Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Audiovisuaalinen alue »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: AV-materiaalin toistoon parhaiten soveltuvat softat
1
ploughman
19.01.2016 15:37:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pyöriritän bändiä, joka tekee liveshowta videomateriaalia hyväksi käyttäen.
 
Konserteissamme on erilaisia välisiirtymiä, joissa mukana on liikkuvaa kuvaa ja muutaman kappaleen sisällä tapahtuvia osia, joissa musiikki tulee nauhalta ja liikkuva kuva samoin.
 
Olen etsiskellyt sopivaa softaa, jolla olisi helppo asettaa playlist-tyyppinen listaus, josta valomiehen olisi parasta painaa kukin video käyntiin ja tietenkin niin, että videotykille jaetussa kuvassa ei näy mitään "play"-painikkeita tai vastaavia kun näin tehdään. Tämä ongelma on usein normaaleissa player-softissa (vlc, media player)
 
Sen lisäki osassa kappaleissa olisi positiivista saada ääniraitoja enemmän kuin 2.
 
Onko palstan kovilla AV-tietäjillä heti heittää sopivia ehdotuksia tuollaiseksi softaksi? Joku VJ-softa siis vissiin pitäisi olla.
 
Suisiideri
08.03.2016 14:34:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Qlab. Ei virhettä.
 
Skywriter: Pitäisi laissa määrätä, että joka ilta tulee ihmisen miettiä, kannattaako huomenna vielä jatkaa.
Henri Henri Olavi
08.03.2016 18:29:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suisiideri: Ei virhettä.
 
Ei todellakaan.
 
I'm sticking pins and needles in this stinking rot flesh-like substitute pieces of half cooked meat that are walking on this earth.
halen
17.04.2016 23:53:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Qlabille parempi vaihtoehto nykypäivänä taitaapi olla millumin.
 
http://www.millumin.com/v2/index.php
 
can i haz explosiivs?
Henri Henri Olavi
18.04.2016 10:29:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

halen: Qlabille parempi vaihtoehto nykypäivänä taitaapi olla millumin.
 
http://www.millumin.com/v2/index.php

 
On tuokin ihan ok, mutta mä oon tykännyt käyttää enemmän Qlabia.
 
I'm sticking pins and needles in this stinking rot flesh-like substitute pieces of half cooked meat that are walking on this earth.
halen
19.04.2016 23:02:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henri Henri Olavi: On tuokin ihan ok, mutta mä oon tykännyt käyttää enemmän Qlabia.
 
Qlabia ei tunnu enää juuri kukaan preferoivan kun molemmat on käytössä. mutta makuasioitahan se on, ainakin tommosissa useamman projarin toteutuksissa millumin on parempi käyttää.
 
can i haz explosiivs?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «