Aihe: Keskustelua AC/DC:stä, osa 2.
1 2 3 4 5177 178 179 180 181258 259 260 261 262
Quadrofenix
12.05.2016 09:59:45
Shoot To Thrill Sevillassa:

https://www.youtube.com/watch?v=rkn04w19skE

Mua ei harmita mikään.
Rämppy
12.05.2016 10:39:27
texan: Ei tarvitse vielä eläköityä. Virtaa riittää ja Angushan on vielä sitäpaitsi nuori mies rokkariksi.

Nuori mies ja hyvässä soittoiskussa idoliinsa Chuck Berryyn verrattuna.
In Finland we have this thing called "diu diu".
krautio
12.05.2016 16:42:07

Nyt menee Riffi Raffi jo paljon paremmin

https://www.youtube.com/watch?v=e537s0j-CJM
Hey Ho, Let's Go!
Numb
12.05.2016 17:05:31

Kattoin muutaman Sevillan klipin. Sanotaanko ny niiden perusteella vaikka näin, että jos olisin hommannut lipun sinne ja perunut kun Brian vaihtui Axliin, niin nyt harmittais.
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head "Dunnet Headin musa on parhaiten kuvattavissa silleen, että se muistuttaa sitä kuin suomalaiset aikuisrokkarit kirjoittais irlantilaisia juomalauluja." - Arttu
varakeef
12.05.2016 18:34:47 (muokattu 12.05.2016 20:14:51)
Numb: Kattoin muutaman Sevillan klipin. Sanotaanko ny niiden perusteella vaikka näin, että jos olisin hommannut lipun sinne ja perunut kun Brian vaihtui Axliin, niin nyt harmittais.

Työkaverini kertoi hankkineensa liput jollekin Saksan keikoista, mutta vaati ja sai rahansa takaisin, kun oli kuullut solistin vaihtumisesta. Näitä klippejä kuunneltuaan oli tullut toisiin ajatuksiin ja hankkinut uudet liput.

Viheliäistä tämä nykyajalle tyypillinen urputus esityksistä joidenkin satunnaisten kännykkäotosten perusteeella, mutta hyvinhän Axl vetää. Sen sijaan bändin svengissä on jotain ei niin rullaavaa. Vähän niinkuin rumpali laahautuisi perässä.
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
sirdickyj
12.05.2016 22:36:47
Tästä voi hioutua vielä kova paketti.
krautio
12.05.2016 23:29:30

Kattelin muutaman videon AX/DC:n toka keikalta Epsanjasta. Axl vetää entistä kovemmin kuin ekalla keikalla, joka oli jo hurja. Tästä tulee kova paketti. Siihen vielä GnR reunion-keikat, niin huh huh...
Hey Ho, Let's Go!
A.Starving
13.05.2016 02:24:16
Vieläkö Noddy Holder elää ja hengittää? Hyvinhän toi Axl vetää, mut cum on feel the noiz tai jotain.
"Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling."
msalama
13.05.2016 06:33:49

Vähän niinkuin rumpali laahautuisi perässä.

Jep. Aksu ei tossa oo ollenkaan se heikoin lenkki, vaan päinvastoin paikkaa ihan hienosti. Ennakkoluulot sikseen, koska onhan se nyt rokkilaulaja kuitenkin.
Dave Dangerous
13.05.2016 08:18:58 (muokattu 13.05.2016 08:22:42)
Te ette ymmärrä että rumpalin pitää pitää
homma KASASSA ei mennä edelle. Siinä se juttu.
Slade on tasan yhtä kova lenkki koko bändissä
kuin muutkin.
Vesa ei vaan tajuu.
hollmi-5
13.05.2016 08:35:21
Dave Dangerous: Te ette ymmärrä että rumpalin pitää pitää
homma KASASSA ei mennä edelle. Siinä se juttu.
Slade on tasan yhtä kova lenkki koko bändissä
kuin muutkin.
Vesa ei vaan tajuu.

Slade laahaa. Siltä se näytteiden perusteella kuulostaa.
Soundit, piuhat ja kajarit.
joku muu sikko
13.05.2016 08:44:08 (muokattu 13.05.2016 08:44:33)
Miksi Axl ei olisi hyvä? Se on ihan yhtä hyvä kuin miljoonat muutkin laulajat mailmassa jotka voi vetää nuo biisit tismalleen vireessä ja kuulostaa ihan itseltään.
AC/DC coverbändejä on maailma pullollaan ja helvetin hyviä laulajia niissä.
Kysymys on vaan siitä että miksi haluaisin nähdä sen samalla lavalla oikeiden AC/DC:n jäsenten kanssa kunn ei se kuulu siihen bändiin? Minä en keksi yhtään syytä.
se on kiliju päivöä -Haitaripartio-
J.Hollström
13.05.2016 09:42:07 (muokattu 13.05.2016 09:44:05)
joku muu sikko: Kysymys on vaan siitä että miksi haluaisin nähdä sen samalla lavalla oikeiden AC/DC:n jäsenten kanssa kunn ei se kuulu siihen bändiin? Minä en keksi yhtään syytä.

Miksi miettiä edes jos ei keksi syitä?

AC/DC:llä lie helpompi rasti kun on ottaneet semmosen kukon tohon kiekumaan joka täyttää saappaat ja tuo vielä jotain lisääkin. Rundi oli buukattu ja rahat odotti ottajaansa. Kummankohan valinnan organisaatio tekee, peruu kaiken ja makselee syntyneet kustannukset, vai hoitaa homman? Ei lie kauhean vaikeata tehdä päätöksiä, varsinkin kun yleisöä näyttää vielä riittävän stadionit pullolleen.

