Jucciz 10.05.2016 18:03:26 | |
---|
Kyselijöitä, renkaanpotkijoita on jonoksi asti. Kauppaa haluaa tehdä näemmä hyvin harva. |
ÄrGee 10.05.2016 18:33:47 | |
---|
Krice: Miehet on pahoja. Terroristit? Kaikki miehiä. Sotaintoilijat? Miehiä. Maam puolustajat? Hyvin arvattu, miehiä nekin. Veronkiertäjätkin on suurelta osin miehiä. Lepuutan salkkuani. Tämähän tarkoittaa sitä, että miehet ovat naisia parempia siinä mihin ikinä ryhtyvätkin :) paitsi synnyttämisessä... Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi. |
Gabe 11.05.2016 06:49:39 | |
---|
Jaahas, nyt on kaatunut näköjään koko tori. Toivottavasti ilmoitukset ei haihdu bittitaivaaseen. "Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug |
Laulava Kylätohtori 11.05.2016 08:18:13 | |
---|
Gabe: Jaahas, nyt on kaatunut näköjään koko tori. Toivottavasti ilmoitukset ei haihdu bittitaivaaseen. Tori: Ilmoituksia ei löytynyt valituilla kriteereillä Ehkä kaikki kitarat on vaan myyty viime yönä... They pass too much electricity. -SRV |
klobasa 11.05.2016 12:31:02 | |
---|
Möin jotain ja sain rahat posteineen ennakkoon. Paketti on ollut jo 3.5. perillä, mutta ostaja ei ole noutanu sitä. Mikä ei tietysti vielä tarkoita mitään. Tuli vaan silti mieleen, että mitä jos kävis niin kenkusti, että paketti palautuis mulle, niin mulla kait ei ole mitään velvollisuuksia noutaa sitä? Ei kiinnostais nähdä yhtään ylimääräistä vaivaa asian suhteen... Mitähän paketille tapahtuis jos en noutais sitä? |
klobasa 11.05.2016 12:33:44 | |
---|
Gabe: Jaahas, nyt on kaatunut näköjään koko tori. Toivottavasti ilmoitukset ei haihdu bittitaivaaseen. Näköjään kauppa käynyt ihan hyvin... Kemper, Navigator, Redplate, Bluetone vaihtaneet omistajaa ihan hiljattain? :) |
Krice 11.05.2016 12:44:38 | |
---|
klobasa: Möin jotain ja sain rahat posteineen ennakkoon. Paketti on ollut jo 3.5. perillä, mutta ostaja ei ole noutanu sitä. Mikä ei tietysti vielä tarkoita mitään. Tuli vaan silti mieleen, että mitä jos kävis niin kenkusti, että paketti palautuis mulle, niin mulla kait ei ole mitään velvollisuuksia noutaa sitä? Käy hakemassa se ja myy uudestaan jollekin toiselle. |
klobasa 11.05.2016 12:52:35 | |
---|
Krice: Käy hakemassa se ja myy uudestaan jollekin toiselle. En mä nyt toisen ihmisen omaisuutta viitsi alkaa kenellekään myymään :) |
calluna 11.05.2016 12:57:34 | |
---|
klobasa: Möin jotain ja sain rahat posteineen ennakkoon. Paketti on ollut jo 3.5. perillä, mutta ostaja ei ole noutanu sitä. Mikä ei tietysti vielä tarkoita mitään. Tuli vaan silti mieleen, että mitä jos kävis niin kenkusti, että paketti palautuis mulle, niin mulla kait ei ole mitään velvollisuuksia noutaa sitä? Ei kiinnostais nähdä yhtään ylimääräistä vaivaa asian suhteen... Mitähän paketille tapahtuis jos en noutais sitä? Posti ainakin sekoili tässä hiljattain näiden lähetysseurantojen kanssa. Itse hain ostokseni, mutta edelleen lukee seurannassa että paketti otettu kuljetukseen... :D "B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen |
klobasa 11.05.2016 13:00:42 | |
---|
calluna: Posti ainakin sekoili tässä hiljattain näiden lähetysseurantojen kanssa. Itse hain ostokseni, mutta edelleen lukee seurannassa että paketti otettu kuljetukseen... :D Tätä itsekin veikkaan. Ostaja sai paketin koodin ja on viimeksi ollut kirjautuneena foorumille tuona päivänä kun paketti saapui perille... |
dr_solo666 11.05.2016 13:17:59 (muokattu 11.05.2016 13:23:03) | |
---|
Kauppa käy surkeasti (E: tulisi edes kyselyitä tai tarjouksia). Kitara meni sentään päivässä. You can always give up on life and become a drummer. |
Navdi 11.05.2016 13:47:57 | |
---|
Itellä on vähän se ongelma, että on niin hyvät kamat ne mitä edes harkitsisi myydä, ettei viitti myydä liian halvalla, josta seuraa ettei kelpaa kellekään kerran ei ole puoli-ilmaista. "I don't do regrets. Regrets are pointless. It's too late for regrets. You've already done it, haven't you. You've lived your life. No point wishing you could change it." - Lemmy Kilmister |
tender.insanity 11.05.2016 13:58:42 | |
---|
klobasa: Tätä itsekin veikkaan. Ostaja sai paketin koodin ja on viimeksi ollut kirjautuneena foorumille tuona päivänä kun paketti saapui perille... Herran vuonna 2016 voi olla niin yllättävä asia, että m.nettiin voi olla kirjautuneena monesta muustakin paikasta kuin kirjaston nettikoneelta. |
klobasa 11.05.2016 14:25:36 | |
---|
tender.insanity: Herran vuonna 2016 voi olla niin yllättävä asia, että m.nettiin voi olla kirjautuneena monesta muustakin paikasta kuin kirjaston nettikoneelta. Pointtisi meni kyllä täysin ohi, mutta haitanneeko tuo. |
