Aihe: Muusikoiden.netin keskustelujen taso
1 2 3 4 517 18 19 20 2133 34 35 36 37
Karvamammutti
26.04.2016 19:03:36 (muokattu 26.04.2016 19:04:21)
Ei jeesus nyt taas. Tuo aiemmin kirjoittamani kommentti tuolla sivua tai kahta aiemmin on ehkä relevanteinta mitä tässä ketjussa on nähty.

e: linkitetääs vielä ni ei kukaan pahoita mieltään: https://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=12819046
when u put too much lime in ur 2 days old expired ground beef, u just dont know if the sourness is from the lime or the beef is actually bad
ÄrGee
26.04.2016 23:39:48
Osteri: Jumangega! Poikkeus on löytynyt. No nyt!
Olin väärässä ja käperryn pahvilaatikkoon pohtimaan seuraavaa kirjallista värssyä tason alentamiseksi.

Kjeh kjeh :) torin puolella on kanssa osunut pari kolme isompaa nimeä silmään. Joiden musiikillisia edesottamuksia tulee tietysti seurattua.
Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi.
tender.insanity
27.04.2016 07:53:25
ÄrGee: Kjeh kjeh :) torin puolella on kanssa osunut pari kolme isompaa nimeä silmään. Joiden musiikillisia edesottamuksia tulee tietysti seurattua.

Onhan täällä melkein koko stratovarius tullut vastaan. Samoin ulkomaiden foorumeilla pyörii oikeita nimiä. George Kollias drummerworldin palstoilla, Steve Vai on pyörähtänyt jemsitella jne.
hallu
27.04.2016 09:00:13
ÄrGee: Kjeh kjeh :) torin puolella on kanssa osunut pari kolme isompaa nimeä silmään. Joiden musiikillisia edesottamuksia tulee tietysti seurattua.

Ihmisiähän popparitkin on, miksi he eivät harrastaisi jokseenkin samaa kuin muutkin. Ainoa, että popparinnäkökulma tähän harrastamiseen voi olla semmoinen ettei häitä huvita jaabailla meidän makuuhuonekitaristien kanssa.
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
hallu
27.04.2016 09:01:15
BugBadWolf: Dadassa ei kukaan kuvittelekaan että hänet pitäisi ottaa todesta.

Muusikoiden netin foorumissa on vähän samaa ongelmaa kuin sellaisessa baarissa, jossa viiden hengen kanta-asiakkaiden kööri jököttää nurkkapöydässä ja märisee viisikymmentä tulokasta vuodessa baarista ulos ja naapuribaarin kassakoneen iloksi.

Langassa näkee, kuinka yksi sun toinen haluaa omalla viestillään vain vielä kerran viitata johonkin jo ammoin unohtuneeseen väittelyyn jossain langassa. Aivan liian monen viesti kuuluisi suomennettuna "vaatikaa niiltä että ovat kanssani samaa mieltä ja puhuvat vain niistä asioista joista minä niiden haluan puhuvan". Kaikki kanta huru-ukkojen oman maailmankuvan vastaiset mielipiteet ovat vääriä.

Hienoa. Näin se maailma pyörii...

Väärässä oleminen, hyvät Nisset ja Nasset, on sellainen taiteenlaji, että sen pystyy maalaamaan piiloon omalla oikeassaolemisellaan. Jos et pysty perustelemaan järkevästi oman mielipiteesi paremmuutta, sinua ei pelasta se että alat hokemaan lausetta "sä et vaa ymmärrä, ku oot nii tyhmä". Kun alat tuntemaan itsesi ylivoimaisen älykkääksi, mitannet älyäsi suhteessa vastapeluriisi kumoamalla hänen mielipiteensä perustellen ne loogisesti. Jos et siihen kykene, suosittelisin etsimään sitä typerystä lähempää kuin internetistä.

Erityisen akkamaisina pidän niitä, tässäkin langassa voimalla esiintyviä "Huolestuneita Kansalaisia", joilla on omasta mielestään oikeus siirtyä keskustelemaan väittelykumppaniensa henkilökohtaisista ominaisuuksista välittömästi jäädessään muuten sanattomiksi, mutta saadessaan saman tyylin vastauksia (ja yleensä huomattavasti tyylikkäämmin esitettyinä) alkavat ulisemaan äitiä apuun.

"Mamma mamma. Löin Hermannia ja se veti mua heti turpaan!" Seuraavaksi logiikan emeritiusprofessorien lauma tulee selittämään, kuinka takaisin lyöminen on väärin.

Kun väki häviää foorumilta yksi toisensa jälkeen, ei jäljelle jääneiden välttämättä kannata kauheasti röyhistellä rintaansa ja pitää itseään foorumin kuninkaina. Pikemminkin kannattaisi haistella ihan omia kainaloitaan, jos tuntuu siltä että ympärille alkaa muodostua tyhjää tilaa.

Mutta niinhän se saattaa koiranpaskakin ajattella, että "Näittekö kaverit, kun ajoin sen ison rakin pakoon niin ettei taakseen uskaltanut katsoa?"

Game over. Jälkipeli alkakoon.

Vai olisiko Game is on? ;D

Sinä se osaat sivaltaa :-D hitto nää sun postaukset on riamastuttavaa luettavaa :-D
Laulava Kylätohtori
27.04.2016 09:03:23
hallu: Ihmisiähän popparitkin on, miksi he eivät harrastaisi jokseenkin samaa kuin muutkin. Ainoa, että popparinnäkökulma tähän harrastamiseen voi olla semmoinen ettei häitä huvita jaabailla meidän makuuhuonekitaristien kanssa.