Nykyään musabusiness on käytännössä rundien varassa, kun äänitteillä ei tienaa kuten ennen. Ainoa joka on tehnyt jotain tiliä viime vuonna levymyynnillä on Adele.

http://www.billboard.com/biz/articl … oards-top-money-makers-list-of-2015
Funkånaut
13.05.2016 09:43:39

joku muu sikko: Miksi Axl ei olisi hyvä? Se on ihan yhtä hyvä kuin miljoonat muutkin laulajat mailmassa jotka voi vetää nuo biisit tismalleen vireessä ja kuulostaa ihan itseltään.
AC/DC coverbändejä on maailma pullollaan ja helvetin hyviä laulajia niissä.
Kysymys on vaan siitä että miksi haluaisin nähdä sen samalla lavalla oikeiden AC/DC:n jäsenten kanssa kunn ei se kuulu siihen bändiin? Minä en keksi yhtään syytä.

Onneksi ei ole pakko mennä katsomaan. Nostalgisointi helvettiin, aika entinen ei palaa vaikka kuinka toivoisi niin. Brain ei ny pysty keikkailemaan niin olisiko Anguksen ja muiden pitänyt jäädä himaan täyttelemään ristisanoja? Ovat muutkin isot nimet vedelleet tilapäislaulajalla kiertueen vetämättömiä keikkoja.
"It's hard for me to say what's right when all I want to do is wrong." - Prince
joku muu sikko
13.05.2016 09:57:44 (muokattu 13.05.2016 10:00:09)
J.Hollström: Miksi miettiä edes jos ei keksi syitä?

AC/DC:llä lie helpompi rasti kun on ottaneet semmosen kukon tohon kiekumaan joka täyttää saappaat ja tuo vielä jotain lisääkin. Rundi oli buukattu ja rahat odotti ottajaansa. Kummankohan valinnan organisaatio tekee, peruu kaiken ja makselee syntyneet kustannukset, vai hoitaa homman? Ei lie kauhean vaikeata tehdä päätöksiä, varsinkin kun yleisöä näyttää vielä riittävän stadionit pullolleen.

Nykyään musabusiness on käytännössä rundien varassa, kun äänitteillä ei tienaa kuten ennen. Ainoa joka on tehnyt jotain tiliä viime vuonna levymyynnillä on Adele.

http://www.billboard.com/biz/articl … oards-top-money-makers-list-of-2015

Niin kyllä minä srn ymmärrän miksi bändi päätyi tuohon mutta kuten kirjoitin niin en keksi yhtään syytä itse mennä sinne keikalle. Tosin olen nähnyt bändin 3-4 kertaa joten ei onneksi tarvitsekaan tyytyä tuollaiseen.
Sen Verran paljon näyttää olevan porukkaa että joillekin näyttää kelpaavan. Mulle tuo on vain tribuutti.
se on kiliju päivöä -Haitaripartio-
Regalis Apertura
13.05.2016 14:47:43
Kyllähän se niin on että jos kävisikin niin että ACDC tulisi Suomeenkin Axlin kanssa niin varmaan jättäisin väliin (ainakin tällä hetkellä ajattelen näin). Vaikka Axl hoitaakin hommansa suht ok niin väkisinkin tulee sellainen ACDC-tribuuttibändifiilis noista juutuupi-pätkistä mitä olen nähnyt. Kuitenkin 3 aika tärkeää jäsentä bändin soundin kannalta on korvattu muilla... Ehkäpä olen liian puritaani juuri tämän bändin kohdalla? Ja jaksaisiko sitä kattella Axlia pyörätuolissa pari tuntia kun muut (pääasiassa Angus) yrittävät pitää jonkinlaista showta yllä? Jos jollekulle muulle kelpaa, go ahead. Ei ole minulta pois.
sustain65
13.05.2016 17:09:02
Regalis Apertura: Kyllähän se niin on että jos kävisikin niin että ACDC tulisi Suomeenkin Axlin kanssa niin varmaan jättäisin väliin (ainakin tällä hetkellä ajattelen näin). Vaikka Axl hoitaakin hommansa suht ok niin väkisinkin tulee sellainen ACDC-tribuuttibändifiilis noista juutuupi-pätkistä mitä olen nähnyt. Kuitenkin 3 aika tärkeää jäsentä bändin soundin kannalta on korvattu muilla... Ehkäpä olen liian puritaani juuri tämän bändin kohdalla? Ja jaksaisiko sitä kattella Axlia pyörätuolissa pari tuntia kun muut (pääasiassa Angus) yrittävät pitää jonkinlaista showta yllä? Jos jollekulle muulle kelpaa, go ahead. Ei ole minulta pois.

Ihan samoin, ei kiinnosta enää AC/DC-live meikäläistä, mutta jos joku tykkää, niin mitäpä minä siitä.
msalama
13.05.2016 17:57:37

Herrat 3 edellistä vastaajaa: aivan juuri näin.
krautio
13.05.2016 17:58:35

Kuuntelin kriittisellä korvalla muutaman kuukauden takaa Brianin vedon Given a Dog a Bonesta. Sävellaji oli puolikkaan alas, mutta oli karun kuuloista, kun korkeimmat nuotit ohiteltiin täysin ja muutenkin oli täysi työ pitää laulu kasassa. Silti arvostan Brianin erittäin korkealla rokkilaulajien saralla, mutta nyt on varmaan ikä ja terveys tullut vastaan, että bändin biiseistä selviäisi edes kohtuudella. Harmillistahan tuo on, että herran ura päättyi (?) noin, mutta Angus tekee viime kädessä päätökset. Mä epäilen, että tämä kiertue tehdään näillä voimin loppuun ja sitten bändin ura paketissa.
Hey Ho, Let's Go!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)