Aihe: Muusikoiden.netin keskustelujen taso
1 2 3 4 518 19 20 21 2233 34 35 36 37
Osteri
27.04.2016 11:53:23
Jucciz: Toisaalta aika moni ammattimuusikko tässä maassa istuu pitkiä matkoja keikka-ajoneuvossa. Kyllä siellä on aikaa rölöttää, jos ei huvita puhua bändikavereiden kanssa.

Siis ne oikeet muusikotkin taitavat olla ihan aitoja ihmisiä lopulta. Yks diggaa höpöttää muusinetissä ja toinen taas ei. Ah, kuinka luonnollista.
- Rock ... erityisesti kasarirock ! -
Jii-Gee
27.04.2016 11:56:50

Hynkel: Siinäpä olisikin sketsin paikka, Mnet-keskustelu esim. musaliikkeessä

Ei toi kauhian kauas osunu, aikas liki liippas..

Meinaan ku musaliikkeissä ihan oikeasti keskustellaan näistä m.net jorinoista => naureskellaan m.netin kirjoituksia & nimimerkkejä niiden takana.
Kyllä täältä on jo lähteny hyvät ainekset moneenkin sketsiin.
70s Rokkenroll.. !! VIDEO
tender.insanity
27.04.2016 11:59:15
Jii-Gee:
Meinaan ku musaliikkeissä ihan oikeasti keskustellaan näistä m.net jorinoista => naureskellaan m.netin kirjoituksia & nimimerkkejä niiden takana.

Ilmankos musaliikkeet lakkauttavat toimintaansa kannattamattomana. Keskittyisivät sen kaman myyntiin eikä tyhjän lätisemiseen.
Laulava Kylätohtori
27.04.2016 12:04:47
Jii-Gee: Ei toi kauhian kauas osunu, aikas liki liippas..

Ilmeisesti juuri omaa liikettä koskevia juttuja ja varsinkin sitä, miten valitetaan palvelun hitautta ja huonoutta sekä tuotteiden korkeaa hintaa? Kyllähän siitä sketsin saisi, miten lihavalla punanaamaisella sialla on kollegansa kanssa kisa, kumpi vittuilee pahemmin asiakkaille ja saa mojovamman jutun Mnettiin. Sitä kelpaa siinä sitten naureskella... ;)
They pass too much electricity. -SRV
Gabe
27.04.2016 12:08:40 (muokattu 27.04.2016 12:10:13)
Jii-Gee: Ei toi kauhian kauas osunu, aikas liki liippas..

Voi luoja. :D On pakko olla aika tyhjä elämä jos mnetin keskusteluja jaksaa ruotia vielä ihan oikeassakin elämässä ja juoruta jostain keskustelupalstan nimimerkeistä. Itse en ole jaksanut panostaa oikein tänne palstan puolellekaan enää aivan entiseen malliin... ja se on todella kaukainen ajatus että kiinnostaisi näistä mnetin rölöketjuista puhua sitten vielä palstan ulkopuolellakin aktiivisesti.

Noh, kukin käyttää tietty aikansa miten parhaaksi katsoo..
"Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug
McNulty
27.04.2016 12:11:07
Gabe: Voi luoja. :D On pakko olla aika tyhjä elämä jos mnetin keskusteluja jaksaa ruotia vielä ihan oikeassakin elämässä ja juoruta jostain keskustelupalstan nimimerkeistä. Itse en ole jaksanut panostaa oikein tänne palstan puolellekaan enää aivan entiseen malliin... ja se on todella kaukainen ajatus että kiinnostaisi näistä puhua sitten palstan ulkopuolella aktiivisesti.

Eikös tuo ole ihan fiksua selvittää mitä kuluttajat puhuvat, mistä kiinnostuvat jne. Kyllähän siitä m.netistä ja "meistä nimimerkeistä" voi puhua ja puuhata kivijalkastoressa ihan positiivisessakin hengessä. Mikäs sen parempaa kuluttajatutkimusta kuin osallistua keskusteluun niin foorumilla kuin sen ulkopuolellakin. Sehän voi vaan parantaa palvelua, tuotevalikoimaa yms.