Juu, olen itsekin tehnyt kauppaa tunnettujen nimien kanssa...

Mutta en nyt lähtisi yleistämään sen enempää poppareita kuin makkarikitaristejakaan yhdeksi homogeeniseksi massaksi. Meinaan, eiköhän löydy monenlaista popparia ja makkaria, joita kiinnostaa varsin eri asiat. Tuntuu, että saadaan ihan hyvät riidat aikaan eri näkemyksistä ihan ilman poppareitakin... :)
They pass too much electricity. -SRV
Hynkel
27.04.2016 09:04:45
hallu: makuuhuonekitaristien

Hoh! Puhu itsestäs vaan... minä soitan olohuoneessa ja autotallissa... yksin. Niin kovin yksin. Mutta vitun hienoilla kamoilla!
Oh, oh, no more buttered scones for me, mater. I'm off to play the grand piano. Pardon me while I fly my aeroplane.
tender.insanity
27.04.2016 09:05:31
Ammattimuusikot ei käy töissä, niin niillä ei ole aikaa rölötä muusikoiden.netissä.
hallu
27.04.2016 09:07:28
Hynkel: Hoh! Puhu itsestäs vaan... minä soitan olohuoneessa ja autotallissa... yksin. Niin kovin yksin. Mutta vitun hienoilla kamoilla!

Niinhän mää puhunkin :-D käytin monikkomuotoa vain jääräpäistä optimistisuuttani toivoen etten ole ihan yksin, vaikka ei täällä mun makkarissa näy edes vaimoa saatana :-D
hallu
27.04.2016 09:08:00
Laulava Kylätohtori: Juu, olen itsekin tehnyt kauppaa tunnettujen nimien kanssa...

Mutta en nyt lähtisi yleistämään sen enempää poppareita kuin makkarikitaristejakaan yhdeksi homogeeniseksi massaksi. Meinaan, eiköhän löydy monenlaista popparia ja makkaria, joita kiinnostaa varsin eri asiat. Tuntuu, että saadaan ihan hyvät riidat aikaan eri näkemyksistä ihan ilman poppareitakin... :)

Tässä asiassa olet varmasti oikeassa :-)
Kefiiri
27.04.2016 09:34:40
tender.insanity: Ammattimuusikot ei käy töissä, niin niillä ei ole aikaa rölötä muusikoiden.netissä.

Tajusin vasta toka lukukerralla
aika hyvä :D
En ole musiikin asiantuntija.
Laulava Kylätohtori
27.04.2016 09:48:17
tender.insanity: Ammattimuusikot ei käy töissä, niin niillä ei ole aikaa rölötä muusikoiden.netissä.

Tämä on hauska, koska se on totta...
They pass too much electricity. -SRV
Jucciz
27.04.2016 10:40:12
Toisaalta aika moni ammattimuusikko tässä maassa istuu pitkiä matkoja keikka-ajoneuvossa. Kyllä siellä on aikaa rölöttää, jos ei huvita puhua bändikavereiden kanssa.
tender.insanity
27.04.2016 10:53:49
Jucciz: Toisaalta aika moni ammattimuusikko tässä maassa istuu pitkiä matkoja keikka-ajoneuvossa. Kyllä siellä on aikaa rölöttää, jos ei huvita puhua bändikavereiden kanssa.

Mä olen kyllä kuullut, että siellä nussitaan bändäreitä koko ajan. Tai jos niitä ei ole, niin bänditovereita.
Funkånaut
27.04.2016 10:55:35

tender.insanity: Mä olen kyllä kuullut, että siellä nussitaan bändäreitä koko ajan. Tai jos niitä ei ole, niin bänditovereita.

Kuulo/luulo ei ole tiedon väärti.
"I've been described, ladies and gentlemen, as a sex symbol. That symbol is a question mark. Followed by a no." Jimmy Carr
Numb
27.04.2016 11:08:17

Funkånaut: Kuulo/luulo ei ole tiedon väärti.

Kyä näi o. Ei siellä koko ajan nussita, ku välillä pitää maata sammuneena.
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head "Dunnet Headin musa on parhaiten kuvattavissa silleen, että se muistuttaa sitä kuin suomalaiset aikuisrokkarit kirjoittais irlantilaisia juomalauluja." - Arttu
Funkånaut
27.04.2016 11:12:06

Numb: Kyä näi o. Ei siellä koko ajan nussita, ku välillä pitää maata sammuneena.

Nimenomaan. Nussiminen vie liikaa aikaa ryyppäämiseltä ja sammuneena makaamiselta.
"I've been described, ladies and gentlemen, as a sex symbol. That symbol is a question mark. Followed by a no." Jimmy Carr
tender.insanity
27.04.2016 11:13:13
Funkånaut: Nimenomaan. Nussiminen vie liikaa aikaa ryyppäämiseltä ja sammuneena makaamiselta.

Silloin kun makaa sammuneena, ei se ole kellekään este nussia sinua.
Jucciz
27.04.2016 11:13:35
Numb: Kyä näi o. Ei siellä koko ajan nussita, ku välillä pitää maata sammuneena.

Vähiten sammunut rattiin?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)