![]() 27.04.2016 14:26:57 | |
---|---|
tender.insanity: Kyllä kyllä =) Nyt vain odotellaan taas pikaviestejä "vittu löisin sua turpaan jos näkisin", niin kuin näillä on tapana. Hynkel: Mepä ollaankin tavattu kerran! Evil Driven keikalla, jossa olitte myös soittamassa. Ainakin oletan että olit sinä. Vaikutit livenä mukavalta. Ehkä siitä omastakin ulosannista kannattaisi vetää jo johtopäätöksiä jos toistuvasti saa pikaviestejä joissa uhataan turpaanvedolla. :D Vaan kyllä sekin on ihan yhtä naurettavaa alkaa ketään uhkailemaan joidenkin nettikirjoitusten perusteella. En kyllä itse moisia kierroksia jaksaisi alkaa ottamaan. "Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug | |
![]() 27.04.2016 14:36:00 | |
Hynkel: Mepä ollaankin tavattu kerran! Evil Driven keikalla, jossa olitte myös soittamassa. Ainakin oletan että olit sinä. Vaikutit livenä mukavalta. Ei voi tietää. Jos tapaamasi henkilö oli mukava, niin olet erehtynyt :D | |
![]() 27.04.2016 15:31:37 | |
Koko turvakoti juttuhan lähti kun jossain keskusteltiin kitaroiden lahjoittamisesta tai muuten erilaisten paikkojen avustamisesta, joko rahallisesti tai soittimia lahjoittamalla. Itse olen syöpäsäätiölle ja lastensairaalaan lahjoittanut Jouluna pieniä summia ja ehkä johonkin muihinkin vastaavin joskus. Jyväskylän keskussairaalasta kun kysyin, voisiko syöpä-osastolle tuoda lapsille leikkikaluja. Niin vastaus oli, että mieluiten rahana. Koska ne joutuu kuitenkin(uudetkin) jotenkin desifiomaan ja tarkastamaan, että ne soveltuvat sinne. Tässä vaiheessa keskustelua joku sai päähänsä, että tällainen naisten turvakoti on se johon niitä soittimia kannattaa ensisijaisesti lahjoittaa. Siihen kyllä vastattiin ihan asiallisesti, että monesti nuorisopuolen toimista vastaavat tahot, voisivat olla parempia paikkoja soittimien lahjoitukseen. Rahahan varmaan käy ihan joka paikkaan. Se ei kuitenkaan mennyt muutamille läpi, vaan edelleen piti sinne turvakotiin saada lahjoittaa niitä soittimia. En tiedä lahjoittivatko kyseiset vänkääjät yleensäkkään yhtään mitään minnekkään... Kuitenkin tuolloin kävi selväksi. 1. Turvakodeissa on ensisijaiset ongelmat jotain muuta kuin puuttuvien sähkökitaroiden tai muidenkaan soittimien puute. 2. Siellä ollaan yleensä niin lyhyitä aikoija kuitenkin, ettei siinä tilanteessa se kitaran soitto ole ihan se ensimmäinen asia... Tästä kun sitten erilaiset ihmiset vääntivät aikansa ja pilkkuakin tuli viilattua, eikä huumorikaan aina mennyt ihan "nappiin". Oli soppa valmis. Yleensä kaikissa keskusteluissa on taso sellaista, että ei jaksa enää niin paljoa kirjoitella. Myöskin tiedän jo kirjoittamattakin monien täällä kirjoittavien soittokamat ja heidän mielipiteensä moniinkin asioihin, vaikka niistä ei edes kirjoittaisikaan mitään. Tämäkin jo nostaa omaa kynnystä kirjoittaa ja toisaalta uusiin aiheisiin ei jaksa niin aina paneutua. Monet asiat on jo sanottu niin useasti, ettei viitsisi itseään toistaa ihan koko aikaa... LTD x vs. Jackson y jne. Harva kun on molempia kokeillut ja vaikka olisikin, niin noilla kysymyksillä ei kuitenkaan ole monestikkaan paljoa arvoa(vastauksilla vielä vähemmän). Kun ei kerrota millaista musaa soitetaan ja minkälainen on vahvistin ja kuinka kovalla volumella jne. Tai sitten kysytään maailman parasta mikkiä, efektiä, kitaraa, vahvistinta ja taaskaan ei ole tiodossa mitä soitetaan ja millaiset on muut vehkeet siinä signaaliketjussa. | |
