Aihe: YleX Pop
1 2 3 4
Nimismies
06.06.2004 16:08:22
Mitenkäs tästä ei ole vielä yhtään threadia pystyssä? Olihan kyseessä kuitenkin suhtkoht mittava musiikkitapahtuma.
Mielenkiintoistahan tuota oli päivä kuunnella radiosta ja katsella telkkarista illalla kooste.

Royal Family oli melkoisen huono, miten hitossa ne saa julkaistua noin mielikuvituksetonta musiikkia? Eivät kaverit kyllä mitenkään vakuuttavasti esiintyneet haastatteluissakaan: luulisi nimenomaan räppäreiden olevan sanavalmiita moottoriturpia, mutta haastatteluissa kenelläkään ei ollut oikein mitään sanottavaa. Vaisuja kavereita. Ja Pikku-G:tä varoivat zoomaamasta kauhean lähelle, oli nimittäin kaverilla pieni finnihyökkäys iskenyt(sinällään normaalia, mutta huvittavaa).

TikTak kuulosti radiosta tosi huonolta, mutta telkkarista jotenkin paremmalta. Mistähän johtui? Petra lauloi ihmeen matalalta eikä kyllä kuulostanut ollenkaan hyvältä. Kesäkumibiisi oli jälleen kerran perseestä, mutta mitäs uutta siinä sinällään on? Lopeta-biisissä oli melko huvittava juttu, kun tytöt soittivat sen Blurin Song 2:n introlla. Kiipparisti oli lihonut eikä enää ollenkaan niin nätti, mutta se basisti..aivan käsittämätöntä!!

Maija Vilkkumaa nyt oli perhanan kova, ja kyllä sen arvasikin. Vakuuttavaa.

Don Johnson Big Band veti melko kovan show'n, joskin oli nähtävissä, ettei noin iso lava ole bändille aivan omiaan(ei pääse niin kontaktiin yleisön kanssa). Esittivät kaverit kaksi uutta biisiäkin, perkules, ja olivat hyviä! Tosin vielä keskeneräisiä, sillä lyriikoita oli pitänyt lainata muista biiseistä. Ja eivätkös vetäneet vielä Beastie Boys-coverin? Tunnistiko joku biisin?

Kotiteollisuus oli myöskin melko hyvä, ja Hynysellä oli taas vallan perskuleen hauskoja spiikkejä("Täällähän on porukkaa kuin Saipan matsissa", "Ja eikun lisää paskaa housuun."). Vakuuttavasti runttasivat.

Mitäs muut tuumivat?
Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe
Kassu
06.06.2004 16:10:42
Vilkkumaan kitaristi oli ihan kova. Kotiteollisuus on ihan perseestä mutta oli aika kova.

Se yksi tiktakeista oli lihonut!
Chrissie
06.06.2004 16:12:50 (muokattu 06.06.2004 17:46:34)
Mitenkäs tästä ei ole vielä yhtään threadia pystyssä? Olihan kyseessä kuitenkin suhtkoht mittava musiikkitapahtuma.
Mielenkiintoistahan tuota oli päivä kuunnella radiosta ja katsella telkkarista illalla kooste.

Kotiteollisuus oli myöskin melko hyvä, ja Hynysellä oli taas vallan perskuleen hauskoja spiikkejä("Täällähän on porukkaa kuin Saipan matsissa", "Ja eikun lisää paskaa housuun."). Vakuuttavasti runttasivat.

Mitäs muut tuumivat?

Ainoan keikan minkä kuulin (auton radiosta) oli osa Kotiteollisuuden osuudesta ja sielläpähän naureskelin Hynysen heitoille. Hyvin saadaan spiikkeihin mahtumaan ainakin sanat "paska", "vittu" ja "penis". Kerran olen heidät festarilla livenä nähnyt, ja samalta tuo tuppasi kuulostamaan.. Hynynen unohti taas sanat, yllättäen.

