Aihe: Game of Thrones - Uusi fantasiasarja HBO:lta (jenkkitahtiin)
1 2 3 4 552 53 54 55 5693 94 95 96 97
jtpennane
03.05.2016 23:39:08
Stradlin: Hankala sanoa tässä vaiheessa. Jos se on ennalta mietitty ja jatkon kannalta oleellinen tapahtuma, niin eipä siinä sitten mitään. On vaan pikkuhiljaa ruvennut pelottamaan että tässä käy kuten Lostin kohdalla aikanaan, että mitään punaista lankaa ei lopulta löydykään.

Se ois kyllä arsesta. Itse elättelen vielä toivoa/oletan, että isot linjat on sumplittu.
Juuh elikkäs
taikakameli
08.05.2016 22:04:54
Brian May jr.
09.05.2016 18:12:58
Katsoin tämän uusimman jakson. Totaalikyllästyminen iski kuin salama kirkkaalta taivaalta. Ei tätä kaiken päämäärättömyyttä ja tyhjyyttä jaksa enää, kuusi vuotta on menty murhasta murhaan ja raiskauksesta raiskaukseen shokkiefektien toivossa, eikä pääjuoni käytännössä ole edennyt laisinkaan. Mä katson tämän kauden yhteen putkeen jahka se on saatu päätökseensä.
Vettä!
taikakameli
09.05.2016 18:39:05 (muokattu 09.05.2016 18:40:40)
Jonilla on pieni muna.

Oli kyllä niin tyhjäkäyntiä.
juuso a
09.05.2016 19:12:00

taikakameli: Jonilla on pieni muna.

Juu. Mitä mää tälläkään tiiolla teen?
cldron
09.05.2016 19:32:43
Mikä tässä sarjassa on "pääjuoni"?
OHAN TÄÄLLÄ VELLIÄ!
taikakameli
09.05.2016 19:34:09
juuso a: Juu. Mitä mää tälläkään tiiolla teen?

Juonen kannalta kriittinen tieto, samoin kuin Pycellen pieru. Olikohan kutoskauden ehtona että joka jaksossa pitää olla alapäähuumoria?
Brian May jr.
09.05.2016 19:52:31
cldron: Mikä tässä sarjassa on "pääjuoni"?

Seuraavat elementit lienevät ylitse muiden: Khaleesi aikoo tulla Westerosiin ottamaan valtaistuimen nimiinsä hirvittävän kokoisen armeijan ja muutaman lohikäärmeen kera (6 kautta takana eikä olla lähelläkään - eikä tapahdu seuraavaan kymmeneen kauteen, koska koko laivasto poltettiin ja narttu itse on kadoksissa jumalan selän takana). Toinen on "winter is coming" ja zombiarmeija, katellaan siinä 20 vuoden kuluttua.

Nyt miettikää kaikkea sitä, mitä sarjassa on tähän mennessä tapahtunut, ja mikä on objektiivinen lopputulos. Tässähän on junnattu paikoillaan jo 6 vuotta, ja lisää on vielä tulossa! Voi äiti.
Vettä!
cldron
09.05.2016 19:59:16
Brian May jr. Tässähän on junnattu paikoillaan jo 6 vuotta, ja lisää on vielä tulossa! Voi äiti.

Onneks voi aina kattoo 24:ää. Kaikki ratkee vuorokaudessa eikä tarvi joka jakson jälkeen vaipua masennukseen.
OHAN TÄÄLLÄ VELLIÄ!
Brian May jr.
09.05.2016 20:14:51
cldron: Onneks voi aina kattoo 24:ää. Kaikki ratkee vuorokaudessa eikä tarvi joka jakson jälkeen vaipua masennukseen.

:D Mun mielestä parempaa ajanvietettä on itse asiassa vetää herneet nenään kanssa-mnettiläisen kirjoittamasta perustellusta kritiikista ja ryhtyä kritisoimaan sen kritiikkiä.

Mutta niin, kuten tuossa jo totesin, mähän jätänkin GoT:n katselun tällä haavaa sikseen niin ei sunkaan tarvihte täällä kärsiä minusta. Tai mielipiteistäni.
Vettä!
Swan
09.05.2016 20:20:44
Brian May jr.: Nyt miettikää kaikkea sitä, mitä sarjassa on tähän mennessä tapahtunut, ja mikä on objektiivinen lopputulos. Tässähän on junnattu paikoillaan jo 6 vuotta, ja lisää on vielä tulossa! Voi äiti.

Samaa voisi sanoa about mistä tahansa sarjasta, jossa juonikaaret rakennetaan kausi kerrallaan. Tän ei ole tarkoituskaan olla mikään yksi iso tarina vaan kasa pienempiä, jotka nivoutuu siellä täällä toisiinsa.
"His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage."
cldron
09.05.2016 20:31:28
Brian May jr.:
Mutta niin, kuten tuossa jo totesin, mähän jätänkin GoT:n katselun tällä haavaa sikseen niin ei sunkaan tarvihte täällä kärsiä minusta. Tai mielipiteistäni.

http://i1070.photobucket.com/albums/u487/R3dC3lt/forum/MartyrCard.jpg Jätän tämän vain tähän
OHAN TÄÄLLÄ VELLIÄ!
Brian May jr.
09.05.2016 20:41:46 (muokattu 09.05.2016 20:44:24)
Swan: Samaa voisi sanoa about mistä tahansa sarjasta, jossa juonikaaret rakennetaan kausi kerrallaan.

Tuo epäilemättä pitää paikkansa, mutta olen jokusen sarjan elämäni aikana katsonut, eikä yksikään ole vielä puuduttanut näin pahasti, ja tämä GoTn korkeista tuotantoarvoista ja selvästä kunnianhimosta huolimatta. Ei edes Mad Men, jossa ei tosiaan edes ole mitään erityistä juonta, siinähän kuvaillaan 60-luvulla elävien hahmojen arkielämää. Game of Thronesissa on kuitenkin se, että jonkinlainen end game on ollut tiedossa jo ensimmäisestä jaksosta/kirjojen ensimmäisistä sivuista lähtien, eli se, että muu maailma joutuu napit vastakkain elävien kuolevien kanssa. Sinne päästäneen monen välillä naurettavuuksiin menevän mutkan kautta, joille ei yksinkertaisesti näy olevan loppua. En tiedä johtuuko siitä, että sarja otti kirjasarjan kiinni ja paineli ohi, mutta uusimmat juonenkäänteet eivät kiinnosta pätkääkään. Television oma Elder Scrolls- sarja, itse en jaksa tämän kaiken merkityksettömyyttä.

Tän ei ole tarkoituskaan olla mikään yksi iso tarina vaan kasa pienempiä, jotka nivoutuu siellä täällä toisiinsa.

Ehkä tämä on kuitenkin se perimmäinen ongelma minun kohdallani. Tuo on ihan hyväksyttävää, ja sen voisi varmasti toteuttaa tyylillä, joka miellyttäisi myös minua. Nyt kuitenkin meni maku, ainakin toistaiseksi.
Vettä!
jtpennane
09.05.2016 20:42:56
Swan: Samaa voisi sanoa about mistä tahansa sarjasta, jossa juonikaaret rakennetaan kausi kerrallaan. Tän ei ole tarkoituskaan olla mikään yksi iso tarina vaan kasa pienempiä, jotka nivoutuu siellä täällä toisiinsa.

Tämä.

Osittain on tosiaan omaankin makuun hieman liian hitaanlainen, mutta edelleen tuntuu jokaisessa jaksossa olevan myös kiinnostavia juonikuvioita.
Juuh elikkäs
Brian May jr.
09.05.2016 21:09:19
cldron: http://i1070.photobucket.com/albums/u487/R3dC3lt/forum/MartyrCard.jpg Jätän tämän vain tähän

Tämä oli viiltävin näkemäni vastaveto tilanteeseen, jolla ei ole mitään tekemistä tuon linkin takana kuvatun kanssa. Hyvin sä vedät.
Vettä!
taikakameli
09.05.2016 21:19:03
Mitäs tykkäsitte Aryan training montagesta? Sehän on melkein ku joku videopelihahmo nyt, tarpeeks kun grindaa niin leveliä tulee. Melkein odotin että se olis kuollut kun hörppäs siitä lähteestä, niinkuin olis kaiken järjen mukaan pitänyt käydä, mutta taikuus vissiin pelasti.
juuso a
09.05.2016 22:48:54

Mieluummin mää tätä katon kun jotain Walking Deaddiä. Vittu roskiksen alta selvisi. Aaaarrggh!
cldron
09.05.2016 22:49:35
Brian May jr.: Tämä oli viiltävin näkemäni vastaveto tilanteeseen, jolla ei ole mitään tekemistä tuon linkin takana kuvatun kanssa. Hyvin sä vedät.

Kiitos. Reaktioidesi perusteella voisin vetää paljon kehnomminkin.
OHAN TÄÄLLÄ VELLIÄ!
matales
11.05.2016 16:19:00 (muokattu 11.05.2016 16:28:51)
Ei tämä nyt neloskauden tykitystä voita, joskin semmoiseenkin varmaan turtuisi sitten pidemmän päälle. Nyt viime jaksossa tuntui moni rintama ottavan hyviä harppauksia eteenpäin ja etenkin tuota Oshan ja Rickonin ilmaantumista tulikin jo vähän odoteltua. Joskin tuota ois saanut ehkä vähän paremmin pohjustaa, esim. miten ovat jääneet kiinni, Osha kaiketi kuitenkin oli viimeisen päälle taitava eräjorma ja hyvä piiloutumaan. Ramsaysta tuntuisi tulevan vähintään samanlainen mulkero kuin Joffreysta, joskin fiksumpi.
Varystakin oon aina pitänyt pikkulintuineen yhtenä niiden isoimpien linjojen päättäjistä mutta nyt jos Qyburnilla on ote samoista vakoojista niin sekin sekoittaa pakkaa ihan mielenkiintoisesti, minkä myötä Clegane tehnee vielä silavaa useammastakin piämiehestä.
I don't want to talk to you no more, you empty-headed animal food trough water! I fart in your general direction! Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries! -Frenchman
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)