![]() 27.04.2016 15:41:02 | |
tender.insanity: Onhan täällä melkein koko stratovarius tullut vastaan. Samoin ulkomaiden foorumeilla pyörii oikeita nimiä. George Kollias drummerworldin palstoilla, Steve Vai on pyörähtänyt jemsitella jne. Niin no joo... sevenstring.orgissa on myös paljon isompia nimiä, lähinnä Pohjois-Amerikasta. Tuohon kitarakamoihin lähestymiseen sen verran, ettei sen minusta tarvitse erota harrastelijan näkökulmasta paljon ollenkaan. Tottakai soittimet ovat enemmän työkaluja ja he tekevät sitä ammatikseen, ja toivottavasti myös elättävät itsensä sillä. Intohimon kohde on suurinpiirtein sama. Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi. | |
![]() 27.04.2016 16:13:40 | |
Mieluummin mä näitä vääntöjä luen, kuin kysymyksiä metalzonen oikeasta muuntajasta. Edelleenkin topikki vain on nimensä perusteella ihan väärässä foorumin kategoriassa. KASARI,KASARI.....KKKKKAAAASSSAAARRIIIIII !!!!!!!!!!!!!!! | |
![]() 27.04.2016 17:32:34 | |
tender.insanity: Kyllä kyllä =) Nyt vain odotellaan taas pikaviestejä "vittu löisin sua turpaan jos näkisin", niin kuin näillä on tapana. Wtf? Ei kai nyt sentään oikeasti tuollaisia? Täh? Häh? Oikeasti? :/ They pass too much electricity. -SRV | |
![]() 27.04.2016 17:38:07 | |
tender.insanity: Joka alalla on oma musta huumorinsa. Se nyt on sanomattakin selvää että valtaosa pitää niitä mauttomina tai loukkaavina. Tottakai on. Mutta on idioottimaista esittää sitä huumoria väärässä kontekstissa. Se on ok siellä teillä työpaikalla, kun ulkopuoliset ei kuule. Mutta täällä netissä tuollainen huumori on typerää, mautonta ja osoittaa sosiaalisen älyn ja pelisilmän puutetta. Mustaa synkkää raiskaushuumoriakin voi esittää tietyissä rajatuissa porukoissa, mutta jos menee esittämään sitä raiskauksen uhrille ja vielä päälle haukkuu tämän tiukkapipoiseksi huumorintajuttomaksi ääliöksi, niin... Ymmärrät varmaan... They pass too much electricity. -SRV | |
![]() 27.04.2016 17:44:32 | |
Laulava Kylätohtori: Wtf? Ei kai nyt sentään oikeasti tuollaisia? Täh? Häh? Oikeasti? :/ Juu juu. Se oli yksi thrash tyyppi. Tiedä sitten mistä otti nokkiinsa. Hiihtäjä mikä hiihtäjä. | |
![]() 27.04.2016 17:48:07 | |
tender.insanity: Juu juu. Se oli yksi thrash tyyppi. Tiedä sitten mistä otti nokkiinsa. Hiihtäjä mikä hiihtäjä. No voi helvetti! Kaikenlaista sitä! :D They pass too much electricity. -SRV | |
![]() 27.04.2016 18:31:16 | |
Laulava Kylätohtori: Tottakai on. Mutta on idioottimaista esittää sitä huumoria väärässä kontekstissa. Se on ok siellä teillä työpaikalla, kun ulkopuoliset ei kuule. Mutta täällä netissä tuollainen huumori on typerää, mautonta ja osoittaa sosiaalisen älyn ja pelisilmän puutetta. Mustaa synkkää raiskaushuumoriakin voi esittää tietyissä rajatuissa porukoissa, mutta jos menee esittämään sitä raiskauksen uhrille ja vielä päälle haukkuu tämän tiukkapipoiseksi huumorintajuttomaksi ääliöksi, niin... Ymmärrät varmaan... No juurikin näin! Huumori on muutenkin taitolaji, etenkin musta huumori. Musta huumori väärässä kontekstissa vailla pohjustusta tuskin kannattaa missään tilanteessa, mutta netti nyt on hyvä paikka päästä itse laukomaan niitä juttuja mitä isot pojat työpaikalla juttelevat. En silti ymmärrä miten toisen tahdittomuus käy jollekin niin hermoon että pitää mennä yksityisesti heittelemään tuollaisia uhkauksia, kyllä niille sosiaalisesti kyvyttömillekin pitää taata fyysinen koskemattomuus. Nettijutut nyt muutenkin kannattaa päästää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, hulluksihan sitä tulisi jos jokaista nettikinaa jäisi hautomaan ja ottaisi kaiken henkilökohtaisesti. :D Tuskin tuo pahamaineinen turvakotiketjukaan olisi eskaloitunut sellaiseksi paskamyrskyksi millaiseksi se lopulta kasvoi jos mr. Tender olisi tuonut oman mielipiteensä esille vähän fiksummin. Homma olisi ollut varmaan muutamalla viestillä taputeltu jos olisi postannut jotain tyyliin: "Minä satun työskentelemään turvakodissa. Mielestäni turvakoti ei ole ensisijainen lahjoituspaikka soittimille koska ... ". Sen sijaan kun menee heittämään vailla mitään pohjustuksia tuollaisia "Se on pelkkä tottelemattomien naisten hyysäyspaikka" kommentteja niin saa kyllä katsoa ihan itseään peiliin jos siitä tulee poru. Harmi kuitenkin jos se meni tenderillä niin pahasti ihon alle että sitä joutuu vielä näin pitkään tapahtuneen jälkeen kaivelemaan. :) Itse olin autuaasti jo unohtanut senkin paskan. :D "Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug | |
![]() 27.04.2016 18:40:53 | |
Asiaketjuun tulee ehkä kaksi sivua juttuja ja sitten unohtuu. Ketjujen suolia on kun paska ja voimasanat lentelee. Se on sitä viihdettä parhaimmillaan. Ehkä joku loukkaantuu kaikesta ihan periaatteessa ja toinen lukee jutut otsasuonet pullollaan. Mua ainakin naurattaa ja viihdyttää kaikenlainen rölöketjuilu. Ihan pissakakkajutut ei kiinnosta, mutta niillekin on paikkansa. | |
![]() 27.04.2016 18:44:00 | |
Gabe: Harmi kuitenkin jos se meni tenderillä niin pahasti ihon alle että sitä joutuu vielä näin pitkään tapahtuneen jälkeen kaivelemaan. :) Itse olin autuaasti jo unohtanut senkin paskan. :D Mitäs muistutit että on outoa keskustella M.net jutuista irl. Me nuoret vielä muistetaan asioita. Tervemenoa pöpilään, kalmasaurus :D | |
![]() 27.04.2016 19:00:48 | |
Olkaahan iisisti te tuhmat äijät tai mä joudun tulemaan antamaan teille pepulle piskaa, sitähän te kuitenkin vaan haluatte ;D Sorry tämä offtopikki pervo juttu ;) PappaSFin | |
![]() 27.04.2016 19:03:14 | |
pappasfin: Olkaahan iisisti te tuhmat äijät tai mä joudun tulemaan antamaan teille pepulle piskaa, sitähän te kuitenkin vaan haluatte ;D No nyt! :) | |
![]() 27.04.2016 19:05:34 (muokattu 27.04.2016 19:12:26) | |
tender.insanity: Mitäs muistutit että on outoa keskustella M.net jutuista irl. Me nuoret vielä muistetaan asioita. Tervemenoa pöpilään, kalmasaurus :D Lähinnä tuolla aiemmin ihmettelin että voiko soitinliikkeissä tosiaan olla niin köyhää että jotkut mnetin rölöketjut ovat peruspuheenaiheita mistä jauhetaan. :D Tuntuu todella ankealta ajatukselta viettää aikaansa keskustelemalla siitä mistä ja miten jollain nettipalstalla keskustellaan. Itse en kyllä paljon mnetin touhuista juttele vaikka kaveripiirissä soittajia onkin, en tiedä.. onko se sitten yleinenkin ajanviete? e. Tietty joku täälläkin pyörinyt aihe saattaa joskus pompata esiin, etenkin jos siitä sattuu olemaan sillä hetkellä puhetta muutenkin.. mutta harvemmin näinkään on käynyt. Ensimmäinen ja viimeinen kerta se silloinen puhelinsoitto kyllä mulle oli. :D Enkä tiedä oikein vieläkään miksi se puhelu minulle tehtiin, koska tohtorin kanssa te vissiin enemmän siellä väänsitte. Mutta jos sulle pahoinpitely uhkauksiakin satelee niin ehkä se ei niin tavatonta olekaan. :D "Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug | |
![]() 27.04.2016 19:13:46 | |
pappasfin: Olkaahan iisisti te tuhmat äijät tai mä joudun tulemaan antamaan teille pepulle piskaa Tätä olen odottanut jo monta vuotta. ;) "Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug | |
![]() 27.04.2016 19:21:53 (muokattu 27.04.2016 19:22:28) | |
Gabe: Mutta jos sulle pahoinpitely uhkauksiakin satelee niin ehkä se ei niin tavatonta olekaan. :D "Satelee" kun yksi tuli sen yhden pellen johdosta. Annoin numeroni jos soittaisi ja selvittäisi mikä ongelma sillä oli. Mitään kuulunut. Kuitenkin 10v vanha suht aktiivinen nimimerkki täällä. Gabe: Tätä olen odottanut jo monta vuosisataa. Korjasin. Muista ikäsi, kalkkis! :D | |
![]() 27.04.2016 19:52:53 | |
tender.insanity: "Satelee" kun yksi tuli sen yhden pellen johdosta. Annoin numeroni jos soittaisi ja selvittäisi mikä ongelma sillä oli. Mitään kuulunut. Kuitenkin 10v vanha suht aktiivinen nimimerkki täällä. Luulin että niitä on useampikin tullut kun sanoit että kuten täällä on tapana. Anna seuraavaksi osoite, jospa se halusi vetää turpaan nyrkillä eikä sanansäilällä. Harmistui sitten kun jotain puhelinnumeroa vaan tarjotaan. "Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug | |
![]() 27.04.2016 20:31:57 | |
Mitä jos vaikka koettaisi itse keskustella asiallisesti sen minkä osaa ja minkä verran asiaa on, eikä valittaisi siitä miten muut keskustelevat väärin? Tämmöistäkin valitusta jumalauta 20 sivua ja lisää tulee, ja miten se nostaa keskustelun tasoa yhdessäkään muussa aiheessa? Kyllä ei mitenkään nosta se sitä. | |
![]() 27.04.2016 20:59:16 | |
varpio: Mitä jos vaikka koettaisi itse keskustella asiallisesti sen minkä osaa ja minkä verran asiaa on, eikä valittaisi siitä miten muut keskustelevat väärin? Tämmöistäkin valitusta jumalauta 20 sivua ja lisää tulee, ja miten se nostaa keskustelun tasoa yhdessäkään muussa aiheessa? Kyllä ei mitenkään nosta se sitä. Eikä se ole juuri idea. Saa purkaa mieltään täällä, jos muualla alkaa hampaat narskumaan ikävästi. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)