Aihe: Ns. vakavan musiikin säveltäjiä?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
baron
04.06.2004 17:29:52

Olen matemaattisen alan opiskelija, mutta musiikki on minulle tärkeämpi asia ja siitä syystä en halua tehdä sitä työkseni. Haluan pitää sen vapaana kaikesta, eli en halua siihen mitään velvoitteita, sääntöjä yms. Tällä ei ole tarkoitus loukata, vaan tämä on minun henkilökohtainen kanta asiaan.

Onhan se hirveää kun jotkut raiskaa musiikkia yrittämällä ansaita sillä leipänsä.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei"
Sävis
04.06.2004 17:44:29
Olen matemaattisen alan opiskelija, mutta musiikki on minulle tärkeämpi asia ja siitä syystä en halua tehdä sitä työkseni. Haluan pitää sen vapaana kaikesta, eli en halua siihen mitään velvoitteita, sääntöjä yms. Tällä ei ole tarkoitus loukata, vaan tämä on minun henkilökohtainen kanta asiaan.

Minulle musiikki on tärkein ja siksi haluan tehdä sitä työkseni. Lisäisin vielä, että toivon hartaasti, että joskus tulevaisuudessa voisin ehkä valitakin kenelle sävellän. Sille asteelle ei kuitenkaan pääse, ellei sävellä ensin kaikille, jotka siitä maksavat.
Mitäs jos tohon laittaisi been?
Huevos
04.06.2004 22:39:43

Siis ilman nuotteja? Kuten jo sanoin, en ole edes maininnut haluani säveltää millekään orkesterille, etenkään tuntemattomille. Ja miksi ei toimisi ilman nuotteja?
Joutuuhan jokaiselle nekin erikseen kirjoittamaan ja aikaa siinäkin menee vastaavasti. Henkilökohtaisesti minä opetan bändille ja muillekin biisejäni soittamalla, opastamalla ja itse kuuntelemalla. Tyylitajuinen sävelkorvan omaava ihminen osaa soveltaa oman soittimensa linjat mukaan haluamallani tavalla nopeasti, eikä minun tarvitse edes välttämättä itse tietää sitä ennakkoon tarkasti.

voi jeesus kristus...tajuatko sinä yhtään mitä minä olen sulle koko ajan selittänyt? mähän nimenomaan sanoin, että se toimii MONELLE eri musiikkityylille PAITSI isolle orkesterille. enkä mä mitään vaahtoa...
mr.muzak
04.06.2004 23:02:23