metlica 10.05.2016 10:25:00 | |
---|
Uto: Kitara ja pedaalit tekivät kauppansa, mutta Orangen vahvistin ja kaappi eivät näytä aiheuttavan mitään kiinnostusta. Ei edes naurettavia tarjouksia, eikä vaihtoonkaan ole tarjottu mitään. Onko Orange pois muodista? Annoin naurettavan tarjouksen What's yours?! |
JuSu 10.05.2016 10:31:56 | |
---|
Krice: Se on varsin kiusallista jos ostajalla ei ole ns. kaikki muumit kanootissa. Taktiikkani noissa tilanteissa on vain olla vastaamatta mitään itsepintaisesti. Sama koskee ulkomaalaisia ostajia, koska en luota niihin. Ensinmainitut ihmiset kuuluisivat minusta jonnekin muualle kuin vapaalle jalalle internettiin sekoilemaan. Ulkomaalaisetkin voisivat kyllä mennä ulkomaille mielestäni ihan vapaasti. Nyt faktat haltuun. Kanootissa on inkkareita, ei muumeja. Muumit ovat laaksossa. Tai siis pitäisi olla. JuSu PS: Anteeksi rölötys. Pitopelejä jo vuodesta 1987. |
Uto 10.05.2016 10:33:50 | |
---|
metlica: Annoin naurettavan tarjouksen Kiitos metlica! Hienona yksityiskohtana et määritellyt edes tarjouksen valuuttaa! :) I learn tapping so that I need never use it. |
SirElwood 10.05.2016 10:42:40 | |
---|
Vastauksena otsikon kysymykseen, ihan hyvin on mennyt. Vähän pelkäsin että torin uudistus toisi tahmeutta kaupusteluun ennen kuin uusiin osastoihin ja muihin muutoksiin tottuu, mutta eipä tuo näytä kovinkaan pahasti vaikuttaneen. |
JaaGeRMaisTeR 10.05.2016 11:07:21 | |
---|
Uto: Kitara ja pedaalit tekivät kauppansa, mutta Orangen vahvistin ja kaappi eivät näytä aiheuttavan mitään kiinnostusta. Ei edes naurettavia tarjouksia, eikä vaihtoonkaan ole tarjottu mitään. Onko Orange pois muodista? Pistä vähän parempaa selitystä ja historiaa. Puolet ilmoituksesta on pelkkää tompan linkkiä. Muutama kuva lisää olisi pahitteeksi. Kyllä oranssi aina piristys on. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Gabe 10.05.2016 11:49:07 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Itselle sattui viime kesänä sellainen, että kaikki erään jäsenen manaamat pahuuden kävi toteen. Ostaja oli maahanmuuttaja Itsekin olen myynyt ihan hyvällä menestyksellä ulkomaisille, olenpa myynyt ulkomaillekin! Eikä aina ole puhuttu edes suomea, ajatella. Mulla on sellainen periaate että eurot on euroja, oli ostaja Ahmed taikka Atte. Rohkeasti vain Krice välillä pois sieltä äidin kellarista, maailma on oikeasti ihan hauska paikka. Ja sanottakoon että enemmän negatiivisia kokemuksia on kyllä ihan supisuomalaisista sankareista. :D "Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug |
Krice 10.05.2016 12:06:47 | |
---|
Gabe: Rohkeasti vain Krice välillä pois sieltä äidin kellarista, maailma on oikeasti ihan hauska paikka. Siis tämä tapaus meni niin, että sanoin ostajalle, että se saa pedaalin ehdottamaansa hieman alempaan hintaan jos maksaa etukäteen tilille (koska en halunnut maksaa postiennakkolisää). Seuraava viesti yllätti, ostaja kirjoitti, että lähetä vain postiennakolla tulemaan. Facepalmasin otsan läpi aivoihin. Tosi hauskaa. |
Krice 10.05.2016 12:12:07 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Tällanen juttu on ihan yhtä pehmeää kuin isäm maam puolustus En ole käynyt armeijaa, joten unohdetaan nuo puolustusasiat. En vain pidä ulkomaalaisista, kaipa se on jonkinlaista ksenofobiaa. Rasisti en ole siitä loogisesta syystä johtuen, että pidän kaikenvärisistä naisista. Tämä siis pienenä off-topicinomaisena täsmennyksenä. |
tender.insanity 10.05.2016 12:22:08 | |
---|
Ihmetyttää jotkin myyjät. Tässäkin erästä tuotetta etänä hankkimassa. Välillä vastaukset on pitkiä, välillä vain pari sanaa. Välillä vastataan kysymyksiin, välillä ei. Luulisi että jos tahtoo roinasta eroon ja on rahaa saamassa, niin voisi hiukan aktiivisempi ote olla. Paketti on liikkeellä, mutta edelleen jännitetään laittoiko tarkastusoikeuden ennen lunastusta vai ei. Huoh. |
