Vihapiirakka 12.05.2016 09:39:55 | |
---|
Tänää neljän jälkee lisää mustetta nahkaan. Tällä kertaa jo vähän isompaa sitten :) taitelijana toimii Tony Kaikkonen, laulaa Red Elevenissä ja tekkee muistaakseni useammalla studiolla :) illasta sitten instagramlinkkiä tulossa :) Minä en suostu uskomaan, että peniksen omistaminen tekee ihmisestä hirviön. |
Lihis96: Tänää neljän jälkee lisää mustetta nahkaan. Tällä kertaa jo vähän isompaa sitten :) taitelijana toimii Tony Kaikkonen, laulaa Red Elevenissä ja tekkee muistaakseni useammalla studiolla :) illasta sitten instagramlinkkiä tulossa :) Tehnyt mullekkin. Tykkäsin todella paljon jäljestä ja jos joskus vielä otan jotain(lähinnä rahakysymys) niin hänelle mielellään uusiks. |
Vihapiirakka 12.05.2016 16:33:59 | |
---|
reaper666: Tehnyt mullekkin. Tykkäsin todella paljon jäljestä ja jos joskus vielä otan jotain(lähinnä rahakysymys) niin hänelle mielellään uusiks. Joo, ite kattelin fb nuita kuvia ni kyllä jälki miellyttää kovin paljon :) Minä en suostu uskomaan, että peniksen omistaminen tekee ihmisestä hirviön. |
Vihapiirakka 14.05.2016 11:43:36 | |
---|
Minä en suostu uskomaan, että peniksen omistaminen tekee ihmisestä hirviön. |
Jeszse 05.03.2018 16:33:55 (muokattu 05.03.2018 16:35:48) | |
---|
Rahka pulla
Sinkki kuume mittari |
Marshallga 03.12.2018 21:59:22 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 273 päivää vanhaan aiheeseen! Niinhän mie oon mutta leimojen ottaminen on aina ajankohtaista. Taas on aivan järkyttävä tatuointikuume. Maisemakuvaa (kuuta ja punamustaa taivasta) pitäisi saada raapustettua olkapäähän niin alkais olla toinen käsi täynnä. Sitten toiseen käteen onkin tullut mietittyä keltti- ja viikinkimytologian fuusiota. "Support music, not rumors." |