Mutta tottahan toki suomalaisen perusasenne on aina se, että "jaa ne puhuu paskaa siellä meistä... ja vielä vittuilevatkin meille".
moving in stereo
Gabe
27.04.2016 12:17:47
McNulty: Eikös tuo ole ihan fiksua selvittää mitä kuluttajat puhuvat, mistä kiinnostuvat jne. Kyllähän siitä m.netistä ja "meistä nimimerkeistä" voi puhua ja puuhata kivijalkastoressa ihan positiivisessakin hengessä. Mikäs sen parempaa kuluttajatutkimusta kuin osallistua keskusteluun niin foorumilla kuin sen ulkopuolellakin. Sehän voi vaan parantaa palvelua, tuotevalikoimaa yms.

Totta, tästä ei vain tuollainen kuva ihan välittynyt:

Jii-Gee:... naureskellaan m.netin kirjoituksia & nimimerkkejä niiden takana.

Pikemminkin sai sellaisen kuvan että kuluttajien mielenkiinnon kohteet ei myyjää paljon paina. :) Noh, kotimaisten kivijalkaliikkeiden suunta valitettavasti kuvastaa hyvin tätä asennetta..
"Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug
tender.insanity
27.04.2016 12:37:45 (muokattu 27.04.2016 12:38:09)
Gabe: Voi luoja. :D On pakko olla aika tyhjä elämä jos mnetin keskusteluja jaksaa ruotia vielä ihan oikeassakin elämässä ja juoruta jostain keskustelupalstan nimimerkeistä. Itse en ole jaksanut panostaa oikein tänne palstan puolellekaan enää aivan entiseen malliin... ja se on todella kaukainen ajatus että kiinnostaisi näistä mnetin rölöketjuista puhua sitten vielä palstan ulkopuolellakin aktiivisesti.

Harmi kun en löydä sitä turvakotiväittelyketjua mistään. Siellähän sinä kerroit kuinka olit toiselle m.netin jäsenelle soitellut ja jutellut minun sanomisistani keskustelussa.

Kaivapa se ketju esille, jos sitä ei ole poistettu. Itse en löydä sitä. Pahoin pelkään että on poistettu.
Laulava Kylätohtori
27.04.2016 12:39:37 (muokattu 27.04.2016 12:43:52)
tender.insanity: Harmi kun en löydä sitä turvakotiväittelyketjua mistään. Siellähän sinä kerroit kuinka olit toiselle m.netin jäsenelle soitellut ja jutellut minun sanomisistani keskustelussa.

Kaivapa se ketju esille, jos sitä ei ole poistettu. Itse en löydä sitä. Pahoin pelkään että on poistettu.

Pakko sanoa, että vielä säälittävämpää on kaivella jotain vuosia vanhoja rölöketjuja ja linkailla niitä. Aivan kuin ne nyt ketään kiinnostaisi. Mieti nyt taas vähän, aikuinen ihminen.... :D

Tuosta, kun ottaa pakonomaisen tarpeen olla oikeassa pois, niin ei siitä kyllä paljon jää jäljelle. "Katsokaa, tässä vanha rölölinkki, mä olin oikeassa. Hei, katsokaa nyt kaikki, mä olin oikeassa. Mun on pakko olla oikeassa..." ;D

e. jaa, että oikein pelkäät, että se on poistettu. Niin, olisihan se ihan kauheaa, jos sellainen rölöketju olisi poistettu, eikä sitä pääsisi enää linkkaamaan tänne. Voi kauhia!
They pass too much electricity. -SRV
iec
27.04.2016 12:41:55

Gabe: Totta, tästä ei vain tuollainen kuva ihan välittynyt:

Pikemminkin sai sellaisen kuvan että kuluttajien mielenkiinnon kohteet ei myyjää paljon paina. :) Noh, kotimaisten kivijalkaliikkeiden suunta valitettavasti kuvastaa hyvin tätä asennetta..

Onneksi on sentään Kitarapaja, mistä saa hyvää palvelua ja neuvoja ainakin täällä Oulussa. Mulle on välittynyt sellainen kuva että myyjät ovat oikeasti innoissaan kitarakamppeista ja heitä tuntuu myös oikeasti kiinnostavan mitä asiakas haluaa soittokamppeiltaan.

Ja tämä ei ole edes maksettu mainos :D

-iec
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
tender.insanity
27.04.2016 12:49:26
Laulava Kylätohtori: Pakko sanoa, että vielä säälittävämpää on kaivella jotain vuosia vanhoja rölöketjuja ja linkailla niitä. Aivan kuin ne nyt ketään kiinnostaisi. Mieti nyt taas vähän, aikuinen ihminen.... :D

No kyllä se nyt sotii reippaasti äskeistä kommenttia vastaan.

Tuosta, kun ottaa pakonomaisen tarpeen olla oikeassa pois, niin ei siitä kyllä paljon jää jäljelle. "Katsokaa, tässä vanha rölölinkki, mä olin oikeassa. Hei, katsokaa nyt kaikki, mä olin oikeassa. Mun on pakko olla oikeassa..." ;D

Katso edellinen vastaus.

e. jaa, että oikein pelkäät, että se on poistettu. Niin, olisihan se ihan kauheaa, jos sellainen rölöketju olisi poistettu, eikä sitä pääsisi enää linkkaamaan tänne. Voi kauhia!

Pyh. Olisi hauska lukea niitä.
Gabe
27.04.2016 13:07:24
tender.insanity: Harmi kun en löydä sitä turvakotiväittelyketjua mistään. Siellähän sinä kerroit kuinka olit toiselle m.netin jäsenelle soitellut ja jutellut minun sanomisistani keskustelussa.

Vähän väärin muistat tai sitten en vain ymmärtänyt lukemaasi. Minähän en soittanut yhtään kenellekään vaan se meni niin että yksi mnetin jäsen soitteli minulle ja ihmetteli sinun käytöstäsi, siis että miten alalla työskentelevä ihminen suhtautuu julkisesti niin vähättelevästi naisten ja lasten pahoinpitelyyn. Niistä sinun hakatkaa naisianne huuteluistahan sekin paska tuulettimeen levisi..
tender.insanity
27.04.2016 13:17:34 (muokattu 27.04.2016 13:19:26)
Gabe: Vähän väärin muistat tai sitten en vain ymmärtänyt lukemaasi. Minähän en soittanut yhtään kenellekään vaan se meni niin että yksi mnetin jäsen soitteli minulle ja ihmetteli sinun käytöstäsi, siis että miten alalla työskentelevä ihminen suhtautuu julkisesti niin vähättelevästi naisten ja lasten pahoinpitelyyn. Niistä sinun hakatkaa naisianne huuteluistahan sekin paska tuulettimeen levisi..

No jotenkin noin se meni. Mutta kuitenkin siis osallistuit keskusteluun, mikä sinun mielestäsi on ilmeisesti tyhjää elämää. Muistithan mainita asiasta tälle toverillesikin?

Enkä ole rohkaissut ketään hakkaamaan naista. Taisin sanoa että "Turvakoti on tottelemattomien naisten hyysäyspaikka". Toki kaltaisesi tuoreet nimimerkit ottavat asiat kovin henkilökohtaisesti ja vakavissaan. Ikä tuo varmuutta niissäkin hommissa.

EDIT: Nyt vielä pitää kysyä että mistä vitusta sä tuon "lasten pahoinpitelyyn" vedit? Taitaa höppänä muistella vähän omiaan.
McNulty
27.04.2016 13:26:29
Well... that escalated quickly :)
Toisaalta tässä tuli kyllä hyvin vastaus tuohon kysymykseen keskustelujen tasosta.

Taidanpa jatkaa poissaoloani. Alunperin tulin vain laittamaan ostoilmon parista spedusta.
moving in stereo
tender.insanity
27.04.2016 13:29:38
McNulty: Well... that escalated quickly :)

Kyllä kyllä =) Nyt vain odotellaan taas pikaviestejä "vittu löisin sua turpaan jos näkisin", niin kuin näillä on tapana.
Gabe
27.04.2016 13:32:50
tender.insanity: No jotenkin noin se meni. Mutta kuitenkin siis osallistuit keskusteluun, mikä sinun mielestäsi on ilmeisesti tyhjää elämää. Muistithan mainita asiasta tälle toverillesikin?

Enkä ole rohkaissut ketään hakkaamaan naista. Taisin sanoa että "Turvakoti on tottelemattomien naisten hyysäyspaikka". Toki kaltaisesi tuoreet nimimerkit ottavat asiat kovin henkilökohtaisesti ja vakavissaan. Ikä tuo varmuutta niissäkin hommissa.

EDIT: Nyt vielä pitää kysyä että mistä vitusta sä tuon "lasten pahoinpitelyyn" vedit? Taitaa höppänä muistella vähän omiaan.

En enää muista tarkkaan kenen pahoinpitelystä siellä säikeessä intoilit, oliko se nyt sitten ne tottelemattomat naiset joiden hyysäys sinua ärsytti. Mutta lapsille siellä ainakin niitä soittimia kerättiin.. ja sekin taisi sinua vituttaa jos oikein muistan. Sanon taas että kannattaa miettiä kaksi kertaa myös nettiin kirjoitellessa, kun kasvat aikuiseksi ja saat omaa perhettä niin kaikki tuollaiset naistenhakkaus vitsit ym. voivatkin alkaa harmittamaan jälkeen päin kuin tulee ikää ja elämänkokemusta.

En jaksa tuhlata enempää aikaa ja energiaa sinun kanssasi keskusteluun. Ei millään pahalla mutta vaikutat olevan niitä ihmisiä joiden ainoa päämäärä keskustelussa on riidan haastaminen ja konfliktien aikaansaanti. Kaikkea hyvää jatkoon.
Numb
27.04.2016 13:41:13

McNulty: ...tässä tuli kyllä hyvin vastaus tuohon kysymykseen keskustelujen tasosta.

Jep jep. Hyvin te poijjaat vedätte...
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head "Dunnet Headin musa on parhaiten kuvattavissa silleen, että se muistuttaa sitä kuin suomalaiset aikuisrokkarit kirjoittais irlantilaisia juomalauluja." - Arttu
tender.insanity
27.04.2016 13:42:08
Gabe: En enää muista tarkkaan kenen pahoinpitelystä siellä säikeessä intoilit, oliko se nyt sitten ne tottelemattomat naiset joiden hyysäys sinua ärsytti. Mutta lapsille siellä ainakin niitä soittimia kerättiin.. ja sekin taisi sinua vituttaa jos oikein muistan.

Niin. Jos "vituttaa" on mielestäsi yhtä kuin kertoa minkälaisia paikkoja nuo yleensä ovat, mitä siellä tehdään, kauanko siellä ollaan ja laittaa tilastoFAKTOJA sun nenän eteen, niin vänkää vain.

Sanon taas että kannattaa miettiä kaksi kertaa myös nettiin kirjoitellessa, kun kasvat aikuiseksi ja saat omaa perhettä niin kaikki tuollaiset naistenhakkaus vitsit ym. voivatkin alkaa harmittamaan jälkeen päin kuin tulee ikää ja elämänkokemusta.

Joka alalla on oma musta huumorinsa. Se nyt on sanomattakin selvää että valtaosa pitää niitä mauttomina tai loukkaavina.

En jaksa tuhlata enempää aikaa ja energiaa sinun kanssasi keskusteluun. Ei millään pahalla mutta vaikutat olevan niitä ihmisiä joiden ainoa päämäärä keskustelussa on riidan haastaminen ja konfliktien aikaansaanti. Kaikkea hyvää jatkoon.

Eikö ole tylsää jos kaikki kumartelisivat teidän rinkiä päin todeten kaikkeen "kyllä, joo, amen"?

Kaikkea hyvää sinullekin *grinhymiö*
Hynkel
27.04.2016 14:15:41 (muokattu 27.04.2016 14:16:28)
tender.insanity: Kyllä kyllä =) Nyt vain odotellaan taas pikaviestejä "vittu löisin sua turpaan jos näkisin", niin kuin näillä on tapana.

Mepä ollaankin tavattu kerran! Evil Driven keikalla, jossa olitte myös soittamassa. Ainakin oletan että olit sinä. Vaikutit livenä mukavalta.
Oh, oh, no more buttered scones for me, mater. I'm off to play the grand piano. Pardon me while I fly my aeroplane.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)