Laulava Kylätohtori 10.05.2016 12:41:50 | |
---|
Itse ostin mikkisetin torilta kaverilta, jolla ei ole palautteet käytössä ja kieltäytyi pistämästä postiennakolla. Luotin vaistoon ja kyllähän sieltä eilen napsahti postiin BKP:n Abraxas-setti. Tarkoitus olisi pistää se tuohon Essiin.... They pass too much electricity. -SRV |
pappasfin 10.05.2016 13:08:40 (muokattu 10.05.2016 13:09:52) | |
---|
Krice: En ole käynyt armeijaa, joten unohdetaan nuo puolustusasiat. En vain pidä ulkomaalaisista, kaipa se on jonkinlaista ksenofobiaa. Rasisti en ole siitä loogisesta syystä johtuen, että pidän kaikenvärisistä naisista. Tämä siis pienenä off-topicinomaisena täsmennyksenä. Mikäs niissä ulkomaalaisissa on vikana? Nehän on ihan samanlaisia ihmisiä kuin me suomalaisetkin eli löytyy laidasta laitaan menijöitä, joista onneksi suurin osa on ihan mukavia ja kunnollisia ihmisiä. Tuossa kun mainitsit, ettet ole rasisti niin jos tykkäät kaikenvärisistä naisista niin miten suhtaudut kaikenvärisiin miehiin? eli onko hekin ok vai ei? ja jos vastaus on ei niin miksi näin? PappaSFin |
tender.insanity: Ihmetyttää jotkin myyjät. Tässäkin erästä tuotetta etänä hankkimassa. Välillä vastaukset on pitkiä, välillä vain pari sanaa. Välillä vastataan kysymyksiin, välillä ei. Luulisi että jos tahtoo roinasta eroon ja on rahaa saamassa, niin voisi hiukan aktiivisempi ote olla. Paketti on liikkeellä, mutta edelleen jännitetään laittoiko tarkastusoikeuden ennen lunastusta vai ei. Huoh. Multa ainakin voi saada novelleja ja toisaalta lyhytsanaisia viestejä - riippuu ihan tasan siitä, millä vehkeellä niitä kirjoittelen. Pyrin aina vastaamaan viesteihin nopeasti, mutta jos olen kännykän varassa, niin ei siinä hirveitä rimpsuja naputella. JuSu Pitopelejä jo vuodesta 1987. |
Laulava Kylätohtori 10.05.2016 13:11:03 | |
---|
JuSu: Multa ainakin voi saada novelleja ja toisaalta lyhytsanaisia viestejä - riippuu ihan tasan siitä, millä vehkeellä niitä kirjoittelen. Pyrin aina vastaamaan viesteihin nopeasti, mutta jos olen kännykän varassa, niin ei siinä hirveitä rimpsuja naputella. JuSu Kännyllä kirjoitus on kyllä melkoista tuskaa. Viisi kirjainta aina pohjassa, kun yrittää jotain kirjoittaa. Hermo siinä vaan menee... :D They pass too much electricity. -SRV |
pappasfin 10.05.2016 13:11:47 | |
---|
JuSu: Multa ainakin voi saada novelleja ja toisaalta lyhytsanaisia viestejä - riippuu ihan tasan siitä, millä vehkeellä niitä kirjoittelen. Pyrin aina vastaamaan viesteihin nopeasti, mutta jos olen kännykän varassa, niin ei siinä hirveitä rimpsuja naputella. JuSu Tuosta tulikin mieleen, että eikös maailmasta löydy näihin älypuhelimiin softaa, jossa voi vastata viesteihin ns. puhumalla / sanelemalla, jolloinka softa hoitais sen kirjoittamisen, ois just kätevää tuohon ettei tarvi kirjoitella pitkiä rimpsuja. PappaSFin |
Gabe 10.05.2016 13:18:47 | |
---|
tender.insanity: Ihmetyttää jotkin myyjät. Tässäkin erästä tuotetta etänä hankkimassa. Välillä vastaukset on pitkiä, välillä vain pari sanaa. Välillä vastataan kysymyksiin, välillä ei. Luulisi että jos tahtoo roinasta eroon ja on rahaa saamassa, niin voisi hiukan aktiivisempi ote olla. Paketti on liikkeellä, mutta edelleen jännitetään laittoiko tarkastusoikeuden ennen lunastusta vai ei. Huoh. Itse olen huomannut että jos alkaa viestittely tuntumaan hankalalta niin yksi puhelinsoitto ajaa yleensä sen neljän päivän pikaviestittelyn. Muutama vanhempi herrasmies on ollut viesteissä äärimmäisen hankalan ja niukkasanaisen oloinen mutta puhelimessa kuin eri ihminen. "Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug |
JaaGeRMaisTeR 10.05.2016 14:37:22 (muokattu 10.05.2016 14:38:21) | |
---|
Gabe: Itsekin olen myynyt ihan hyvällä menestyksellä ulkomaisille, olenpa myynyt ulkomaillekin! Eikä aina ole puhuttu edes suomea, ajatella. Mulla on sellainen periaate että eurot on euroja, oli ostaja Ahmed taikka Atte. Rohkeasti vain Krice välillä pois sieltä äidin kellarista, maailma on oikeasti ihan hauska paikka. Ja sanottakoon että enemmän negatiivisia kokemuksia on kyllä ihan supisuomalaisista sankareista. :D Tässä omassa tapauksessa herran syntymämaa jäi epäselväksi. Hiljainen kaveri. Ihmekkään kun tälläinen nutipää lähtee kuskaamaan pitkin tuntematonta kaupunkia. Kaupat meni kivasti ja kaveri sai kamat ruumaan nopeasti. Ostoksia tehnyt muuan Aivar Puusepp:in kanssa. Iba tuli hyvässä kunnossa perille ja homma hoitui nopeasti. Tulipa hommattua, kun kyselyyn eräs suomitaustainen mies alkoi aukomaan kysymyksiin päätänsä. Jäi hänen kitaransa torille ja oli siellä muutaman kuukauden ainakin. Kiire loppui siihen. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
BugBadWolf 10.05.2016 15:39:48 | |
---|
JuSu: Nyt faktat haltuun. Kanootissa on inkkareita... Nykytieteen valossa ei edes ole olemassa inkkareita. Kolumbus oli vain muutaman tuhat kilometria sivussa reitiltään ja kuvitteli amerikan mantereen väestöä intialaisiksi. Kanootista voi löytää myös inuiitin, tai turistin. Että faktat kuntoon ;D Vaan eipä oikein liiku kampe. Tosin jäljellä on laarin pohjalle jäänyt tauhka. Kohtahan se hiljenee muutenkin kesäksi koko kaupankäynti, kun isolla osalla kansalaisista katoaa rahat lomahommiin. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Krice 10.05.2016 16:34:57 | |
---|
pappasfin: niin miten suhtaudut kaikenvärisiin miehiin? eli onko hekin ok vai ei? ja jos vastaus on ei niin miksi näin? Miehet on pahoja. Terroristit? Kaikki miehiä. Sotaintoilijat? Miehiä. Maam puolustajat? Hyvin arvattu, miehiä nekin. Veronkiertäjätkin on suurelta osin miehiä. Lepuutan salkkuani. |
B-tone-flat 10.05.2016 17:24:05 | |
---|
JuSu: Nyt faktat haltuun. Kanootissa on inkkareita, ei muumeja. Muumit ovat laaksossa. Tai siis pitäisi olla. JuSu PS: Anteeksi rölötys. Ja penaalissa teräviä kyniä. Ja jotkut eivät vaan ole niitä terävimpiä. Marshall Amps have a thundering sound of a good ol' Alabama Train. |
pappasfin 10.05.2016 17:54:12 (muokattu 10.05.2016 17:56:38) | |
---|
Krice: Miehet on pahoja. Terroristit? Kaikki miehiä. Sotaintoilijat? Miehiä. Maam puolustajat? Hyvin arvattu, miehiä nekin. Veronkiertäjätkin on suurelta osin miehiä. Lepuutan salkkuani. Aha eli jos sinäkin olet mies niin olet ainakin paha? No mä olen mies, en ole paha, en kierrä veroja, en ole rasisti, en sotaintoilija, toki olen käynyt armeijan ja puolustan perhettäni ja itseäni jos sitä joku uhkaa väkivallalla tai muulla keinoin ja teen sen lakia kunnioittaen tietysti vähintä mahdollista väkivaltaa käyttäen tarpeen vaatiessa. Kuitenkin tuossa sun listassa on lievästi sanottuna melkoinen aukko ja siitä puuttu sana nainen ja alla perustelut: a) naiset voivat ja ovat todistetusti olleet myös pahoja, syyllistyneet murhiin ym. julmuuksiin kute kuuluisa "musta leski" ja niin kovin muut useat naiset b)Israelissa vaikutti eräs nainen nimeltään Golda Meir, joka ei nyt niin kovin rauhantahtoinen ollut vaan enemmänkin sotaisa c) naisia on maailmassa monen maan armeijoissa kuten Libya, Venäjä, USA jne. jopa Suomessa on naisia armeijan leivissä d) veronkiertäjistä löytyy myös naisia, ja jos nyt vähäänkään on seurannu uutisia niin jopa Suomessa on tälläisen veronkiertoon liittyvän yrityksen hallituksessa nainen ja jopa ministeritasoinen ja eikä ole läheskään ainoa nainen näissä kuvioissa. e) Terroristeissa on myöskin naisia, joten tätäkään kohtaa en nyt ihan ymmärrä että olis vaan pelkkiä miehiä ja eräs kuuluisimmista on saksalainen Gudrun Ensslin Bader Meinhofissa toiminut terroristi. Oisko mitään, jos vaikka liittäisit nuo naisetkin pahiksien joukkoon, jotta homma olisi loogista ja taspuolista sekä tasa-arvoista :D Mutta enkä tuo sun juttus olikin vaan sellainen "vitsi"? PappaSFin |