TikTakin olisin pystynyt kuunteleen, jos niitten keikka ei olisi säröillyt niin pahasti. Piti vaihtaa kanavaa :D

Kiipparisti oli lihonut eikä enää ollenkaan niin nätti, mutta se basisti..aivan käsittämätöntä!!

Sori vaan, mutta parempi lihoa kuin laihtua tikuksi. Sitä paitsi eihän se ulkonäkö vaan se musiikki! Tai niin ainakin pitäisi olla... *ei välitä pätkääkään siitä, miltä joku TikTakin muija näyttää*

EDIT: muotovirhe
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
vanttera
06.06.2004 16:19:00
TikTak on aivan ihqu. Mä rakastuin niihin kaikkiin eilen heti, vaikken ennen ole tykännytkään. Soundit oli hepposet telsussa ainakin, ja laulajalla (Petra?) ei riittänyt rahkeet ihan kaikkiin viisuihin. Mutta likat soittaa ok, ja näyttää näteiltä.

Kaikki muu oli hirveetä paskaa, Vilkkumaa kuulosti 80-vuotiaalta keuhkosyöpäpotilaalta, ihan hirveetä.
"Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5
Antti1997
06.06.2004 17:18:29
Kiipparisti oli lihonut eikä enää ollenkaan niin nätti, mutta se basisti..aivan käsittämätöntä!!

Mutta kyllä se rastatukkainen kitaristi on parhaimmannäkönen! On ne yllättävän hyviä soittamaan, vaikka onkin TYTTÖJÄ!!1

Maija Vilkkumaan ääni ei tosiaankaan kuulostanut kovin hyvältä, mutta muuten ihan jees, varsinkin rumpali Kumuineen!
"Entäs Asus4#5add9/H tai Asus4#5add9/D?" Kiipparipalstan keskustelua. Ota tai jätä, tai jätä ottamatta. HoHo!
mr_b
06.06.2004 17:33:26

Ja eivätkös vetäneet vielä Beastie Boys-coverin? Tunnistiko joku biisin?

Sure shot.
Before I talk I should read a book.
blastoff
06.06.2004 17:36:42
Lingrenin Tommylla oli ainakin flow vähän kesäterässä. TikTakin tytöt olivat sentään yhtä ihquja kuin ennenkin :)
I forgot my mantra
Nimismies
06.06.2004 17:38:21
Sure shot.

Onko tuo muka Beastie Boysin biisi? Käsitin, että tuo olisi ollut bändin oma ja sen lisäksi olisivat vetäneet biisin "Can't, Won't, Don't stop".
Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe
MV
06.06.2004 18:03:27
Kaikki muut paskoja mutta kotiteollisuus ok. Vitutti vaan kun se lauloi minä olen koko ajan silleen puolin karjuen.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
mr_b
06.06.2004 18:15:03

Onko tuo muka Beastie Boysin biisi? Käsitin, että tuo olisi ollut bändin oma ja sen lisäksi olisivat vetäneet biisin "Can't, Won't, Don't stop".

"You can't, you don't, you won't stop, Mike D come on and rock the sure shot"

http://www.songlyrics4u.com/beastie-boys/sure-shot.html

"Can't, Won't, Don't stop" on taasen ihan eri biisi, sekin kyllä BB:n. Hämäävää...
Before I talk I should read a book.
aivokuolio
06.06.2004 18:29:02
jäi näkemättä vilkkumaata lukuunottama. siinä on muuten varmasti yksi tulevan kesän viihdyttävimmistä akteista, helvetin hyvä bändi & tutut simppelit hoilausbiisit ja vielä energinen keulakuva poppoolle. kyllähän se toimii.

niin, sen illan tv-lähetyskin jäi näkemättä muiden rientojen takia, osaako kukaan kertoa milloinkohan tuo koko pläjäys tulisi uusintana?
Muurari
06.06.2004 18:44:10
Milijoona-Ziljoona pissaliisua siellä.
Se jokin sinulla on...
jigsore
06.06.2004 19:24:29

niin, sen illan tv-lähetyskin jäi näkemättä muiden rientojen takia, osaako kukaan kertoa milloinkohan tuo koko pläjäys tulisi uusintana?

