin alkuperäinen tai AXL/DC. |
Funkånaut 16.05.2016 13:03:54 | |
---|
calluna: Bonia ja Malcomia ei takaisin saa. Vanha AC/DC on mennyttä. Nimenomaan. Se juna on mennyt eikä sen perään haikailussa ole mieltä. Samaten Phil Rudd poltti itse typeryyttään siltansa Angukseen päin. Sekin taitaa olla jo mennyttä, joten turha senkään perään haihatella. Ja sitä hienoa menneisyyttä ei kukaan vie pois, vaikka Angus jatkaakin pelimanniuraansa muiden miesten kanssa. Siihen hänellä on oikeus ja mahdollisuus. Nimenomaan. Jengi ottaa vaan liian tosissaan bändin, koska sillä on tietty nimi ja tietty historia. Varmaan repivät persettään samalla tavalla kun Ronn Moss vaihdettiin Ridgen roolista pois Kaunareissa. "It's hard for me to say what's right when all I want to do is wrong." - Prince |
joku muu sikko 16.05.2016 13:21:00 | |
---|
Boyakasha: Onhan niitä "tribuuttibändejä" totta tosiaan kuultu. Pankaa ihmeessä linkkejä tänne, niin päästään ruotimaan, kuinka paljon kovempia ovat kuin alkuperäinen tai AXL/DC. Pöljä. Eihän sillä ole väliä onko joku tribuuttibändi parempi tai huonompi kuin axc/dc. Siitähän tässä on ollut kyse, että on aivan sama laulaako niitä biisejä axl vai joku muu niistä tribuuttibändeistä. se on kiliju päivöä
-Haitaripartio- |
Boyakasha 16.05.2016 13:27:45 | |
---|
joku muu sikko: Pöljä. Eihän sillä ole väliä onko joku tribuuttibändi parempi tai huonompi kuin axc/dc. Siitähän tässä on ollut kyse, että on aivan sama laulaako niitä biisejä axl vai joku muu niistä tribuuttibändeistä. Sun mielestä on aivan sama, mun mielestä ei ole. Sorry vaan, mutta tonne keulille ei yksikään tribuuttirunkkari mahdu. |
Koskenkorvasieni 16.05.2016 14:01:29 | |
---|
Kuinkakohan monta bändiä tähän maailmaan mahtuu, joissa alkuperäisjäseniä on jäljellä vain yksi? Miksi juuri AC/DC on jengin mielestä tribuuttibändi heti kun Angus on ainoa alkuperäisjäsen? En voi mitenkään ymmärtää tätä kitinää sanoisi Sipilän Juha. |
Stradlin 16.05.2016 14:52:29 (muokattu 16.05.2016 14:57:52) | |
---|
Regalis Apertura: Hollmi taitaa viitata tuolla myös ns. radiorock-sukupolveen (johon lukisin myös tuon SOO-porukankin kuuluvan;)) jolle kelpaa oikeastaan kuka tahansa ACDC:n keulilla. Pääasia että kuullaan Thunderstruck ja Highway To Hell. Muusta viis. Ei saatana miten kaukaa haettua vinkumista :D Funkånaut: Varmaan repivät persettään samalla tavalla kun Ronn Moss vaihdettiin Ridgen roolista pois Kaunareissa. Ridgen vaihtuminen oli paljon suurempi järkytys. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |