Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yona
1 2
oo-p
19.01.2010 11:54:49 (muokattu 19.01.2010 12:33:34)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt täytyy kyllä sanoa, että en tiedä viitsinkö myöntää, mutta tuo radiossa nykyään kovastikin soiva Yona - Pilvet liikkuu, minä en, on mielestäni oikeasti hyvää ja tuoretta musiikkia.
 
Luulin että näitä naisartisteja, joita sikiää nykyään joka revasta, ei voi erottaa toisistaan, mutta tässähän on aikalailla oma juttu. Kävin MySpacessa kuuntelemassa muita laulujaan ja epäilen, että levy pitää ehkä ostaa. ..Huh.
 
Keskitalon Joosen toi ensimmäisenä mieleen, kun kuulin tuon Pilvi-rallinsa radiosta.
 
Onko mielipiteitä?
 
E: Vielä tuli tuossa mieleen, että enpä saa päähäni milloin olisin viimeksi radion kautta tutustunut johonkin uuteen artistiin, joka olisi tehnyt vaikutuksen.
 
Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
DJKaaos
19.01.2010 16:02:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Radio Helsingissä ovat jonkin verran soittaneet tässä viime päivinä Yonaa. Parin biisin perusteella ei kyllä putoa itselleni lainkaan. Kuulin ensin Yonan haastattelun ja sen perusteella tapaus vaikutti mielenkiintoiselta, mutta biisejä kuultuani petyin aika rankasti. Etäisesti mieleen tuli laimea versio Reginasta; sanoituksissa vähän samantapaista arkipäivän havainnointia, mutta se jokin Yonalta puuttuu.
 
Vaikea kuitenkaan lopullisesti tuomita tapausta, kun vain pari biisiä olen kuullut.
 
Minä olen minä.
Lähikauppias
17.08.2010 00:19:11 (muokattu 17.08.2010 00:21:17)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onpas tästä ollut vähän juttua.
 
Pilvet liikkuu, minä en oli ennestään ainoa tuttu biisi (ja mun mielestä ihan hienoimpia aikoihin kuulemiani biisejä), siltä pohjalta päätin vaivautua Flown sunnuntaihin jo klo 14.30. Kannatti, sillä keikka todella osui ja upposi. Ihan huikean hienoa, vedet nousi silmiin - osin toki krapulan takia. Tänään maanantaina sit polkaisin ensi töikseni Äxään ja ostin levyn. Tää on ihan mahtava. Tuotanto varsinkin aika paikallaan, erittäin hienosoundinen albumi.
 
Ehkä toi Yona -nimi vie vähän väärille urille, kun musa onkin aika jazzahtavaa ja paljon omaperäisempää kuin mikä mielikuva nimestä tulee.
 
EDIT: Piti vielä lisätä, että tällä levyllä on jännä, yllättävänkin surullinen pohjavire. Välillä jopa melkein jollain oudolla tavalla pelottavakin. Hienoa kamaa kyllä. On se.
 
www.johnnysuperhero.com
www.koriakittenriot.com
Rock over London, rock on Chicago.
Simo78
17.08.2010 10:52:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eihän tästä voi mnet-raati tykätä, kun tää likka on uskis:-). Itse musaa en ole edes kuullut...
 
oo-p
17.08.2010 14:30:22
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Simo78: Eihän tästä voi mnet-raati tykätä, kun tää likka on uskis:-). Itse musaa en ole edes kuullut...
 
nojaa.. Veikkaan että Joose Keskitaloakaan ei täällä tohdita, tai edes haluta alkaa dissaamaan, vaikka mies lukee papiksi. ..kyse ei ole siis siitä mihin uskot, vaan siitä miten sen teet.
 
Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
ganesha
18.08.2010 15:21:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hienoa musaa. voittaa Reginan mennen tullen.
 
viina. hanuri. ja naiset.
carlos
18.08.2010 16:07:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ganesha: hienoa musaa. voittaa Reginan mennen tullen.
 
Miksi verrata Reginaan? Yonan taustabändi oli tosi raikkaan oloinen, mutta semi ihmeellisiä lavaspiikkejä itse Yonalta on kuultu... Outo muija, jolla hyvä bändi.
 
by the grace of God
oo-p
18.08.2010 18:25:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carlos: Miksi verrata Reginaan? Yonan taustabändi oli tosi raikkaan oloinen, mutta semi ihmeellisiä lavaspiikkejä itse Yonalta on kuultu... Outo muija, jolla hyvä bändi.
 
Mietin samaa. Regina on ihan kiva, mutta nehän on aivan toiselta planeetalta.
 
Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
Lähikauppias
19.08.2010 16:22:22
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En kyl kans nyt lähde Regina-vertailuun mukaan ollenkaan. Eihän niillä oo muuta yhteistä kuin laulajan sukupuoli ja kieli.
 
Tai no - sen verran lähden, että Regina ei oo mua juurikaan millään tapaa kiinnostavaa musiikkia, tää on.
 
www.johnnysuperhero.com
www.koriakittenriot.com
Rock over London, rock on Chicago.
ganesha
21.08.2010 13:35:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

djKaaos: Etäisesti mieleen tuli laimea versio Reginasta; sanoituksissa vähän samantapaista arkipäivän havainnointia, mutta se jokin Yonalta puuttuu.
 
tekstipuolella voi paikka paikoin olla samanhenkisyyttä, mut musiikkinsa puolesta näitä ei voi verrata. Tai voihan sitä verrata pekonia jauhelihaan vaikka, jos siltä tuntuu. Yona on koskettavaa musiikkia keskivertoa enemmän, Regina keskivertoa vähemmän.
 
viina. hanuri. ja naiset.
DJKaaos
21.08.2010 16:09:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ganesha: tekstipuolella voi paikka paikoin olla samanhenkisyyttä, mut musiikkinsa puolesta näitä ei voi verrata.
 
Tarkoitus ei ollut suoranaisesti verrata tai niputtaa näitä samaan koriin. Kuten sanoin, ETÄISESTI mieleen tuli Regina.
 
Yona on koskettavaa musiikkia keskivertoa enemmän, Regina keskivertoa vähemmän.
 
Nyt tiedän tämänkin, kiitos.
 
Minä olen minä.
ewq
22.08.2010 00:03:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huippua musaa!
 
Bändissä on niin kovaa väkeä, että huh. Varsinkin arrit tekevä Kalevi Louhivuori on kyllä maa(ilma)n ihan ehdotonta kärkeä monessakin mielessä.
 
gösplstorm
13.05.2011 13:29:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt ilmeisesti juuri tullut tai tulossa uusi albumi. Single-biisi oli ainakin järjettömän kova, kuulin radiosta niin aluksi ajattelin että onko se joku vanha klassikko :D trumpetisti on tiukin mitä voi olla! vielä vaan enemmän pitkiä trumpettisooloja siltä niin se on siinä
 
Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö.
oo-p
14.05.2011 11:08:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://blog.stupido.fi/2011/04/21/k … a-ja-tilaa-tuleva-albumi-ennakkoon/
 
Siellä on uusi sinkku kuultavissa
 
Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
Osteri
14.05.2011 23:08:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oo-p: Luulin että näitä naisartisteja, joita sikiää nykyään joka revasta, ei voi erottaa toisistaan, mutta tässähän on aikalailla oma juttu. Onko mielipiteitä?
 
Joo, on mielipide. Biiseissä kuulee sellaista "soittajan hauskaa" että varmasti porukalla on kivaa. Tytön ääni on sillai herttainen mutta ei ihmeellinen. Vähän kuin Johanna Kurkela. Sen mitä nyt netistä Yonaa kuuntelin niin ei ole mun juttu vaikka taidetta onkin. Naisartisteja tosiaan tulee joka tuutista, mutta sellaiset kuin Astrid Swan ja Sansa kolahtaa ainakin meikäläiselle. Makuasioitahan nämä.
 
Kirjoitan...siis ehkä en just nyt soita....
MarkusB
08.05.2016 20:06:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

gösplstorm: Nyt ilmeisesti juuri tullut tai tulossa uusi albumi. Single-biisi oli ainakin järjettömän kova, kuulin radiosta niin aluksi ajattelin että onko se joku vanha klassikko :D trumpetisti on tiukin mitä voi olla! vielä vaan enemmän pitkiä trumpettisooloja siltä niin se on siinä
 
Yona Kevätfiilis-biisissä on mahtava trumpettisoolo. Onko kellään hajua että kuka vetää sen? Yleisestikin hienoa musaa Yona.
 
Janus
09.05.2016 01:36:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MarkusB: Yona Kevätfiilis-biisissä on mahtava trumpettisoolo. Onko kellään hajua että kuka vetää sen?
 
Kalevi "Jorma Kalevi" Louhivuori. Yonan ex-aviomies.
 
Epämuusikko
09.05.2016 10:43:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tangolevyään oon digannu siltä osin mitä oon sitä kuullu.
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
BaariMikko
10.05.2016 10:41:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on muuten havaittavissa voimakkaahkoa rokkisetäilyä tässä ketjussa, eikä edes ihan vähän. "Näitä naisartisteja joita sikiää joka revasta" ja tytöttelyt päälle. Ootteko paljonkin Status Quoa kuunnelleet viime aikoina?
 
Bullitt
10.05.2016 11:29:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BaariMikko: Nyt on muuten havaittavissa voimakkaahkoa rokkisetäilyä tässä ketjussa, eikä edes ihan vähän. "Näitä naisartisteja joita sikiää joka revasta" ja tytöttelyt päälle. Ootteko paljonkin Status Quoa kuunnelleet viime aikoina?
 
Uskoisin, että tuolla viitattiin tähän viime vuosien etunimiartistivyöryyn. Vähän joka tuutistahan noita tuntuvat levy-yhtiösedät puskevan tällä hetkellä.
 
Jorma mulahti.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «