Aihe: Hei! Ostin taas kitarakamaa.
1 2 3 4 579 80 81 82 83419 420 421 422 423
Laulava Kylätohtori
19.04.2016 22:15:56
JaaGeRMaisTeR: Tollanen tuli:
https://muusikoiden.net/dyn/users/145888.jpg

Hieno, kevyt ja minun. Tärkein ettei toista tule aivan heti vastaan.

Hieno peli ja tuo väri varsinkin - kerrassaan upea...

Onnittelut!
They pass too much electricity. -SRV
JaaGeRMaisTeR
19.04.2016 22:24:06
Laulava Kylätohtori: Hieno peli ja tuo väri varsinkin - kerrassaan upea...

Onnittelut!

Tänx =) Vaimo pääsi juuri sohvalle viettämään yöt ja isäntä tästä hyvästä ulkoruokintaan.
Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa.
Krice
20.04.2016 09:27:50

JaaGeRMaisTeR: Tärkein ettei toista tule aivan heti vastaan.

En halua masentaa, mutta näyttää ihan tavalliselta super-stratolta, jossa ei ole mitään omaperäisiä ratkaisuja.
Myrkky Nuoli
20.04.2016 09:29:14
Krice: En halua masentaa, mutta näyttää ihan tavalliselta super-stratolta, jossa ei ole mitään omaperäisiä ratkaisuja.

Oli sitten pakko päästä sanomaan vissiin? Miten ois jos pidettäs vaikka henki sillai positiivisena, että ois mukava ilmapiiri.
More Nintendo, less Marshall.
Juzpe
20.04.2016 09:43:53

Myrkky Nuoli: Oli sitten pakko päästä sanomaan vissiin? Miten ois jos pidettäs vaikka henki sillai positiivisena, että ois mukava ilmapiiri.

No muthei... sanominen on tärkee asia :D

Ei munkaan custom-skitat oo sen kummempia ku perinteinen LesPa, Strato ja Tele. Kaikissa on toki omaperäisiä ratkaisuja, mutta ulkonäöltään eivät radikaalisti poikkea esikuvistaan. Vitun hyviä soittimia ovat kyllä.

H8rs gonna H8 ja sillee.
Töissä "Tuu ihmeessä munanmittauskilpailuihin illalla. Kaks sarjaa, pisin ja lyhin." - Pulkkinen
high_society
20.04.2016 09:45:17
Tietty pidetään, tua kaula on meinaa ainaskin sika hieno!
KASARI,KASARI.....KKKKKAAAASSSAAARRIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!
Shredator
20.04.2016 09:46:25

high_society: Tietty pidetään, tua kaula on meinaa ainaskin sika hieno!

Skaala on myös just sopiva ja volumepotikka siinä paikassa missä sen kuuluukin olla.
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." Tilutusta: https://www.youtube.com/watch?v=cvKpIDCJw1o
mpekkanen
20.04.2016 13:29:30 (muokattu 20.04.2016 13:41:48)
No eipä itselläkään ole koskaan Custom kitarat olleet juurikaan ulkoisesti niin kauhean ihmeellisiä. Aika samanlaisia on siis saattanut saada ihan kaupastakin, ehkä hieman eri värisiä...
Tärkein on kuitenkin se, että ne on minun toiveiden mukaisesti tehtyjä.
Kaula ja muutamia muita juttuja omien toiveiden mukaisesti, joita ei ehkä kuvasta näe.
Kaikki samannäköiset kun eivät soundaa eikä tunnu käteenkään ihan samalta muutenkaan.

E: Niin, ja onnittelut tosiaan hienosta kitarasta Jaagerille :)
PJS
20.04.2016 13:36:30

Krice: En halua masentaa, mutta näyttää ihan tavalliselta super-stratolta, jossa ei ole mitään omaperäisiä ratkaisuja.

"En halua olla ankea, mutta olen"
"Constantly choosing the lesser of two evils is still choosing evil."
Juzpe
20.04.2016 19:31:05

PJS: "En halua olla ankea, mutta olen"

Olen Leijonamieli, Spesialisti ja Tiedemies.
Töissä "Tuu ihmeessä munanmittauskilpailuihin illalla. Kaks sarjaa, pisin ja lyhin." - Pulkkinen
tuquoque
22.04.2016 14:26:53
Hei, nyt olisi taas mahdollista ostaa kitarakamaa!

Täältä saat ilmaista rahaa
https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1139405

Älkää pahastuko että postasin tänne :)
ijasari
22.04.2016 14:46:06
Tämmösen tilasin 'sokkona' ranskalaisesta nettikaupasta joka kauppaa Reverend-kitaroita. Kyseessä siis Reverend Kingbolt RA Metallic Blue.

https://muusikoiden.net/dyn/users/145940.jpg
Krice
22.04.2016 17:17:21

JaaGeRMaisTeR: Soita sinä sillä deanillä ja

Olen tykännyt soitella PRS SE Santanalla. Tosin siinä on asemapallomailan kokoinen kaula, ehkä hiukan ohuempi olisi parempi. Puoliakustinen PRS ohuemmalla kaulalla olisi varmaan aika nappivalinta.
JaaGeRMaisTeR
22.04.2016 18:19:03
Krice: Olen tykännyt soitella PRS SE Santanalla. Tosin siinä on asemapallomailan kokoinen kaula, ehkä hiukan ohuempi olisi parempi. Puoliakustinen PRS ohuemmalla kaulalla olisi varmaan aika nappivalinta.

Eihän se olisi kuin laittaa wide thin kaulalla oleva vain. Pirun hyviä vehkeitä nuo SE pärssisetkin. Pari ollut ja molempien myynti harmittaa. Omaan mieltymykseen tuollainen wide fat 25" kaula on aika passeli. Mikit nuissa on kyllä joutunut vaihtamaan. Ei ne perinteiset GB:t ole vielä oikein miellyttäneet.
Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa.
antikristus
22.04.2016 19:39:12

Ostelin tilipäivän kunniaks muovikassillisen mikkejä. Täs kuus tuli hommattua Lundgrenin m7 ja m6, Bkp Nailbomb 8, Sd Dimebucker ja Alnico pron ja ebaysta parit mustat kuoret.
TTV
22.04.2016 19:49:56
antikristus: Ostelin tilipäivän kunniaks muovikassillisen mikkejä. Täs kuus tuli hommattua Lundgrenin m7 ja m6, Bkp Nailbomb 8, Sd Dimebucker ja Alnico pron ja ebaysta parit mustat kuoret.

Vähän samoilla linjoilla oon ollut minäkin; Musamaailmaan oli tänään tullut tilaamani Seymour Duncan Jeff Loomis Blackout tallamikki, huomenna saundiarvioita ;-)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
ibnz
22.04.2016 19:56:04
TTV: Vähän samoilla linjoilla oon ollut minäkin; Musamaailmaan oli tänään tullut tilaamani Seymour Duncan Jeff Loomis Blackout tallamikki, huomenna saundiarvioita ;-)

Laita ihmeessä, täältä löytyy ainakin yksi kiinnostunut. Oliko tyyris?
TTV
22.04.2016 20:36:01
ibnz: Laita ihmeessä, täältä löytyy ainakin yksi kiinnostunut. Oliko tyyris?

Reilu 170€ toi kustansi, setti olisi ollut vajaa 360€, eli aika hyvässä hinnassa. Pamautin sen kiinni Schecterin Hellraiser Hybridin tallaan normaalin Blackoutin tilalle. Kohinataso on Loomisissa hieman korkeampi kuin normi BO:ssa, kuitenkin selekeästi alhaisempi kuin EMG 57/66 -7 mikeissä, joiden kanssa syksyllä tuskastelin. Loomisin saundi on MAHTAVA, ei oikeastaan kuulosta lainkaan aktiivilta, vaan optimiryyditetyltä passiivilta. Todella erotteleva mutta silti hyvin luonnollinen saundi, tiukka mutta ei steriili. Toimii B-vireessä todella mainiosti. Tässä pikafiilarit, huomenna ehkäpä lisää ...

Tää on eka mikki laatuaan Suomessa (Musamaailman kautta), toimitusaika oli vajaa 4 viikkoa.
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
JuSu
22.04.2016 20:40:42
Torilta viallinen Fender Super 60 -putkicombo.

Vaihdoin sulakkeen, mutta se ei sillä ehjääntynyt. Odottelee nyt soittohuoneessa huoltohenkilön koppuloitavaksi pääsemistä.
"Aina kun mietin, mikä sana kuvaisi JuSua parhaiten, se ois 'levoton'." - Jucciz
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)