Gabe 11.05.2016 14:41:56 | |
---|
klobasa: Möin jotain ja sain rahat posteineen ennakkoon. Paketti on ollut jo 3.5. perillä, mutta ostaja ei ole noutanu sitä. Mikä ei tietysti vielä tarkoita mitään. Tuli vaan silti mieleen, että mitä jos kävis niin kenkusti, että paketti palautuis mulle, niin mulla kait ei ole mitään velvollisuuksia noutaa sitä? Ei kiinnostais nähdä yhtään ylimääräistä vaivaa asian suhteen... Mitähän paketille tapahtuis jos en noutais sitä? Annoitko koodin ostajalle? Jos annoit niin kyllä se on hänen asiansa huolehtia että hakee ostoksensa, jos et antanut koodia niin se kannattaa antaa. Posti on sekoillut myös noiden saapumis ilmoitusten lähettämisessä. Mulle jätti yhdestä paketista tulematta kokonaan ja toisesta tuli viikko sen jälkeen kun olin jo paketin noutanut. Mutta jos olet seurantakoodin lähettänyt niin ei se ole enää sinun murhe. :) Ja takaisin tullutta lähetystä noutaessa joutuu muuten maksamaan siitä postikulut uudestaan. "Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug |
klobasa 11.05.2016 15:08:19 | |
---|
Gabe: Annoitko koodin ostajalle? Jos annoit niin kyllä se on hänen asiansa huolehtia että hakee ostoksensa, jos et antanut koodia niin se kannattaa antaa. Posti on sekoillut myös noiden saapumis ilmoitusten lähettämisessä. Mulle jätti yhdestä paketista tulematta kokonaan ja toisesta tuli viikko sen jälkeen kun olin jo paketin noutanut. Mutta jos olet seurantakoodin lähettänyt niin ei se ole enää sinun murhe. :) Ja takaisin tullutta lähetystä noutaessa joutuu muuten maksamaan siitä postikulut uudestaan. Kyllä annoin koodin jo n. 10 päivää sitten. Jos tosiaan paketti palautuis mulle, niin ei motivois maksaa siitä postikuluja. Olis hauska kuulla onko jollekin käynyt joskus noin (siis paketista josta sait rahat jo ennakkoon). |
Laulava Kylätohtori 11.05.2016 16:21:43 | |
---|
klobasa: Kyllä annoin koodin jo n. 10 päivää sitten. Jos tosiaan paketti palautuis mulle, niin ei motivois maksaa siitä postikuluja. Olis hauska kuulla onko jollekin käynyt joskus noin (siis paketista josta sait rahat jo ennakkoon). Käyt hakemassa, pidät jonkin aikaa ja jos uusi omistaja ei kuluja vastaan lunasta sitä uudestaan, myyt sen toiseen kertaan. Eihän sitä enää toista kertaa kuitenkaan yritetä toimittaa ostajalle, joten johonkin postin arkistoihinhan se katoaa kaiketi. Onko kenelläkään tietoa, mitä tapahtuu noutamattomille paketeille, joita ei kukaan ei suostu lunastamaan... They pass too much electricity. -SRV |
JaaGeRMaisTeR 11.05.2016 16:26:01 | |
---|
Matkahuolto laittaa takaisin ja jos lähettäjä ei vastaanota menee tavara huutokauppaan tai polttoon. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
klobasa: Kyllä annoin koodin jo n. 10 päivää sitten. Jos tosiaan paketti palautuis mulle, niin ei motivois maksaa siitä postikuluja. Olis hauska kuulla onko jollekin käynyt joskus noin (siis paketista josta sait rahat jo ennakkoon). No mullehan kävi taannoin niin että myyjä ei huolinut rahaa etukäteen eikä postiennakkokaan käynyt, vaan hän halusi että maksan vasta kun olen tavaran saanut ja todennut toimivaksi. Eihän siinä, tavara tuli ja oli mitä piti. Laitoin myyjälle sitten viestiä että laittaa tilinumeroa niin makselen pois... täydellinen hiljaisuus. Ei vastaa tekstareihin, soittoihin, sähköposteihin eikä pikaviesteihin. Ja hän oli kirjautunut mnettiin vielä päivä sen jälkeen kun olin kuitannut tavaran saapuneeksi. Vajaa kuukausi taisi mennä kun ukko viimein soitti ja kävi ilmi että hän oli saanut sydänkohtauksen ja ollut hengenlähtö lähellä. Mietin kyllä siinä odotellessani että mikähän juttu tämä nyt sitten on. :) "Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug |
rainmaker 11.05.2016 17:02:16 | |
---|
Avautuminen alkaa tästä: Suututtaa sellaset tyypit, jotka ensin laittavat viestiä kaupankäyntimielessä ja sitten kun heille on vastannut, niin ei kuulu pitkään aikaan mitään. Ihan käsittämätöntä meininkiä. Jotenkin ei jaksas päivätolkulla odotella, että tuleekohan joku vastaus vai ei, etenkin kun kauppakumppani on ollut paikalla viestin lähettämisen jälkeen monta kertaa. Onko se niin vaikeaa hoitaa kauppaneuvotteluja rivakasti päätökseen. Jos hintapolitiikka ei ole itselle sopiva, niin on se nyt vähintäänkin kohteliasta siitäkin ilmoittaa eikä olla vaan vastaamatta. Avautuminen päättyy tähän. :D Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym. |