Skebaholikko 02.06.2004 20:49:21 | |
---|
FackitiFak, sen rokkisunk-kyselyn päätöksenä ostelin vähän tuota kasari-Chili Peppersia ja saatana kun tämä Uplift Mofo Party Plan rokkaa! Heti tällää Fight Like A Brave monolla gruuvirauhaseen ja meno on hirmuinen, Me And My Friends ja Backwoods tykittävät maanisilla temmoilla ja hienoja melodioita päälle. Hyllystä pöytetty ysäri-kauden BloodSugarSexMagikin sisälsi todellakin paljon muutakin kuin Under The Bridgen ja Give It Awayn. Power Of Equality, Funky Monks, Suck My Kiss..järkihän tässä menee, kismittää ihan kun en tajunnut aiemmin että tällainenkin aarre on hyllyssä. Nyt ymmärrän todellakin niitä jotka ovat harmitelleet sitä ettei uuden vuosituhannen levyissä ole ollut ihan samaa draivia ja meininkiä, vaikka kovin erillaistahan se on noin vertausmielessäkin. Onkohan yhtä kovaa menoa nuo Freakey Styley, Abbey Road EP, Mothers Milk ja S/T debyyttilevy? Maistuu nyt pirun hyvältä tämäkin, onkohan tältä kasariajalta livelevyjä noin virallisessa mielessä? Tämä meno kuulostaa nimittäin aika murhaavalta kun ajattelen livemenoa. Pitänee konsultoida allmusicia. Ja siis Slovakhan on tajuttoman maukas kitaroinnin loihtija ja nyt näkee todellakin miksi Flea rokkaa niin monen mielestä. Äijähän on ihan totaalieläin, bassohirmu. Mitenkäs on muita vastikään valaistuneita tai kovempiakin pitkäaikaisdiggareita kuin allekirjoittanut räkänokka? "Progressive metal is for assholes who cant count to four!" -Tobias Sammet, Nosturi 12.5.2004- |
superfly 02.06.2004 21:24:24 | |
---|
Mä olen niinsanottu pitkäaikaisdiggari. Hienoa kamaa nuo vanhat kyllä. Ihan kuspäistä verrata niitä noihin uusiin levyihin. Ne on erilaisia ja uudemmat loistavia siinä omassa lajissaan. |
-Mickill- 02.06.2004 21:28:36 | |
---|
Nonii siekii löysit tämän huippuorkan! Ja menehän heti ostamaan levy Mother's Milk, siitä levystä ei funkpunkcockrok enää pahemmin parane. Ihan ässälevy. Itseltä löytyy kaikki RHCP plätyt paitsi One Hot Minute ja Californication (mutta tätä levyä on kyllä tullut kuunneltua ihan jumalattomasti, loistolevy jota olen viimeiset 4 vuotta yrittänyt ostaa, ei ole vaan saanut aikaiseksi..I SUCK!) Ja kyllähän tolta debyytiltä ja Freaky Styleylta helmiäkin löytää. Mutta Uplift ja Mother's Milk on rautaa!! Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003- |
balzary 02.06.2004 22:51:51 (muokattu 02.06.2004 22:52:07) | |
---|
osta kaikki muut paitsi eka, siis sekin pienellä varauksella on hyvä. freaky styley on helvetin hyvä!. black eyed -black eyed -black eyed blonde! |
saturnzreturn 03.06.2004 10:16:23 | |
---|
rhcp:n levythän paremmuusjärjestyksessä niin noin nousee tasaisesti ylöspäin ihan aikajärjestyksessä noihin blood sugariin ja one hot minuteen asti...siittähän ne laskee kuin lehmän häntä.. mutta joo debyytti, helvetin hauska, mutta ei mikään loistoepos freaky styley, upeeta sekoilufunkia, pakko-ostos. uplift, todella tiukka levy mothers milk, hieman totisempi ja rockimpi levy, mutta ihan hyvä my wallet's fat and so is my head |
madu 03.06.2004 10:40:02 | |
---|
Jep, mothers milk ja freaky styley on ehdottomia! |
Coatl 05.06.2004 13:46:29 | |
---|
Nyt alko lyyti kirjottamaan! Kyä se niin on että ennen BSSM:ää olivat parhaat levyt. Bloodsugarista ja Onehotista diggailen myös aivan helvetisti, mutta Californication oli helvetinmoinen pettymys kun se tuli, tosin sekin on alkanu kuulostaan 37 kertaa paremmalta By the wayn ilmestyttyä. Tajutonta beachboys paskaa nykyään. Fruscianten vois heivata helvettihin, ei sen paluusta oo tullu muuta kun rumia lapsia. Kasariajoilta ei ole virallisia livelevyjä. Koitin joltain suomalaiselta treidaajalta ostaa muutamia bootlegejä mutta ei se suostunu myymään, vaihtamaan pelkästään. Minulla mitään semmosia ole, siihen se jäi. Pitäis aivan ehdottomasti saada ainakin Flea's Birthday Suite, Coverin' ja Christmas Party '91. Onko teillä kenelläkään näitä/mitään muuta Pepper juttuja??? Itse saan muuten parin viikon sisään Behind The Sun kirjan! (Slovakin taidetta + päiväkirja) |
saturnzreturn 05.06.2004 15:04:07 | |
---|
Nyt alko lyyti kirjottamaan! Kyä se niin on että ennen BSSM:ää olivat parhaat levyt. Bloodsugarista ja Onehotista diggailen myös aivan helvetisti, mutta Californication oli helvetinmoinen pettymys kun se tuli, tosin sekin on alkanu kuulostaan 37 kertaa paremmalta By the wayn ilmestyttyä. Tajutonta beachboys paskaa nykyään. Fruscianten vois heivata helvettihin, ei sen paluusta oo tullu muuta kun rumia lapsia. Kasariajoilta ei ole virallisia livelevyjä. Koitin joltain suomalaiselta treidaajalta ostaa muutamia bootlegejä mutta ei se suostunu myymään, vaihtamaan pelkästään. Minulla mitään semmosia ole, siihen se jäi. Pitäis aivan ehdottomasti saada ainakin Flea's Birthday Suite, Coverin' ja Christmas Party '91. Onko teillä kenelläkään näitä/mitään muuta Pepper juttuja??? Itse saan muuten parin viikon sisään Behind The Sun kirjan! (Slovakin taidetta + päiväkirja)
as salam aleikum kirjoituksellesi.. itselläni on tuo flean birthday party ja joku toinenkin bootleg one hot minute ajoilta...molemmat äänipöytä nauhoituksia joten äänenlaatu mitä parhain..ja helvetin hyviä livejä molemmat my wallet's fat and so is my head |
PoLFus 06.06.2004 09:35:14 | |
---|
kyllä bloodsugarsexmagiciiin asti kaikki LOISTOA, siis LOISTOA! ~ Seiska-ender ~ |
voltasparta 06.06.2004 12:20:06 | |
---|
klassinen rhcp levy on kyl uplift mofo party plan.. harmi ku hillel kuoli... rockinfreakpotamus olis ollu varmasti kova levy. :) Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
Joo, onhan ne alkulevyt ihan kivoja. Ei niistä ainakaan mulle mitään suursuosikkeja silti ole koskaan muodostunut. Eikä oikeastaan muutenkaan mistään muista RHCP-levyistä kuin Blood Sugar Sex Magikista ja One Hot Minutesta. Ne on kyllä molemmat pirun hienoja. |