Se taisi olla juuri uusinta, joka tuli illalla telkkarista. Sama näytettiin aiemmin päivällä, mutta biisit tuli eri järjestyksessä..muistaakseni.
Vilkkumaa kuulosta ajoittain aika hirveältä, mutta ihan hyvän setin vetivät. Kotiteollisuudelta näytettiin ne mitä pelkäsinkin, mitähän muita biisejä ne sitten vetivät siellä?
DJBB:n Beastie Boys -coveri oli hyvä, liikaa vaan toistoa.
Ja Royal Family.. ehh, "Räppilaiffii, paljon naisii, paljon euroi.." Mahtavaa.
"Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?" IHKK #8
Antti1997
06.06.2004 19:27:25
Niin siis se päivällä tullut oli suora lähetys, ja siinä ei ollut kaikkia bändejä. Illalla taas näytettiin kaikkia vähän. Viimevuotinen Kajsaniemipop tuli ainakin tossa pari viikkoo sitten, että ootappa vuosi!
"Entäs Asus4#5add9/H tai Asus4#5add9/D?" Kiipparipalstan keskustelua. Ota tai jätä, tai jätä ottamatta. HoHo!
Kapane
06.06.2004 19:42:04

Milijoona-Ziljoona pissaliisua siellä.

Tepsua
Parempi kuin Bizkit. [Kyllä Lähtee] MEKKALA #1 http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=268439
sterbo
06.06.2004 20:00:25
Näytti siltä, että Maijaa sattui laulaessaan. Muutenkin ääni oli aika huonossa kunnossa, piti "revittää" että tulosta syntyi. Bändillä oli tosi kova meno.
(_|_)
Ola_90
06.06.2004 20:23:13
Katoin kun tuli telkkarista. Royal Family oli aika kova. :D Tosiaan huvitti kun eivät hirveällä innolla zoomailleet Pikku G:tä...

Mitäs sitten, niin Tik tak. Ne veti hyvin, oli hauska kattoo. Petralla on muuten aika siisti skeba, huomasin nytten.

DJBB oli hyvä niinkuin aina, yleisö ois vaan saanu olla enemmän mukana. Tommy on kyllä kova äijä.

Vilkkumaata mää eniten ootin enkä joutunu pettymään. Hyvän shoun pitivät ja kitaristi oli heillä hyvä. Enkö mä ainakaan huomannu Maijan äänessä mitään outoa? Diggailin.

Kotiteollisuus oli ihan jees. Hyvät soundit. Rasitti vaan kun Hynynen ei karjunu tarpeeksi Minä olen- kappaleessa.
"Kyl räkä on vielä ihan hyvää, mut korvavaikku on jo ihan saatanan pahaa." -Kaverini
Nimismies
06.06.2004 20:34:13
Mitäs sitten, niin Tik tak. Ne veti hyvin, oli hauska kattoo. Petralla on muuten aika siisti skeba, huomasin nytten.

Petra on laulaja :)

Enkö mä ainakaan huomannu Maijan äänessä mitään outoa? Diggailin.

Vähän joutui pinnistelemään, oli selvästikin flunssaa tai jotain. Ei ollut kirkkaimmillaan.
Epämuusikko
06.06.2004 21:02:02 (muokattu 07.06.2004 14:37:59)
Vilkkumaata mää eniten ootin enkä joutunu pettymään. Hyvän shoun pitivät ja kitaristi oli heillä hyvä. Enkö mä ainakaan huomannu Maijan äänessä mitään outoa? Diggailin.
Sama täällä. Olisivat voineet soittaa vain parempia biisejä kuin Satumaa-tango ja Totuutta ja tehtävää ja etenkin Mun Elämää (yäk). Muuten oli täyden ysipuolikkaan keikka. Joudun ehkä katsomaan bändin ainakin Oulun Rotuaari Piknikissä ja Imatran BB-festareilla. Sinne kaikki.
Svengi on vain tehokeino
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)